Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Zygoma schreef:
CiRiXxX schreef:
Haha is hij nog niet over zijn hardtraxx discussie heen? :P

Is er een discussie geweest dan? :huh:

Nouja discussie... meer zijn reactie op comments die werden gegeven over zijn album hier op HT


Weet jij (of iemand anders) toevallig in welk topic dit was? Zou dit graag teruglezen of zijn die berichten verwijderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Steffnov; -EDIT- Laat ik t maar netjes houden en jouw quote gebruiken:

Steffnov schreef:
door dit soort loze kreten krijgt HT dus een slechte naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NVM ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maximum schreef:
@ Steffnov, hij zal vast wakker liggen van jou reactie man. Ik denk dat hij nu niet meer voor een vol Gelredome durft te staan. Werkse.


Wat is dat nou weer voor rare reactie, dat is toch totaal niet wat hij bedoelt >.<

Had het al aangepast, maar het slaat toch werkelijk nergens op om te zeggen dat 'wij' als grote HT de ego van Warface hebben 'gekrenkt'. Wat voor ego heb je dan zelf als je de conclusie trekt dat jij daar (mede) voor verantwoordelijk bent. Laat staan dat je de conclusie trekt dat hij speciaal daarvoor die vocals heeft gekozen. :P

EDIT: oh laat maar staan hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Zygoma schreef:
CiRiXxX schreef:
Haha is hij nog niet over zijn hardtraxx discussie heen? :P

Is er een discussie geweest dan? :huh:

Nouja discussie... meer zijn reactie op comments die werden gegeven over zijn album hier op HT

Werd toen overigens op gang geholpen door die free tracks likes shit, maar topic is grondig gereinigd

Maximum schreef:
@ Steffnov, hij zal vast wakker liggen van jou reactie man. Ik denk dat hij nu niet meer voor een vol Gelredome durft te staan. Werkse.

Gelukkig, dat was ook volledig mijn bedoeling uiteraard.

Maximum schreef:
@ Steffnov;
Steffnov schreef:
door dit soort loze kreten krijgt HT dus een slechte naam

Leuke edit :thumbup: enkel raak je echt kant noch wal xd net als de eerste keer, maar dat besef je zelf blijkbaar al

Maximum schreef:
Had het al aangepast, maar het slaat toch werkelijk nergens op om te zeggen dat 'wij' als grote HT de ego van Warface hebben 'gekrenkt'. Wat voor ego heb je dan zelf als je de conclusie trekt dat jij daar (mede) voor verantwoordelijk bent. :P

Hij uit publiekelijk zijn afkeur van de kritiek. HT is 1 van de plekken van de kritiek, waar hij ooit al tegen heeft zitten ragen. Dan zal HT zeker niet gedeeltelijk verantwoordelijk zijn voor eventuele kritiek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt constructieve kritiek en je hebt van die teksten die niet tot dit doel dienen. Afkraken en bijdehand doen. Neem nou dit stukje, dit getuigt toch van weinig respect.

Steffnov schreef:
In plaats van erboven te staan óf er iets mee te doen, reageert hij nu als een klein verwend mannetje op elke voorbij komende kritiek. Hij leest ook absoluut nog steeds mee (hai Youri) gezien de facebook berichten die af en toe voorbij komen en lafjes later weer verwijderd worden.

Nou begrijp ik dat dit een reactie is op zijn reactie die hier op dit forum emoties hebben los gemaakt, maar voorheen kwamen er ook dit soort teksten voor en dat moet voor een artiest toch vervelend zijn om te lezen. En dit is niet alleen Warface hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
En dit is niet alleen Warface hoor.

Wie staan er nog meer op het lijstje dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Maximum schreef:
En dit is niet alleen Warface hoor.

Wie staan er nog meer op het lijstje dan?

Er zijn een aantal DJ/Producers die voorheen wel reageerden op HT, maar daar nu mee gestopt zijn door o.a. dit soort redenen. Bedenk zelf maar wie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In het geval van Steffnov draai je oorzaak/gevolg om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat Tim zegt dus. Mijn reactie komt naar aanleiding van zijn gedrag, niet andersom. Ik heb me er persoonlijk namelijk vooral buiten gehouden, omdat het over muzikale factoren nog ging.

Maximum schreef:
als een klein verwend mannetje

Het is een vergelijking op basis van eerder uitgelegde factoren. Ik noem hem niet zo.

Maximum schreef:
Hij leest ook absoluut nog steeds mee (hai Youri)

Oh wat ernstig :lol: hij zou het maar lezen

Maximum schreef:
gezien de facebook berichten die af en toe voorbij komen en lafjes later weer verwijderd worden.

Vind je eerst een stoere bek opzetten over anderen en het later weer verwijderen geen laffe actie dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
TiMOTHYb schreef:
Maximum schreef:
En dit is niet alleen Warface hoor.

Wie staan er nog meer op het lijstje dan?

Er zijn een aantal DJ/Producers die voorheen wel reageerden op HT, maar daar nu mee gestopt zijn door o.a. dit soort redenen. Bedenk zelf maar wie.


Ga je nu dadelijk aankomen met artiesten als Thera? Zoja is dat echt een vd slechtste vergelijkingen ooit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Er zijn een aantal DJ/Producers die voorheen wel reageerden op HT, maar daar nu mee gestopt zijn door o.a. dit soort redenen. Bedenk zelf maar wie.

Je doet trouwens nu zowat iedere dag een gooi naar de moraalridder van het jaar award. Wat is er precies aan de hand?

Ik heb gewoon zin om de gehele week kritiek (en waardering) over hardstyle gerelateerde dingen te spuien. Ik vind dat ik het over het algemeen nog wel aardig gefundeerd hou ook. Oké soms kan ik vrij cynisch zijn, en ik vind het vervelend om je droom uiteen te doen spatten, maar zo gaat het in het echte leven ook. Sommige mensen zijn wat harder, sommige wat botter (zoals die reactie van Qlown) en sommige mensen leven hun hele leven lang op een roze wolk. Je kunt imo dus twee dingen doen, de mensen die je niet trekt filteren of gewoon de hele godganse tyfuszooi over een kam scheren. En als de rollen dan omgedraaid zijn is het weer 'Haattrax' want alles en iedereen op Hardtraxx is kut. Oh en iedereen op Hardtraxx houdt alleen maar van Raw en van Theracords en zo nog 10 van die stereotypen die door gemakzuchtige mensen worden gebruikt die voor de makkelijke weg gaan en een gehele groep uitsluiten.

Er zijn een paar negers tegen zwarte piet -> alle negers zijn kut
Een paar moslims blazen zichzelf op -> alle islamieten zijn kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
In het geval van Steffnov draai je oorzaak/gevolg om.

Maximum schreef:
Nou begrijp ik dat dit een reactie is op zijn reactie die hier op dit forum emoties hebben los gemaakt, maar voorheen kwamen er ook dit soort teksten voor en dat moet voor een artiest toch vervelend zijn om te lezen. En dit is niet alleen Warface hoor.

Ik gaf alleen een voorbeeld, maar gaf ook al aan dat dit indd al een reactie was op het gevolg. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Ga je nu dadelijk aankomen met artiesten als Thera? Zoja is dat echt een vd slechtste vergelijkingen ooit :thumbup:

Ik ga helemaal niemand noemen, voor het geval dit nog niet duidelijk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Maximum schreef:
Er zijn een aantal DJ/Producers die voorheen wel reageerden op HT, maar daar nu mee gestopt zijn door o.a. dit soort redenen. Bedenk zelf maar wie.

Je doet trouwens nu zowat iedere dag een gooi naar de moraalridder van het jaar award. Wat is er precies aan de hand?

Ik heb gewoon zin om de gehele week kritiek (en waardering) over hardstyle gerelateerde dingen te spuien. Ik vind dat ik het over het algemeen nog wel aardig gefundeerd hou ook. Oké soms kan ik vrij cynisch zijn, en ik vind het vervelend om je droom uiteen te doen spatten, maar zo gaat het in het echte leven ook. Sommige mensen zijn wat harder, sommige wat botter (zoals die reactie van Qlown) en sommige mensen leven hun hele leven lang op een roze wolk. Je kunt imo dus twee dingen doen, de mensen die je niet trekt filteren of gewoon de hele godganse tyfuszooi over een kam scheren. En als de rollen dan omgedraaid zijn is het weer 'Haattrax' want alles en iedereen op Hardtraxx is kut. Oh en iedereen op Hardtraxx houdt alleen maar van Raw en van Theracords en zo nog 10 van die stereotypen die door gemakzuchtige mensen worden gebruikt die voor de makkelijke weg gaan en een gehele groep uitsluiten.

Er zijn een paar negers tegen zwarte piet -> alle negers zijn kut
Een paar moslims blazen zichzelf op -> alle islamieten zijn kut

Nou iedere dag is wat overdreven, maar kan me voorstellen als ik betweterig overkom. Je hoeft jezelf niet te verantwoorden en je hoeft mij al helemaal niet uit te gaan leggen hoe het leven werkt. Ik vind het sneu dat nagenoeg niemand wat zegt over de sounds die hij hoort, maar dat iedereen reageer over de tracknaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Peperkoek schreef:
Ga je nu dadelijk aankomen met artiesten als Thera? Zoja is dat echt een vd slechtste vergelijkingen ooit :thumbup:

Ik ga helemaal niemand noemen, voor het geval dit nog niet duidelijk was.


Nee, inderdaad, nog kwalijker imo. Je zegt het wel, maar je draait er zo omheen dat het er toch net niet staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Maximum schreef:
Peperkoek schreef:
Ga je nu dadelijk aankomen met artiesten als Thera? Zoja is dat echt een vd slechtste vergelijkingen ooit :thumbup:

Ik ga helemaal niemand noemen, voor het geval dit nog niet duidelijk was.


Nee, inderdaad, nog kwalijker imo. Je zegt het wel, maar je draait er zo omheen dat het er toch net niet staat..

Interpreteer het zoals je wilt. Ik vind het niet netjes om namen te nomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is een gefilmde teaser (hoor dus geen kick) van een vocal die al 1238x gebruikt is. Als er een HQ preview van 3 minuten beschikbaar is beoordeel ik die plaat wel. Nu beoordeelt het gros waarschijnlijk het enige wat er op dit moment beoordeelt kan worden, namelijk de belachelijke naam.

En als ik het je niet uit te leggen ben je het er dus mee eens dat 't zo werkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:31 
 

Klinkt weer hetzelfde als altijd :/. Over de tracknaam is al voldoende gezegd maar waar slaat dit op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat me wel opvalt hier is dat heel veel mensen de tracktitel interpreteren als tegen ht. Of tegen de mensen die kritiek hebben.
toegegeven dit laatste ligt voor de hand, maar voor er ook maar iets meer duidelijk is daarover(mss kan hij dat zelf beamen of ontkennen) waarom in godsnaam 3 paginas vol met oehhh wat een titel die is echt tegen hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Wat me wel opvalt hier is dat heel veel mensen de tracktitel interpreteren als tegen ht. Of tegen de mensen die kritiek hebben.

Kijk uit dat je je voorhoofd niet tegen dat bord stoot. Dit is echt letterlijk gericht tegen 'haters'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat weer lekker hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Wat me wel opvalt hier is dat heel veel mensen de tracktitel interpreteren als tegen ht. Of tegen de mensen die kritiek hebben.
toegegeven dit laatste ligt voor de hand, maar voor er ook maar iets meer duidelijk is daarover(mss kan hij dat zelf beamen of ontkennen) waarom in godsnaam 3 paginas vol met oehhh wat een titel die is echt tegen hardtraxx.

Niemand zegt letterlijk "het is tegen HT". Wel tegen de "haters" (misschien wel het lelijkste woord in de complete Nederlandse taal), waar met enig logisch nadenken HT ook onder valt. Hij heeft een tijd terug al op fb gezegd een track te maken over wat hij van die hat~...nee ik gebruik het woord ook gewoon niet meer...hoe dan ook, wat hij van zijn critici vond, toen al met deze hasht~...jezus...in ieder geval met die naam. Lijkt me dus vrij duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
jaron123 schreef:
Wat me wel opvalt hier is dat heel veel mensen de tracktitel interpreteren als tegen ht. Of tegen de mensen die kritiek hebben.
toegegeven dit laatste ligt voor de hand, maar voor er ook maar iets meer duidelijk is daarover(mss kan hij dat zelf beamen of ontkennen) waarom in godsnaam 3 paginas vol met oehhh wat een titel die is echt tegen hardtraxx.

Niemand zegt letterlijk "het is tegen HT". Wel tegen de "haters" (misschien wel het lelijkste woord in de complete Nederlandse taal), waar met enig logisch nadenken HT ook onder valt. Hij heeft een tijd terug al op fb gezegd een track te maken over wat hij van die hat~...nee ik gebruik het woord ook gewoon niet meer...hoe dan ook, wat hij van zijn critici vond, toen al met deze hasht~...jezus...in ieder geval met die naam. Lijkt me dus vrij duidelijk.


Mee eens. Het maakt ook niet uit of het daadwerkelijk tegen Hardtraxx gericht is. Het is in mijn opinie heel erg kinderachtig dat hij zo'n naam en zulke vocals gebruikt voor een track. Daar mag dan ook gewoon iets over gezegd worden in dit topic.

Bovendien is de kans vrij aannemelijk dat hij met deze track op Hardtraxx doelt als je kijkt naar de recente gebeurtenissen. Op Facebook etc.. is iedereen alleen maar lyrisch over hem. Het enige conflict dat hij heeft gehad, was met mensen op Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De titel vind ik ook iets teveel van t goede maar oké, niks aan te doen. Had een tijd geleden ook niet zoveel met al die titels als F.I.F.O. / S.T.F.U. / G.T.F.O. enzo.
Ben wel benieuwd naar de track. Hou vaak wel van die Warface kickrolls ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle