Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij maar zo:
1. This Is Who We Are
2. Smack
3. Kingdom
4. La Nuit Noire
5. Noctus Noa

Vind de eerste 3 als mainstream tracks namelijk echt uitzonderlijk sterk, terwijl de harde tracks voor mij 'gewoon' heerlijk hard zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 19:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deviate schreef:
volgens mij ben ik de enige die This Is Who We Are waardeerd haha :P


Nee hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Album op repeat hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 21:25 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Deviate schreef:
volgens mij ben ik de enige die This Is Who We Are waardeerd haha :P


Nee hoor :loving:


gelukkig maar! loop de hele dag al met die melodie in mn kop haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mad killer mad mad killer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 21:38 
 
Hardtraxxer

djpatt schreef:
mad killer mad mad killer :yay:

Hehe lekker he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 21:40 
 
Hardtraxxer

Wat een top album! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Savor Time :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
mad killer mad mad killer :yay:

Elke keer dat ik hem hoor word die vetter! Super lekkere track, zelfs beter dan La Nuit Noire. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch echt een lekker albumpje hor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

1. The Pitcher - Mad Killer (7,5)
De iets toegankelijkere versie van 2012, de climax doet me daar enorm veel aan denken. De intro met die screeches is best leuk, break is niet te lang en gaat snel door richting de energieke climax. Leuke opening van het album! Minpunt zijn vooral de vocals.

2. Little Bitch (8)
Intro is eigenlijk niet helemaal mijn ding, maar de climax heeft een geweldige melodie die voor mij urenlang door kan blijven gaan. Erg sterke track met opnieuw een enorme lading energie!

3. Release Me (6)
Dit is geen slechte track maar de melodie pakt me hier niet. Dat zingen duurt te lang voor mij. De standaard Pollen formule maakt het gelukkig nog best verdraaglijk.

4. Fuck Hardstyle (8)
Flink beukende intro, de vocals van DV8 zijn heerlijk om mee te schreeuwen en de melodie in de climax (opnieuw geen domme lange break) is weer erg sterk en meeslepend. Heerlijke partytrack!

5. Savor Time (8,5)
Ik vind dit echt een verrassend dikke track! Uit de categorie ogen dicht en genieten maar... Ik denk niet dat dit soort nummers het goed doen op een feest maar om zo thuis te luisteren vind ik het echt een top track. Die intro die op het eerste gehoor rustig lijkt met die hoge screeches erdoorheen is ook meesterlijk! Tot nu toe de dikste track van het album!

6. Sky Rocket (7)
Ik vind het vooralsnog een leuke track die goed door knalt maar ik ben bang dat ie snel verveelt. Hij doet me erg denken aan Faster n Further en die was ik na 10 keer luisteren behoorlijk zat. Ook die zang-vocals erin zijn me te simpel. Maar vooralsnog een tof nummer!

7. Smack (7,5)
Hetzelfde als Sky Rocket, heb dit nummer nu al vaak gehoord en 't is gewoon een vet nummer, de melodie in de climax is ook weer erg goed. Maar ik heb wel zoiets van: niet te vaak naar luisteren want dan gaat het plezier er van af. Gave track voor de rest.

8. This is Who we Are ( :sick: )
Ik ga er geen woorden aan vuil maken hoe slecht ik dit vind. Ik vind echt alles slecht aan dit nummer, sorry...

9. Trigger (6,5)
De intro vind ik deze keer een beetje saai, de climax maakt wel weer hoop goed, al heb ik nu we halverwege de CD zijn wel zoiets van: teveel van hetzelfde. Als losse track is ie echter best in orde.

10. Shut Up (8)
Intro is net iets te leeg maar de climax maakt opnieuw heel veel goed. Heeeeerlijke melodie :love: . Ik herken hier overigens 0,0 van de Noisecontrollers in, maar dat geheel terzijde. Doet het ook heel goed op een feest vond ik.

11. La Nuit Noire (8,5 en 10)
Ik geef inderdaad 2 cijfers. Eentje voor thuis en eentje voor op een feest. Thuis een 8,5 omdat de hardheid hier gewoon niet helemaal uit de verf komt in de anti-climax. Maar dat ligt ook gewoon aan mijn geluidssysteem natuurlijk. Die screeches in dit nummer gaan wel door merg en been, die hoge "schreeuw" in de anti-climax bezorgt mij kippenvel en de 2e climax is echt super. Live is dit nummer echt keiharde plasser materiaal, toen op Fusion vroeg ik me echt 10 minuten lang af of ik dit echt had meegemaakt...

12. Noctus Noa (9)
Intro doet me denken aan Little Bitch, maar dan een stuk lekkerder. De opbouw naar de climax is super en wat een heeeeerlijk duister, hard meesterwerk volgt er dan toch. Hoe langer die climax duurt hoe dikker het kippenvel erop zit. Fantastische track, jammer dat ik niet meer precies weet hoe hard dit op Fusion ging want heb deze track niet echt geregistreerd volgens mij.

13. Burn It (8,5)
Vette opbouw in de intro met op het einde hele hoge screeches, die zijn erg tof! De melodie in de break belooft veel maar die in de anti-climax is nog een stukje vetter, alleen in de 2e break vind ik het niet echt boeiend meer op de een of andere manier, maar op het einde wordt alles toch heerlijk chaotisch wat me wel aanspreekt. Alweer een geil nummertje!

14. Cherish (6,5)
Gelukkig, ik mag eindelijk weer zeiken :D Ik vind dit nummer gewoon niet veel aan, het spijt me. Ik vond hem in het begin echt enorm slecht, dat vind ik een half jaar later ook best meevallen om eerlijk te zijn. Maar het zal nooit mijn favoriete plaat worden.

15. Start Rocking (D-Block & S-te-Fan Remix) (5,5)
Tot de mid-intro een 6,5, daarna een 3. Wat een kutclimax met vreselijke stuiterkicks. Bijna een zesje omdat hij live nog best leuk is. Maar ze hadden hier gewoon van af moeten blijven. Het origineel is zoooo vet.

16. Bangrindin' (Noisecontrollers Remix) (8,5)
Heerlijk lompe intro, de climax klinkt in HQ nog vetter dan op alle samples die ik tot nu had gehoord. Ook de outro is heerlijk lom en hard. Ik ben niet zo bekend met de 2 originele versies dus ik kan niet vergelijken maar deze track is su-per-dik en op een groot geluidssysteem is dit eentje van de bovenste beukcategorie!

17. Kingdom (The Pitcher Re-Amp) (5)
Het origineel van dbstf vond ik werkelijk walgelijk, deze is iets beter maar nog steeds heel erg matig. Melodie is het niet voor mij. Had dit nummer lekker in de hardcore gehouden joh :(

Op 2 a 3 uitzonderingen zit dit album bomvol met goede nummers en hier en daar een vreselijk goede uitschieter! De kicks zijn over het hele album vrijwel hetzelfde maar doordat ze goed zijn en perfect bij het geheel aansluiten heb ik daar weinig moeite mee, de breaks zijn gereduceerd tot een minimum en hier kan iedere hardstyle-producer een voorbeeld aan nemen wat mij betreft! Bijna alle melodieën op dit album zijn geweldig en pakken mij helemaal, de synths en leads zijn super... ik ga wel stoppen met m'n lofzang maar dit album heeft mijn dag helemaal goed gemaakt.
Ja nog 1 ding wil ik er over kwijt: het beste artiestenalbum in de hardstyle-geschiedenis ooit gemaakt :worship:

Eindstand: 8.5/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 23:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja nog 1 ding wil ik er over kwijt: het beste artiestenalbum in de hardstyle-geschiedenis ooit gemaakt :worship:


Zou voor mij ook kunne zijn, alleen vind ik het daar nog een beetje vroeg voor. Nog nooit heb ik een cd na de release zo vaak achter elkaar geluisterd en hij blijft gewoon geweldig. Als dit over een tijdje nog zo is, is dit voor mij ook beste artiestenalbum evahh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 00:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Wat een kutclimax met vreselijke stuiterkicks


indd >.<

little bitch
release me
savor time
sky rocket
smack
shut up
la nuit noire

heerlijke platen! :thumbsup:

fuck hardstyle gaat wel, maar DV8 vind ik gewoon een kut mc
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
dawasiknie schreef:
Ja nog 1 ding wil ik er over kwijt: het beste artiestenalbum in de hardstyle-geschiedenis ooit gemaakt :worship:


Zou voor mij ook kunne zijn, alleen vind ik het daar nog een beetje vroeg voor. Nog nooit heb ik een cd na de release zo vaak achter elkaar geluisterd en hij blijft gewoon geweldig. Als dit over een tijdje nog zo is, is dit voor mij ook beste artiestenalbum evahh.


ik vind het een heel dik album, maar fusion of sound van Zany vind ik toch de absolute nummer 1 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

Zo net in de auto gehoord en sodeknetter wat een album!

Ook een top 5:

Noctus Noa
Little Bitch
Smack
Shut up
Fuck Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 01:37 
 
Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
wootum schreef:
dawasiknie schreef:
Ja nog 1 ding wil ik er over kwijt: het beste artiestenalbum in de hardstyle-geschiedenis ooit gemaakt :worship:


Zou voor mij ook kunne zijn, alleen vind ik het daar nog een beetje vroeg voor. Nog nooit heb ik een cd na de release zo vaak achter elkaar geluisterd en hij blijft gewoon geweldig. Als dit over een tijdje nog zo is, is dit voor mij ook beste artiestenalbum evahh.


ik vind het een heel dik album, maar fusion of sound van Zany vind ik toch de absolute nummer 1 ^^

100% waarheid :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind het album een beetje tegenvallen, de melo's blijven niet hangen, maar Bangriding vind ik wel een uitschieter
Wat een plaat is dat :clap:
Oxbow schreef:
wootum schreef:
dawasiknie schreef:
Ja nog 1 ding wil ik er over kwijt: het beste artiestenalbum in de hardstyle-geschiedenis ooit gemaakt :worship:


Zou voor mij ook kunne zijn, alleen vind ik het daar nog een beetje vroeg voor. Nog nooit heb ik een cd na de release zo vaak achter elkaar geluisterd en hij blijft gewoon geweldig. Als dit over een tijdje nog zo is, is dit voor mij ook beste artiestenalbum evahh.


ik vind het een heel dik album, maar fusion of sound van Zany vind ik toch de absolute nummer 1 ^^

helemaal mee eens maar van het album van Activator kan ik ook nog heel erg van genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is dit album eigenlijk gemixt of zjin de tracks full??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:
is dit album eigenlijk gemixt of zjin de tracks full??


gemixt, tracks zijn niet full
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
donkeyrollers schreef:
is dit album eigenlijk gemixt of zjin de tracks full??


gemixt, tracks zijn niet full

oh ok...kga het album dan sws nu kopen...en dan moet ik nog maar even wachten op die samplers:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 12:02 
 
Hardtraxxer

album + shirt binnen, eindelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke oke, This Is Who We Are is niet zo saai als ik eerst dacht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sky Rocket, Shut Up en Cherish zijn voor mij de toppers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
donkeyrollers schreef:
is dit album eigenlijk gemixt of zjin de tracks full??


gemixt, tracks zijn niet full


Niet gemixt hoor. Zijn gewoon 17 losse radio edits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
93Wesley93 schreef:
donkeyrollers schreef:
is dit album eigenlijk gemixt of zjin de tracks full??


gemixt, tracks zijn niet full


Niet gemixt hoor. Zijn gewoon 17 losse radio edits.

oh ok beter...dankje voor info:)...kheb net ff het album besteld :thumbsup:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle