Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

midnight freaks fap fap :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:56 
 

stefaneke schreef:
Afbeelding

http://www.fusionbv.com/records/titan-h ... freaks/173

Zany heeft er dus ook gewoon aan meegewerkt :P.

en weer een zieke artwork :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmiee schreef:


hele fijne plaat :drool:

Omg deze MOET ik gewoon hebben als hij uit is :drool: . Die kicks en die duistere melodie :drool: :love: . En die screeches in de outro maken het gewoon helemaal af :woot: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:04 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

waarom zijn er nog helemaal geen hq previews?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die artwork! :drool: Echt hele dikke shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:18 
 

Duruz schreef:
waarom zijn er nog helemaal geen hq previews?


Zullen wel snel op fusionbv.nl verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BEEESST :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:27 
 
Hardtraxxer

Artwork :drool:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:33 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Afbeelding

http://www.fusionbv.com/records/titan-h ... freaks/173

Zany heeft er dus ook gewoon aan meegewerkt :P.


De vocalen zijn ook door een zekere Raoul van Grinsven a.k.a. Zany ingesproken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:38 
 
Artiest

Vind haunted niet super... standaard B-Front sounds, kick is gelukkig ietsjes opgepompt, maar alsnog typische B-Front plaat... had net zo goed een solo track kunnen zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Vind haunted niet super... standaard B-Front sounds, kick is gelukkig ietsjes opgepompt, maar alsnog typische B-Front plaat... had net zo goed een solo track kunnen zijn >.<


Ik snap gewoon niet dat je die kicks niet lekker vind, dit gaat toch door merg en been :love: :worship:

EDIT: beginpost ook even aangepast :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Vind haunted niet super... standaard B-Front sounds, kick is gelukkig ietsjes opgepompt, maar alsnog typische B-Front plaat... had net zo goed een solo track kunnen zijn >.<

Indd, ben ik met je eens! Melo is lekker duister aleen er ontbreekt kracht vind ik! Hij zal live ongetwijfeld wel hard gaan, maar ik wil thuis achter me computer ook wat! Jammer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zieke tracks + zieke artwork = fusion105 :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 08:17 
 
Artiest

G1LL schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Vind haunted niet super... standaard B-Front sounds, kick is gelukkig ietsjes opgepompt, maar alsnog typische B-Front plaat... had net zo goed een solo track kunnen zijn >.<


Ik snap gewoon niet dat je die kicks niet lekker vind, dit gaat toch door merg en been :love: :worship:

EDIT: beginpost ook even aangepast :)


Als je raw liefhebber bent en je grote voorbeeld is Beholder dan vind je B-Front al snel tegenvallen op het gebied van kicks :P
Deze is overigens al beter, is ietsjes aangedikt, iets meer raw in de punch zeg maar, alleen alsnog kan het allemaal nog tikkeltje harder imo.

Artwork is btw weer super geil! Meteen een nieuwe achtergrond ^^ Alleen gecentreerd mis ik net een stuk van de onderkant en uitrekken is lelijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarom is die Chaser pas artwork gaan maken, nadat Fusion met vinyl gestopt is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
G1LL schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Vind haunted niet super... standaard B-Front sounds, kick is gelukkig ietsjes opgepompt, maar alsnog typische B-Front plaat... had net zo goed een solo track kunnen zijn >.<


Ik snap gewoon niet dat je die kicks niet lekker vind, dit gaat toch door merg en been :love: :worship:

EDIT: beginpost ook even aangepast :)


Als je raw liefhebber bent en je grote voorbeeld is Beholder dan vind je B-Front al snel tegenvallen op het gebied van kicks :P
Deze is overigens al beter, is ietsjes aangedikt, iets meer raw in de punch zeg maar, alleen alsnog kan het allemaal nog tikkeltje harder imo.

Artwork is btw weer super geil! Meteen een nieuwe achtergrond ^^ Alleen gecentreerd mis ik net een stuk van de onderkant en uitrekken is lelijk :(


Snap niet waarom jij je zo vast blijft klampen aan Beholder. Oke hij heeft vroeger een paar leuke releases gehad(allemaal collabs maar dat terzijde) maar is nu meer vergane glorie. Die recente met Zany zijn ook niet alles en op Loudness was die om te janken maar daar was jij niet bij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:32 
 
Artiest

Hoef je ook niet te snappen :P
Ik snap niet waarom B-Front weg komt met geintjes waar andere producers niet mee weg komen.
- Lange breaks
- zelfde sounds
- zachte kicks.

Maargoed, zo snap ik ook niet waarom mensen nog geloven in God en de fabeltjeskrant.
Het is allemaal een groot mysterie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Hoef je ook niet te snappen :P
Ik snap niet waarom B-Front weg komt met geintjes waar andere producers niet mee weg komen.
- Lange breaks
- zelfde sounds
- zachte kicks.

Maargoed, zo snap ik ook niet waarom mensen nog geloven in God en de fabeltjeskrant.
Het is allemaal een groot mysterie >.<


Het heeft even geduurd maar zoals je eerder al vermelde begint B-Front zijn 'emmer' ook al druppels over de rand te vertonen dus zal niet heel lang duren voordat het gaat zoals het nu bij Ran-D/Zatox gaat tenzij die met nieuwe dingen komt natuurlijk. Z'n collabs blijven goud.

En over God geef ik je gelijk.

OT: Artwork vind ik niks deze release. Er is geprobeerd om alle 3 de titels erin te verwerken maar Midnight Freaks overheerst en zie vrij weinig van Remember Me en Haunted.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:40 
 
Artiest

Maar best geinig, dat DE tracks waar B-Front de meeste credits voor krijgt collabs zijn toch?
terwijl je bij The Beholder aan komt met leuke platen, overigens wel allemaal collabs. :P

Kijk jij weet net zo goed als ik dat je elke collab met The Beholder weer, wel hoort dat hij echt een eigen stijl en input heeft.
Tracks met Zany of Max Enforcer verschillen nog niet eens zo heel veel qua concept.
Plus ik vind alle Beholder tracks tegenover B-Front platen vele malen ruiger, het is mijn voorbeeld qua producties dus daarom prijs ik hem de hemel in.
Heb idd gehoord dat ie @ Loudness drama was, maar Decibel @ raw stage was die ook matig vond ik, ik zeg niet dat de man foutloos is.

het is heel simpel, als B-Front imo betere kicks zou zetten onder al z'n (voornamelijk solo) producties zou ik de man veel hoger op m'n lijstje zetten.
Want ik vind B-Front qua sounds en sfeer erg sterk vaak, alleen hardstyle draait nog wel om kicks en die vind ik altijd tegenvallen en dat vind ik als echt raw liefhebber gewoon zonde.

over je artwork opmerking, ik zie die dingen opzich wel... zal je uitleggen hoe ik het interpreteer iig.

Een verlaten circus of pretpark verwijst naar het feit dat het vergeten is, maar je moet hem juist herinneren.
Het is allemaal erg verlaten en er hangt een spookachtige sfeer (haunted) zo interpreteer ik het althans. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind er nog niet veel aan. Aan alle 3 de platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feit bij Beholder is dat tegenwoordig en vroeger ook voor 95% al z'n platen collabs waren, dus komt het raar over dat juist hij je voorbeeld is. B-Front gooit er nog genoeg solo's uit dus kan het begrijpen dat hij iemand z'n voorbeeld is. Als jij ipv The Beholder Zany & The Beholder als voorbeeld zag was het al een stuk logischer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:49 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Feit bij Beholder is dat tegenwoordig en vroeger ook voor 95% al z'n platen collabs waren, dus komt het raar over dat juist hij je voorbeeld is. B-Front gooit er nog genoeg solo's uit dus kan het begrijpen dat hij iemand z'n voorbeeld is. Als jij ipv The Beholder Zany & The Beholder als voorbeeld zag was het al een stuk logischer. :P


Ik geef Zany genoeg credits voor z'n collabs, maar ik hoor elke plaat van Beholder duidelijk een bepaalde invloed waarvan ik dus weet dat die van hem af komt.
Dus omdat ik hoor waar Beholder verantwoordelijk voor is, zoals kicks en bv intro sound be amazed, do you want heavy collabs met verschillende mensen dus, weet ik welke stijl hij in zich heeft en daar geef ik hem de credits voor.
B-Front is niet mijn voorbeeld omdat ik hem niet raw genoeg vind, je weet niet wat ik natuurlijk produceer, maar als je het zou weten zou je enigszins snappen waarom mn voorbeeld Beholder is en niet B-Front. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke dan is het duidelijk voor mij.

Wanneer laat je eens wat horen van jezelf? Mag best aangezien je zo actief bent in DJ/Producers topic. Schijnt ook wel te weten waar je t over hebt dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:53 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Oke dan is het duidelijk voor mij.

Wanneer laat je eens wat horen van jezelf? Mag best aangezien je zo actief bent in DJ/Producers topic. Schijnt ook wel te weten waar je t over hebt dus ben benieuwd.


Heb alleen fun projecten in eigen producties topic, moet je even kijken daar, laatste was een intro ofzo.
Ik upload verder weinig :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle