Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 19:53 

Hardtraxx Crew

Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 20:06 

Hardtraxx Elite

Wat eentonig tot nu toe, steeds dezelfde sounds had wel wat meer variatie verwacht -.-
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 22:55 

Hardtraxx Elite

Chainsaw, wat een heerlijke plaat. :bomb:
Bericht Geplaatst op 30 okt 2014 13:22 

Hardtraxxer

iRon schreef:
Chainsaw, wat een heerlijke plaat. :bomb:

Vooral die eerste kick in Chainsaw is echt geweldig! :drool:
Bericht Geplaatst op 30 okt 2014 13:55 

Hardtraxxer

REM_nosleep schreef:

Ben sowieso een beetje Warface-moe, onsympathieke gast.

Ik vind jou ook een enorme onsympathieke gast. Waar slaat dit dan weer op?
Bericht Geplaatst op 30 okt 2014 19:07 

Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 30 okt 2014 19:59 

Hardtraxx Newbie

Seneeq schreef:
REM_nosleep schreef:

Ben sowieso een beetje Warface-moe, onsympathieke gast.

Ik vind jou ook een enorme onsympathieke gast. Waar slaat dit dan weer op?

Hoe hij zich soms uitlaat op Facebook vind ik onprofessioneel en onsympathiek overkomen. Hij vraagt zelf overal om respect maar toont dit vervolgens niet altijd naar anderen. Als hij op een bepaalde manier behandelt wilt worden moet hij andere mensen ook zo behandelen vind ik persoonlijk. Hij staat toch niet boven ons omdat hij een succesvol dj is? Mocht hij dat wel vinden wordt het nog hypocrieter aangezien hij zijn muziek niet zelf maakt. En dan dat gegeil op likes, prima dat je doet maar daar kun je wel kritiek op verwachten wanneer hij doet alsof het zo'n grote gunst van zijn kant is.

Jij kent mij verder ook niet dus slaat al helemaal nergens op dat jij mij nu onsympathiek gaat noemen maar goed.

Ontopic maar weer: vind het allemaal ook eentonig idd, Menace is wel vet maar in principe gewoon dezelfde formule als Schizophrenics. Vind die remix van Delete dan nog wel vet omdat het nog wat variatie op het album brengt. :)
Bericht Geplaatst op 30 okt 2014 20:11 

Hardtraxx Addict

Precies wat REM zegt en Seeneq waar slaat het op om hem onsympathiek te noemen als hij dat vindt?
Bericht Geplaatst op 30 okt 2014 20:16 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Mocht hij dat wel vinden wordt het nog hypocrieter aangezien hij zijn muziek niet zelf maakt

Triax en Youri produceren samen voor Warface. Geholpen worden =/= niet zelf maken.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2014 20:51 

Hardtraxx Newbie

pim0412 schreef:
Citaat:
Mocht hij dat wel vinden wordt het nog hypocrieter aangezien hij zijn muziek niet zelf maakt

Triax en Youri produceren samen voor Warface. Geholpen worden =/= niet zelf maken.

Naja goed daar weet ik het fijne dan niet van want ik zit er niet bij, maakt alleen niet veel uit voor mijn punt.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2014 21:32 

Hardtraxx Veteran

Youri is een vriendelijke gozer en zeker niet onsympathiek. Altijd in voor een praatje of als je wil een foto als er tijd voor is, tenminste dat zijn mijn ervaringen.

En niet iedereen is een held in het ontvangen van kritiek, ik zelf kan dat ook niet makkelijk.
En kijk ook eens in de spiegel of jij dat wel kan
Punt is dat we tegenwoordig makkelijk vanachter een schermpje overal commentaar op kunnen hebben en dat komt soms rot over naar de persoon die er veel tijd en werk in stopt.
Uiteindelijk is Youri ook maar een jong volwassene. We kunnen niet van alle DJ's verwachten dat ze de professionele media training krijgen die voetballers ook genieten.

Wat het album betreft. Er zit niet mega veel diversiteit in , maar Warface als act moet het dan ook meer hebben van zn performance achter de decks m.i. Live gaat alles bij hem net een tandje harder (en sneller) en zijn sets vind ik altijd divers en hij heeft een fijne trackkeuze.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2014 22:25 

Hardtraxxer

REM_nosleep schreef:
Jij kent mij verder ook niet dus slaat al helemaal nergens op dat jij mij nu onsympathiek gaat noemen maar goed.

Precies mijn punt. Als je je daardoor voelt aangevallen moet je het zelf ook niet zeggen, want jouw uitlating hier op het internet laat je dermate onsympathiek overkomen dat je het over jezelf heen roept. We hebben het altijd nog gewoon over mensen, en zolang je een persoon niet daadwerkelijk kent heb je wat mij betreft niet het recht om iemand als onsympathiek te bestempelen alleen omdat wat posts je niet aanstaan.

Ventrue schreef:
Precies wat REM zegt en Seeneq waar slaat het op om hem onsympathiek te noemen als hij dat vindt?

Lees hierboven. Ik scherm alleen met wat hij zegt om aan te tonen dat je zoiets gewoon niet moet zeggen.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2014 23:36 

Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
Youri is een vriendelijke gozer en zeker niet onsympathiek. Altijd in voor een praatje of als je wil een foto als er tijd voor is, tenminste dat zijn mijn ervaringen.

En niet iedereen is een held in het ontvangen van kritiek, ik zelf kan dat ook niet makkelijk.
En kijk ook eens in de spiegel of jij dat wel kan
Punt is dat we tegenwoordig makkelijk vanachter een schermpje overal commentaar op kunnen hebben en dat komt soms rot over naar de persoon die er veel tijd en werk in stopt.
Uiteindelijk is Youri ook maar een jong volwassene. We kunnen niet van alle DJ's verwachten dat ze de professionele media training krijgen die voetballers ook genieten.

Laat ik voorop stellen dat ik Youri niet persoonlijk ken maar daar beoordeel ik hem dan ook niet op. Kan hem enkel beoordelen aan de hand van wat ik lees/zie/hoor. Daarbij zijn de punten mij opgevallen die ik net genoemd heb. Of ik tegen kritiek kan is niet relevant aangezien ik geen muziek maak en probeer te verkopen. Op het moment dat ik mezelf in de spotlight wil zetten zal ik ook moeten om kunnen gaan met de kritiek.

Als ik dan zie dat Youri mensen op Facebook uitscheld vind ik dat bijzonder onprofessioneel en onsympathiek, vooral omdat hij een paar dagen eerder hier zichzelf van het forum verwijderd had ivm bepaalde mensen die hem niet respecteren. Gaat me er dan niet om of hij mediatraining gehad heeft, maar naar mijn mening moet je niet klagen over respect als je vervolgens zelf ook zonder enig respect mensen weg zet op facebook.

Ten slotte ga jij, Seneeq, totaal niet in op wat ik inhoudelijk zeg. Volgens mij geef ik mijn mening gewoon zonder te schelden oid. Maakt mij dat dan meteen onsympathiek? Zodra een mens zichzelf als bekend persoon neerzet komt daar ook een imago bij kijken. Ik mag mijn mening daar dan over geven vind ik. Als een profvoetballer regelmatig schwalbes maakt dan mag ik hem daarom toch ook onsympathiek over vinden komen?

Als ik hier nou al jaren op dit forum zou zitten en me diverse keren over dingen uit heb gelaten vind ik het best als je me dan onsympathiek vind. Maar puur uit reactie op dat je het niet met me eens bent vind ik een beetje kinderachtig.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2014 23:55 

Hardtraxxer

REM_nosleep schreef:

Laat ik voorop stellen dat ik Youri niet persoonlijk ken maar daar beoordeel ik hem dan ook niet op. Kan hem enkel beoordelen aan de hand van wat ik lees/zie/hoor. Daarbij zijn de punten mij opgevallen die ik net genoemd heb. Of ik tegen kritiek kan is niet relevant aangezien ik geen muziek maak en probeer te verkopen. Op het moment dat ik mezelf in de spotlight wil zetten zal ik ook moeten om kunnen gaan met de kritiek.

Als ik dan zie dat Youri mensen op Facebook uitscheld vind ik dat bijzonder onprofessioneel en onsympathiek, vooral omdat hij een paar dagen eerder hier zichzelf van het forum verwijderd had ivm bepaalde mensen die hem niet respecteren. Gaat me er dan niet om of hij mediatraining gehad heeft, maar naar mijn mening moet je niet klagen over respect als je vervolgens zelf ook zonder enig respect mensen weg zet op facebook.

Ten slotte ga jij, Seneeq, totaal niet in op wat ik inhoudelijk zeg. Volgens mij geef ik mijn mening gewoon zonder te schelden oid. Maakt mij dat dan meteen onsympathiek? Zodra een mens zichzelf als bekend persoon neerzet komt daar ook een imago bij kijken. Ik mag mijn mening daar dan over geven vind ik. Als een profvoetballer regelmatig schwalbes maakt dan mag ik hem daarom toch ook onsympathiek over vinden komen?

Als ik hier nou al jaren op dit forum zou zitten en me diverse keren over dingen uit heb gelaten vind ik het best als je me dan onsympathiek vind. Maar puur uit reactie op dat je het niet met me eens bent vind ik een beetje kinderachtig.

Het verschil is dat je het nu onderbouwd, in je eerste post staat gewoon out of the blue dat je het een onsympathieke gast vindt. Ik herken me daar niet in, zowel Youri als Remco-Jan zijn hartstikke toffe kerels die altijd tijd maken voor een praatje en totaal niet uit de hoogte doen in real life. Ik heb er ook niks van meegekregen dat er mensen zijn uitgescholden oid, dus vandaar dat ik er in eerste instantie zo op reageerde. Er wordt namelijk te vaak loos geroepen dat artiesten onsympathiek, hautain of arrogant doen terwijl dat vaak gewoon niet klopt. Maar ik snap je redenatie, als jij dat zo ervaart heb ik niks gezegd.
Bericht Geplaatst op 31 okt 2014 01:57 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Of ik tegen kritiek kan is niet relevant aangezien ik geen muziek maak en probeer te verkopen.

Mijn post was algemeen. Niet specifiek richting jou. Ik doel erop dat we snel over iemand zeggen dat deze als artiest zijnde maar tegen kritiek moet kunnen terwijl je het gewoon over mensen hebt. En dus zeg ik, ga bij jezelf te rade hoe kritiek op jou aankomt. Alvorens je andere er eventueel mee kwetst. Maargoed te ver offtopic
Bericht Geplaatst op 31 okt 2014 15:59 

Hardtraxxer

Leviathan, Menace, Catalyst, BITTR (Delete) vind ik allemaal goeie platen chainsaw zal wel wrs ook wel erg geliefd worden omdat het me toch wel aan seven doet denken (behalve de kicks dan) maar ik vind seven zelf niet zo speciaal dus wacht nog ff op HQ

RTM93 schreef:

maar Warface als act moet het dan ook meer hebben van zn performance achter de decks m.i. Live gaat alles bij hem net een tandje harder (en sneller) en zijn sets vind ik altijd divers en hij heeft een fijne trackkeuze.

En hier sluit ik me bij aan.
Bericht Geplaatst op 31 okt 2014 17:59 

Hardtraxxer

Whineee whineee.

Iedereen mag vinden wat die wilt. Als iemand Youri onsympathiek vindt, dan mag dat toch :')
(Ik snap alleen niet waarom je dit moet melden op een forum? En waarom ga je dan toch iemand z'n releases beluisteren.. Ik ben ook geen liefhebber van Gerard Joling, maar dan ga ik niet alsnog zijn laatste platen opzoeken en klagen dat die ontzettend flauw is.)

Ontopic: Er zitten weer lekkere plaatjes tussen!
Bericht Geplaatst op 31 okt 2014 19:08 

Hardtraxx Crew

Crashee schreef:
Iedereen mag vinden wat die wilt. Als iemand Youri onsympathiek vindt, dan mag dat toch :')
(Ik snap alleen niet waarom je dit moet melden op een forum? En waarom ga je dan toch iemand z'n releases beluisteren.. Ik ben ook geen liefhebber van Gerard Joling, maar dan ga ik niet alsnog zijn laatste platen opzoeken en klagen dat die ontzettend flauw is.)

Daar zit een verschil in. Je kunt Gerard Joling een ontzettende lul vinden maar z'n nummers nog wel kunnen waarderen. Dus of je Youri onsympathiek vindt heeft niks te maken of iemand z'n releases luistert.

Maarja, ik vind het eigenlijk een discussie van niks..
Bericht Geplaatst op 31 okt 2014 19:29 

Hardtraxxer

Chainsaw overtuigt me nog niet helemaal maar het idee erachter is echt heel vet. Jammer dat die blaffende-hond-kick uit Catalyst er ook in zit want daardoor kan ik het niet serieus nemen :lol: Net als Catalyst overigens. Fucking zuur
Bericht Geplaatst op 31 okt 2014 19:49 

Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 31 okt 2014 20:06 

Hardtraxxer

Fucking hell wat een vette plaat.
Bericht Geplaatst op 31 okt 2014 20:24 

Hardtraxx Addict

Klinkt voor mij allemaal al beter dan dat ik van te voren had verwacht, alleen die Hardcraft remix van Warmachine doet me niks, rest kan er mee door met een paar uitschieters
Bericht Geplaatst op 31 okt 2014 20:55 

Hardtraxxer

tot nu toe vind ik Ministery of Corruption, Meredian, The Revival, Menace & Severe Creation best vet!
benieuwd naar Chainsaw, Total War, Bloodshed (Solutio Remix) & Catalyst :clap:
Bericht Geplaatst op 31 okt 2014 21:38 

Hardtraxxer

Liviathan is zo onmenselijk vet! Die kickrolls & screaches in die laatste kick :drool: Dit klinkt thuis al lekker, laat staan live!
Bericht Geplaatst op 31 okt 2014 22:40 

Hardtraxx Veteran

Dat akkoordenschema (stuk van 1:45 tot 2:15) van Severe Creation herken ik ergens van. Volgens mij een B-Front plaat, maar kan d'r niet opkomen welke >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle