Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 12:42 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Raven schreef:
Alleen Catalyst en Total War kunnen mij bekoren. Het klinkt allemaal zo flinterdun.. kickje screechje

Ik vond Total War juist heel erg dun klinken in de liveset van Thrillogy.

Maar op de een of andere manier vind ik die wel weer vet, zit flinks drive in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 13:59 

Hardtraxx Crew

Volgens juno is CATID gewoon EOL004
EDIT: alle previews staan hier trouwens ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:02 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:05 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Volgens juno is CATID gewoon EOL004
EDIT: alle previews staan hier trouwens ook ;)

Mja lijkt me niet dat men voor een album een gewone CatID gaat gebruiken die aansluit op de gewone releases. Overigens staat de CatID ook gewoon in de previews. :P

---

Mening wordt bijgesteld, de meeste platen pakken toch wel lekker uit vind ik. Ook blij dat Solutio eens met wat anders komt, en die dikke kick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:08 

Hardtraxx Crew

Qlown schreef:
Mja lijkt me niet dat men voor een album een gewone CatID gaat gebruiken die aansluit op de gewone releases. Overigens staat de CatID ook gewoon in de previews. :P

Is bij Thera z'n album ook gewoon het geval hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:10 

Hardtraxx Veteran

Mja Thera is een uitzondering op zich. xd Ik weet het niet, dacht het staat gewoon in de previews.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:15 

Donateur

Die vocals in Catalyst ook. :D Vet plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 21:07 

Hardtraxx Veteran

Catalyst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 21:12 

Hardtraxx Crew

En daar is het tweede gave nummer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 16:22 

Hardtraxx Addict

Aparte plaat maar toch wel heel erg gaaf :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 20:47 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 23:34 

Hardtraxx Addict

Jesus wat is The Revival een beroerde plaat zeg, wat slecht. Die kicks komen totaal niet goed door en klinken nergens naar. Het klinkt allemaal echt leeg ik schrok er gewoon van op 2:44, ik weet ook niet wat Luna's inbreng hier dus bij is. alleen het screechje op het eind zit wel wat drive in maar daar houdt het wel bij op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 00:12 

Hardtraxx Addict

Wat. Een. Gruwelijke. Plaat :worship:

REVIVE ME :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 12:11 

Hardtraxxer

Niet zoveel met Warface, maar Catalyst is echt vet en eindelijk eens een ander soort nummer. Vocals ook top.

Dit is in mijn ogen veel beter dan z'n geforceerd harde incl. screech en stoere vocals bam nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 16:14 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Jesus wat is The Revival een beroerde plaat zeg, wat slecht. Die kicks komen totaal niet goed door en klinken nergens naar. Het klinkt allemaal echt leeg ik schrok er gewoon van op 2:44, ik weet ook niet wat Luna's inbreng hier dus bij is. alleen het screechje op het eind zit wel wat drive in maar daar houdt het wel bij op.

Mod edit:
Beleid schreef:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 16:19 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Ventrue schreef:

Hier heb je nog wat
-

ehh waar slaat dit op als ik vragen mag
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 16:29 

Hardtraxx Addict

azijnpisser
de azijnpisser zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [a'zɛinpɪsər] Verbuigingen: azijnpisser|s (meerv.) iemand die onnodig en vervelend negatief commentaar geeft
Voorbeeld: `zure opmerkingen van een azijnpisser` ...

Gevonden op http://www.woorden.org/woord/azijnpisser
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:04 

Hardtraxxer

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:09 

Donateur

Ventrue da's de manier waarop de nieuwe generatie je bedankt voor je commentaar in het geval zij het er niet mee eens zijn. Succes ermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:29 

Hardtraxx Crew

En hier word ik dus moe van. Eindelijk iemand die eens z'n reactie onderbouwt, krijg je zo'n reactie -.- Ga er eens inhoudelijk op in RMT93 waarom je het er niet mee eens bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:30 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:

je moet hem eigenlijk niet thuis luisteren, live gaat deze tering hard
zoals warface al vaker gezeg heeft hij maakt de tracks voor op de dansvloer en niet voor critici achter een pc
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:31 

Hardtraxx Addict

Inderdaad ik weet niet wat jullie probleem is maar ik geef mijn mening over de track en ik onderbouw hem waarom het me niet bevalt, daarnaast geef ik er zelfs nog wel iets positiefs over en jij gaat het zo afkraken. Als je meningen die je niet aanstaan niet kan hebben ga dan lekker weg en ga lekker aan je pik sjorren en Revive Me roepen ofzo, maar dit is gewoon kansloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:34 

Hardtraxx Addict

yowan schreef:
Ventrue schreef:

je moet hem eigenlijk niet thuis luisteren, live gaat deze tering hard
zoals warface al vaker gezeg heeft hij maakt de tracks voor op de dansvloer en niet voor critici achter een pc

Dit ben ik idd wel met je eens, ik heb het op Thrillogy mogen meemaken en dat was zeker niet verkeerd, maar begrijp me niet verkeerd want ik vind platen als leviathan, Menace of Catalyst echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:35 

Donateur

yowan schreef:

Oh chill, dus dit album wordt alleen uitgedeeld aan DJ's zodat we hem lekker op de dansvloer kunnen luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:38 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
yowan schreef:

Oh chill, dus dit album wordt alleen uitgedeeld aan DJ's zodat we hem lekker op de dansvloer kunnen luisteren?

ja dat is correct, je kan ook je ipod meenemen naar een feest en de cd op zetten
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle