Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Donkey controller schreef:
JolleNL schreef:

Onderbouw het eens. Dat heb ik in nog geen 1 van je berichten gezien.

Hoe bedoel je ? :$


Waarom je deze release slecht vindt. Bijvoorbeeld omdat je de kicks, melodie intro opbouw outro break of wat dan ook niet goed vind. :)

ow zo :) ik vind de opbouw raar.. die 1ste climax vind ik waazig met die geluidjes er in en daarna krijg je opbouw van melo en dan de kick en dan saaie outro
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 19:53 
 
Hardtraxxer

kijk, interressant dit.. Tof dat deze mannen het gehaald hebben by scantraxx. Teequee heeft solo ook al leuke releases neergezet, maar hun release op Bazz Implant "We live for the Day" was wel zeer fraai hoor.
&Ik vind dit ook wel lekker klinken hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey controller schreef:
ow zo :) ik vind de opbouw raar.. die 1ste climax vind ik waazig met die geluidjes er in en daarna krijg je opbouw van melo en dan de kick en dan saaie outro


heel duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is het nou net ff niet! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 20:18 
 
Hardtraxx Newbie

Het zijn leuke plaatjes om naar te luisteren maar niet echt van die platen waar je he-le-maal los op gaat.

Ik denk dat ze met die naam nog best ver komen. Juist omdat die zo fout is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 20:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En dat is 27...
Laat scantraxx zich eens richten op kwaliteit ipv kwantiteit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
En dat is 27...
Laat scantraxx zich eens richten op kwaliteit ipv kwantiteit >.<


Helemaal mee eens maar dat blijkt denk ik wel uit me eerdere posten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onderbouw het eens. Dat heb ik in nog geen 1 van je berichten gezien.[/quote]
Hoe bedoel je ? :$[/quote]

Waarom je deze release slecht vindt. Bijvoorbeeld omdat je de kicks, melodie intro opbouw outro break of wat dan ook niet goed vind. :)[/quote]
ow zo :) ik vind de opbouw raar.. die 1ste climax vind ik waazig met die geluidjes er in en daarna krijg je opbouw van melo en dan de kick en dan saaie outro[/quote]

Je hebt aardig krietiek maar iets onderbouwen nee ho maar volgens mij weet je niet eens waar je het over hebt,Ik vind het best triest dat mensen deze jongens nu de grond in trappen
Ten eerste komen ze niet uit nerderland dus je weet helemaal niks van hun ervaring,oordeel er niet over als je ze niet kan.
Ook zoiets van ja ze zullen wel hulp gehad hebben van iemand van scantraxx??... beetje vaag om te zeggen
Volgens mij komt er nog best leuk spul van ze uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 20:32 
 
Hardtraxxer

Sjeez wat geen gezeik weer ^^ Vind melodietje in die 2e track wel leuk, maar previews zijn beetje te LQ om goed te oordelen : )

sanderovic schreef:
Tel schreef:
Donkey controller schreef:
Scantraxx = voor dagjes mensen! ik heb het er gezien.. de enigste die ik van scantraxx nog goed vind is tog wel Frontliner,Krusaders,Wildstylez & A-lusion..

Waarom vergeet steeds iedereen dat A² records ook een onderdeel van scantraxx is?


Maar A² records is een sublabel die het wel goed doet :) Daar worden vaak wel goede releases gemaakt. Ik zou als scantraxx zijnde ook een sublabel maken voor nieuwe talenten. En mochten ze doorbreken of het erg goed dan kun je ze altijd promoten.


Scantraxx is voor dagjesmensen... :') Davide Sonar, JDX, Scope Dj zijn imo trouwens ook goede producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Scantraxx is voor dajesmensen...
Wat is dat nou weer?
Het dagjesvolk kent het merendeel van de scantraxx crew, maar om nou te zeggen: scantraxx is voor dagjesmensen vind ik wel niet juist...
Scantraxx is en zal grotendeels wel het bekendse label blijven kwa hardstyle, maar scantraxx kan evengoed leuke producties releases.
Noisecontrollers is in mijn ogen ook dagjesmensen muziek hoor, en hun maken ook muziek die ik kapot draai.

OT: vind im free wel een leuk plaatje, en wat Wasted Penguinz betreft.
Kan nog niet heel veel over hun zeggen behalve dat ze op hun youtube filmpjes wel lollige gasten zijn :P.
Ik geef ze een kans! Ga ze niet gelijk bashen omdat het scantraxx is!
Wacht een paar releases verder af en je kunt al gelijk veel meer zeggen dan nu te zeggen:
slechte aanwinst van scantraxx! Ik denk dat scantraxx gewoon bezig is met nieuw talent te zoeken voor de hardstyle scene.
Hoewel ze hier niet in mogen overdrijven, maar hun zullen wel het verstand hebben te weten wat er iets zal worden en wat niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anxiety is wel lekker :) I'm free => >.<
en inderdaad die naam is echt: WTF? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

euhm, wat is dit voor shit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:18 
 
Hardtraxxer

Vond Flawlezz, We Live For The Day en nog wat andere releases die ze onder Teequee hebben uitgebracht nog wel aardig, maar vind dit 3x niks eigenlijk niet om Scantraxx te bashen, maar de kwaliteit gaat achteruit en draai liever nog tracks van 2007,2008,2009 dan wat in 2010 allemaal uitkomt met een paar uitzonderingen en dat zegt toch best wel veel, aantal jaren geleden had ik nog wel een WOW en een kippenvel gevoel bij Scantraxx, helaas is dat nu ook een stuk minder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
F-alko92 schreef:
en wat ik dus niet snap is waarom scantraxx hun erbij wil hebben
dit voegt weinig toe vind ik want ze hebben al de krusaders


Ja en wat moet Fusion met B-front, want ze hebben Frequencerz toch al... wat lul jij allemaal :P


B-front & Frequencerz is wel verschillend kwa stijl
By Krusaders & Wasted Penquinz is dat minder verschillend
daarom vind IK het weinig toevoegen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I'm free heeft nog wel wat, de b kant is standaard scantraxx shizzle.. Niet dat we een gat in de lucht springen dus.. maar Dov heeft deze mensen erbij gehaald omdat hardstyle booming buisness is.. Ook het het hoge noorden van europa.. Met dit duo hoopt ie ook bekend te worden in het noorden, zie het als een tactische investering voor later.. Daarom heeft hij ook bioweapon erbij gehaald.. om voet aan de grond te krijgen in Australie.. .. Dov heeft een goed commerceel inzicht, maar wij als liefhebbers hebben er geen hol aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Onderbouw het eens. Dat heb ik in nog geen 1 van je berichten gezien.

Hoe bedoel je ? :$[/quote]

Waarom je deze release slecht vindt. Bijvoorbeeld omdat je de kicks, melodie intro opbouw outro break of wat dan ook niet goed vind. :)[/quote]
ow zo :) ik vind de opbouw raar.. die 1ste climax vind ik waazig met die geluidjes er in en daarna krijg je opbouw van melo en dan de kick en dan saaie outro[/quote]

Je hebt aardig krietiek maar iets onderbouwen nee ho maar volgens mij weet je niet eens waar je het over hebt,Ik vind het best triest dat mensen deze jongens nu de grond in trappen
Ten eerste komen ze niet uit nerderland dus je weet helemaal niks van hun ervaring,oordeel er niet over als je ze niet kan.
Ook zoiets van ja ze zullen wel hulp gehad hebben van iemand van scantraxx??... beetje vaag om te zeggen
Volgens mij komt er nog best leuk spul van ze uit.[/quote]

ik ben wel al stil oke? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
man wat kun jij zeuren zeg
schandalig mtv blabla
en als ze een tv zender beginnen met alleen maar hardstyle erop zie je ook nog is een keer wat leuks op tv


Ben ik voor, doe mij maar een hardstyle tv kanaal en geen rap i am a nigga shit zooi op mtv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
NoiseHunterZ schreef:
man wat kun jij zeuren zeg
schandalig mtv blabla
en als ze een tv zender beginnen met alleen maar hardstyle erop zie je ook nog is een keer wat leuks op tv


Ben ik voor, doe mij maar een hardstyle tv kanaal en geen rap i am a nigga shit zooi op mtv.

Rap is sowieso gay rappen over hoe un groote gangster ze wel nie zijn :D behalve de donkey rollers rap die is vet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Tel schreef:
Donkey controller schreef:
Scantraxx = voor dagjes mensen! ik heb het er gezien.. de enigste die ik van scantraxx nog goed vind is tog wel Frontliner,Krusaders,Wildstylez & A-lusion..

Waarom vergeet steeds iedereen dat A² records ook een onderdeel van scantraxx is?


Maar A² records is een sublabel die het wel goed doet :) Daar worden vaak wel goede releases gemaakt. Ik zou als scantraxx zijnde ook een sublabel maken voor nieuwe talenten. En mochten ze doorbreken of het erg goed dan kun je ze altijd promoten.

precies daarom, A² hoort bij scantraxx... en A² is nou niet echt wat 'dagjesmensen' luisteren. A² zelf, ran-d, b-front, 2-sidez releases vind ik nou niet echt zo toeghangelijk
Daarom vind ik ook goed van scantraxx dat ze aandacht geven aan het 'raw' hardstyle. Buiten A²R vind ik scantraxx de laatste tijd niet zo heel denderend meer, gebrek aan orginaliteit. Nieuwe acts/dj enzovoort zitten naar mijn mening niet op het scantraxx niveau, het 'oude' niveau dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Tel schreef:
Donkey controller schreef:
Scantraxx = voor dagjes mensen! ik heb het er gezien.. de enigste die ik van scantraxx nog goed vind is tog wel Frontliner,Krusaders,Wildstylez & A-lusion..

Waarom vergeet steeds iedereen dat A² records ook een onderdeel van scantraxx is?


precies daarom, A² hoort bij scantraxx... en A² is nou niet echt wat 'dagjesmensen' luisteren. A² zelf, ran-d, b-front, 2-sidez releases vind ik nou niet echt zo toeghangelijk
Daarom vind ik ook goed van scantraxx dat ze aandacht geven aan het 'raw' hardstyle. Buiten A²R vind ik scantraxx de laatste tijd niet zo heel denderend meer, gebrek aan orginaliteit. Nieuwe acts/dj enzovoort zitten naar mijn mening niet op het scantraxx niveau, het 'oude' niveau dan ;)


uhu.. als je naar orgineel wilt gaan. ga ik tog wel naar Dutch master works! Helden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja echt eh! DUTCHMASTER WORKZZ ROCKKSSZZZ!!!
Best hard label al 2 jaar achterelkaar! NIETS gaat harder...


-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Ja echt eh! DUTCHMASTER WORKZZ ROCKKSSZZZ!!!
Best hard label al 2 jaar achterelkaar! NIETS gaat harder...


-.-

Fusion is hardst.. maar ik vind DWM gewoon fucking vet :D Ze rockuuuh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook nog serieus op reageren :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Ook nog serieus op reageren :')

whaha en hoe van nie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Ook nog serieus op reageren :')

Gemeen mannetje !
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle