Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat is die midintro van Midnight Freaks dik! Alleen jammer van die climax, beetje weer hetzelfde trucje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:35 
 

Henk-Jan schreef:

Geniaal stukje muziek.

Erg lekkere plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die track is zo geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Midnight Freaks. HEEEEEERLIJK :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beukt lekker door die midnight freaks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:58 
 
Artiest

Rik schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik mag toch een voorbeeld nemen aan iemand die een paar jaar geleden nog schitterde op dit gebied...
Zoals een jochie in het C1 van de lokale voetbalclub toch mag opkijken tegen de balkunsten van Ronaldinho...

Is het nou zo lastig te accepteren voor jullie dat ik een raw hardstyle fan ben die geen B-Front geiler is?
Live with it :lol:

Oh gaat er niet om dat je B-Front (kicks) niets vind, maar ik wou je er alleen even opwijzen dat je (helaas) een outdated beeld hebt van Beholder xd


Dat is hetzelfde als zeggen dat Pele niet het voorbeeld mag zijn voor jonge voetballers, alleen omdat hij tegenwoordig niet meer schittert :lol:

Midnight freaks: Intro is heel apart, alleen vind het niet super ofzo. Break vind ik erg chaotisch, vocal is wel tof.
Climax vind ik eigenlijk niet zo super.

Moet zeggen dat ik veel meer had verwacht van deze release, mensen waren zo lyrisch, maar vind het allemaal wel beetje tegenvallen. Niet slecht, maar doe mij de eerdere Titan plaatjes maar en de eerdere Jack Of Sound release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eerste track van jack of sound die me een beetje kan boeien..
maar vind het nog niet echt geweldig -.-
hij heeft een eigen sound, dat zeker!
maar ik hou er gewoon niet zo van..
remember me en haunted zijn stukken beter :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AAAAAAAAAAH :love: (L)
hij is zoooooo heeerlijk, dat word tog een partij ragge in de bluee!!! :bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

midnight freaks..

L E K K E R :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

:love: :love: :love: Kippenvel gewoon :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kick in de climax juist wel vet! Verder ook echt een epische track, en nee niet alleen omdat het hard is. Zit echt een vette sfeer in het hele nummer met die kermis geluidjes en zo. :worship: voor Titan en Jack of Sound!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ik vind de kick in de climax juist wel vet! Verder ook echt een epische track, en nee niet alleen omdat het hard is. Zit echt een vette sfeer in het hele nummer met die kermis geluidjes en zo. :worship: voor Titan en Jack of Sound!



Vette userbar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 14:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vette track :woot: Maar ik vond Titan's Strenght & Fury/Nightmare release toch beter, en ook Youre Next/Ghost Story van JoS :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind Midnight Freaks ook behoorlijk tegenvallen nu ik hem thuis hoor. Die mid is leuk gedaan, lekker origineel. De screeches in de climax zijn ook vet maar de kicks verpesten het voor mij, zit veel te weinig kracht achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Midnight Freaks is fucking geniaal :bomb: :bomb:

Van Remember Me vind ik de mid-intro echt megavet, maar de climax een stuk minder.

Haunted is ook zwaar geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was het dat?
Vind die hele release maar saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Midnight Freaks valt ietwat tegen. Kom denk ik door die vage geluidjes erdoorheen die ik een beetje kinderachtig vind. Climax is lekker alleen de kicks hadden wat beter gekund.

Haunted overduidelijk de beste plaat van deze release. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 15:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Midnight Freaks, fucking lekker. Allen die kick mocht inderdaad wel niveau nightmare wezen, maarja editje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Midnight Freaks, fucking lekker. Allen die kick mocht inderdaad wel niveau nightmare wezen, maarja editje.


Als jij de Nightmare kick onder Midnight Freaks krijgt ben je mijn eeuwige held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als mensen het nu voortaan over kermis hardstyle hebben verwijs ik ze lekker door naar midnight freaks xD.

OT:

Remember me vind ik alles wel lekker behalve die kicks, die vocalen daarintegen vind ik dan weer super vet. Haunted vind ik niet heel speciaals maar luistert wel lekker weg. Midnight freak kan ik wel waarderen :yes: , die schreeches zijn egt heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 15:40 
 
Hardtraxxer

Sainen schreef:
Vind Midnight Freaks ook behoorlijk tegenvallen nu ik hem thuis hoor. Die mid is leuk gedaan, lekker origineel. De screeches in de climax zijn ook vet maar de kicks verpesten het voor mij, zit veel te weinig kracht achter.

Dat dus, best wel een afknapper eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind MF ook wat tegen vallen. Kicks nog niet eens zo, maar voor mijn gevoel is het toch net niet. Misschien dat dat veranderd als ik hem live hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Vind MF ook wat tegen vallen. Kicks nog niet eens zo, maar voor mijn gevoel is het toch net niet. Misschien dat dat veranderd als ik hem live hoor :)

Dat idd, ik neig zelfs naar slecht maar dat is te overdreven :P IK heb vind het gewoon te chaotisch, te druk, en mist toch iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haunted vind ik de beste van deze release.. echt geniaal hoe ze die duistere sfeer erin gelegd hebben en dat de plaat tegelijkertijd ook nog een goede drive heeft.. eigenlijk kan ik gewoon niks aan merken op die plaat :P
Midnight Freaks vind ik minder nu ik hem in HQ hoor.. concept is leuk, maar klinkt allemaal een beetje te chaotisch en alsof het niet helemaal klopt.. nja ben wel benieuwd hoe hard deze live gaat, dat zal wel goed zitten.
Remember Me is naar mijn mening wel aardig.. lekkere drive en mooie vocals, kick en synth vallen me wat tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alle drie lekkere tracks :D Favoriet is Midnight Freaks, dan Remember Me en dan Haunted. Eindelijk weer eens 'duistere' hardstyle die me trekt :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle