Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette release :D Er komt de laatste tijd alleen maar kwaliteit uit bij Fusion. Midnight Freaks is zonder twijfel de beste plaat, zit een heerlijke sfeer in. En de kicks klinken prima als je het mij vraagt. Remember Me is ook een lekkere plaat, hier ben ik minder te spreken over de kicks maar alsnog een lekkere track. Haunted doet me vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen de kick mag van mij wel wat lomper en strakker, al ga ik hem (hoop ik/denk ik) zaterdag voor het eerst live horen, kan daarna pas echt oordelen. Verder kan ik gewoon niets anders zeggen dan: Holy fuck, wat een sfeer, wat een screeches, wat een originaliteit, wat een vocals, wat een gevoel in de climax, wat een track! Geweldig, simpelweg de beste van deze release! :worship:


Maar iets betere kicks hadden hem helemaal afgemaakt, als nog wel een kanshebber voor de titel van track van het jaar. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 18:41 
 

Ik hoor melodieën van Het Spookslot in de Efteling :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 18:43 
 
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Ik hoor melodieën van Het Spookslot in de Efteling :P


Ik wist dat ik ze kende (van de befteling), maar waarvan ook alweer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 18:53 
 

http://www.youtube.com/watch?v=ZH_Pe_YEoII
daarvan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Midnight Freaks :$
De kick vind ik nog meevallen hoor, zeker niet slecht :D

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Midnight Freaks, gewoon een geniale plaat! Was d'r ook heel enthousiast over. Wel erg jammer van die kicks in de climax, dat mag idd wel veranderd worden naar zo'n Nightmare kick! Haunted blijft gewoon geweldig, heerlijke duistere track! Remember Me is wel heel simpel, maar gaat live wel heel lekker :D !

Kort gezegd, geweldige release! Zou zomaar beste release van 't jaar KUNNEN gaan worden :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Midnight freaks is geniaal stukje muziek :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Metersdik kippenvel bij de climax van Midnight Freaks. Die screeches zijn meesterlijk.
Maar die kicks... ik hoop dat dit live hard gaat want hier thuis klinkt het 3 keer nergens naar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Man man man, wat een release is dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij steekt Haunted er toch wel ruim boven uit deze release, blij dat hij eindelijk gaat uitkomen nu. :D Het sfeertje in Midnight Freaks is echt super gedaan, echt een aparte track, kan er wel van genieten! Jammer genoeg heb ik Remember Me nog nooit (bewust) live gehoord, thuis vind ik de kicks wel erg meevallen, maar volgens mij is het live een heel ander verhaal met Remember Me.

Zeker een vette release dit, maar om nou te zeggen dat dit meteen een grote kans hebber is voor de beste release van het jaar; Nee, dat gevoel heerst hier niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wejoo die 3e dikke pik in mn broek xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Metersdik kippenvel bij de climax van Midnight Freaks. Die screeches zijn meesterlijk.
Maar die kicks... ik hoop dat dit live hard gaat want hier thuis klinkt het 3 keer nergens naar :cry:

Op Ground Zero viel me vies tegen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 10:59 
 
Hardtraxxer

:drool: :drool: midnight freaks!! heerlijke climax!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 13:30 
 

ik weet niet wat iedereen zeikt over MF die kicks enzo maar die kick, synth alles van die track is beest :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MF :thumbsup: verfrissend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:00 
 
Artiest

Midnight Freaks klinkt wel grappig, vette opbouw zit daar in :)

Remember Me is ook wel leuk, beter dan zn vorige release, Nightmare enz daar vond ik echt nix aan :sick:
Haunted is weer typisch een b-front plaatje (standaard style van hem > saai), had er wel meer van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
dawasiknie schreef:
Metersdik kippenvel bij de climax van Midnight Freaks. Die screeches zijn meesterlijk.
Maar die kicks... ik hoop dat dit live hard gaat want hier thuis klinkt het 3 keer nergens naar :cry:

Op Ground Zero viel me vies tegen :(

Het was idd totaal niet overtuigend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En weer die artwork :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Midnight Freaks klinkt wel grappig, vette opbouw zit daar in :)

Remember Me is ook wel leuk, beter dan zn vorige release, Nightmare enz daar vond ik echt nix aan :sick:
Haunted is weer typisch een b-front plaatje (standaard style van hem > saai), had er wel meer van verwacht


Ik snap 1 ding niet iedereen zit te zeiken dat haunted net zo goed een solo kon zijn,terwijl het Titan ze ep is,wie doet er dan iets fout?
Aangezien Titan er ook aan gewerkt heeft maar,blijkbaar is dat niet terug te horen aangezien iedereen het over b-front heeft,dan doet b-front echt niks fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 22:56 
 
Artiest

Ik weet überhaupt niet of Titan zelf kan produceren, maar wie zegt dat B-Front iets fout doet...
Zeggen alleen dat het typische B-Front plaat is en net zo goed solo had kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 10:03 
 
Artiest

Delcone schreef:
Pithune schreef:
Midnight Freaks klinkt wel grappig, vette opbouw zit daar in :)

Remember Me is ook wel leuk, beter dan zn vorige release, Nightmare enz daar vond ik echt nix aan :sick:
Haunted is weer typisch een b-front plaatje (standaard style van hem > saai), had er wel meer van verwacht


Ik snap 1 ding niet iedereen zit te zeiken dat haunted net zo goed een solo kon zijn,terwijl het Titan ze ep is,wie doet er dan iets fout?
Aangezien Titan er ook aan gewerkt heeft maar,blijkbaar is dat niet terug te horen aangezien iedereen het over b-front heeft,dan doet b-front echt niks fout.

als dit Titan z'n EP moet zijn, dan moet er ook Titan z'n style erin terug te vinden zijn. 't overgrote deel is meer B-Front style in deze collab
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 11:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Midnightfreaks heerlijk nummer! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bijna alle Fusion releases in 2011 zijn gewoon echt goed!
Titan ga zo door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 13:30 
 

Pithune schreef:
Delcone schreef:
Pithune schreef:
Midnight Freaks klinkt wel grappig, vette opbouw zit daar in :)

Remember Me is ook wel leuk, beter dan zn vorige release, Nightmare enz daar vond ik echt nix aan :sick:
Haunted is weer typisch een b-front plaatje (standaard style van hem > saai), had er wel meer van verwacht


Ik snap 1 ding niet iedereen zit te zeiken dat haunted net zo goed een solo kon zijn,terwijl het Titan ze ep is,wie doet er dan iets fout?
Aangezien Titan er ook aan gewerkt heeft maar,blijkbaar is dat niet terug te horen aangezien iedereen het over b-front heeft,dan doet b-front echt niks fout.

als dit Titan z'n EP moet zijn, dan moet er ook Titan z'n style erin terug te vinden zijn. 't overgrote deel is meer B-Front style in deze collab

niet mee eens met Pithune.. de kicks in Haunted vind ik niet echt B-front.. en ik hoor duidelijk elementen van Titan erin.. dus er is niks te klagen
OT: morgen :worship:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle