Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vindt wel leuke nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 13:45 
 
Hardtraxx Addict

ik vind het te standaard, er zit geen vernieuwing in :huh:
Dit soort hardstyle is er al genoeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind die intro van im free lekker en de climax is ook gewoon goed alleen vind ik die kick vaag vast van een van de scnatraxx luitjes want wp heeft nog nooit zon kick gehad dacht ik

en anxiety ga ik nu ff luisteren vage intro break best wel lang en climax vind ik ook wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 15:45 
 
Hardtraxxer

anxiety _0_

im free is ook wel vet alleend at intro is irritant..

kicks komen er nog niet helemaal lekker uit bij preview maar hoop van wel bij de release
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
ik vind het te standaard, er zit geen vernieuwing in :huh:
Dit soort hardstyle is er al genoeg..

moet bij elke plaat het wiel opnieuw uitgevonden worden dan :huh: je kunt niet voor elke release iets nieuws verzinnen in de trend van een anticlimax of dubstyle of lento violento ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kvind er geen zak aan allebei de nummers niet :D
slecht van scantraxx :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 18:25 
 
Hardtraxxer

sommige mensen kennen beter andere genre's gaan luisteren als ik die reacties lees... want zo kan je wel bij iedere plaat zeggen, uhh die lijkt op die ene met die melodie....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
PNXRMX schreef:
F-alko92 schreef:
en wat ik dus niet snap is waarom scantraxx hun erbij wil hebben
dit voegt weinig toe vind ik want ze hebben al de krusaders


Ja en wat moet Fusion met B-front, want ze hebben Frequencerz toch al... wat lul jij allemaal :P


B-front & Frequencerz is wel verschillend kwa stijl
By Krusaders & Wasted Penquinz is dat minder verschillend
daarom vind IK het weinig toevoegen ;)


Gast snap jij iets? Krusaders en Wasted Penguinz lijken in de aller verste verte niet op elkaar qua stijl.
On topic: De samples klinken amateuristich, ben benieuwd naar de gemasterde versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donkey controller schreef:
The Indicator schreef:
NoiseHunterZ schreef:
man wat kun jij zeuren zeg
schandalig mtv blabla
en als ze een tv zender beginnen met alleen maar hardstyle erop zie je ook nog is een keer wat leuks op tv


Ben ik voor, doe mij maar een hardstyle tv kanaal en geen rap i am a nigga shit zooi op mtv.

Rap is sowieso gay rappen over hoe un groote gangster ze wel nie zijn :D behalve de donkey rollers rap die is vet :cool:

Hoe oud ben jij eigenlijk?
Die I'm Free heb ik een aantal maanden geleden als s gehoord, erg lekkere track moet ik zeggen; anxiety vind ik zelf wat minder. Ik ben benieuwd wat deze mannen ons in de toekomst gaan brengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die intro duurt wel heel lang vier keer ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het goede tracks, dus ik ben benieuwd wat voor moois "uit zweden!" we gaan krijgen de komende tijd.

Vaak is toch een dikke 40% wat een label uitbrengt niet geweldig, zelf bij een Fusion, hoewel ik durf te beweren dat het percentage daar de laatste paar maanden veel en veel hoger ligt, als je kijkt naar die laatste release van Slim Shore, The Pitcher en Zany & Dozer. En over 13-in-een-dozijn platen gesproken... al die 3 pitcher platen op Here for the future EP zijn er pas echt die 13-in-een-dozijn zijn, alleen dan heb ik liever aanstekelijke toch wel enigzins vette platen zoals I'm Free dan die nieuwe platen van The Pitcher die ik geen reet aan vind

edit: misschien is 40% niet geweldig toch zacht uitgebracht, maar ik wou het niet te erg laten klinken :P

NoiseHunterZ schreef:
die intro duurt wel heel lang vier keer ofzo

Wat is het probleem? 80% van de mensen hier vind bij dit soort platen de intro en de outro beter dan de climax(ben ik het niet mee eens), dus moet toch niet zo'n probleem zijn? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 13:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

klementino schreef:
als max enforcer hem mixed zal het wel weer zo'n cd worden waarbij je in slaap valt omdat het saai is maar weer wakker van word omdat het zonodig altijd zo rauw en hard moet zijn :/


Tja als je zo in de hardstyle staat, kan ik best begrijpen dat scantraxx het enige is wat je nog kan waarderen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
klementino schreef:
als max enforcer hem mixed zal het wel weer zo'n cd worden waarbij je in slaap valt omdat het saai is maar weer wakker van word omdat het zonodig altijd zo rauw en hard moet zijn :/


Tja als je zo in de hardstyle staat, kan ik best begrijpen dat scantraxx het enige is wat je nog kan waarderen. :')

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
Lyst schreef:
klementino schreef:
als max enforcer hem mixed zal het wel weer zo'n cd worden waarbij je in slaap valt omdat het saai is maar weer wakker van word omdat het zonodig altijd zo rauw en hard moet zijn :/


Tja als je zo in de hardstyle staat, kan ik best begrijpen dat scantraxx het enige is wat je nog kan waarderen. :')

+1

Lyst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
klementino schreef:
als max enforcer hem mixed zal het wel weer zo'n cd worden waarbij je in slaap valt omdat het saai is maar weer wakker van word omdat het zonodig altijd zo rauw en hard moet zijn :/


Tja als je zo in de hardstyle staat, kan ik best begrijpen dat scantraxx het enige is wat je nog kan waarderen. :')


Die epische opmerking van hem is een blijvertje he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 14:43 
 
Hardtraxx Elite

het slaat sowieso nergens op, je valt in slaap omdat het hard moet zijn? oke logisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 14:52 
 
Hardtraxx Elite

lol my bad
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind Anxiety wel echt nice, can't wait till the release. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 15:22 
 
Hardtraxx Newbie

I'm Free is vet!! :love: die melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donkey controller schreef:
The Indicator schreef:
NoiseHunterZ schreef:
man wat kun jij zeuren zeg

Ben ik voor, doe mij maar een hardstyle tv kanaal en geen rap i am a nigga shit zooi op mtv.

Rap is sowieso gay rappen over hoe un groote gangster ze wel nie zijn :D behalve de donkey rollers rap die is vet :cool:

Hoe oud ben jij eigenlijk?
Die I'm Free heb ik een aantal maanden geleden als s gehoord, erg lekkere track moet ik zeggen; anxiety vind ik zelf wat minder. Ik ben benieuwd wat deze mannen ons in de toekomst gaan brengen!


17 en jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
vind het maar een beetje saai , tijd voor wat vernieuwends scantraxx :yawn:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het wordt tijd voor een lento anti dubstyle climax violento xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
het wordt tijd voor een lento anti dubstyle climax violento xd

haha komt hij aan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt het ook niet veel aan :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De mid-intro van I'm Free klinkt best redelijk. Niet geweldig ofzo, maar gewoon vrij aardig (vooral voor Scantraxx). De rest, daarentegen, is weer saai.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle