Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 14:22 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Zooo relaxed dat Fusion de releases pas vlak van tevoren bekend maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Midnight freaks is net zoals Son of torture, dikke plaat maar de kicks lijken weer nergens op.


Son of Torture kicks zijn toch niet zo slecht ? Toch in ieder geval beter dan MF
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Kepro schreef:
Midnight freaks is net zoals Son of torture, dikke plaat maar de kicks lijken weer nergens op.


Son of Torture kicks zijn toch niet zo slecht ? Toch in ieder geval beter dan MF


Son of Torture kicks zijn fucking lekker! En zeker beter dan in MF ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 15:10 
 
Hardtraxxer

Ik vind dat met die kicks allemaal wel meevallen eigenlijk.
In Remember Me dreunen ze op fatsoenlijk volume toch best fijn door.
In Midnight Freaks komen ze niet zo geweldig naar voren, maar het kan er mee door.
Haunted vond ik sowieso al de minste van deze 3, maar de kicks zijn hier ook in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAARSCHUWING; zodra je Midnight Freaks afspeelt, zul je die zieke screech je tot aan je dood achtervolgen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Remember Me is gewoon slecht. Heb Midnight Freaks nu wat vaker gehoord en kicks vallen me toch wel mee. Beste nummer van de release. Haunted is misschien wel de "A New Dimension" of "Gangster's Don't Dance" van B-Front: Het eerste nummer van hem waarbij die tot vervelens toe zn sound gebruikt.


Wat vind je zo slecht aan Remember Me dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man man, Midnight Freaks op een vrij hoog BPM is echt heer-lijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Remember Me is gewoon slecht. Heb Midnight Freaks nu wat vaker gehoord en kicks vallen me toch wel mee. Beste nummer van de release. Haunted is misschien wel de "A New Dimension" of "Gangster's Don't Dance" van B-Front: Het eerste nummer van hem waarbij die tot vervelens toe zn sound gebruikt.


Wat vind je zo slecht aan Remember Me dan?

De kick vooral. Echt zo'n doffe kutkick ala Beholder, vind ik erg lelijk. Verder: De vocals... tekst slaat nergens op en vind ze ook niet heel boeiend klinken eigenlijk. De sounds die verder worden gebruikt vind ik niet lekker in het gehoor liggen en er is ook weinig drive en energie aanwezig gedurende het hele nummer. Als ik dit vergelijk met Nightmare dan was die vorige release 10x beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
mr_vertigo schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Remember Me is gewoon slecht. Heb Midnight Freaks nu wat vaker gehoord en kicks vallen me toch wel mee. Beste nummer van de release. Haunted is misschien wel de "A New Dimension" of "Gangster's Don't Dance" van B-Front: Het eerste nummer van hem waarbij die tot vervelens toe zn sound gebruikt.


Wat vind je zo slecht aan Remember Me dan?

De kick vooral. Echt zo'n doffe kutkick ala Beholder, vind ik erg lelijk. Verder: De vocals... tekst slaat nergens op en vind ze ook niet heel boeiend klinken eigenlijk. De sounds die verder worden gebruikt vind ik niet lekker in het gehoor liggen en er is ook weinig drive en energie aanwezig gedurende het hele nummer. Als ik dit vergelijk met Nightmare dan was die vorige release 10x beter.


Als ik me niet vergis hebben ze exact dezelfde kick in deze track gebruikt... Alleen in MF is ie wat gedempt ofzo. Dat holle beholder vind ik reuze meevallen. Vocals, tsja, kvind ze wel lekker, ook al slaan ze nergens op :P Hoeft geen diepe betekenis achter te zitten voor mij.
Je vind de track dus niet lekker, maar slecht ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Gangsterdwerg schreef:
mr_vertigo schreef:
Wat vind je zo slecht aan Remember Me dan?

De kick vooral. Echt zo'n doffe kutkick ala Beholder, vind ik erg lelijk. Verder: De vocals... tekst slaat nergens op en vind ze ook niet heel boeiend klinken eigenlijk. De sounds die verder worden gebruikt vind ik niet lekker in het gehoor liggen en er is ook weinig drive en energie aanwezig gedurende het hele nummer. Als ik dit vergelijk met Nightmare dan was die vorige release 10x beter.


Als ik me niet vergis hebben ze exact dezelfde kick in deze track gebruikt... Alleen in MF is ie wat gedempt ofzo. Dat holle beholder vind ik reuze meevallen. Vocals, tsja, kvind ze wel lekker, ook al slaan ze nergens op :P Hoeft geen diepe betekenis achter te zitten voor mij.
Je vind de track dus niet lekker, maar slecht ?!

Beide haha. Track heeft weinig om het lijf gewoon. Erg simplistisch. Nu is dat per definitie niet slecht want er zijn zat nummers die maar een paar geluiden hebben en toch vet zijn maar als je de geluiden, kicks en vocals niet mooi vindt dan blijft er weinig over van het nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jah maar dat vind ik dus zo raar :P dat je die kicks lelijk vind, terwijl je die MF prima te doen vind of zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Jah maar dat vind ik dus zo raar :P dat je die kicks lelijk vind, terwijl je die MF prima te doen vind of zo...

Zal ze thuis nog eens een paar keer goed beluisteren en dan kom ik er op terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die van Remember Me is lekker warm en duister, terwijl die van Midnight Freaks heel erg lelijk klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrVertigo:
De kick van remember me lijkt idd wel op die van midnight freaks. van remember me is idd ook wat warmer maar hij is ook een stuk 'korter'. Maar hij is idd wel beter dan een Beholder kick dus ik kom enigszins op mijn standpunt terug. Maar de sounds ansich vind ik nog steeds niet zo mooi. In de 2e climax (of iig het stuk waar die melo iets lijper wordt) vind ik dit al minder storend omdat er wat meer hoge frequenties in de lead zitten. Maar blijf het geen geweldige track vinden. Misschien dat als ik hem zaterdag hoor dat ik hem dan wel dolletjes vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 00:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
MrVertigo:
De kick van remember me lijkt idd wel op die van midnight freaks. van remember me is idd ook wat warmer maar hij is ook een stuk 'korter'. Maar hij is idd wel beter dan een Beholder kick dus ik kom enigszins op mijn standpunt terug. Maar de sounds ansich vind ik nog steeds niet zo mooi. In de 2e climax (of iig het stuk waar die melo iets lijper wordt) vind ik dit al minder storend omdat er wat meer hoge frequenties in de lead zitten. Maar blijf het geen geweldige track vinden. Misschien dat als ik hem zaterdag hoor dat ik hem dan wel dolletjes vind.


Chill dat je ff de moeite hebt genomen :) En ik weet wel 1000909 triljoen % zeker dat je zaterdag vet staat te beuken op alle drie deze tracks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 09:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
De kick vooral. Echt zo'n doffe kutkick ala Beholder, vind ik erg lelijk.

Ik zie Skedoedele nu zo zitten: :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:32 
 

Remember Me spreekt me niet zo aan, komt vooral door de vocals. ;)
Titan & B-Front - Haunted beukt lekker, maar Titan & Jack Of Sound - Midnight Freaks slaat alles! :P Zit weer fijne sfeer in de track die we sowieso van Jack Of Sound gewend zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 12:25 
 
Artiest

Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
De kick vooral. Echt zo'n doffe kutkick ala Beholder, vind ik erg lelijk.

Ik zie Skedoedele nu zo zitten: :x :x


Valt wel mee omdat ik de nieuwe kicks van beholder ook niet briljant vind :P
Alleen heeft dit niets met The Beholder te maken, maar meer met Zany xd
Maar prefereer de "oude" Beholder kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Midnight Freaks heeft wel een uniek stijltje maar verder vind ik deze release niet zoveel aan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Midnight Freaks heeft wel een uniek stijltje maar verder vind ik deze release niet zoveel aan -.-


+1 Midnight Freaks is echt heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
De kick vooral. Echt zo'n doffe kutkick ala Beholder, vind ik erg lelijk.

Ik zie Skedoedele nu zo zitten: :x :x


Valt wel mee omdat ik de nieuwe kicks van beholder ook niet briljant vind :P
Alleen heeft dit niets met The Beholder te maken, maar meer met Zany xd
Maar prefereer de "oude" Beholder kicks.


Die nieuwe kicks van Welcome the Darkness enzo komen toch echt van The Beholder af volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 16:19 
 
Artiest

Maar dit is een Titan release en daar heeft Zany meer mee te maken dan Beholder denk ik zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op die fiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klopt het dat ik hem niet kan vinden bij dance-tunes? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeone schreef:
klopt het dat ik hem niet kan vinden bij dance-tunes? :/


Komen meestal 2 weken na de release op hardstyle.com :)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle