Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 01:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Lyst schreef:
En dat is 27...
Laat scantraxx zich eens richten op kwaliteit ipv kwantiteit >.<


Helemaal mee eens maar dat blijkt denk ik wel uit me eerdere posten...


Hier heb ik maar 1 juiste reactie op... Italian Hardstyle released op het moment sneller dan elk label, en om nou te zeggen dat van die tracks de originalteit vanaf straalt? Het lijkt allemaal op mekaar, alleen het is wat ruwer. Het zijn vette tracks, zeker niet verkeerd, maar in het opzicht van originaliteit en productietempo wijkt het niet veel af van wat jullie over Scantraxx beweren.

Dan haal ik nog even Fusion erbij... produceert ook gigantisch veel, 45% is Noisecontrollers-sound, 45% heeft de Michel-Pollensound, en dan heb je nog een paar artiesten als Toneshifterz en B-front, die in dat op zicht veel kans maken op de originaliteitsprijs, want die doen niet alleen maar hetzelfde.

Wat dat betreft is T!ltt records nog een van de origineelste labels.

Theracords produceert ook gigantisch veel, ik hou er zelf niet zo veel van, maar origineel is het zeker, daar kan ik niet onderuit.

Avio is dan weer een uitzondering, toch wel aardig origneel, en voor de verandering niet zoveel producties(in vergelijking met de hier voor genoemde labels).

Dirtyworkz doet het aardig goed, verschilt veel van elkaar, een hoop nieuwe en ook zeker goede artiesten.

En nu vergeet ik een heleboel labels, maar dan kan ik blijven doorgaan. Wat kun je hieruit concluderen? Dat er toch een boel labels zijn die, hoewel ze in tegenstelling tot Scantraxx soms als heilig worden verklaard(noem maar een Fusion), toch ook niet zo origineel zijn als dat beweerd wordt en dat er ook zeker daar vaak sprake is van lopende-bandwerk wat betreft de producties.

On to the real topic:
Ik vind het een goede eerste release, zeker Scantraxx-waardig, en ik hoop dat we nog veel van deze gasten gaan horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 09:24 
 
Hardtraxx Addict

Klementino schreef:
sanderovic schreef:
Lyst schreef:
En dat is 27...
Laat scantraxx zich eens richten op kwaliteit ipv kwantiteit >.<


Helemaal mee eens maar dat blijkt denk ik wel uit me eerdere posten...


Hier heb ik maar 1 juiste reactie op... Italian Hardstyle released op het moment sneller dan elk label, en om nou te zeggen dat van die tracks de originalteit vanaf straalt? Het lijkt allemaal op mekaar, alleen het is wat ruwer. Het zijn vette tracks, zeker niet verkeerd, maar in het opzicht van originaliteit en productietempo wijkt het niet veel af van wat jullie over Scantraxx beweren.

Dan haal ik nog even Fusion erbij... produceert ook gigantisch veel, 45% is Noisecontrollers-sound, 45% heeft de Michel-Pollensound, en dan heb je nog een paar artiesten als Toneshifterz en B-front, die in dat op zicht veel kans maken op de originaliteitsprijs, want die doen niet alleen maar hetzelfde.

Wat dat betreft is T!ltt records nog een van de origineelste labels.

Theracords produceert ook gigantisch veel, ik hou er zelf niet zo veel van, maar origineel is het zeker, daar kan ik niet onderuit.

Avio is dan weer een uitzondering, toch wel aardig origneel, en voor de verandering niet zoveel producties(in vergelijking met de hier voor genoemde labels).

Dirtyworkz doet het aardig goed, verschilt veel van elkaar, een hoop nieuwe en ook zeker goede artiesten.

En nu vergeet ik een heleboel labels, maar dan kan ik blijven doorgaan. Wat kun je hieruit concluderen? Dat er toch een boel labels zijn die, hoewel ze in tegenstelling tot Scantraxx soms als heilig worden verklaard(noem maar een Fusion), toch ook niet zo origineel zijn als dat beweerd wordt en dat er ook zeker daar vaak sprake is van lopende-bandwerk wat betreft de producties.

On to the real topic:
Ik vind het een goede eerste release, zeker Scantraxx-waardig, en ik hoop dat we nog veel van deze gasten gaan horen!


Allemaal leuk en aardig wat je zegt het één en ander ben ik wel mee eens. Maar de scantraxx releases doen me gewoon niet veel de laatste tijd. Daarintegen zijn de tracks van Italian hardstyle gewoon dik.. Jij noemt weinig afwisseling, ik vind dat The R3bels toch echt een EP hebben neergezet met totaal 4 verschillende tracks.. En ja Zatox blijft wel een beetje in de style hangen, maar zijn style is gewoon dik dus dat is in dit geval niet erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 10:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
sanderovic schreef:
Lyst schreef:
En dat is 27...
Laat scantraxx zich eens richten op kwaliteit ipv kwantiteit >.<


Helemaal mee eens maar dat blijkt denk ik wel uit me eerdere posten...


Hier heb ik maar 1 juiste reactie op... Italian Hardstyle released op het moment sneller dan elk label, en om nou te zeggen dat van die tracks de originalteit vanaf straalt? Het lijkt allemaal op mekaar, alleen het is wat ruwer. Het zijn vette tracks, zeker niet verkeerd, maar in het opzicht van originaliteit en productietempo wijkt het niet veel af van wat jullie over Scantraxx beweren.

Waar heb je maar 1 antwoord op? Dat Scantraxx nu al 27 artiesten heeft? :slow:
Italian Hardstyle released sneller dan elk ander label? :')
1 EP in maart, 1 EP in april en tot op vandaag zijn we nog aan het wachten op ITAL003.
Scantraxx bijvoorbeeld, heeft bijna elke week een release klaarliggen.
Theracords/byte heeft ook bijna elke week een release klaarliggen.
Fusion heeft elke 2 weken een release. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wat jij bedoelt is dat Zatox zoveel produceert, maar op de kicks van hem na, zijn vrijwel al zijn producties verschillend. Zo lijkt Andromeda totaal niet op Storm, lijkt Poltergeist totaal niet op The Crew etc etc.
Ik ben geen fan van zijn nieuwe producties, op 1 of 2 uitzonderingen, maar hij is zeker een stuk creatiever dan wat er uit de scantraxx stal komt de laatste tijd.

Citaat:
Dan haal ik nog even Fusion erbij... produceert ook gigantisch veel, 45% is Noisecontrollers-sound, 45% heeft de Michel-Pollensound, en dan heb je nog een paar artiesten als Toneshifterz en B-front, die in dat op zicht veel kans maken op de originaliteitsprijs, want die doen niet alleen maar hetzelfde.

En over Fusion: met platen als fruxaq, huwex, frequency, king of the stage, syren, nightmare, classic, strange love, do you want heavy, innocent en justice4all, om er maar een paar uit te pikken van het afgelopen jaar, kun je veel zeggen behalve dat ze meer van hetzelfde zijn. Tel daar (volgens jou) B-front en Toneshifterz bij op en je hebt alleen nog maar Noisecontrollers over die veelal hetzelfde maken.

Citaat:
En nu vergeet ik een heleboel labels, maar dan kan ik blijven doorgaan. Wat kun je hieruit concluderen? Dat er toch een boel labels zijn die, hoewel ze in tegenstelling tot Scantraxx soms als heilig worden verklaard(noem maar een Fusion), toch ook niet zo origineel zijn als dat beweerd wordt en dat er ook zeker daar vaak sprake is van lopende-bandwerk wat betreft de producties.

Dit is dus complete onzin, als je het vergelijkt met scantraxx. Je noemt 2 labels, italian hardstyle en fusion, je argumentatie daar klopt al niet en vervolgens zeg je er zijn een heleboel labels die niet origineel zijn.
Ten eerste 2 is niet een heleboel, ten tweede als de rest niet origineel is hoeft scantraxx dus ook niet origineel te zijn? en ten derde de labels die jij noemt brengen elke maand wel een unieke plaat uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scantraxx heeft dan veel artiesten maar, bijvoorbeeld een Italian Hardstyle heeft er 2 of 3, maar die produceren er wel een heleboel nummers. En die lijken ook nog allemaal godsgruwelijk veel op elkaar. Niet echt origineel dus.

De nummers die je opnoemt bij Fusion zijn juist de nummers die zo slecht opgepikt worden, en dan vooral een Fruxaq/Huwex vind ik geen ruk aan. En ik weet zeker dat ik daarin niet de enigste in ben, want die nummers staan niet voor niks bijna nooit hoog in de hardstyle top 40. Ik koop zelf nooit nummers, simpelweg omdat ik geen DJ ben, alleen voor privegebruik dus. Dus blijkbaar is het merendeel van die dj's die hier beweert dat het allemaal zo hard moet toch meer aan het hitjes kopen geslagen dan men denkt.

En deze 2 labels die ik opnoem zijn dan wel ff de labels die door de meeste van jullie ALTIJD de hemel in geprezen worden, zelfs als het een nummers is die geen kut aan is.

Waar gaat het heen met de harde kern? Waarom moet alles tegenwoordig per se zo duister en hard om een goede plaat te zijn? Wat bij mij telt is het gevoel dat ik krijg bij een plaat. Het gevoel dat ik helemaal uit mn dak wil gaan. En dat kan zowel bij een GOEDE melodieuze plaat als bij een van de rauwste en hardsten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
De nummers die je opnoemt bij Fusion zijn juist de nummers die zo slecht opgepikt worden, en dan vooral een Fruxaq/Huwex vind ik geen ruk aan. En ik weet zeker dat ik daarin niet de enigste in ben, want die nummers staan niet voor niks bijna nooit hoog in de hardstyle top 40.


Populair en origineel zijn 2 hele verschillende dingen. Ik vind het zelf een top lijst die lyst aan fusion tracks opnoemde
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Klementino schreef:
De nummers die je opnoemt bij Fusion zijn juist de nummers die zo slecht opgepikt worden, en dan vooral een Fruxaq/Huwex vind ik geen ruk aan. En ik weet zeker dat ik daarin niet de enigste in ben, want die nummers staan niet voor niks bijna nooit hoog in de hardstyle top 40.


Populair en origineel zijn 2 hele verschillende dingen. Ik vind het zelf een top lijst die lyst aan fusion tracks opnoemde


Ja maar waarom moeten artiesten per se altijd origineel zijn? Als ik een vette plaat hoor denk ik nooit van... oooooooooh wat een originele plaat is dit toch. Eerder van wat is dit een vette plaat, ik ga uit m'n dak! En dat maakt de plaat populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Scantraxx heeft dan veel artiesten maar, bijvoorbeeld een Italian Hardstyle heeft er 2 of 3, maar die produceren er wel een heleboel nummers. En die lijken ook nog allemaal godsgruwelijk veel op elkaar. Niet echt origineel dus.

Je zegt wel dat ze veel op elkaar lijken, maar ik gaf je zojuist 4 voorbeelden, wil er best meer geven, van tracks die totaal niet op elkaar lijken. Bij scantraxx daarentegen kan ik me alleen summer of hardstyle, greenhouse en wat andere prophet/frontliner plaatjes bedenken, de rest is allemaal standaard nu-hardstyle.

Citaat:
De nummers die je opnoemt bij Fusion zijn juist de nummers die zo slecht opgepikt worden, en dan vooral een Fruxaq/Huwex vind ik geen ruk aan. En ik weet zeker dat ik daarin niet de enigste in ben, want die nummers staan niet voor niks bijna nooit hoog in de hardstyle top 40. Ik koop zelf nooit nummers, simpelweg omdat ik geen DJ ben, alleen voor privegebruik dus. Dus blijkbaar is het merendeel van die dj's die hier beweert dat het allemaal zo hard moet toch meer aan het hitjes kopen geslagen dan men denkt.

Dat ligt meer aan het publiek dan. Het merendeel van het nieuwe publiek is gewoon triest. De hardstyle top40 is voor hen een maatstaaf voor wat goed is en wat slecht is :') Vorm eens een eigen mening. Ik vind headhunterz goed, omdat hij altijd hoog in de top40 staat... Dan vind je scooter waarschijnlijk nog beter, want hij komt zelfs in de nationale top40. :yawn:
Verandering is altijd al een probleem geweest bij de massa. Want zodra je over iets nieuws een mening moet vormen, is men bang dat ze buiten een groep vallen. Ze blijven daarom altijd bij de veilige standaard meuk en daarom moet men tegenwoordig naar 100 dezelfde setjes luisteren met 1000 dezelfde stijl nummers. Creativiteit, diversiteit en originaliteit worden niet gewaardeerd. Men luistert liever naar meer van hetzelfde, god wat hebben jullie toch een perfect slavenpubliek uitgekozen Q. :thumbup: Alleen jammer dat als de hype over is, deze mensen weer een ander genre om zeep gaan helpen en de liefhebbers het vertrouwen dan al in je hebben opgezegd.

Citaat:
En deze 2 labels die ik opnoem zijn dan wel ff de labels die door de meeste van jullie ALTIJD de hemel in geprezen worden, zelfs als het een nummers is die geen kut aan is.

Jij vind het kut, dus mogen andere mensen het niet mooi vinden? Jij zegt wel dat nummers als fruxaq niet gewaardeerd werden, maar je kunt fusion daar niet aanvallen op niet origineel zijn. Zodra iets wel origineel is zeg jij: het is geen kut aan en zodra iets niet origineel is zeg jij: zie je nu wel, fusion is ook niet origineel.
Jouw smaak valt sowieso al weinig van te begrijpen, je luistert hardstyle maar verafschuwd hard. :huh:

Citaat:
Waar gaat het heen met de harde kern? Waarom moet alles tegenwoordig per se zo duister en hard om een goede plaat te zijn? Wat bij mij telt is het gevoel dat ik krijg bij een plaat. Het gevoel dat ik helemaal uit mn dak wil gaan. En dat kan zowel bij een GOEDE melodieuze plaat als bij een van de rauwste en hardsten.

Doe nu niet opeens alsof je van harde rauwe platen houdt of je spreekt jezelf wel heel erg tegen met eerdere posts op dit forum. Hardstyle zegt het al: HARD style, mensen luisteren hardstyle omdat zij houden van harde muziek. Hardstyle stond ook eerst bekend om zijn harde, rauwe, duistere muziek. Dat een paar van die dj's die graag meer fans wilden hebben onder dezelfde noemer iets anders zijn gaan produceren, kun je de harde kern ook niet kwalijk nemen. Laat hen voorbeeld nemen aan showtek, die nemen tenminste afstand van hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sleep: , dacht hier meningen over wasted penguinz te horen. jullie moeten een boek gaan schrijven :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Ja maar waarom moeten artiesten per se altijd origineel zijn? Als ik een vette plaat hoor denk ik nooit van... oooooooooh wat een originele plaat is dit toch. Eerder van wat is dit een vette plaat, ik ga uit m'n dak! En dat maakt de plaat populair.


Omdat niet iedere plaat bestemd is voor de massa, maar sommige ook bestemd zijn voor degene die ze wel zullen waarderen. Ik hou van variatie in de muziek die ik luister en kan een originele vette plaat meer waarderen dan een onoriginele vette plaat.

Citaat:
fruxaq, huwex, frequency, king of the stage, syren, nightmare, classic, strange love, do you want heavy, innocent en justice4all

Stuk voor stuk vet, vooral DYWH, Strange Love, Classic, Syren, Innocent... eigenlijk allemaal gewoon ;)
Vind Elixer ook wel in dat lijstje horen overigens.
Straks toch maar ns een Fusion shirtje aanschaffen voor zaterdag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Klementino schreef:
Ja maar waarom moeten artiesten per se altijd origineel zijn? Als ik een vette plaat hoor denk ik nooit van... oooooooooh wat een originele plaat is dit toch. Eerder van wat is dit een vette plaat, ik ga uit m'n dak! En dat maakt de plaat populair.


Omdat niet iedere plaat bestemd is voor de massa, maar sommige ook bestemd zijn voor degene die ze wel zullen waarderen. Ik hou van variatie in de muziek die ik luister en kan een originele vette plaat meer waarderen dan een onoriginele vette plaat.

Citaat:
fruxaq, huwex, frequency, king of the stage, syren, nightmare, classic, strange love, do you want heavy, innocent en justice4all

Stuk voor stuk vet, vooral DYWH, Strange Love, Classic, Syren, Innocent... eigenlijk allemaal gewoon ;)
Vind Elixer ook wel in dat lijstje horen overigens.
Straks toch maar ns een Fusion shirtje aanschaffen voor zaterdag :P


Laat ik het er hier op houden dat ik de helft van die nummers niet vet vind.(een strange love, innocent en justice4all kan ik nog wel waarderen)

En een originele vette plaat is inderdaad beter dan een onoriginele vette plaat, maar originele platen die OOK vet zijn daar zijn er zo weinig van
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
En een originele vette plaat is inderdaad beter dan een onoriginele vette plaat, maar originele platen die OOK vet zijn daar zijn er zo weinig van

:lol: Meen je dit nou serieus of...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Klementino schreef:
En een originele vette plaat is inderdaad beter dan een onoriginele vette plaat, maar originele platen die OOK vet zijn daar zijn er zo weinig van

:lol: Meen je dit nou serieus of...?


ik meen het serieus... en besides... een melodieuze track wordt minder snel origineel genoemd dan een rauwe track, maar dat wil nog niet zeggen dat een melodieuze track niet origineel kan zijn.

en daarnaast, er zijn meer vette originele melodieuze platen dan rauwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 18:28 
 
Hardtraxx Addict

djpatt schreef:
:sleep: , dacht hier meningen over wasted penguinz te horen. jullie moeten een boek gaan schrijven :whistle:


lol :D Ja het gaat offtopic hier. Maar het is wel leuk om te lezen al die mening verschillen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
ik meen het serieus... en besides... een melodieuze track wordt minder snel origineel genoemd dan een rauwe track, maar dat wil nog niet zeggen dat een melodieuze track niet origineel kan zijn.

Tuurlijk kan een melodieuze track origineel zijn, helaas zijn ze dat op het moment niet...
Klementino schreef:
en daarnaast, er zijn meer vette originele melodieuze platen dan rauwe

Waarom presenteer je jou mening steeds als feiten? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Klementino schreef:
ik meen het serieus... en besides... een melodieuze track wordt minder snel origineel genoemd dan een rauwe track, maar dat wil nog niet zeggen dat een melodieuze track niet origineel kan zijn.

Tuurlijk kan een melodieuze track origineel zijn, helaas zijn ze dat op het moment niet...


En tuurlijk kan een rauwe plaat vet zijn, helaas zijn ze dat op het moment niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
_dp_ schreef:
Klementino schreef:
ik meen het serieus... en besides... een melodieuze track wordt minder snel origineel genoemd dan een rauwe track, maar dat wil nog niet zeggen dat een melodieuze track niet origineel kan zijn.

Tuurlijk kan een melodieuze track origineel zijn, helaas zijn ze dat op het moment niet...


En tuurlijk kan een rauwe plaat vet zijn, helaas zijn ze dat op het moment niet...


Maar goed dat ik jou niet meer serieus neem sinds je Fade To Black kicks opmerking tijdje terug. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 20:04 
 
Donateur

focking jankerij hier
eerst de naam af kraken
alsof koppesnellers zon goeie naam is?
wtf man, denk eerst is na.
en aangezien er in de Hardstyle filmpjes nogal is met bier word geshowt kan dronken pinguins best als naam en wat maakt een naam ook uit.
verder is dit een van de betere releases van Scantraxx de laatste tijd, dan doel ik met name op I'm Free, goeie intro + heldige climax.
Anxiety zou ik niet draaien maar is ook best fijn.
iedereen die :sick: smiley doet is een bad boy die scantraxx basht :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 20:08 
 
Hardtraxx Addict

frankhardenberg schreef:
focking jankerij hier
eerst de naam af kraken
alsof koppesnellers zon goeie naam is?
wtf man, denk eerst is na.
en aangezien er in de Hardstyle filmpjes nogal is met bier word geshowt kan dronken pinguins best als naam en wat maakt een naam ook uit.
verder is dit een van de betere releases van Scantraxx de laatste tijd, dan doel ik met name op I'm Free, goeie intro + heldige climax.
Anxiety zou ik niet draaien maar is ook best fijn.
iedereen die :sick: smiley doet likt konten van de scantraxxbashers..


Lol een forum is voor discussies en die vinden hier plaats... En tja er worden soms dingen gepost waar je het totaal niet mee eens kunt zijn hè!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 20:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
focking jankerij hier
eerst de naam af kraken
alsof koppesnellers zon goeie naam is?
wtf man, denk eerst is na.
en aangezien er in de Hardstyle filmpjes nogal is met bier word geshowt kan dronken pinguins best als naam en wat maakt een naam ook uit.
verder is dit een van de betere releases van Scantraxx de laatste tijd, dan doel ik met name op I'm Free, goeie intro + heldige climax.
Anxiety zou ik niet draaien maar is ook best fijn.
iedereen die :sick: smiley doet likt konten van de scantraxxbashers..

Was jij ook niet scantraxx aan t bashen in de tune of the week topics een tijdje geleden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 20:36 
 
Donateur

Lyst schreef:
frankhardenberg schreef:
focking jankerij hier
eerst de naam af kraken
alsof koppesnellers zon goeie naam is?
wtf man, denk eerst is na.
en aangezien er in de Hardstyle filmpjes nogal is met bier word geshowt kan dronken pinguins best als naam en wat maakt een naam ook uit.
verder is dit een van de betere releases van Scantraxx de laatste tijd, dan doel ik met name op I'm Free, goeie intro + heldige climax.
Anxiety zou ik niet draaien maar is ook best fijn.
iedereen die :sick: smiley doet likt konten van de scantraxxbashers..

Was jij ook niet scantraxx aan t bashen in de tune of the week topics een tijdje geleden :')

ja duh als al die noobs met 10 posts er op stemmen wel, maar ik zie hier reacties die gaan echt nergens over.
dan denk ik waarom bashen jullie als dit een HELE leuke 1e release is
en btw @ kontelikkers dat had ik op dat moment verzonnen xd maar die mag iets zachter geformuleerd worden trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dus mensen die niet veel posten zijn 'noobs' lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 21:47 
 
Donateur

NoiseHunterZ schreef:
dus mensen die niet veel posten zijn 'noobs' lol

omijngod wat ben jij dom
dit is al zo vaak aan bod gekomen
jeweet best wat ik bedoel... en als je dat niet weet ga je maar zoeken op het forum waar precies dezelfde vragen op precies dezelfde reacties zijn gepost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

ontopic meensee,,

Nog een keer geluisterd, sorry kan me echt NIET overtuigen.. :huh: kom scantraxx verras me is na 2 jaar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
NoiseHunterZ schreef:
dus mensen die niet veel posten zijn 'noobs' lol

omijngod wat ben jij dom
dit is al zo vaak aan bod gekomen
jeweet best wat ik bedoel... en als je dat niet weet ga je maar zoeken op het forum waar precies dezelfde vragen op precies dezelfde reacties zijn gepost.


wat je zei ben ik het in grote lijnen mee eens, echter vind ik niet dat je iemand moet afkraken op het aantal posts en de tijd dat ze hardstyle luisteren. ik heb zelf niet barre veel posts, maar goed, mensen met 1000+ posts hebben daar ook een tijdje over gedaan.

in plaats van ingaan op het aantal posts dat iemand heeft kun je beter inhoudelijk tegenargumenten bedenken, dan komt je verhaal iets beter uit de verf.

maar nu zal ik het hier maar bij laten, let's go ontopic! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
ontopic meensee,,

Nog een keer geluisterd, sorry kan me echt NIET overtuigen.. :huh: kom scantraxx verras me is na 2 jaar :/


ja inderdaad. het klinkt allemaal wel lekker en goed geproduceert daar zeg ik niets over. maar ik vind het nou niet echt iets speciaals. en zeker niet voor scantraxx. net als bij de krusaders vind ik dit OOK niet een aanwinst voor het label :/
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle