Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan hier wel uit gaan leggen hoe kut dit is, maar dit laat ik liever aan gangsterdwerg over. Gaat uw gang dus gangsterdwerg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een reacties weer..... Preview klinkt leuk, benieuwd hoe die kick live klinkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 00:07 
 
Hardtraxxer

lekker positief ook allemaal hier.. Beniewd naar hoe dit live zal klinken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Volgens facebook comments heeft hij echt dikke kicks en is het een ongelooflijk dikke track hoor!


Ik zie bijna alleen maar namen van personen genoemd worden in de comments. Altijd vet als je eens een keer een diepgaande discussie verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 00:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
bloemkool schreef:
Volgens facebook comments heeft hij echt dikke kicks en is het een ongelooflijk dikke track hoor!


Ik zie bijna alleen maar namen van personen genoemd worden in de comments. Altijd vet als je eens een keer een diepgaande discussie verwacht.

Kun je dat trouwens uitzetten? Dat je niet iedereen ze onnodige klote tags ziet maar alleen die van jezelf ofzo? Tegenwoordig zit je op facebook de gehele dag namen weg te scrollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg saai. En van die trackname en vocalen wordt je al helemaal niet vrolijk van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo die klck klinkt lekker in LQ zeg, ben benieuwd naar de HQ. :) Heb alleen niet zo veel met de vocals. Snap dat gezeik over die tracknamen niet zo. Lijkt soms wel een rage om te zeiken hierzo. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jezus, even los van de track, heel veel kinderachtiger ga je het niet krijgen...volgens mij hebben wij zijn ego'tje gekrenkt.

Dit slaat toch echt helemaal nergens op. En spreek overigens voor jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 08:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbdown: als je deze vocal gebruikt, doe het dan goed!

https://m.soundcloud.com/the-twins-artc ... artcore-li

17.36
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 09:07 
 

Delt-A schreef:
bloemkool schreef:
Volgens facebook comments heeft hij echt dikke kicks en is het een ongelooflijk dikke track hoor!


Ik zie bijna alleen maar namen van personen genoemd worden in de comments. Altijd vet als je eens een keer een diepgaande discussie verwacht.


Tis meer iets van: hey Jan Jansen check die zieke kick maat!!! #rawwwwwwww
Of Soooo Klaas Klaassen dit gaat sowieso tering hard in gelredome!!! Geef die man een standbeeld!!@&:8
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Steffnov schreef:
Jezus, even los van de track, heel veel kinderachtiger ga je het niet krijgen...volgens mij hebben wij zijn ego'tje gekrenkt.

Dit slaat toch echt helemaal nergens op. En spreek overigens voor jezelf.

Waar anders heeft hij de laatste tijd zoveel kritiek gehad én openbaar zijn gal op gespuwd als op HT?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Walgelijke reacties over een naam van een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 10:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zal wel een generatiekloof zijn xd Ik zat sowieso al te puzzelen wat er precies stond. Schijnbaar kun je uitspraak van een cijfer en de vorm van een cijfer tegenwoordig door elkaar gebruiken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zal wel een generatiekloof zijn xd Ik zat sowieso al te puzzelen wat er precies stond. Schijnbaar kun je uitspraak van een cijfer en de vorm van een cijfer tegenwoordig door elkaar gebruiken. :P

Da's al ongeveer sinds de inventie van het internet Lyst. Wordt ook veel gebruikt in wachtwoorden en nicknames voor gamers. Dit is geen van beide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:05 
 
Hardtraxx Addict

Haha is hij nog niet over zijn hardtraxx discussie heen? :P
Track zelf klinkt wel leuk, maar die tracknaam en vocals zijn wel weer triest, beetje een Zatox - Nobody likes my kicks gehalte. Vind hem soms toch wel een triest ventje :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zal wel een generatiekloof zijn xd Ik zat sowieso al te puzzelen wat er precies stond. Schijnbaar kun je uitspraak van een cijfer en de vorm van een cijfer tegenwoordig door elkaar gebruiken. :P


Ik dacht eerst dat deze track 'Home' heette..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Walgelijke naam voor een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo vermoeiend dat de teskt dan weer over jaloezie gaat..Simpele figuren die altijd denken dat als mensen kritiek heb het meteen met jaloezie te maken heeft.

Krijg steeds meer het gevoeld at die Youri in het echt best een vervelend kereltje is. Kansloos als je dit soort tracks moet maken terwijl je weetikveel hoeveel volgers op Facebook bent die je helemaal geweldig vinden. Dan laat je je wel echt kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap al dat gejank om een tracknaam niet, uiteindelijk gaat het bij een track om de inhoud en niet om de tracknaam?
Er wordt zo vaak gehaat op Warface omdat hij af en toe wel eens op dezelfde manier een reactie terug geeft als dat wij reageren op zijn muziek hier.

Klinkt op t eerste hoor best vest met een stevige kick, ben benieuwd naar meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
#d0etm3n1ks


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scarzor schreef:
Ik snap al dat gejank om een tracknaam niet, uiteindelijk gaat het bij een track om de inhoud en niet om de tracknaam?
Er wordt zo vaak gehaat op Warface omdat hij af en toe wel eens op dezelfde manier een reactie terug geeft als dat wij reageren op zijn muziek hier.


Ik heb op HT echt nog niemand ooit horen zeggen dat "hij gewoon jaloers op ons is" xd de originele kritiek (die mensen met een groot ego graag 'haat' noemen) op zijn tracks was dat ze kwalitatief nog onder de maat waren en we de snelle rise niet snapten. Niets mis mee imo. Toen zat hij hier ook nog gewoon om zijn respons te geven, niet altijd even kloppend maar wel op een normale manier, iets wat door de community hier ook gewaardeerd werd.

Rond zijn album echter is er iets veranderd. Blijkbaar heeft zijn stijgende sterretje en de bijbehorende dagelijkse facebook liefdesverklaringen hem er blind voor gemaakt dat er ook mensen zijn die kritisch naar muziek blijven kijken. En de kritiek was niet heel erg veranderd, er zat een stijgende lijn in, maar de kicks bleven onder de maat en het totaalpakket bevatte veel te weinig variatie, een gerechtvaardigd punt als je het mij vraagt. Ik heb ook van meerdere DJ's in de scene gehoord dat ze zich wel in die kritiek konden vinden, dat er ook meer uit gehaald kon worden. Echter is HT één van de weinige plekken waar dit ook daadwerkelijk uitgesproken wordt. Youri kon dit schijnbaar niet hebben en is all ragequit gegaan hier.

In plaats van erboven te staan óf er iets mee te doen, reageert hij nu als een klein verwend mannetje op elke voorbij komende kritiek. Hij leest ook absoluut nog steeds mee (hai Youri) gezien de facebook berichten die af en toe voorbij komen en lafjes later weer verwijderd worden. De boodschap achter en titel van deze track passen precies in dat plaatje. Ik heb de track zelf niet geluisterd (zijn stijl is de mijne niet, simple as that) maar ik behoud me elk recht voor de boodschap van de kunst achter de muziek te beoordelen. En dat is blijkbaar dat er een klein scheurtje in zijn grote gekrenkte ego zit, dat het niet kan verkroppen dat de mensen die er nog enigszins verstand van hebben (lees: niet het facebook publiek dat voornamelijk reageert om mensen te taggen) zijn muziek nog steeds niet aanbidden.

Zo, en nu weer aan het werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Haha is hij nog niet over zijn hardtraxx discussie heen? :P

Is er een discussie geweest dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Ik kan hier wel uit gaan leggen hoe kut dit is, maar dit laat ik liever aan gangsterdwerg over. Gaat uw gang dus gangsterdwerg.


Als ik foto's zie en deze tracktitel bekijk, is Warface toch een gangsterdwerg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Als ik foto's zie en deze tracktitel bekijk, is Warface toch een gangsterdwerg?

Ken je klassiekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:30 
 
Hardtraxx Addict

Zygoma schreef:
CiRiXxX schreef:
Haha is hij nog niet over zijn hardtraxx discussie heen? :P

Is er een discussie geweest dan? :huh:

Nouja discussie... meer zijn reactie op comments die werden gegeven over zijn album hier op HT
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle