Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 01:06 
 
Hardtraxxer

Jammer dit, live klinken ze heel goed, alleen thuis afschuwlijk , melodieën worden gewaardeerd maar de nummers klinken gewoon niet helder punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 01:10 
 

Melancholia is vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 01:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Live klinkt het idd beter, maar alsnog vind ik ze beide erg vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die comments op youtube, echt te triest voor woorden.

it's one of the best hardstyle songs EVER! WP = best hardstyleproducers overall <3

How is this track even possible? It's so far from reality!!!!!! <3

so emotional

Om over de tracks nog maar te zwijgen, wat een hoopje triestheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 11:12 
 
Hardtraxxer

Sainen schreef:
Die comments op youtube, echt te triest voor woorden.

it's one of the best hardstyle songs EVER! WP = best hardstyleproducers overall <3

How is this track even possible? It's so far from reality!!!!!! <3

so emotional

Om over de tracks nog maar te zwijgen, wat een hoopje triestheid.


Tja , de youtube massa hea. Van die kneusjes meestal uit andere landen die alleen maar naar HS luisteren achter hun computertje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 12:25 
 
Artiest

Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
Echt hoe achterlijk sommige mensen hier doen tegenover mensen op youtube, alsof wij hier übermensch zijn en alles hierbuiten mainstream kabouters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 12:35 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
Echt hoe achterlijk sommige mensen hier doen tegenover mensen op youtube, alsof wij hier übermensch zijn en alles hierbuiten mainstream kabouters.


Wat loop je nou te ijlen want de meeste youtube luisteraars zijn wel degelijk zo * zoekt een bepaalde smiley *.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Official Previews in Beginpost nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Official Previews in Beginpost nu :)


Je was me net voor :thumbup:

OT
Melancholia is wel een lekker plaatje! maar Anxiety blijft toch nog hun beste plaat IMO. :thumbup:
Far From Reality is wel te doen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 12:55 
 
Artiest

H4rdstyleLova schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
Echt hoe achterlijk sommige mensen hier doen tegenover mensen op youtube, alsof wij hier übermensch zijn en alles hierbuiten mainstream kabouters.


Wat loop je nou te ijlen want de meeste youtube luisteraars zijn wel degelijk zo * zoekt een bepaalde smiley *.


Is goed, ik heb ook een youtube account, nu ben ik zeker ook zo? Snap back to reality my friend. Die mensen uiten hun mening, net zoals wij dat hier doen en als zij dat op die manier willen uiten who cares? Wie ben jij om te zeggen dat ze minderwaardig zijn en er geen verstand van hebben ofzo.
Back on topic, vond gewoon weer ff waard om mensen hier te wijzen op hun "Dolfjes" gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

integenstelling tot de meeste mensen op hardtraxx blijven de wp bij mij steeds maar de goeie toon aanslaan :love:
Weer twee nummers waarbij je lekker weg kan zwijmelen :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik vind dit weer echt heerlijke tracks.
Snap niet waarom de WP afgezeken worden hiero.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
Echt hoe achterlijk sommige mensen hier doen tegenover mensen op youtube, alsof wij hier übermensch zijn en alles hierbuiten mainstream kabouters.


Mensen die niet onderbouwd een mening kunnen geven die neem ik niet serieus. En dat youtubevolk zijn allemaal pubertjes, vaak uit het buitenland die nog nooit op een feest hebben gestaan en totaal niets geven om de scene. Ze weten amper wat van hardstyle af en daarom is hun mening voor mij irrelevant en beschouw ik ze op hardstylegebied als inferieur ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:32 
 

Neilio schreef:
Ik vind dit weer echt heerlijke tracks.
Snap niet waarom de WP afgezeken worden hiero.

Duh, omdat iedereen het doet natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk nog eens 2 vette tracks van hun! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:38 
 

Ik lach me lul uit me broek als de WP hoog gaan eindigen in de DJmag, denk dat de meeste hier dan wel gaan eisen dat de stemmen 100x na geteld moeten worden.

Melancholia :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik lach me lul uit me broek als de WP hoog gaan eindigen in de DJmag, denk dat de meeste hier dan wel gaan eisen dat de stemmen 100x na geteld moeten worden.

Melancholia :love:

Ik denk dat ze behoorlijk hoog komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:53 
 

Festuca schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik lach me lul uit me broek als de WP hoog gaan eindigen in de DJmag, denk dat de meeste hier dan wel gaan eisen dat de stemmen 100x na geteld moeten worden.

Melancholia :love:

Ik denk dat ze behoorlijk hoog komen :P


Denk het ook ja. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 15:24 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
Echt hoe achterlijk sommige mensen hier doen tegenover mensen op youtube, alsof wij hier übermensch zijn en alles hierbuiten mainstream kabouters.


Mensen die niet onderbouwd een mening kunnen geven die neem ik niet serieus. En dat youtubevolk zijn allemaal pubertjes, vaak uit het buitenland die nog nooit op een feest hebben gestaan en totaal niets geven om de scene. Ze weten amper wat van hardstyle af en daarom is hun mening voor mij irrelevant en beschouw ik ze op hardstylegebied als inferieur ja.


Iemand die het snapt :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 15:34 
 
Hardtraxx Elite

5,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 15:52 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
Echt hoe achterlijk sommige mensen hier doen tegenover mensen op youtube, alsof wij hier übermensch zijn en alles hierbuiten mainstream kabouters.


Mensen die niet onderbouwd een mening kunnen geven die neem ik niet serieus. En dat youtubevolk zijn allemaal pubertjes, vaak uit het buitenland die nog nooit op een feest hebben gestaan en totaal niets geven om de scene. Ze weten amper wat van hardstyle af en daarom is hun mening voor mij irrelevant en beschouw ik ze op hardstylegebied als inferieur ja.


dit topic is daar niet de bedoeling voor, maar dan neem jij 60% van hardtraxx ook niet serieus dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Far From Reality melodie is lekker! Beste van de 2 :)
En de kicks storen me nu niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
Echt hoe achterlijk sommige mensen hier doen tegenover mensen op youtube, alsof wij hier übermensch zijn en alles hierbuiten mainstream kabouters.


Mensen die niet onderbouwd een mening kunnen geven die neem ik niet serieus. En dat youtubevolk zijn allemaal pubertjes, vaak uit het buitenland die nog nooit op een feest hebben gestaan en totaal niets geven om de scene. Ze weten amper wat van hardstyle af en daarom is hun mening voor mij irrelevant en beschouw ik ze op hardstylegebied als inferieur ja.


dit topic is daar niet de bedoeling voor, maar dan neem jij 60% van hardtraxx ook niet serieus dus xd

Zou er geen percentage aan willen hangen maar er zitten hier een hoop mongols. Vooral in wp en pp topics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Melancholera is wel aardig , jammer van die Pitchkicks :thumbdown:
Andere doet me niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik lach me lul uit me broek als de WP hoog gaan eindigen in de DJmag, denk dat de meeste hier dan wel gaan eisen dat de stemmen 100x na geteld moeten worden.

Melancholia :love:

Ik denk dat ze behoorlijk hoog komen :P

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle