RTM93 schreef:
Youri is een vriendelijke gozer en zeker niet onsympathiek. Altijd in voor een praatje of als je wil een foto als er tijd voor is, tenminste dat zijn mijn ervaringen.
En niet iedereen is een held in het ontvangen van kritiek, ik zelf kan dat ook niet makkelijk.
En kijk ook eens in de spiegel of jij dat wel kan
Punt is dat we tegenwoordig makkelijk vanachter een schermpje overal commentaar op kunnen hebben en dat komt soms rot over naar de persoon die er veel tijd en werk in stopt.
Uiteindelijk is Youri ook maar een jong volwassene. We kunnen niet van alle DJ's verwachten dat ze de professionele media training krijgen die voetballers ook genieten.
Laat ik voorop stellen dat ik Youri niet persoonlijk ken maar daar beoordeel ik hem dan ook niet op. Kan hem enkel beoordelen aan de hand van wat ik lees/zie/hoor. Daarbij zijn de punten mij opgevallen die ik net genoemd heb. Of ik tegen kritiek kan is niet relevant aangezien ik geen muziek maak en probeer te verkopen. Op het moment dat ik mezelf in de spotlight wil zetten zal ik ook moeten om kunnen gaan met de kritiek.
Als ik dan zie dat Youri mensen op Facebook uitscheld vind ik dat bijzonder onprofessioneel en onsympathiek, vooral omdat hij een paar dagen eerder hier zichzelf van het forum verwijderd had ivm bepaalde mensen die hem niet respecteren. Gaat me er dan niet om of hij mediatraining gehad heeft, maar naar mijn mening moet je niet klagen over respect als je vervolgens zelf ook zonder enig respect mensen weg zet op facebook.
Ten slotte ga jij, Seneeq, totaal niet in op wat ik inhoudelijk zeg. Volgens mij geef ik mijn mening gewoon zonder te schelden oid. Maakt mij dat dan meteen onsympathiek? Zodra een mens zichzelf als bekend persoon neerzet komt daar ook een imago bij kijken. Ik mag mijn mening daar dan over geven vind ik. Als een profvoetballer regelmatig schwalbes maakt dan mag ik hem daarom toch ook onsympathiek over vinden komen?
Als ik hier nou al jaren op dit forum zou zitten en me diverse keren over dingen uit heb gelaten vind ik het best als je me dan onsympathiek vind. Maar puur uit reactie op dat je het niet met me eens bent vind ik een beetje kinderachtig.