Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 12:32 

Hardtraxx Veteran

Zondag wordt er toch niks verstuurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 12:33 

Donateur

Nee inderdaad, en volgens mij is het ook niet meer verplicht om op maandag post te bezorgen dus het zou zomaar kunnen dat je hem dinsdag hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 15:16 

Hardtraxx Newbie

Ik wil heel graag dit album kopen maar het gaat mij er vooral om dat ik de nummers op mijn telefoon kan luisteren. Weet iemand of je dan bij aankoop gewoon zo'n code krijgt dat je dat kunt downloaden of moet je de tracks apart kopen dan ?

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 15:30 

Hardtraxxer

Zit geen download code bij verwacht ik

Hier maandag geen bezorging dus dinsdag pas binnen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 15:55 

Hardtraxx Newbie

N iels schreef:
Zit geen download code bij verwacht ik

Dat wordt apart kopen dan gok ik....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 15:59 

Donateur

Je kan toch gewoon de CD rippen? Om nog niet te spreken over hem gewoon te donwloaden waar je in mijn ogen alle recht toe hebt indien je een CD gewoon aanschaft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:53 

Hardtraxx Veteran

Ik heb helemaal niets met dit album maar wat ligt het tempo van sommige platen achterlijk hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 14:02 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
PNXRMX schreef:
Ik heb er alleen niks mee, en je kunt ook niet van mensen die die kwaliteitsinsteek wel hebben dat zij het wel vet gaan vinden. Andersom kun je ook niet van iedereen verwachten dat ze dit kut vinden omdat het niet bij onze visie op muziek aansluit.

Dan moet je vooral na hardstyle luisteren ;)

Hahaha, good point :P
Relatief gezien dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 17:06 

Hardtraxxer

Ik snap persoonlijk echt niet waarom Warface op Hardbass staat.. zijn er echt zoveel mensen die dit vet vinden?
Het meeste klinkt kwalitatief ver onder de maat, en lijkt allemaal ontzettend veel op elkaar. En waarom is alles zo'n hoog bpm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 17:45 

Hardtraxx Veteran

Pre-ordered maar CD nog niet binnen.

Opvallend genoeg zie ik zojuist dat ik alle 22 fulls al wel kan downloaden.
'illegaal' download kanaal heb ze dus eerder voor mij dan een CD. Apart -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 23:41 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Ik zou zelf stellen dat deze muziek is gemaakt voor mensen die niet zoveel waarde hechten aan kwaliteit en vooral iets onsubtiels willen met veel distortion, veel screeches en veel sub (vermoed ik). Daar is overigens niks mis mee. Ik ben blij dat deze muziek er voor hen is en dat zij er zijn voor deze muziek.

Ik heb er alleen niks mee, en je kunt ook niet van mensen die die kwaliteitsinsteek wel hebben dat zij het wel vet gaan vinden. Andersom kun je ook niet van iedereen verwachten dat ze dit kut vinden omdat het niet bij onze visie op muziek aansluit.

Goede post. :thumbup:

Ben redelijk uitgekeken op de raw hardstyle, maar toch vind ik dit een vet album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 11:08 

Hardtraxxer

SpiRiT schreef:
Ik snap persoonlijk echt niet waarom Warface op Hardbass staat.. zijn er echt zoveel mensen die dit vet vinden?
Het meeste klinkt kwalitatief ver onder de maat, en lijkt allemaal ontzettend veel op elkaar. En waarom is alles zo'n hoog bpm?

Eens, vind het allemaal vrij matig in elkaar steken. Maar goed, het is nu eenmaal een hype, net als RR. Bij mijn vrienden bijvoorbeeld krijg ik het er dus echt niet in dat dit kwalitatief helemaal niet zo best is. Die willen alleen maar harder en duisterder en sneller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 12:21 

Hardtraxx Veteran

SpiRiT schreef:

Ik vind Warface wel aardig niet meer dan dat. Maar snap wel zn plaats op Hardbass. Aangezien hij een top jaar heeft gedraaid, wordt gepromoot door de grote namen. Het lijkt allemaal wel veel op elkaar, maar toch vind ik dat hij het prima heeft gedaan. Maar hij wordt wel een beetje gehyped, als ik reacties op Partyflock lees met Warface on Qlimax pleasee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 13:21 

Hardtraxx Addict

Nu ik het volledig album heb beluisterd, staan er toch wel een aantal goede tracks op.(Chainsaw, Total War, Catalyst, Leviathan, Enforce The Beat)
Helaas zijn de kicks in de meeste tracks (voor mij) ondermaats ook live zijn er een aantal tracks die in mij ogen niet sterk overkomen (dan vooral de kick gezien).
BPM vind ik trouwens niet erg dat het wat hoger ligt kan het wel waarderen ^^

Des al niet te min toch paar tracks van af kunnen plukken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 20:03 

Hardtraxx Crew

Zoals elk album ben ik hier ook maar eens voor gaan zitten.

Art Of War
Die vocalen van Nolz doen me helemaal niks, die vrouwelijke zijn opzich wel fijn. De melodie in de intro is mooi gedaan, maar de kicks bevatten totaal geen kracht. Al helemaal niet als ze naar beneden pitchen (wat ik normaal heel erg kan waarderen). Climax vind ik erg saai overkomen.

Overload
Sounds in de intro zijn best wel gaaf, bevat ook best wel wat drive. 1e Climax is ook leuk gedaan, kicks zijn me wat aan de holle kant. 2e wordt verpest door de kicks.

Severe Creation
Die zeurderige synth is best leuk gedaan. Kickrolls doen het ook goed. Beide climaxen doen me helemaal niks door de melodie en wederom de slappe kicks.

Meredian
Hele gave sounds in de intro, kicks lijken op de Cryptology CD periode. Melodie-opbouw in de break doet het heel erg goed, climax is heel energiek. Sterke vocalen, gave kickrolls. Erg vette track!!

Menace
Mooie zangbreak voor de intro! Melodie is heerlijk, kicks zijn ontzettend slap en lijken heel erg ver weg te staan. Klinkt matig. Midintro doet me ook niks met die halve screeches. Climax had heel gaaf kunnen zijn (melodie is namelijk heerlijk) als er fatsoenlijke kicks onder hadden gezeten.

Leviathan
Standaard Warface kicks waar ik niks mee heb. Verder hier en daar wat screeches doorheen en té aanwezige vocalen. Ook de rest van de track doet me echt helemaal niks, gewoon niet mijn stijl dit.

The Revival
Kick/screech verhaaltje. Doet me helemaal niks...

Catalyst
Heerlijke aparte track dit. Eerst track die gewoon 'anders' is dan de rest en klinkt nog eens heel gaaf ook. Top.

Chainsaw
Kicks zijn weer ontzettend hol, begint echt een probleem te worden op dit album. Voor de rest zit er best wel wat drive in de intro. Wel vet gedaan hoe die kettingzaag gebruikt wordt, maar vind het verder niet echt spannend worden.

Total War
Slappe kicks/screech verhaal... Dit soort tracks zijn er nu al duizenden gemaakt.

The Meltdown
Aparte kick in de climax, maar kan nou niet zeggen dat ik het lekker vind klinken. Voor de rest standaard.

Ministery Of Corruption
Het is gewoon weer hetzelfde verhaaltje in een net ander jasje. Doet me helemaal niks

Warmachine (Hardcraft Remix)
Komt er ook nog een versie mét kicks? Zit gewoon totaal geen punch in...

Killer Itch 2014
Origineel altijd een leuke plaat gevonden, en hier zijn de kicks iets acceptabeler geworden. Leukere edit dus ten opzichte van het origineel.

Cosmic Sin (Artifact Remix)
Slappe kicks en screeches, past prima op dit album dus.

Bloodshed (Solutio Remix)
Standaard Solutio synth en kick. Voor de rest ook nergens spannend of iets...

Bring It To Them Raw (Delete Remix)
Vocalen altijd ontzettend irritant gevonden. Delete weet er met z'n wazige sounds en kickswitches altijd wel wat interessants van te maken. Toch gaan z'n kicks er de laatste tijd iets op achteruit. Desalniettemin weer een erg lekkere (wazige) track.

Wist aan de hand van de previews al dat er tracks bij zaten die niet voor mij weggelegd zouden zijn. Halverwege het album begon ik mezelf ook een beetje te irriteren en te vervelen en ben ik er sneller doorheen gegaan. Ik miste gewoon de creativiteit en afwisseling in dit album. Veel onorginele dingen, weinig spannende of verrassende elementen kunnen vinden. Ook zijn z'n kicks nog steeds een probleem voor mij, kan er niks mee. Ik zal ook alleen nog Catalyst en Meridian opzetten, de enige interessante tracks op dit album vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 23:15 

Hardtraxx Elite

Was zaterdag op Raw Op Je Dak, ik vond de Warface kicks veel beter dan die van Radical Redemption die daarna draaide. De topplaten voor mij persoonlijk waren:

Total War
Chainsaw
Catalyst

Ook met Menace heb ik wel iets, bij Leviathan vind ik de intro met de vocals er in wel vet, voor de rest niets speciaal.

Al bij al vind ik dit album zeker geslaagd. Zeker als je het gaat vergelijken met dat van Minus Militia en Titan.
Zo dom geweest om het te pre-orderen en hem niet zaterdag te kopen, ik zit nog altijd zonder :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:28 

Aan het typen...

Mezelf er maar eens toe gezet om een nieuwe albumreview te schrijven.

01. Art of War (feat MC Nolz) 5.5
Nooit fan geweest van de vocalen van MC Nolz. Ook deze zijn weer ver over de top. De break die dan volgt heeft 0,0 samenhang met de track. De melodie is simpel, maar doeltreffend, kicks ben ik wat minder over te spreken. Helemaal die in het tweede gedeelte, waarbij allemaal wel erg plastic klinkt. Dan volgt diezelfde break weer. De melodie in de climax is alles behalve bijzonder en daardoor komen de kicks nog meer naar voren. Al met al alleen te spreken over de melodie en synth uit de midintro.

02. Overload (feat Degos & Re-Done) 6.5
De synth doet me een beetje denken aan de hardstyle uit 2006/7. Maar ik vind het verder niet echt bijzonder. Opbouw naar de melodie vind ik dan wel weer sterk gedaan, al mist de synth wat diepte. Kicks halen de energie een beetje weg uit de synth. Een echte bassline had hier beter gepast. De tweede climax vind ik dan weer niets. De screeches zijn me te schel en er zit teveel ruimte/leegte tussen de kicks en lead.

03. Severe Creation 7
Ik ben fan van dit soort midintro's, waarbij er met allerlei vage geluiden toch iets moois wordt neergezet. Echter halen de kicks alle energie uit, doordat ze er voortdurend inhakken en de melodie meer een doorlopend geheel is. In het tweede gedeelte klinkt het wat beter samen, al blijf ik geen fan van die Hardcore kicks. Climax is mij te chaotisch en pakt niet genoeg.

04. Meridian (feat Crypsis) 7
Je hoort aan de synth en melodie direct dat het een samenwerking met Crypsis betreft. De kicks zijn mij te hol, ik ben meer van de ronde diepe kicks. De melodie is aardig, maar komt niet in de buurt bij de oudere Crypsis melodieën. Voor de climax geldt eigenlijk hetzelfde al is de melodie in de tweede climax wel sterk; het is erg energiek. Helaas weten de kicks dan weer niet die energie te ondersteunen. In de vocalen zit overigens wel een lekkere flow en ze passen goed op de track.

05. Menace (feat Frequencerz) 6
De break is mij te kazig en de midintro met standaard screeches heb ik nu ook wel een keer gehoord. Het stuk wat volgt is volledig random, al zijn de tweede kicks wel iets beter dan de eerste, gezien ze ook ook daadwerkelijk nog een beetje impact bevatten. Maar even doorgespoeld naar de climax, maar dat is eigenlijk hetzelfde als de midintro met een andere melodie. Nee ik ben te screeches moe om dit soort platen nog te kunnen waarderen.

06. Leviathan 5
De combinatie van rapvocals met hardcore vocals heb ik nog nooit vet gevonden, dus zo ook niet deze midintro, die ik dacht redelijk apart zou zijn aan de intro te horen. Het tweede deel van de midintro is erg leeg en de synth komt amper boven de kicks uit, wat dit alleen nog maar verder versterkt. De climax komt erg inspiratieloos op mijn over en klinkt als een score uit een random generator.

07. The Revival (feat Luna) 6
De screeches in de midintro zijn op zich vet gedaan, maar er zit niks geen drive of tempo in. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor het tweede deel. De overdreven kicks trekken alle energie uit het nummer. De break is nogal willekeurig gekozen en klinkt meer als een stukje wat nog ergens lag, en nog ergens op het album moest komen. De climax is eigenlijk nog erger dan de midintro, daar is het energiegehalte ook nog eens uit de screeches verdwenen, waardoor er niet veel meer overblijft dan een paar schelle screeches en lelijke overdreven kicks.

08. Catalyst 5
Apart om na zo'n energielozeplaat het BPM op te schroeven. Ik vind het idee achter de track top, maar ik vind de kicks in deze gewoon spuuglelijk. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de climax. Deze track bevat veel verschillende kicks, maar ik kan van geen van allen zeggen dat ik er met plezier naar luister. Jammer, want de andere elementen zijn wel goed, al wordt het op gegeven moment wel een beetje te langdradig. Ook had de afmix wel wat beter gemogen, maar dat geldt niet alleen voor deze plaat.

09. Chainsaw 4
Met alle respect, maar dit klinkt gewoon kwalitatief ver onder de maat. Verder barst de midintro niet bepaald van de inspiratie. De overgang naar de vocalen is wel erg snel. Voor de climax geldt eigenlijk exact hetzelfde als voor de midintro. Dit is het spul wat ik hoor bij slaapkamerproducers. Als je het niet erg vind skip ik naar de volgende track.

10. Total War 4.5
De vocalen zijn weer compleet over de top en de midintro is weer hetzelfde trucje met screeches en hardcore kicks. Ik was ooit een groot fan van screeches, maar door de stormvloed aan screeches de laatste jaren erger ik me bij elke track meer. Ik vond het altijd mooi dat je met rare geluiden toch een bijzonder stukje muziek kunt maken, maar het bijzondere is in amper nog een track te vinden. Lopende band werk. De kicks zijn ook weer belabberd afgewerkt en nog eens lelijk ook.

11. The Meltdown (feat Predator) 3.5
Wat zijn dit dan weer voor tokjes als kick. Dit is nog erger dan die metalen kicks van Deepack vroeger. Ik spoel even wat verder maar het blijkt dat deze hele track rond deze lelijke kicks draait. De BPM verhoging wordt ik ook niet enthousiast van. Nee het begin van het album was misschien niet bijzonder, maar de afgelopen drie tracks vind ik gewoon spuuglelijk.

12. Schizophrenics 5
De midintro ga ik niet al te diep op in, is gewoon weer hetzelfde standaard riedeltje. De climax wijkt dan wel iets af van de standaard formule, maar ik vind het samenspel tussen de screeches en synth niet echt geweldig, zeg maar gerust gewoon saai.

13. Ministry of Corruption (feat Dark Pact) 5
Eens kijken of onze Skedoedel de negatieve spiraal kan doorbreken. De midintro klinkt wel iets frisser dan die van de voorgaande tracks, maar de kwaliteit, vooral van het laag, is onder de maat. De melodie in de climax vind ik niet heel bijzonder, daar had meer uitgehaald kunnen worden. En de kicks eronder komen totaal niet door. Bovendien is het geheel mij iets te chaotisch, helemaal in de tweede climax.

14. Warmachine (Hardcraft Remix) 4.5
Misschien dat een remix van een andere artiest dan wat variatie in dit album kan brengen. Oh wacht ik was vergeten dat dit natuurlijk in de hele raw scene speelt. Dus wat anders te verwachten dan een midintro met schelle screeches en slecht afgewerkte kicks. Ik ken het origineel niet, dus weet niet of de melodie daar uitkomt. Het begin van de melodie is wel aardig, maar het einde loopt niet lekker. Verder hadden de hoge randjes er van mij wel af gemogen, dat ligt echt vervelend in het gehoor op een hoog volume. Bij de outro besef ik pas hoe irritant de midintro was die ik doorgeskipt had.

15. Killer Itch 6
Naja, misschien als ik deze track vooraan het album gehoord had had ik het misschien een 7 gegeven, maar ik ben dit trucje nu al zo zat dat ik niet hoger kom dat een 6. De melodie is wel goed, maar bij lange na niet zo bijzonder dat het zo'n lange opbouw verdiend. De kicks vind ik wederom niet mooi, but yeah what's new?

16. Erratic (feat Deetox) 6.5
Ja ook in deze track is de dertien in een dozijn raw hardstyle formule present. Ik skip even door naar de climax, die overigens wel best aardig is. Ik vind de synth op het eind van de melodie sterk, al had die misschien nog net iets meer op de voorgrond kunnen liggen. Maar het plezier is van korte duur want de screeches gaan zich er weer mee bemoeien.

17. Cosmic Sin (Artifact Remix) 5
Same shit, different producer, ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.

18. Chaos Reign (feat Deetox) 5
Idemdito

19. Bloodshet (Solutio Remix) 5
Sorry jongens, kan er niet meer van maken.

20. Enforce The Beat (feat Delete) 5
Ook de ooit zo originele en innovatieve Delete weet zich niet aan deze inspiratieloze drama te onttrekken.

21. FTP 5
Fuck the police coming straight from the underground. >.< That's the sound of the police; in de sirene van een politie auto zit bij wijze van spreke nog meer variatie. Als ik dan toch nog iets positiefs moet benoemen, dan is het de sfeer die is neergezet in de break.

22. Bring Them To The Raw (feat Sasha F) (Delete Remix) 5
Zie 20.

Conclusie: 117/22=5.32
Ik ben al geen fan van albums met meer dan 15 nummers, maar wie haalt het in godsnaam in zijn hoofd om zoveel nummers op een album te zetten, terwijl je de grootste moeite hebt om origineel, creatief en onderscheidend te zijn. En dat nog los gezien van het feit dat er geen enkele plaat op staat die ik weer op zou zetten. Ik heb een hoop albums gereviewd en heb tot vandaag het op kunnen brengen om over iedere track wat te schrijven. Maar als die energie op dat vlak niet in dat album gestoken wordt, maar er nog meer van hetzelfde wordt uitgebracht, wie ben ik dan om nog moeite te steken in mijn review. Dit album staat symbool voor de raw hardstyle scene, het gebrek aan creativiteit en originaliteit erin en de steeds verder afzakkende interesse van mij in dit genre.

The Machine - Subtantial Machinery 7.5
Activator - Authentic Style (7.5?)
Zany - The Fusion of Sound (7.4?)
TNT - The Album 7.3
Project One - The Album 7.1
Digital Punk - Escape From Reality 7.0
The Pitcher - Smack 6.7
A2 Records - Unleashed 6.6
Second Identity 6.6
Noisecontrollers - E=NC2 6.3
Toneshifterz - Till Daybreak Meets 6.2
Coone - The Challenge 6.2 (heb hier rekening gehouden met dat mainstream niet mijn ding is, dus een beetje vertekende uitkomst)
Titanomachy - Demolition of Silence 6.1
Brennan Heart - Music Impressions 6.1
Brennan Heart - Midifilez 5.9
Radical Redemption - Annihilate 5.7
Warface - Art Of War 5.3
Frontliner - Producers Mind 5.2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:49 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
wie haalt het in godsnaam in zijn hoofd om zoveel nummers op een album te zetten, terwijl je de grootste moeite hebt om origineel, creatief en onderscheidend te zijn.

Ben het hier heel erg mee eens. Dit hele album is echt diep triest, ongelooflijk dat er dan toch een hype ontstaat om Warface (niet zozeer hier op het forum), ik kan daar echt geen enkele reden voor bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 18:04 

Bierkoning

Ik snap dat iedere producer z'n eigen stijl heeft, maar man man als je een album met 22 tracks maakt kun je toch wel één keer 'out of the box' of in ieder geval ietsje anders dan normaal produceren. Dit hele album is een opeenstapeling van screeches, anticlimaxes, matige kicks en een overkill aan kickrolls. Catalyst is de enige track die iets anders is dan de rest, maar nog steeds niet mijn smaak. De collabs met Degos & Re-Done en Crypsis zijn wellicht de enige die ik nog wel eens op ga zetten.

Citaat:
Dit album staat symbool voor de raw hardstyle scene, het gebrek aan creativiteit en originaliteit erin en de steeds verder afzakkende interesse van mij in dit genre.

Couldn't agree more.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 19:51 

Hardtraxx Addict

Apart Lyst, als ik nou van iemand had verwacht dat 'ie Catalyst wel kon waarderen was jij het wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:36 

Hardtraxx Addict

Waarom? Die kicks zijn echt niet zo heel bijzonder hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:44 

Aan het typen...

Kwisniks schreef:
Apart Lyst, als ik nou van iemand had verwacht dat 'ie Catalyst wel kon waarderen was jij het wel. :P

Omdat mijn naam erin zit xd ? Nee het is wel de enige track op het album die zich van het dertien in een dozijn gebeuren onttrekt, maar die kicks vind ik gewoon niet om aan te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:58 

Hardtraxx Addict

hahahahaha z'n naam zit erin, maar dat vindt ik idd ook, het idee is goed alleen de uitvoering is gewoon niet echt goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 00:24 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
De collabs met Degos & Re-Done en Crypsis zijn wellicht de enige die ik nog wel eens op ga zetten.

& Catalyst vind ik ook nog wel leuk maar de rest vind ik gewoon niets (voor thuis zeker niet). Op een feest zal ik vast wel weer fuck the police en revive me mee blèren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 00:42 

Hardtraxx Veteran

Ben even snel door het album heengegaan (in een half uur tijd). Vind het een zeer matig album. Alleen Meredian vind ik echt vet. En Overload en Catalyst scoren nog net een voldoende. Voor de rest doen alle platen mij he-le-maal niks en het is bovendien ook nog extreem eentonig. Snap echt niet waarom je zoveel nummers op je album wilt pleuren. Liever een album met 13 originele en diverse platen dan dit.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle