Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Man man man, wat goed.

Weet nog heel goed dat deze op Defqon 2016 gedraaid werd en gelijk al weg was van dit nummer. Vervolgens tijdens vele sets van andere spoontech artiesten iedere keer weer gehoopt dat die voorbij zou komen, maar nee hoor. Toen Vazard ermee opende op Fatality was dat wel even een genietmomentje. Die uithalen in de laatste climax. :loving:

Viel me trouwens op dat het bpm vrij hoog ligt. Even gechecked, en het zit rond 157. Nergens voor nodig imo.

Fake news, hij opende met Invitation
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd Yannick, je lijkt Tom wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet nog niet zo goed wat ik van al deze previews moet vinden. Kicks zijn zo raar dat ik 't moeilijk kan plaatsen hier thuis. Het gaat erg hard, maar ik heb steeds 't idee dat de kick er niet door komt.

Live heb ik Vazard een paar keer meegemaakt, en dat was wel erg dik! Dit zijn dus waarschijnlijk allemaal pure live platen. Ik ga 't eens goed luisteren als 't album uit is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van al deze previews moet vinden. Kicks zijn zo raar dat ik 't moeilijk kan plaatsen hier thuis. Het gaat erg hard, maar ik heb steeds 't idee dat de kick er niet door komt.

Live heb ik Vazard een paar keer meegemaakt, en dat was wel erg dik! Dit zijn dus waarschijnlijk allemaal pure live platen. Ik ga 't eens goed luisteren als 't album uit is :thumbup:


Hier ben ik het niet mee eens. Ik denk (correct me if i'm wrong) dat bij Vazard de kicks gewoon iets meer in de achtergrond liggen, omdat bij hem de sfeer en de melodie als die er zijn centraal staat. Thuis op een goede koptelefoon of speaker klinken de platen allemaal stuk voor stuk prima in mijn optiek.
Maar vind het zeker niet allemaal live platen. Tuurlijk is een live ervaring altijd anders omdat er dan een bak geweld op je af komt, maar dat betekent niet dat ze live niet te beluisteren zijn (op een tiental niet nader te benoemen platen na dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 13:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik wil ook zeker niet beweren dat Vazard zijn kicks op en top zijn afgewerkt (al is het niet zo slecht of hol als veel andere kicks in een deel van de raw). Live klinkt het inderdaad goed, maar mensen die van meer afgewerkte kicks houden, daarvan snap ik wel dat ze over deze kicks kunnen struikelen.

Persoonlijk struikel ik er niet over omdat de rest van de platen echt geweldig in elkaar zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Thuis, live, maakt mij niet meer uit met deze tracks. Hoewel de kicks thuis niet altijd even diep en hard binnen komen zijn er genoeg andere elementen die het luisteren zeer aangenaam maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 15:06 
 
Hardtraxx Elite

Zou je deze ook op hard copy kunnen krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 15:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Zou je deze ook op hard copy kunnen krijgen?


Alleen op het feest zelf geloof ik? Of dat moet ik verkeerd gelezen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Zou je deze ook op hard copy kunnen krijgen?

Op het feest zelf en op https://www.hardstyle.com/merchandise/v ... e-mind/932
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 16:20 
 
Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
immuunm schreef:
Zou je deze ook op hard copy kunnen krijgen?

Op het feest zelf en op https://www.hardstyle.com/merchandise/v ... e-mind/932

Thanks! Maar even bestellen als ik terug ben van vakantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die vocals :love:. Wat kijk ik er naar uit om deze live te horen zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles voor de eerste climax klinkt wel lekker, maar vind de eerste climax echt bagger.
Vervelende en saaie melodie naar mijn mening.

Jammer, rest van de plaat vind ik wel gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn het nou full mixes eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zijn het nou full mixes eigenlijk?

iRon schreef:
Was (...) aangekondigd dat er 4 EP's met fulls uitgebracht zullen worden.

Ik kan overigens niet vinden waar dit ooit gezegd is. Wat ik wel een beetje gek vind is dat alle 6 previews die tot nu toe zijn uitgebracht onder SPOON125 vallen (als je het artwork bekijkt). Kan natuurlijk wel, maar met 4 EP’s (mocht dit het geval zijn) en 16 platen verwacht je in principe 4 platen per EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moest ook even graven waar ik dit had gelezen: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3774087077
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endless Path ook echt lekker, die vocals geven zo veel sfeer mee!

Heel tof ook dat dat er nog een aantal platen niet bekend zijn, altijd leuk om verrassingen te horen op het feest zelf. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 21:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
RoyAPO schreef:
Zijn het nou full mixes eigenlijk?

iRon schreef:
Was (...) aangekondigd dat er 4 EP's met fulls uitgebracht zullen worden.

Ik kan overigens niet vinden waar dit ooit gezegd is. Wat ik wel een beetje gek vind is dat alle 6 previews die tot nu toe zijn uitgebracht onder SPOON125 vallen (als je het artwork bekijkt). Kan natuurlijk wel, maar met 4 EP’s (mocht dit het geval zijn) en 16 platen verwacht je in principe 4 platen per EP.


Album bevat radio Edits, samplers volgen snel genoeg :) Zijn niet allemaal SPOON125 ook, klein foutje bij de video's :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heavolution 303 :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Heavolution 303 :drool: :drool: :drool: :drool:

Die is zo goed he! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Heavolution 303 :drool: :drool: :drool: :drool:

Die is zo goed he! :bomb:

Acid en die kicks :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 00:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://open.spotify.com/album/67puslGmkDQZYcxrKxile2?si=G9Uyk2ptQgSObRLdcJspVw
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album staat nu aan en eigenlijk de platen die ik op zichzelf niet zo vet vond klinken als geheel in het album wel heel fijn! Verder hulde aan invitation :worship:

Huh Seeker of Fire klinkt wel heel anders dan de Defqon rip versie. Heeft hij de kick aangepast ofzo want ik had dit niet verwacht. Mastering vind ik ook niet erg fijn bij deze. Jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij is ie ineens een heel stuk minder. Grootste gedeelte van het echte beukgehalte is weg voor mij. Eerst waren het nog kanonskogels maar ze hebben nu een aanzienlijk deel van hun kracht verloren lijkt het

Verdomme ook hulde aan Who Am I Really! Hij beschrijft daar een manier hoe hij naar muziek luistert (zijn album in dit geval) en ik doe het soms op precies dezelfde manier. Althans dat is wat ik er uit op maak. In tijden niet zo’n vet verhaal icm die sfeervolle muziek gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Voor mij is ie ineens een heel stuk minder. Grootste gedeelte van het echte beukgehalte is weg voor mij. Eerst waren het nog kanonskogels maar ze hebben nu een aanzienlijk deel van hun kracht verloren lijkt het

Verdomme ook hulde aan Who Am I Really! Hij beschrijft daar een manier hoe hij naar muziek luistert (zijn album in dit geval) en ik doe het soms op precies dezelfde manier. Althans dat is wat ik er uit op maak. In tijden niet zo’n vet verhaal icm die sfeervolle muziek gehoord

Volgens mij is er niets veranderd hoor... Op die Defqon rip klinken ze anders omdat die kwaliteit niet 100% is.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle