Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Alle nieuwe artiesten van scantraxx vind ik niet zo veel, bioweopon is echt de grootste kut rotzooi die er is bij scantraxx......


ik ken nog wel andere artiesten die me keel uithangen bij scantraxx
begint met h eindigt op ead hunterz, nieuwe frisse wind door scantraxx is alleen maar beter. krijgen de artiesten alleen maar meer concurentie mbt release data
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

-
-
-
-
-
-
-

"sprakenloos"
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
The Indicator schreef:
Alle nieuwe artiesten van scantraxx vind ik niet zo veel, bioweopon is echt de grootste kut rotzooi die er is bij scantraxx......


ik ken nog wel andere artiesten die me keel uithangen bij scantraxx
begint met h eindigt op ead hunterz, nieuwe frisse wind door scantraxx is alleen maar beter. krijgen de artiesten alleen maar meer concurentie mbt release data


Die wilde ik eigenlijk ook noemen, maar als je dat hier doet dan worden een aantal mensen nogal kwaad lol. Ik vind headhunterz ook.... om te :sick: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha, ik vind headhunterz nog heel af en toe wat leuks uitbrengen, maar het is nu allemaal heel gewoon dat hij overal staat, en 13 in het dozijn tracks maakt

daarom ben ik blij dat er nieuwere generatie artiesten bij komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 16:57 
 
Hardtraxx Addict

Jor-D schreef:
sanderovic schreef:
Ik ga me ook melden bij scantraxx met me 0 ervaring hoe groot is me kans?

sjongejonge scantraxx neemt de laatste tijd veel nieuwe artiesten aan en t gaat ver achteruit.. Erg jammer. Zelfs de mannen die groot zijn bij scantraxx (headhunterz, wildstylez en the prophet) hebben de laatste tijd tracks uitgebracht die ook tegenvielen. Hoop dat ze snel weer wat moois gaan uitbrengen!


Wasted Penguinz draaien wel wat langer mee hoor (vooral de niet-blonde gozer) en hebben wel wat meer ervaring dan 0. Beetje kortzichtige reactie. Wat voor "nieuwe" artiesten wil je dan zien bij Scantraxx? Zonder een label merk je weinig tot niets van nieuwe producer talentjes hoor.

Nu maken de nieuwe aanwinsten Bioweapon en Wasted Penguinz niet echt mijn soort Hardstyle. Ze moeten me nog overtuigen....of niet ;)

Geef ze gewoon eens een kans, en loop niet gelijk zo te bashen.


Mijn reactie was ook sarcastisch bedoeld. Ik word er gewoon moe van dat scantraxx (1 van de betere labels) dit soort artiesten cotracteerd. Het voegt weinig toe aan wat ze al onder contract hebben staan.

Ik krijg het gevoel dat ze allerlei buitenlandse artiesten aantrekken die het goed doen in eigen land, om er zelf commercieel beter van te worden en meer bekendheid in het buitenland te krijgen. En dit doet het niet ten goede in eigen land.

Krusaders heb ik nog niks boeiends van gehoord, bioweapon heb 1 redelijke plaat gemaakt en de wasted pinguinz maken met hun eerste release ook weinig indruk.

Ik was eerst misschien wat lomp met me woorden. Ma dit bovenstaande meen ik wel. Het is gewoon doodzonde dat scantraxx achteruit gaat, misschien komt t ook wel door de nu-style die ook weinig boeiends heeft gebracht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
haha, ik vind headhunterz nog heel af en toe wat leuks uitbrengen, maar het is nu allemaal heel gewoon dat hij overal staat, en 13 in het dozijn tracks maakt

daarom ben ik blij dat er nieuwere generatie artiesten bij komen



Vorig jaar waren die tracks goed, new day, fear of darkness, say my name enzo, maar dit jaar, allemaal flauwe deep kicks en wat dooie melodietjes met een break van een kwartier komen ook me strot uit.... en dan al helemaal de hype eromheen, nieuwe artiesten brengen tenminste een nieuwe stijl of in ieder geval wat verandering en worden niet te snel commercieel(ofja iedereen wil commercieel zijn maar bij headhunterz is dat nu echt te erg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Jor-D schreef:
sanderovic schreef:
Ik ga me ook melden bij scantraxx met me 0 ervaring hoe groot is me kans?

sjongejonge scantraxx neemt de laatste tijd veel nieuwe artiesten aan en t gaat ver achteruit.. Erg jammer. Zelfs de mannen die groot zijn bij scantraxx (headhunterz, wildstylez en the prophet) hebben de laatste tijd tracks uitgebracht die ook tegenvielen. Hoop dat ze snel weer wat moois gaan uitbrengen!


Wasted Penguinz draaien wel wat langer mee hoor (vooral de niet-blonde gozer) en hebben wel wat meer ervaring dan 0. Beetje kortzichtige reactie. Wat voor "nieuwe" artiesten wil je dan zien bij Scantraxx? Zonder een label merk je weinig tot niets van nieuwe producer talentjes hoor.

Nu maken de nieuwe aanwinsten Bioweapon en Wasted Penguinz niet echt mijn soort Hardstyle. Ze moeten me nog overtuigen....of niet ;)

Geef ze gewoon eens een kans, en loop niet gelijk zo te bashen.


Mijn reactie was ook sarcastisch bedoeld. Ik word er gewoon moe van dat scantraxx (1 van de betere labels) dit soort artiesten cotracteerd. Het voegt weinig toe aan wat ze al onder contract hebben staan.

Ik krijg het gevoel dat ze allerlei buitenlandse artiesten aantrekken die het goed doen in eigen land, om er zelf commercieel beter van te worden en meer bekendheid in het buitenland te krijgen. En dit doet het niet ten goede in eigen land.

Krusaders heb ik nog niks boeiends van gehoord, bioweapon heb 1 redelijke plaat gemaakt en de wasted pinguinz maken met hun eerste release ook weinig indruk.

Ik was eerst misschien wat lomp met me woorden. Ma dit bovenstaande meen ik wel. Het is gewoon doodzonde dat scantraxx achteruit gaat, misschien komt t ook wel door de nu-style die ook weinig boeiends heeft gebracht!


dat noemen ze nou zakendoen, we praten hier niet meer over een 10tje per uur hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeleken met de rest van scantraxx dat de laatste tijd uitkwam is dit nog zo slecht niet, niet dat ik het 2 leuke nummers zou vinden die ik zelf zou draaien maar er zitten wel leuke elementen in zoals dat melodietje in de mid-intro van I'm Free. Vind het ook beetje onzin om bij elke scantraxx release te gaan zeiken over het scantraxx-beleid, hier zijn al zat topics voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik begin die anxiety goed te vinden en ik kende wasted penguinz al, van ander label kan dat?

Trouwens, bijvoorbeeld Jim Noizer, met reloaded, gewoon een goede plaat maar die artiest is nou niet echt bekend ofzo, dus wat zeiken mensen eigenlijk, jijzelf als beginnend producer wil toch ook graag die grote dj's nadoen, dan vind ik het toch wel knap als jij een van de weinige bent die het echt maakt en dan nog 2 aardige tracks neerzet ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:05 
 
Hardtraxx Addict

je kunt het zaken doen noemen. Maar ik merk op dat er meer mensen het langzamerhand een beetje gehad heeft met scantraxx. Je eigen trouwe aanhangers die er vanaf t begin bij zijn beginnen nu te twijfelen aan misschien wel de nummer 1 label. In vergelijking met fusion trekt fusion wel goede talenten aan! Oja en tillt doet t ook meer dan goed! Oja en italian hardstyle ook! Dus wrm kan scantraxx dat dan niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik moet je wel gelijk geven dat ik andere labels op dit moment ook echt beter vind, vooral italian hardstyle is er goed op dreef, maar dit een slechte aanwinst, misschien missen ze wat, maar je merkt vanzelf of de artiest aanslaat en dan over een paar maanden als wasted pinguinz aanslaat loopt iedereen te roepen dat ze geweldig zijn, maaken ze 1 verkeerd nummer, dan zijn ze weer niks... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat moet ik hier van zeggen ? :sick: :sick: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Donkey controller schreef:
Wat moet ik hier van zeggen ? :sick: :sick: :cry:



Geen idee, dat moet je zelf maar vertellen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Typische 13 in een dozijn hardstyle.. Gaaaap! :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Donkey controller schreef:
Wat moet ik hier van zeggen ? :sick: :sick: :cry:



Geen idee, dat moet je zelf maar vertellen ;)

Ik heb het al :D

dit is kut :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
je kunt het zaken doen noemen. Maar ik merk op dat er meer mensen het langzamerhand een beetje gehad heeft met scantraxx. Je eigen trouwe aanhangers die er vanaf t begin bij zijn beginnen nu te twijfelen aan misschien wel de nummer 1 label. In vergelijking met fusion trekt fusion wel goede talenten aan! Oja en tillt doet t ook meer dan goed! Oja en italian hardstyle ook! Dus wrm kan scantraxx dat dan niet?


het label verdient zn geld aan bookingen en als dat gewoon tactisch word aangepakt zoals in dit geval, dan cashen ze keihard
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Donkey controller schreef:
The Indicator schreef:
Donkey controller schreef:
Wat moet ik hier van zeggen ? :sick: :sick: :cry:



Geen idee, dat moet je zelf maar vertellen ;)

Ik heb het al :D

dit is kut :clap: :clap:


Ah ok, xD, nouja ik vind dat je een nieuwe artiest ff de kans moet geven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Donkey controller schreef:
Wat moet ik hier van zeggen ? :sick: :sick: :cry:



Geen idee, dat moet je zelf maar vertellen ;)

Ja maar ooit houd het op he! die naam alleen al? Scantraxx = voor dagjes mensen! ik heb het er gezien.. de enigste die ik van scantraxx nog goed vind is tog wel Frontliner,Krusaders,Wildstylez & A-lusion..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mee eens, op krusaders na en A-Lusion is niet mij stijl maar doet wel zijn eigen ding, maar uhm tis wel dat zij de muziek maken en niet wij dus wij moeten het maar verteren denkik :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:28 
 
Hardtraxxer

Teknizion schreef:
MeesterJ schreef:
god ja de naam zal vast slechter zijn als toneshifterZ headhunterZ da tweekaZ psyko punkZ :aww:

Ik heb het niet over de Z, maar meer over de naam zelf.. Dronken Pinguins.



ja alsof die namen ergens op slaan

tzijn allemaal grappige/wazige/stoere namen maar eerlijk gezegd boeien die namen me niet zozeer, maar de muziek die zij maken!

en wasted penguinz past wel n beetje bij hun, aangezien ze vaak megagaar in de kamer/studio zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Donkey controller schreef:
Scantraxx = voor dagjes mensen! ik heb het er gezien.. de enigste die ik van scantraxx nog goed vind is tog wel Frontliner,Krusaders,Wildstylez & A-lusion..

Waarom vergeet steeds iedereen dat A² records ook een onderdeel van scantraxx is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind i'm free een leuke track, die melodie is heel vet en de kicks zijn ook niet verkeerd. Anxiety vind ik de melodie dan weer tegenvallen en de intro wel goed.

Tel schreef:
Donkey controller schreef:
Scantraxx = voor dagjes mensen! ik heb het er gezien.. de enigste die ik van scantraxx nog goed vind is tog wel Frontliner,Krusaders,Wildstylez & A-lusion..

Waarom vergeet steeds iedereen dat A² records ook een onderdeel van scantraxx is?


Haha ik was net aan het typen en Ran-D, Alpha Twins en JDX dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Mee eens, op krusaders na en A-Lusion is niet mij stijl maar doet wel zijn eigen ding, maar uhm tis wel dat zij de muziek maken en niet wij dus wij moeten het maar verteren denkik :yawn:

Zij maken muziek wij betalen er voor en we zouden er geen comentaar over mogen geven? tuurlijk wel! :)
ik zie scantraxx gerust met een Sublabel komen genoemd ''Scantraxx Junior'' ofzo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik betaal er niet voor :nono: In ieder geval niet voor deze muziek
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle