Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Spanning Tree schreef:
Ik vind Wonderland Destroyed ook wel bijzonder fijn, hoor ik gek genoeg verder niemand over

Als de kicks nou iets meer kracht hadden was het een topplaat, vind hem hierdoor helaas juist tegenvallen, rest van de plaat is namelijk prima.

Hmm ja daar zit ook wel wat in, vind het zelf niet in het bijzonder storend gelukkig :). Ik vind overigens de meeste andere kicks op het album wat minder krachtig dan ik eerder gehoord meen te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 10:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Had nog helemaal niks gehoord dus voor mij is alles helemaal nieuw. En ben ook niet zo'n fan van Vazard als velen hier. Uitzonderingen als Zimmersion, Meltdown, Who I Really Am en een paar collabs met Delete daargelaten.

Anyway, heb het album nu een paar keer opgehad en ondanks dat ik nog steeds niet alles geweldig vind zitten er toch een paar hele dikke tracks tussen. Vooral Dreams or Memories viel me gelijk op, had niet verwacht dat ik een track van dit album in mijn Trance lijstje op Spotify zou zetten :P Verder vind ik Anxiety Crash, Endless Path en Musicbox 2.0 zo op het eerste gehoor de vetste tracks. Ben alleen nog steeds niet zo'n fan van Vazard z'n kicks, vooral als ik het thuis luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dik album zeg! :drool: Geen enkele plaat die voor mij onvoldoende scoort, al vind ik My Jam wel een stuk minder dan de rest op het album. Absolute uitschieters zijn voor mij Dreams & Memories, Wrong Feelings en Seeker Of Fire! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff had gehoopt dat ie vandaag wel binnen zou komen, maar kreeg net mail dat het morgen pas bezorgd wordt.. Nog even wachten helaas :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baal ik ook best van inderdaad! Ik las dat 'ie 2 april verzonden zou worden, maar helaas. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IJzersterk album! Gisteren aangehad om er even in alle rust naar te luistern. Bijna elke plaat heeft wel iets vets of unieks. Staat voor dit jaar zeker op 1 qua albums (nog even black mirror society afwachten).

Mijn favorieten:
- Dreams or Memories (L)
- Explosions
- Seeker of Fire
- Anxiety Crash
- Endless Path
- Heavolution 303
- Wonderland Destroyed

Rest van de platen nog steeds erg sterk, maar blijven niet zo lang hangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een pleuris zooi. Staat dat ie tussen 9:15 en 11:45 uur bezorgd zou worden, maar daarboven staat nog steeds: 'Zending is bij PostNL'. Moeders is het wachten wel zat en heb er zelf ook geen vertrouwen in :cry:

EDIT: Blijkbaar storing bij PostNL, ellende..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van mij komt tussen 11:45 en 14:15, staat ook gewoon dat de bezorger er nu mee onderweg is. Dus dat is helemaal mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg net inderdaad ook melding dat bezorger toch onderweg is, alleen het bezorgmoment tussen 9:15 en 11:45 staat er nog. Vermoed dat ze dat niet meer gaan halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik niet wist is dat er een handtekening vereist is :/ Flikker dat ding gewoon lekker door de brievenbus man. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woooow hoor nu Wonderland Destroyed voor het eerst, wat een fucking vette shit. Vind de kicks juist vet, denk dat ze live erg hard gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Woooow hoor nu Wonderland Destroyed voor het eerst, wat een fucking vette shit. Vind de kicks juist vet, denk dat ze live erg hard gaan.

Die gaan live idd heel lekker, stond wel even verbaasd te kijken zaterdag toen die voorbij kwam. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de diversiteit in dit album echt prachtig. Een trance plaat als Dreams Or Memories, een plaat met hard techno invloeden als Heavolution 303, Apocalypse als crossbreed plaat en Invitation & Progression op dat lage bpm, dat ik lastig in een hokje kan plaatsen. Who Am I Really bezorgd me ook meters kippenvel aan het einde. Vind het album in zijn geheel gewoon ontzettend goed bij elkaar aansluiten.

Vind de aangepaste versie van Seeker Of Fire ook goed gelukt eigenlijk. Kicks zijn er zeker niet minder op geworden imo. Vind het wel jammer dat in de laatse climax de synth/lead, of hoe je dat ook noemt, wat meer op de achtergrond ligt naar mijn idee. Vond die chaos juist zo heerlijk.

Bij Heavolution 303 vind ik het idee ontzettend tof, maar vind dat de drop net wat te rommelig overkomt thuis.

Wonderland Destroyed momenteel wel mijn favoriete plaat van het album. Vind die echt mega dik. :loving:

Dit album is wel weer even een goede reminder waarom ik altijd zo fan ben geweest van Vazard. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 19:46 
 
Hardtraxx Elite

Wat een tering vet album :woot:
Met Apocalypse als beste plaat van het album voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb 'm ook binnen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Al dagenlang op repeat. Invitation ga ik ook echt zo veel meer waarderen. Waar Chroman al gelijk in had, who am I really als soort eind speech. Ik wordt er best stil van met meters kippenvel. Ik hoop dat vazard er ooit nog wat mee doet. En het afmaakt tot drum 'n bass of wellicht ook een trance achtige plaat.

De enige die me niet echt pakt is my jam en vind heavolution te snel afgemaakt op een of andere manier. Mijn torenhoge favoriet blijft toch wel wrong feelings en dreams :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie dat mensen hier niet heel enthousiast zijn over Musicbox 2.0. Ik vind dit echt een extreem dikke plaat. Voor mij misschien wel de vetste van het album. Scheelt misschien wel dat ik Musicbox origineel niet kende :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Ik zie dat mensen hier niet heel enthousiast zijn over Musicbox 2.0. Ik vind dit echt een extreem dikke plaat. Voor mij misschien wel de vetste van het album. Scheelt misschien wel dat ik Musicbox origineel niet kende :P

Gaat live ook wel hard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
geert3ssen schreef:
Ik zie dat mensen hier niet heel enthousiast zijn over Musicbox 2.0. Ik vind dit echt een extreem dikke plaat. Voor mij misschien wel de vetste van het album. Scheelt misschien wel dat ik Musicbox origineel niet kende :P

Gaat live ook wel hard :D


Ja en hoe. Kennen jullie dat moment dat je de hele dag oordoppen in hebt, en ze dan ineens uit doet bij een nummer dat je echt heel goed vind? Dat had ik dus vooraan met Musicbox 2.0 op Rebirth. Ik wist echt niet meer wat me overkwam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 20:01 
 
Hardtraxxer

Net ook besteld ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Holy f*ck, wat is Dreams or Memories toch een vette plaat! :surrender: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Ik zie dat mensen hier niet heel enthousiast zijn over Musicbox 2.0. Ik vind dit echt een extreem dikke plaat. Voor mij misschien wel de vetste van het album. Scheelt misschien wel dat ik Musicbox origineel niet kende :P

Originele Musicbox is voor mij echt top 3 materiaal van Vazard, dus vond deze in eerste instantie wel een stuk minder. Kan de 2.0 inmiddels al een stuk beter waarderen en deze staat ook regelmatig aan, maar wel jammer dat de kans dat we de originele Musicbox nu nog live horen vrijwel nihil is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een aantal keren luisteren vind ik nu de Vazard & Infirium collab ook zo vet :loving:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle