Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:53 
 
Hardtraxxer

ja ik kan me elk zijn mening wel vinden, en dat respecteer ik ook, maar ondanks dat ik al sinds 2002 meeloop en vele feestjes heb gezien vind ik ook de WP-sound af en toe leuk, dit kan er zeker mee door qua melodieuze hardtstyle, hoewel ik moet zeggen dat vaak hun melo's beter zijn dan hun kicks (wat volgens velen hier ook het daadwerkelijke probleem is), maar Anxiety bijv. vind ik wel echt n topplaat en dan vooral de midintro. Moet eerlijk bekennen dat het op feestjes wel prettig is om elk type hardstyle te kunnen waarderen. Heb het alleen niet zo op die wannabe-gangster platen van de PP's e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okee.. ik vidn Melancholia zowaar goed :o

Far from reality is ook niet slecht..

Misschien wordt het dan toch nog iets met deze gaste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alles kut enter. Er zit verbetering in maar het is nog niet echt wat. Zonde van Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 00:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind Melancholia wel een fijn plaatje.. alleen jammer dat het allemaal zo dof en slecht gemasterd klinkt in de preview, hopelijk ligt dat aan Youtube :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 00:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja ligt aan youtube, je kan ze goed in mijn laatste Hardstation set luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 10:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Awesome kerels zijn dit. ze make echt dikke platen de laatste tijd,
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind ik beter dan hun laatste release
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Far from reality vind ik echt niks, melancholia daar aan tegen vind ik een prima luisterplaat!
Eindelijk weer eens een positief puntje vanuit de WP kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:26 
 

Melancholia :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 21:31 
 
Hardtraxxer

Lekkere plaatjes weer van WP, zit zeker goede vooruitgang in bij deze gastten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intro synth van Melancholia is heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima release dit! Melancholia is echt heerlijk. Vooral de intro. Far from reality klinkt ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de kicks vaak nog wat tegenvallen. Pitch is soms net wat te hoog. En intro/outro en climax staan bij de meeste nieuwe WP-platen altijd compleet los van elkaar :(

Toch zijn dit al redelijk leuke plaatjes :) Vooral Far From Reality vind ik vet, zit zowaar inspiratie in.
Weer een beetje 't niveau van I'm free/Anxiety deze release :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo dit zijn weer 2 heerlijke platen, ze gaan echt wel vooruit :loving: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wow, had niet zo snel een release al verwacht van scantraxx, duurt normaal altijd veel langer.
Crea Diem stond bijvoorbeeld al een jaar op youtube als preview bij PenguinzMedia..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 01:20 
 
Hardtraxxer

Where is it? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/#!/album/waste ... -057/27341

Aangeschaft, lekkere release IMO! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:06 
 
Hardtraxxer

bob marok schreef:
Melancholia is echt verschrikkelijk mooi! :love: :loving:
Dikke respect voor deze jongens, naar mijn mening wel de hardst groeiende artiesten van het jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het wederom heerlijke plaatjes van de wasted penguinz. Gewoon lekker voor thuis, relaxed... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wasted Pinguinz is gewoon voor afterparties helemaal de bom. Lekker wegdromen op de bank en genieteng! :loving:


Daar heb je wel een goed punt ja! Zulke platen zijn het. Je hoort nog wel dat er nog wel iets te verbeteren valt (de enorme zee aan bas, sommige bijgeluidjes klinken nog zo kinderlijk en de vocal in Melancholia doet me niks) maar ik durf nu voor het eerst hardop te zeggen dat ze richting de goede kant gaan. Ben ik de enige die door de vocal in Melancholia moet denken aan Cold Rocking :/

Groot fan zal ik, zoals het er nu uitziet, nooit worden maar dit is al een stuk beter dan hun eerdere releases. Gaan beide mee puur voor de melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ze gister even gedownload en voor het eerst geluisterd. Mijn verwachtingen zijn precies uitgekomen! Nog steeds hetzelfde gepingel als al hun eerdere nummers. Kicks klinken nog steeds nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melo van Melancholia vind ik echt fijn :D . Far From Reality vind ik niet veel aan, alleen die kicks idd die klinken nergens naar.

Ik bestempel dit gewoon als luister hardstyle maar live doet dit me echt niks om op los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 19:56 
 

Oke dit is prima muziek hoor, maar niet wat ik nou 'Hard'style zou noemen. Hetzelfde geld voor de nieuwe tracks van DBSTF. Desalniettemin, prima melodie en sfeer in het nummer. Jammer dat er zoals altijd, geen fatsoenlijke bass is. Maar dat mag je van deze stijl ook eigelijk niet verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ducaz schreef:
Oke dit is prima muziek hoor, maar niet wat ik nou 'Hard'style zou noemen. Hetzelfde geld voor de nieuwe tracks van DBSTF. Desalniettemin, prima melodie en sfeer in het nummer. Jammer dat er zoals altijd, geen fatsoenlijke bass is. Maar dat mag je van deze stijl ook eigelijk niet verwachten :P

Geen fatsoenlijke bass? Dat je de kicks niet fijn vindt, ok, kan ik mee leven, zelf vind ik ze wel prima, maar ok. Maar geen bass? Ik krijg met deze nummers de muren net zo goed aan het trillen als anders nummers. En dat is niet omdat ik op een hutje op de hei woon. De kick verhult de bass alleen een beetje, omdat hij niet zo'n harde punch heeft (als dat de punch heet... iig niet de tail).
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle