Maar best geinig, dat DE tracks waar B-Front de meeste credits voor krijgt collabs zijn toch?
terwijl je bij The Beholder aan komt met leuke platen, overigens wel allemaal collabs.
Kijk jij weet net zo goed als ik dat je elke collab met The Beholder weer, wel hoort dat hij echt een eigen stijl en input heeft.
Tracks met Zany of Max Enforcer verschillen nog niet eens zo heel veel qua concept.
Plus ik vind alle Beholder tracks tegenover B-Front platen vele malen ruiger, het is mijn voorbeeld qua producties dus daarom prijs ik hem de hemel in.
Heb idd gehoord dat ie @ Loudness drama was, maar Decibel @ raw stage was die ook matig vond ik, ik zeg niet dat de man foutloos is.
het is heel simpel, als B-Front imo betere kicks zou zetten onder al z'n (voornamelijk solo) producties zou ik de man veel hoger op m'n lijstje zetten.
Want ik vind B-Front qua sounds en sfeer erg sterk vaak, alleen hardstyle draait nog wel om kicks en die vind ik altijd tegenvallen en dat vind ik als echt raw liefhebber gewoon zonde.
over je artwork opmerking, ik zie die dingen opzich wel... zal je uitleggen hoe ik het interpreteer iig.
Een verlaten circus of pretpark verwijst naar het feit dat het vergeten is, maar je moet hem juist herinneren.
Het is allemaal erg verlaten en er hangt een spookachtige sfeer (haunted) zo interpreteer ik het althans.