Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WOW wat een vette plaat dit!! :loving: Wat een sfeer :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat goed. (L) :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh jeetje.. Dit is echt zo goed! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua sfeer/vocalen/melodie is dit echt ontzettend goed. Precies de soort muziek die zo goed bij Spoontech past :love: Vind sommige kicks alleen wel storend, die eerste vooral. Best dof. Misschien dat dit op een groot systeem beter doorkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Qua sfeer/vocalen/melodie is dit echt ontzettend goed. Precies de soort muziek die zo goed bij Spoontech past :love: Vind sommige kicks alleen wel storend, die eerste vooral. Best dof. Misschien dat dit op een groot systeem beter doorkomt.

Vind de kicks echt niet fijn inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat ik na het phuture noize album nog niet een beter album heb gehoord. De platen tot nu toe zijn zo geniaal. Heel benieuwd naar de rest! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 20:57 
 
Hardtraxxer

https://www.hardstyle.com/merchandise/v ... e-mind/932
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel te bestellen dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 21:20 
 
Hardtraxxer

Spoontech Records schreef:
For those of you who aren't able to visit Bass Protocol: Vazard - Chapters Of The Night, you are now able to pre-order a limited amount of Vazard's album from Hardstyle.com


Aldus Spoontech op FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand enig idee wat de verzendkosten zijn op HS.com? Ik wilde een account maken, maar volgens HS.com is mijn email al in gebruik (is het niet), en als ik een wachtwoord wil opvragen stuurt ie niks. Als het meevalt wil ik wel overwegen om 'm te bestellen in plaats van gedoe ermee hebben a.s zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Iemand enig idee wat de verzendkosten zijn op HS.com? Ik wilde een account maken, maar volgens HS.com is mijn email al in gebruik (is het niet), en als ik een wachtwoord wil opvragen stuurt ie niks. Als het meevalt wil ik wel overwegen om 'm te bestellen in plaats van gedoe ermee hebben a.s zaterdag.


In totaal betaal je €21,75. Neem aan dat op het feest het album gewoon €15,- kost aangezien dat ook het bedrag op Hardstyle.com is excl. verzend- en betaalkosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar gepreorderd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ook maar gepreorderd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ook maar gepreorderd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw.... Wrong Feelings, kippenvel tot in m'n bilnaad. Wat. Een. Plaat. :loving:

Meteen het album aangeschaft om zaterdag eventuele teleurstelling te voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ook maar gepreorderd! :D


Zaterdag pas later binnen en altijd kut in de Rodenburg aangezien je geen kluisje hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeilijk dikke plaat Anxiety Crash :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat is echt zo belachelijk goed. Alles klopt aan deze track: de sfeer, de kicks, de typische Vazard sound. Sinds het moment dat ik 'm voor het eerst hoorde op Defqon 2016 echt helemaal om voor deze plaat. Bij Fall had ik al het idee dat het gewoonweg niet beter kon, maar Anxiety Crash gaat daar tot mijn verbazing nog eens overheen. Vind het oprecht knap dat hij zichzelf toch iedere keer weet te overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch zo lekker he! Alles klopt imo aan deze plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lang geleden dat ik van een plaat nog zo omver ben geblazen als deze, live al helemaal. Het zou me verbazen als er dit jaar nog een plaat gemaakt wordt die hier nog overheen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem eerst niet zo heel bijzonder, maar na een paar keer luisteren vind ik hem steeds vetter! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man, wat goed.

Weet nog heel goed dat deze op Defqon 2016 gedraaid werd en gelijk al weg was van dit nummer. Vervolgens tijdens vele sets van andere spoontech artiesten iedere keer weer gehoopt dat die voorbij zou komen, maar nee hoor. Toen Vazard ermee opende op Fatality was dat wel even een genietmomentje. Die uithalen in de laatste climax. :loving:

Viel me trouwens op dat het bpm vrij hoog ligt. Even gechecked, en het zit rond 157. Nergens voor nodig imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Vond hem eerst niet zo heel bijzonder, maar na een paar keer luisteren vind ik hem steeds vetter! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 08:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga niet weten waar ik het zoeken moet als straks deze tracks achter elkaar gedraaid worden. Die 2e climax :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle