Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 00:28 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
Vind hem steeds vetter worden, die eerste climax :worship: :worship: Vind ook wel mooi die emotie die erin zit, je hoort het wel een beetje

Welke emotie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 14:11 

agressie tegen hardtraxx toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 15:06 

Hardtraxx Veteran

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 10:10 

Hardtraxx Elite

wow egt vet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 14:20 

Hardtraxxer

Leuke plaat, niet bijster bijzonder maar zit wel een goede drive in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:25 

Hardtraxxer

ik lees in dit topic dat er verwezen wordt naar ene Youri ??

Warface is toch DJ Triax en dat is volgens mij nog steeds Remco Jan Prevoo

Of zit ik er nu naast ??

On Topic : Beetje standaard RAW track, ben sowieso niet fan van het hele RAW gebeuren .... voor mij slaan ze weer door in een bepaalde substroming
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:30 

Hardtraxx Veteran

Jay schreef:

Youri is het gezicht van Warface, doet de sets etc. Remco produceert voor Warface :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:36 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Jay schreef:

Youri is het gezicht van Warface, doet de sets etc. Remco produceert voor Warface :P

Youri zit echter wel in de studio erbij en geeft input als ik me niet vergis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:36 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Mitzinator schreef:
Jay schreef:

Youri zit echter wel in de studio erbij en geeft input als ik me niet vergis.

Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:41 

Hardtraxxer

Ah

Dus als youri hier reageert op kritiek op warface dan pleit hij eigenlijk voor Remco ?

Juist ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:42 

Hardtraxx Veteran

Jay schreef:
Ah

Dus als youri hier reageert op kritiek op warface dan pleit hij eigenlijk voor Remco ?

Gaat moeilijk zonder account. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:21 

Hardtraxx Veteran

Plaat van Warface die ik kan waarderen. Lekker loopje zit in de climax, is vloeiend. Alleen de kick niet om naar huis over te schrijven. Blijft toch speerpunt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:34 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Plaat van Warface die ik kan waarderen. Lekker loopje zit in de climax, is vloeiend. Alleen de kick niet om naar huis over te schrijven. Blijft toch speerpunt

Je houdt er van of je houdt er niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 13:19 

Kraak... Piep...

Tekst en titel zijn kinderachtig, net zo'n gevalletje wat Headhunterz deed met Just Say My Name en Disrespect met PP. Alleen HHZ zette zichzelf daar overheen na een tijdje en bood zijn excuses aan.
Grootste manier om aan te geven dat je niet tegen kritiek kunt is wel zo.

Kick is lelijk imo, de rest is vrij 12/13
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 22:37 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
de rest is vrij 12/13

Je bedoelt 13/12. En dit vind ik dus een beetje scheef, Warface heeft een compleet eigen sound dus ik zie totaal niet in waarom dit te 'standaard' of '13/12' zou zijn. Niet dat ik het allemaal super geweldig vind maar ik vind dit in de verste verte niet lijken op de meeste andere kick-screech platen die er zijn gemaakt.

OT dit vind ik een van z'n mindere nummers, de kick is echt niet oké. Wel lekkere drive verder en live zal dit ook prima te pruimen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 22:42 

Hardtraxx Addict

Bever schreef:
Broken Balance schreef:
de rest is vrij 12/13

Je bedoelt 13/12. En dit vind ik dus een beetje scheef, Warface heeft een compleet eigen sound dus ik zie totaal niet in waarom dit te 'standaard' of '13/12' zou zijn. Niet dat ik het allemaal super geweldig vind maar ik vind dit in de verste verte niet lijken op de meeste andere kick-screech platen die er zijn gemaakt.

OT dit vind ik een van z'n mindere nummers, de kick is echt niet oké. Wel lekkere drive verder en live zal dit ook prima te pruimen zijn!

Ik weet niet of je zijn album heb geluisterd? bijna zijn gehele album bestaat uit het hergebruiken van zijn eigen sound. Zoveel dezelfde geluiden zijn helemaal uitgemolken waardoor het overkomt als een 13/12.
Dat is mijn mening althans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 00:51 

Hardtraxxer

Bever schreef:
Broken Balance schreef:
de rest is vrij 12/13

Wel grappig hoe je nu toch best positief klinkt, terwijl je in het masters of hardcore topic Warface nog het 'lachertje' van de scene noemde samen met typhoon en outbreak. :/ Maar goed dan weet ik dat ik jou dus bij deze nooit meer serieus hoef te nemen.

OT: Vind hem zelf wel lekker, net zoals de meeste Warface tracks. Het stijltje moet je net liggen. Ze mogen wel wat diverser produceren, met name de kicks, af en toe wat meer out of the box zoals bijv: Catalyst. Dan blijft het op de lange duur nog interessant. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:30 

Hardtraxxer

Oke ik snap dat dit wat raar lijkt, maar ik zal het even uitleggen dan: Ik vind Warface zijn nummers over het algemeen niet vervelend want die sound ligt me wel. Ik kan er wel van genieten om z'n tijd. Ik vind hem een lachertje omdat zijn muziek kwalitatief zo ondermaats is (is iets anders dan het leuk vinden) terwijl hij wel zo verschrikkelijk populair is tegenwoordig EN omdat hij zelf overkomt als een ontzettend vervelend mannetje. Maar ik hou dat gescheiden als je het niet erg vind. Komt dit wat logischer over? Je hoeft het er niet mee eens te zijn natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:39 

Hardtraxx Veteran

Dus je kan op z'n tijd genieten van muziek wat je kwalitatief zwaar ondermaats vindt? Zit voor mij nog weinig logica in. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:01 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
Dus je kan op z'n tijd genieten van muziek wat je kwalitatief zwaar ondermaats vindt? Zit voor mij nog weinig logica in. :P

Ik snap het zelf ook niet helemaal xd Maar ik luister graag naar zijn muziek terwijl ik goed door heb dat het kwalitatief niet te best is. Maar kwaliteit =/= leuk vinden denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:06 

Hardtraxx Veteran

Ik luister thuis ook geen Warface (behalve een paar collabs dan die ik goed vind + Catalyst), maar op een feest vind ik z'n tracks nog wel oké. Gewoon even lomp beuken op het eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:12 

Kraak... Piep...

chas1n schreef:

Wasted Penguinz en Hardstyle Mafia zijn daar een goed voorbeeld van, hun mastering is heel slecht en sommige sounds zijn vrij lelijk maar toch spreekt het mij heel erg aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:21 

Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
Ik snap het zelf ook niet helemaal xd Maar ik luister graag naar zijn muziek terwijl ik goed door heb dat het kwalitatief niet te best is. Maar kwaliteit =/= leuk vinden denk ik zo.

Broken Balance schreef:
Wasted Penguinz en Hardstyle Mafia zijn daar een goed voorbeeld van, hun mastering is heel slecht en sommige sounds zijn vrij lelijk maar toch spreekt het mij heel erg aan.

Ahh op die fiets, daar kan ik me wel in vinden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:47 

Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
Ik vind hem een lachertje omdat zijn muziek kwalitatief zo ondermaats is

Bever schreef:
terwijl hij wel zo verschrikkelijk populair is tegenwoordig

Vond je Radical Redemption eerst ook het lachertje van de scene dan? Zijn muziek was ten tijde van dat eerste album ook niet bepaald hoge kwaliteit volgens veel mensen. Volgens jou ook? Ik vind dat hij zich sinds toen behoorlijk snel ontwikkeld heeft, dus om iemand meteen een lachertje te noemen vind ik ook maar vreemd..

Bever schreef:
EN omdat hij zelf overkomt als een ontzettend vervelend mannetje.

Heb je hem wel eens in het echt gezien of gesproken? Of zeg je dat omdat hij die naam krijgt van veel hardtraxxers hier, om hoe hij hier gereageerd heeft (en de titel van deze plaat)?
Warface is juist 1 van de meest toegankelijke artiesten van tegenwoordig in mijn ogen, echt een sympathieke vent. :thumbup:
Hoezo vind je hem overkomen als een vervelend mannetje dan?

Bever schreef:
Maar ik hou dat gescheiden als je het niet erg vind.

Waarom noem je hem dan wel het lachertje van de scene als je zegt dat je het gescheiden houdt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 20:09 

Hardtraxx Veteran

Kick klinkt als zijn normale kick met de plugin preset van Devastator..
Niets voor mij dit :/
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle