Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:39 

Hardtraxx Veteran

Waarom maak je dan album met een continuous mix? >.<
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:41 

Donateur

yowan schreef:
ja dat is correct, je kan ook je ipod meenemen naar een feest en de cd op zetten

Ah bedankt man dat jij en Warface bepalen waar ik z'n muziek moet luisteren voor ik er kritiek op mag geven. Moet ik nog je facebook liken of was dit een gratis dienst?
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:01 

Hardtraxx Crew

yowan schreef:
Ventrue schreef:
Jesus wat is The Revival een beroerde plaat zeg, wat slecht. Die kicks komen totaal niet goed door en klinken nergens naar. Het klinkt allemaal echt leeg ik schrok er gewoon van op 2:44, ik weet ook niet wat Luna's inbreng hier dus bij is. alleen het screechje op het eind zit wel wat drive in maar daar houdt het wel bij op.

je moet hem eigenlijk niet thuis luisteren, live gaat deze tering hard
zoals warface al vaker gezeg heeft hij maakt de tracks voor op de dansvloer en niet voor critici achter een pc

Hou op man, ik heb deze plaat ook live gehoord en kan me volledig vinden in de mening van Ventrue, klinkt allemaal hartstikke leeg en de kicks missen laag waardoor ze hol klinken
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:04 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
yowan schreef:
ja dat is correct, je kan ook je ipod meenemen naar een feest en de cd op zetten

Ah bedankt man dat jij en Warface bepalen waar ik z'n muziek moet luisteren voor ik er kritiek op mag geven. Moet ik nog je facebook liken of was dit een gratis dienst?

Ja als je het zo serieus neemt moet je dat eigenlijk nog wel eventjes doen, is zo gepiept:
https://www.facebook.com/yowan.vannispen
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:14 

Hardtraxx Veteran

Verder wel fijn hoe jullie er op reageren, ik wilde alleen zeggen hoe ik het zie. Live vind ik de tracks van warface ontzettend goed overkomen en ik merk dat dit bij mij thuis niet bij elk nummer het geval is. Daarnaast zeg ik dat hij zn tracks voor de dansvloer maakt (voornamelijk) en dit begrijp ik ook. Wel raar om dan met een album te komen maarja de meeste vind ik wel leuk voor thuis.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:19 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
yowan schreef:
Ventrue schreef:
Jesus wat is The Revival een beroerde plaat zeg, wat slecht. Die kicks komen totaal niet goed door en klinken nergens naar. Het klinkt allemaal echt leeg ik schrok er gewoon van op 2:44, ik weet ook niet wat Luna's inbreng hier dus bij is. alleen het screechje op het eind zit wel wat drive in maar daar houdt het wel bij op.

je moet hem eigenlijk niet thuis luisteren, live gaat deze tering hard
zoals warface al vaker gezeg heeft hij maakt de tracks voor op de dansvloer en niet voor critici achter een pc

Hou op man, ik heb deze plaat ook live gehoord en kan me volledig vinden in de mening van Ventrue, klinkt allemaal hartstikke leeg en de kicks missen laag waardoor ze hol klinken

Op supremacy zeker?
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:22 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Waarom maak je dan album met een continuous mix? >.<

Omdat hij toch nog een graantje wil meepikken van de critici achter de computer...
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:24 

Hardtraxx Crew

Nee. Zoals TiMOTHYb al aangeeft, wij mogen onze mening nog wel over deze plaat geven toch? Jij bepaalt volgens mij niet wat wij van een plaat moeten vinden en of we die thuis/live tof vinden.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:26 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Nee. Zoals TiMOTHYb al aangeeft, wij mogen onze mening nog wel over deze plaat geven toch? Jij bepaalt volgens mij niet wat wij van een plaat moeten vinden en of we die thuis/live tof vinden.

Volgens mij bepaal ik helemaal niks.. Ik denk dat het meer een kwestie is van hoe anderen een mening van mij opvatten.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:34 

Hardtraxx Veteran

Wat een kutdiscussie. :yawn:

Total War, vetjes. Alleen erg snel, wat is het 157bpm?
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:36 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Wat een kutdiscussie. :yawn:

Total War, vetjes. Alleen erg snel, wat is het 157bpm?

157 ja.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:37 

Hardtraxx Crew

yowan schreef:
Volgens mij bepaal ik helemaal niks.. Ik denk dat het meer een kwestie is van hoe anderen een mening van mij opvatten.

Laten we het maar houden op kwestie van smaak :P

OT: ik vind er maar weinig vette platen tussen zitten, teveel van hetzelfde en de kicks zijn ook niet geweldig
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:50 

Hardtraxxer

OT: ik vind er maar weinig tot geen slechte tracks tussen zitten.

Man man man, wat een dik album zeg...

Catalyst (L) (L)
Bericht Geplaatst op 06 nov 2014 20:08 

Hardtraxx Veteran

Dik zeg. Die "pitchende" kicks op het laatste zijn echt vet. Zitten een aantal dikke kick+snarerolls in. :worship:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2014 13:14 

Hardtraxx Veteran

Total War :worship:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2014 13:27 

Hardtraxx Addict

Morgen :yay:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2014 14:18 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:

Criticus op de dansvloer meldt zich. Is de muziek nou voor mij gemaakt of niet? :P

Ik zou zelf stellen dat deze muziek is gemaakt voor mensen die niet zoveel waarde hechten aan kwaliteit en vooral iets onsubtiels willen met veel distortion, veel screeches en veel sub (vermoed ik). Daar is overigens niks mis mee. Ik ben blij dat deze muziek er voor hen is en dat zij er zijn voor deze muziek.

Ik heb er alleen niks mee, en je kunt ook niet van mensen die die kwaliteitsinsteek wel hebben dat zij het wel vet gaan vinden. Andersom kun je ook niet van iedereen verwachten dat ze dit kut vinden omdat het niet bij onze visie op muziek aansluit.

[/captainobvious]

(Catalyst is wel best vet)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2014 20:42 

Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 07 nov 2014 23:14 

Hardtraxx Elite

Chainsaw, Total War, Catalyst, The Revival, Leviathan en de Bloodshed remix van Solutio springen er voor mij het meeste uit.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2014 23:17 

Hardtraxx Veteran

Morgen The Meltdown preview, en dan alle previews gehad, daarna voeg ik Enforce The Beat etc toe :P
Bericht Geplaatst op 08 nov 2014 15:21 

Hardtraxx Veteran

Ik merk dat er best wat verschil in kwaliteit is tussen verschillende tracks op het album. Volgens mij wordt er wel vooruitgang geboekt iig :)
Bericht Geplaatst op 08 nov 2014 15:49 

Hardtraxx Veteran

Best een tof album geworden, niet alles is even vet en sommige nummers neigen erg naar troep maar alsnog beter dan het gemiddelde album. Geen complexe of diepgaande muziek maar daar is Hardstyle sowieso het genre niet echt voor. Art of War, Menace, Leviathan, The Revival, Catalyst, Chainsaw en The Meltdown komen op de MP3-speler. :D
Bericht Geplaatst op 08 nov 2014 19:54 

Hardtraxx Veteran

En de laatste.

Bericht Geplaatst op 09 nov 2014 00:43 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Ik heb er alleen niks mee, en je kunt ook niet van mensen die die kwaliteitsinsteek wel hebben dat zij het wel vet gaan vinden. Andersom kun je ook niet van iedereen verwachten dat ze dit kut vinden omdat het niet bij onze visie op muziek aansluit.

Dan moet je vooral na hardstyle luisteren ;)
Bericht Geplaatst op 09 nov 2014 06:39 

Hardtraxx Veteran

Pre orders zouden gister verstuurd worden maar heb nog niks.. Kut postduiven
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle