Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dit is de eerste keer ooit voor mij dat een kick minder hard klinkt in HQ dan in MQ. Vind t verschil wel groot om toe te schrijven aan kwaliteit. Ach ja, gewoon even wennen denk ik! Na paar keer luisteren zal ik hem wel weer geweldig vinden. Live klapt die plaat er sws op iedergeval
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij klinkt wel degelijk anders zoals Roy zegt. De originele heeft een overload aan bass, lijkt het. Op het eerste gehoor vind ik die ook minder, maar wellicht een kwestie van wennen.



@ 29.01
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dus idd de kicks zijn veranderd. Daar klinken ze hetzelfde als bij de Defqon RIP. Voor mij niet op een positieve manier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo door de jaren heen heel erg fan geworden van Spoontech. Waar ik deze muziek in het begin maar chaotische herrie vond, ben ik het door de jaren heen heel erg gaan waarderen, en inmiddels is het wel mijn favoriete label binnen de hardstyle. Het was een tijd stil rondom Vazard waardoor de geruchten over een album begonnen te komen en halverwege vorig jaar kwam dan ook naar buiten dat er een album aan zat te komen. Dus nu tijd voor een goede luisterbeurt.

Invitation: Heerlijke zweverige intro voor het album. Een fijne downtempo plaat die me een beetje doet denken aan de subground stijl.

Progression: Ook hier weer een heel fijne sfeervolle intro van het nummer. Kan daar zelf enorm van genieten. Een mooie trancy vibe in de melodie. Zo blijkt dat de stijl van Vazard ook prima in trance nummers verwerkt kan worden. Nog niet de typische gated kicks, maar zo wordt er wel meer variatie aangebracht op het album.

Dreams Or Memories: Deze was al te luisteren in de Spooncast van Vazard. Ben zelf het laatste jaar meer hardtrance gaan luisteren, en de combinatie tussen de melodie en stevige gated kicks in dit nummer bevallen zeer goed. Zeer goede melodie en ook de titel van dit nummer vind ik er goed bij passen. Jammer dat het genre Hardtrance vrijwel volledig uitgestorven is.

Auroras: Inmiddels hebben we het trance gedeelte van het album verlaten, en komen we bij de typische Vazard sound. Flinke gated kicks en een zweverige melodie. Verder wordt dit nummer niet heel erg spannend. Meer een lange mid-intro zoals al eerder benoemd.

Eternity: Infirium staat altijd bekend om de gigantische sfeer die hij in zijn platen weet te leggen. Daardoor werkt het op de dansvloer meestal minder goed, maar des te beter wordt het wanneer je er thuis rustig naar luistert. En ook dit nummer bevat zo een fijne sfeer. Er lijkt wel wat meer drive in te zitten dan de standaard Infirium nummers, waarschijnlijk door de inbreng van Vazard. Heel goede collab die zeker nog vaker geluisterd gaat worden.

Musicbox 2.0: Ter vergelijk ook nog maar eens de originele Musicbox luisteren. Ook om te luisteren waar de verschillen zitten tussen deze nummers. De break is wat meer sfeer ingelegd met behulp van wat meer sound fx. De melodie in de build-up lijkt wat scheller te klinken dan het origineel. Maar zodra de climax komt wordt ik niet overweldigd. De kicks in deze versie bevallen me een stuk minder dan het origineel. Die hebben echt een heerlijke cleane sound wat mij beter bevalt. Ik hou het bij de originele Musicbox.

Wrong Feelings: Hardstyle Mafia staat er ook om bekend om veel sfeer in hun nummers te stoppen, echter klinken hun nummers vaak wat slecht afgewerkt. Hopelijk dat een collab met Vazard daar verandering in kan brengen. Melodie in de breaks doet me heel erg denken aan Zimmersion. Climax bevat flink wat drive in combinatie met de melodie, echter klinkt het ook allemaal wat onafgewerkt. Een typisch Hardstyle Mafia dingetje blijkbaar, maar had toch op een wat cleanere sound gehoopt.

Anxiety Crash: Deze is al een tijd bekend, bijna 2 jaar ondertussen. Heerlijke duistere sfeer zit er in dit nummer. Ik kan hierbij ook geen element benoemen wat me niet bevalt. Duistere sfeer, heerlijke gated kicks, drive door het nummer heen. Zeker een van de favorieten van het album, zo niet de beste.

Endless Path: Alhoewel ik Rooler solo niet heel erg kan waarderen kan een collab met Vazard wel eens goed uitpakken. In de intro wordt goed gebruik gemaakt van de rock sample. Er wordt gebruik gemaakt van een heerlijke melodie in de build-up naar de climax die ook weer een fijne bak drive bevat. Vooral de Vazard kicks klinken zeer fijn, alhoewel ik zeggen moet dat ook de kicks van Rooler goed klinken. Een goede collab, waar duidelijk elementen van beide artiesten inzitten.

My Jam: Inmiddels zijn we aanbeland bij de iets minder serieuze nummers met grappige samples. Iets wat we wel vaker van Vazard en/of Delete horen. Mid-intro vind ik verder niet heel interessant. Tuurlijk zit er een fijne gated kick in, maar daar blijft het voor mij ook wel bij. Break voor de climax vind ik zelfs een beetje vervelend worden. Climax klinkt wel weer goed chaotisch maar dit zal niet echt een nummer zijn dat ik thuis vaak op zal zetten.

Explosions: Deze is sinds een paar maanden al in HQ te horen op de Hard Bass cd. Een goede collab die goed in het straatje van Let's Get Weird past. De kickswitches klinken heel fijn, op een kick na. Een soort blaffende zeehond die ik eerder met Gearbox asocieer dan met Vazard & Delete. Gelukkig is dat ook de enige kick die minder klinkt, dus uiteindelijk een erg geslaagde collab.

Heavolution 303: Het nummer begint direct al met acid sounds, iets wat tegenwoordig bijna niet meer gebruikt wordt. Lange build-up voor een kort nummer, in ieder geval deze album edit. Climax bevat wel weer een bak drive met behulp van de acid. Hopelijk dat de full een stuk langer is waarbij nog een andere twist aan het nummer gegeven wordt.

Seeker Of Fire: Ook deze is al een tijd bekend. Heerlijk lompe plaat. De zweverige sfeer van het begin van het album is nu niet meer te bekennen. Alhoewel de break toch weer veel sfeer met zich meebrengt. De climax met die zagende synth klinkt echt heerlijk agressief. Vooral live een heerlijke beukplaat.

Wonderland Destroyed: Een collab met Main Concern. Heel onverwacht omdat ik niet gedacht had dat ze zo snel weer terug zouden komen nadat ze hun End Of Days tour hebben gehad. Raar dat de kicks in de mid-intro thuis niet zo goed lijken door te komen. Dit zal live wel een stuk beter zijn, maar ik moet zeggen dat ik dit vaker heb met Main Concern nummers. Break en climax zijn wel heerlijk sfeervol maar ook hier lijken de kicks niet heel goed door te komen. Zonde want dan was dit een nog beter nummer geweest. Op Defqon maar eens een live oordeel geven.

Apocalypse: Het einde van het album bijna bereikt en het was al bekend dat Vazard een meer Industrial achtig nummer gemaakt heeft. Een aardig lompe plaat, maar valt niet echt in het straatje wat ik vet vind. Misschien eens vaker luisteren, maar hij pakt me zo de eerste keer niet.

Who Am I Really: Een beetje husselen met de woorden Who I Really Am en je krijgt deze titel. Benieuwd of dit een volwaardig hardstyle nummer is, of meer een outro voor het album. Een outro voor het album dus. Het bevat wel weer een geweldige sfeer wat eigenlijk het hele album wel heeft.

Conclusie: Een album dat ik met veel plezier heb geluisterd. Er zit een goede opbouw door het hele album heen. Van Subground tot aan Industrial. Een echt slecht nummer kan ik niet noemen omdat bijna alles wel een ruime voldoende haalt. Alleen Musicbox 2.0 vind ik tegenvallen en ook My Jam zal ik niet vaker opzetten. Hoogtepunt van het album is voor mij toch wel Anxiety Crash met vlak daarachter Dreams Or Memories.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Seeker Of Fire inderdaad ook minder dan eerst (sorry Julian :cry: ), die nieuwe kicks doen het voor mij een stuk minder helaas. Heavolution 303 vind ik wel echt heel fijn. :loving: Heel sterk album dit. Favoriete platen zijn Dreams Or Memories, Heavolution 303 en Wrong Feelings. Zou geen minst favoriete plaat aan kunnen wijzen, vind ze allemaal tof. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cijfers of basis van hoe leuk ik de tracks vind:

- Invitation 5,5
- Progression 5,5
- Dreams Or Memories 5,5
- Auroras 5,5
- Eternity 5,5
- Musicbox 2.0 5,5
- Wrong Feelings 8,5
- Anxiety Crash 5,5
- Endless Path 7
- My Jam 5,5
- Explosion 6
- Heavolution 303 5,5
- Seeker Of Fire 5,5
- Wonderland Destroyed 5,5
- Apocalypse 5,5
- Who Am I Really 5,5

Het album is wat ik er al van verwacht had. Over het algemeen gewoon niet echt mijn ding. Kan op zich prima naar de tracks luidsteren, tis niet dat ik ze kut of slecht vind, maar ik word er nergens echt warm of enthousiast van. Pure smaak kwestie. Endless Path en Wrong Feelings schieten er wel in positief opzicht uit. Endless Path eigenlijk met name door zijn enorm sfeervolle en vette vocals, en Wrong Feelings pakt me op de een of andere reden dan wel weer helemaal. Heerlijke track is dat. Toch blij dat ik het album en de previews beluistert heb, kunnen toch weer 2 toffe tracks aan de muziek collectie worden toegevoegd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 triggered mensen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 14:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Inb4 triggered mensen :lol:

Wat zeer kinderachtig zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
RoyAPO schreef:
Inb4 triggered mensen :lol:

Wat zeer kinderachtig zou zijn.

Naja mij triggerde Sander’s beoordelingen me wel maar na gelezen te hebben dat het om smaak kwestie gaat werd het al wat minder. De laatste plaat zit bijvoorbeeld gewoon ziek goed in elkaar. Dat kan ik objectief gezien echt nooit een 5,5 geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iedereen mag uiteraard zijn of haar mening hebben. Zeker wat betreft smaakverschillen in de muziek. Heel veel kan ik persoonlijk niet met de gegeven cijfers van SVB, zolang er niet iets van onderbouwing in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Cijfers of basis van hoe leuk ik de tracks vind:

- Invitation 5,5
- Progression 5,5
- Dreams Or Memories 5,5
- Auroras 5,5
- Eternity 5,5
- Musicbox 2.0 5,5
- Wrong Feelings 8,5
- Anxiety Crash 5,5
- Endless Path 7
- My Jam 5,5
- Explosion 6
- Heavolution 303 5,5
- Seeker Of Fire 5,5
- Wonderland Destroyed 5,5
- Apocalypse 5,5
- Who Am I Really 5,5

Het album is wat ik er al van verwacht had. Over het algemeen gewoon niet echt mijn ding. Kan op zich prima naar de tracks luidsteren, tis niet dat ik ze kut of slecht vind, maar ik word er nergens echt warm of enthousiast van. Pure smaak kwestie. Endless Path en Wrong Feelings schieten er wel in positief opzicht uit. Endless Path eigenlijk met name door zijn enorm sfeervolle en vette vocals, en Wrong Feelings pakt me op de een of andere reden dan wel weer helemaal. Heerlijke track is dat. Toch blij dat ik het album en de previews beluistert heb, kunnen toch weer 2 toffe tracks aan de muziek collectie worden toegevoegd :)

Ben jij zo'n type lerares dat geen onvoldoendes geeft maar ook niet hoger dan een 9 omdat "niemand perfect is"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 15:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Amper tot geen previews geluisterd, dus hier vrij blind ingegaan.

1. Invitation 7
Heerlijk sfeervol plaatje, als Vazard hier een moeilijk lompe kick, a la Embrionyc, onder had gedaan was het wss meteen m'n TOTY. (Please iemand uit die hoek doe remix). Zodoende prima timide luisterplaatje.

2. Progression 6,5
Ook een leuke luisterplaat, maar deze is me nog net iets te timide.

3. Dreams Or Memories 8
Dit stijltje wordt veel te weinig gemaakt, heerlijke throwback naar oude hardtrance met een topsfeer er in.

4. Auroras 9
Die kick is echt monsterlijk goed, heerlijk diep. Godzijdank kiest hij ook voor die kick in de climax. De 2e kick is leuk voor de variatie maar die epische sfeer plus de dikke kick maakt deze plaat echt een TOTY kanshebber.

5. Eternity 7,5
Deze twee samen dan weet je dat de focus op iets episch gaat liggen, misschien meer een luisterplaat dan echt iets voor live. Wederom heerlijk sfeertje. Kicks liggen me iets minder maar het geheel zit enorm vet in elkaar. Je hoort dit soort hardstyle verder gewoon nergens, zo episch.

6. Musicbox 2.0 7
Origineel is de eerste plaat van Vazard die ik hoorde waardoor hij m'n favoriete hardstyle artiest is geworden. Vind die kick een beetje "overdreven" lomp, past er niet echt onder imo. Verder een leuke remake, het sfeertje in de plaat is zeker verbeterd, echter vind ik de rest van het origineel wel beter. 2e climax vind ik persoonlijk helemaal niks.

7. Wrong Feelings 7
Intro kick klinkt niet lekker imo, hij wordt naarmate hij opbouwt beter maar het klinkt als een Rooler kick. Rest van de plaat is een heerlijke mix tussen Hardstyle Mafia en Vazard. Precies wat ik er van had verwacht alleen de kick zit me wat tegen over het grootste deel van de plaat.

8. Anxiety Crash 8,5
Typisch Vazard plaat zoals ik ze graag hoor. Sfeertje, drive en lekkere kicks.

9. Endless Path 7,5
Die eerste kicks zijn heerlijk. Het is eerlijke gezegd ook gewoon een 2e poging tot Who I Really Am. Je hoort het heel veel terug. Climax kicks zijn een beetje jammer. Had liever de introkicks gehoord. Misschien vloeken in de kerk, maar Rooler maakt deze plaat wel beter door die kicks van hem.

10. My Jam 8,5
Zelfde verhaal als Anxiety Crash

11. Explosion 5
Stoor me echt aan een deel van die kicks en die kickswitches telkens. Denk je, oh hier komt weer een leuke kick, 5 seconden later is hij weer weg. 3/4e van de kicks in deze plaat zijn typisch Delete, en deze hele plaat schreeuwt Delete, en die heb ik nu wel 100x gehoord en ze worden er imo niet beter op. Rest van de plaat is ook enorm simpel vergeleken met de rest van dit album. Had liever een Abduction/The End oid gehad.

12. Heavolution 303 7
Leuk gedaan, lekkere kicks en drive maar verder niet heel bijzonder.

13. Seeker Of Fire 9
Zelfde verhaal als Anxiety Crash en My Jam

14. Wonderland Destroyed 6,5
Vind deze eerlijk gezegd enorm tegenvallen. De introkicks zijn prima en de sfeer ook, maar die kicks in de climaxen zijn echt enorm hol en missen een punch/dreun en verpesten voor mij de plaat.

15. Apocalypse 7,5
Klonk op Fatality leuk, leuk Wavolizer achtig plaatje.

Geef het album een 7,5 uiteindelijk. De sounds zijn vet, de drive ook. De unieke stijl en bombastische platen zijn heel vet. Typisch Vazard album. Grootste pluspunten zijn de typische Vazard platen en boven alles Seeker Of Fire en Auroras.

Het tegenvallende zijn vooral de collabs die gaan van wel vet maar had iets beter verwacht tot zeer tegenvallend.

Nog iets waar ik me aan stoor is de afwerking van de kicks. Er zitten een paar hele vette tussen maar sommigen missen gewoon een punch of wat power. En voor de namen op dit album en de tijd dat ze al bezig zijn, kunnen ze dat prima. En deze kicks profileren deze platen wel, het geheel zou zo veel vetter zijn als dat wat beter afgewerkt was. Want nu klinken de vette sounds en sfeer soms zo losgekoppeld van de kicks dat het mij uit de platen haalt. Het is vet en uniek in elkaar gezet, maar de afwerking mag op sommige vlakken wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Helicaze schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Heavolution 303 :drool: :drool: :drool: :drool:

Die is zo goed he! :bomb:

Acid en die kicks :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 16:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Invitation
Heerlijke filmachtige en sfeervolle track. Lekker diepe kicks er onder. Echt een luisterplaatje voor thuis of live ergens in een klein donker hol.

Progression
Ook hier zit de sfeer er meteen in, met name door het gebruik van de piano. Ondanks het lage BPM lijkt er toch een heerlijk tempo in het nummer te zitten. Vind de kicks hier wat minder fijn klinken dan uit het eerste nummer, en dan heb ik het puur over de klank van de kick.

Dreams Or Memories
Vind de midintro (?) een beetje repeterend en daardoor vrij snel wat saaitjes overkomen. Deze diepe kicks klinken wel echt ontzettend fijn. Het laatste gedeelte van de track is wel heerlijk, wanneer de melodie weer meegenomen wordt.

Auroras
De eerste kicks is echt heerlijk diep, de daarop volgende komt wat minder krachtig over op me. Heerlijke break, dit stuk zou perfect in een film passen. Lekker sfeervol vervolg ook.

Eternity
Lekker wazige en aparte intro. Brengt ook ontzettend veel drive met zich mee. Ook het vervolg is lekker anders al is het wel meer een luisterplaat zoals sommigen hierboven ook al aangeven.

Musicbox 2.0
Ook dit is weer een heerlijk nummer. Sfeer/melodie i.c.m. deze kick, heerlijke update dit.

Wrong Feelings
Heb nooit veel met Hm tracks gehad, omdat de kicks van hun me niet aanstaan, dus was benieuwd wat dit geworden was. Introkicks klinken anders dan hiervoor beschreven, maar vind ze zo op het eerste gehoord ook niet heel spannend. De sfeer in de break is wel weer heerlijk gedaan, net zoals dat korte melodietje net voor de climax. Climaxkicks vind ik wel echt minder, overdreven lomp zonder een mooie klank.

Anxiety Crash
Heerlijk wazige sounds in het begin, klinkt echt top. De climaxkicks klinken echt super. Heerlijk volle sound en diepgaand. Heerlijk hoe een rustgevige break zo fijn overgaat in die chaotische climax.

Endless Path
Zag de naam Rooler staat en wist niet wat ik er van moest verwachten, aangezien ik niks met die naam heb. Vind de vocals niet echt top, niet mijn smaak. Introkicks zijn wel netjes. Hoewel ik niks negatiefs kan opnoemen, pakt de rest van het nummer me toch niet echt op de een of andere manier.

My Jam
Kicks zijn zoals gewoonlijk weer in orde, maar vind de rest niet echt spannend. Vind het een beetje een onsamenhangend geheel en nergens echt boeiend worden.

Explosions
Heb deze al een paar keer live gehoord. Ondanks dat Delete in een mindere periode zit, vind ik deze (met name door de vocals) heel erg pakkend. Vind de kickswitches hierin ook echt gruwelijk dik, geeft variatie aan de plaat waardoor ie van het begin tot het eind interessant blijft. ook de sounds/melodie door heel de plaat heen blijven goed hangen bij mij.

Heavolution 303
Wat een gruwelijk diepe/dikke kicks in het begin. Ook een heerlijke chaotische drive, klinkt top. Het vervolg is ook leuk.

Seeker Of Fire
Hoewel het begin heerlijk doorbeukt, vind ik het toch niet heel boeiend om naar te luisteren. Gebeurt te weinig naar mijn gevoel. Dat zagende/zeurende in de climax is wel heerlijk gedaan. De twee climax vind ik dan weer minder omdat dit als een standaard Vazard gedeelte klinkt (waarmee ik niet zeg dat een standaard Vazard plaat minder is).

Wonderland Destroyed
Ook hier vind ik de intro niet heel erg boeiend om naar te luisteren. De sounds etc klinkt gewoon prima, er gebeurt gewoon te weinig. De melodie die vervolgens opkomt is heerlijk maar vind de kicks nogal kracht missen, zeker in vergelijking met wat je hiervoor allemaal gehoort hebt.

Apocalypse
Heerlijk industrial-achtig plaatje. Lekkere chaos, top dit.

Ondanks dat ik een minder grote Vazard-fan ben dan sommige anderen hier, heb ik echt genoten van dit album. Er zit een heerlijke opbouw in en een breed scala aan genres. M'n favorieten uiteindelijk zijn Explosions en Apocalypse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb wat geluisterd, maar dit is niet mijn ding. Heb niks met deze kant van de hardstyle. Al begrijp ik wel dat sommige het kneiters goeie muziek vinden. Misschien moet ik het eens live mee maken, maar voor nu is het not my thing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god, Wonderland Destroyed. :surrender:
Wat een gruwelijke plaat. Enkel het begin van de climax mist een klein beetje drive, de rest van de plaat echt steengoed imo.

Verslag over de rest van het album volgt nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Verslag over de rest van het album volgt nog.


Can't wait m8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
yannickvk schreef:
Verslag over de rest van het album volgt nog.


Can't wait m8!


Morgen komt eerst teaser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral het eerste deel (eerste 4 platen) van het album vind ik heel sterk :D .
En Seeker of Fire :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een kleine beoordeling vanuit mijn kant :) kende nog bijna geen platen dus heb me lekker laten verrassen.

1. Invitation: 8
2. Progression: 7
3. Dreams or Memories: 9,5
4. Auroras: 8,5
5. Eternity (with Infirium): 6,5
6. Musicbox 2.0 (with Rachzilla): 7,5
7. Wrong Feelings (with Hardstyle Mafia): 5,5
8. Anxiety Crash: 8
9. Endless Path (with Rooler): 8,5
10. My Jam: 6,5
11. Explosions (with Delete): 7,5
12. Heavolution 303: 9
13. Seeker of Fire: 8
14. Wonderland Destroyed (with Main Concern): 6,5
15. Apocalypse: 7,5

Gemiddeld: 7,6

Al met al zeker een erg sterk album. Dreams Or Memories is echt mijn topfavoriet en TOTY kandidaat. Ook Heavolution 303 vind ik ontzettend goed. Verder nog een heel aantal hele vette platen en ook was ik positief verrast over Endless Path. Heb nooit wat met Rooler gehad en had dus ook niet echt heel veel van die collab verwacht, maar ik vind hem heel vet geworden! Helaas zitten er ook wel een aantal plaatjes tussen waar ik wat minder mee heb. Vooral van de collabs had ik toch wel wat meer verwacht over het algemeen (buiten Endless Path), zeker die met Main Concern. Hardstyle Mafia is nooit echt mijn ding geweest, en die collab vond ik ook meteen de enige echt matige plaat op het album, scoort nog net een voldoende.
Verder wel zeker een dik album, gaat sowieso nog wel vaker opgezet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luisterde eigenlijk nauwelijks Spoontech maar dit album heeft me toch wel helemaal overgehaald :loving: .
Kan niet wachten Vazard te zien op Rebirth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dik album zeg! Wrong Feelings, Eternity en Auroras zijn voor mij de beste platen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind Wonderland Destroyed ook wel bijzonder fijn, hoor ik gek genoeg verder niemand over
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker of Fire :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Ik vind Wonderland Destroyed ook wel bijzonder fijn, hoor ik gek genoeg verder niemand over

Als de kicks nou iets meer kracht hadden was het een topplaat, vind hem hierdoor helaas juist tegenvallen, rest van de plaat is namelijk prima.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle