Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Radical Redemption vond ik eerst inderdaad ook helemaal niks. Toen vond ik zijn populariteit inderdaad ook erg onterecht, maar nu niet meer.

En over Warface nogmaals, het gaat dan inderdaad vooral om hoe hij zich hier heeft laten kennen, dat heb ik ook allemaal meegekregen destijds want ik lees hiernal heel lang mee :P En hoe hij met kritiek omgaat vind ik vaak ook een beetje neerbuigend. Dat mensen hun bek moeten houden als ze zijn muziek niet leuk vinden, komt het kort gezegd op neer. Als je nog maar zo kort in de scene zit en nog maar een jaartje echt populair bent mag je wel wat bescheidener zijn imo.

Lachertje van de scene is in zijn geval misschien wat overdreven ja, dat neem ik terug. Daar zijn betere voorbeelden van te noemen. Maar ik neem hem niet erg serieus, laat ik het daar op houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 20:39 
 
Hardtraxxer

Kritiek is niks mis mee, maar beetje zeiken om de naam van de track. LOL xd
Ik krijg echt plaatsvervangende schaamte voor dat kansloze geblaat.

Als je een beetje gegamed hebt, dan herkende je de tekst h8 m3 wel. Ik vind de track overigens ook minder, maar smaken verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bever schreef:
verhaaltje

Dus:
- Eerst noem je Warface het lachertje van de scene
- Daarna ben je best positief over hem
- Dan leg je uit dat je z'n platen wel leuk vind soms, maar dat t aan Warface zelf ligt
- En nu neem je ook maar weer terug dat hij t lachertje van de scene is?
Bever schreef:
Maar ik neem hem niet erg serieus, laat ik het daar op houden :P

Sorry haha maar deze quote is echt perfect voor t beeld hoe ik over jou denk nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 22:30 
 
Hardtraxxer

Bever schreef:
Oke ik snap dat dit wat raar lijkt, maar ik zal het even uitleggen dan: Ik vind Warface zijn nummers over het algemeen niet vervelend want die sound ligt me wel. Ik kan er wel van genieten om z'n tijd. Ik vind hem een lachertje omdat zijn muziek kwalitatief zo ondermaats is (is iets anders dan het leuk vinden) terwijl hij wel zo verschrikkelijk populair is tegenwoordig EN omdat hij zelf overkomt als een ontzettend vervelend mannetje. Maar ik hou dat gescheiden als je het niet erg vind. Komt dit wat logischer over? Je hoeft het er niet mee eens te zijn natuurlijk ;)


Maar je zei eerst het volgende:
Bever schreef:
Ik bedoel van de artiesten die nog een beetje serieus genomen kunnen worden (oftewel, niet Hardstyle Bitches/Blutonium Boy xd )
En inderdaad Digital Mindz, Riiho en Unresolved zijn ook best sneu maar kan ik nog iets beter hebben dan deze 3.
The Prophet had er inderdaad wel tussen gekund bij nader inzien.


Hun vind je sneu, maar je kan ze nog iets beter hebben dan Warface, Typhoon en Outbreak. Dus zij zijn voor jou de bodem. Ik snap wat je zegt dat lage kwaliteit niet gelijk staat aan iets niet leuk vinden, maar wat jij zegt komt er gewoon op neer dat je Warface een van de slechtste artiesten vindt van dit moment.

Maar nu ben je ineens weer positief over Warface. Is je mening in zo'n korte tijd omgeslagen? Het komt me allemaal niet zo logisch over om eerlijk te zijn, maar het zal wel. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou oke dan. Warface zelf heb ik de indruk van dat het een vervelend mannetje is, ik vind hoe hij met kritiek omgaat niet professioneel te noemen. Ook vind ik zijn populariteit onterecht. Ik zei dat ik hem een van de 3 minst serieus te nemen artiesten van de scene vind, nav deze discussie ben ik daar inderdaad op terug gekomen want dat is wat overdreven, maar hij staat bij mij nog steeds niet erg hoog.
En ik vind zijn muziek over het algemeen wel oke omdat zijn/hun sound me ligt, maar dat staat er compleet los van.
Wat is er nou zo moeilijk te begrijpen dan? Word hier een beetje moe van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:49 
 

Je bent volkomen duidelijk hoor :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle