Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 23:56 
 
Hardtraxxer

noctus Noa hier op repeat staan :thumbsup: . Wat een album! Veel dezelfde synth's maar euwh euwh wat een kwaliteit! 9/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik wil naar bed gaan maar het lukt gewoon niet omdat ik steeds maar blijf luisteren. Stuk voor stuk bombs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zon lekker albumpje :love: met als top 5:

1. La Nuit Noire
2. Fuck Hardstyle
3. Noctus Noa
4. Savor Time
5. Little Bitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 00:28 
 
Hardtraxxer

Wat een album zeg :thumbsup:
Ben echt verlieft op alle tracks van dit album :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 02:30 
 

Sky rocket de beste :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 09:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
Wat een album zeg :thumbsup:
Ben echt verlieft op alle tracks van dit album :loving:


Zeker een geweldig album!! :D Kan niet wachten om een aantal weer LIVE te horen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
bob marok schreef:
Wat een album zeg :thumbsup:
Ben echt verlieft op alle tracks van dit album :loving:


Zeker een geweldig album!! :D Kan niet wachten om een aantal weer LIVE te horen! :love:

idd op Thrillogy een aantal live gehoord echt heerlijk :love:

top 5:
1. The Pitcher - Burn It
2. The Pitcher & B-Front - Noctus Noa
3. The Pitcher - Little Bitch
4. The Pitcher - La Nuit Noire
5. The Pitcher - Mad Killer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 12:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:
Kevin-Raw schreef:
bob marok schreef:
Wat een album zeg :thumbsup:
Ben echt verlieft op alle tracks van dit album :loving:


Zeker een geweldig album!! :D Kan niet wachten om een aantal weer LIVE te horen! :love:

idd op Thrillogy een aantal live gehoord echt heerlijk :love:

top 5:
1. The Pitcher - Burn It
2. The Pitcher & B-Front - Noctus Noa
3. The Pitcher - Little Bitch
4. The Pitcher - La Nuit Noire
5. The Pitcher - Mad Killer


Jaa op FUSION hoorde ik ze ook langs komen!!! :D Maar toen wist ik niet welke welke was :$ NU WEL! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha daar ben ik dus niet geweest:P...maar kheb er geen spijt van dat ik naar The Pitcher ben geweest...was echt vet...en wat gaat Zany Frequency hard live :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pretty sure I'm gonna like this. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had eerst het idee deze niet te kopen, maar ik moet wel :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro van Savor Time :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, ik kom ook met een kleine review. Ik vind altijd dat je alle tracks een paar keer moet luisteren voordat je een redelijk oordeel kan geven.

Mad Killer
Deze track heeft een heerlijke intro met die uplifting screeches en het spelen met de kick. De melodie die er dan komt is ook heerlijk. Vooral de 2e break is zo lekker en de climax daarvan. Echt een knallertje dus! [8.5/10]

Little Bitch
Lekker duistere intro en leuke vocals, alleen verveeld het wel na een tijdje ben ik bang. Vervolgens weer een heerlijke melodie. Het klinkt allemaal weer perfect, alleen blijft de melodie toch minder hangen dan bij Mad Killer. [7.5/10]

Release Me
Deze track lijkt een beetje op Sutra van Gostava. Ik houd wel van die vrouwen stemmen in een hardstyle track. De melodie is wederom zeer pakkend. Helaas horen we geen intro of outro, dus daar ben ik nog wel een beetje benieuwd naar. Toch een ruime voldoende. [7.5/10]

Fuck Hardstyle
Een collab met Zany & DV8 kan nooit verkeerd zijn. En dat is wederom niet het geval gelukkig. De teksten van DV8 zijn weer prima. Ik moest even wennen aan de melodie, maar vind hem nog echt heerlijk, vooral met die pitch kicks erbij. De intro en outro zijn ook lekker, met dat gewobble. [8/10]

Savor Time
Vond deze track de eerste keer niet zo boeiend. De melodie pakt me nog steeds niet echt, maar die vocalen zijn echt schitterend. Ook de intro en outro zijn gewoon prima. Dus ik vind het toch nog best een lekkere plaat, ondanks dat de melodie me niet echt pakt. [6.5/10]

Sky Rocket
Het is al gezegd, die vocalen zijn gewoon een ramp. Het lijkt alsof de vocaal de beat af en toe verdrukt in de climax. Dat betekent gelukkig niet gelijk dat de hele track gedoemd is te falen. De melodie die erin komt is namelijk echt precies 'my cup of tea'. Hij lijkt inderdaad zoals iemand al zei op Faster N Further en die vond ik ook al geniaal. De intro en outro hebben ook een lekker soort industrial synth. [7.5/10]

Smack
De track met de album naam moet gewoon goed zijn natuurlijk. De intro met de reversed bass is erg lekker. Ook vind ik de vocals erg passen in de track. De melodie is ook weer erg lekker. Toch knalt hij naar mijn idee wat minder. De 2e climax maakt het wel een stuk beter. [7/10]

This Is Who We Are
Sommigen vinden het een prut track en anderen vinden het weer een geniale track. Ik zit er precies tussenin, niet goed, niet slecht. De melodie is niet helemaal te volgen. Maar ik vind vooral die eerste akkoorden erg lekker, maar daarna lijkt het alsof ze toevallig vóór het maken van de track de dvd Dat Dan Weer Wel van Hans Teeuwen hadden gekeken (dat stukje dat hij Mozart imiteert). [5.5/10]

Trigger
Heerlijk drukke intro met wel een ietwat vaag gecutte vocals. Wederom een leuke synth, net als in Mad Killer, waar hij weer een leuke melodie van gemaakt heeft. Toch knalt deze minder dan Mad Killer, maar zit hij primaat in elkaar. [7/10]

Shut Up
Ik vind deze track erg toepasselijke vocals hebben. De intro klinkt wat minder interessant dan voorgaande tracks, maar wederom een heerlijke pakkende volle melodie. Ja, deze kan mij zeker bekoren. [7.5/10]

La Nuit Noire
Hoogtepunt van dit album, La Nuit Noire. Heerlijke intro met uplifting kicks erin en een bruut ongecontroleerd geweld. De break is te episch voor worden. En als de climax komt krijg ik tranen in mijn ogen, maar door het losgaan verdampt dat wel weer gelukkig. De tering, wat een klapper! Toch ook lekker dat ze de melodie in de 2e climax gedaan hebben. Dat maakt de track perfect. Ja geen minuntjes, dus de score is eenvoudig. [10/10]

Noctus Noa
Oke, dit is echt een gruwelijk lekkere duistere intro. En dan dat 2e gedeelte van intro, ook echt geniaal hard. Climax knalt ook zeker, vooral de 2e climax waar die veel op 1 toon blijft en dan weer wat hoger of lager. Die laatste kick is ook gruwelijk. [8.5/10]

Burn It
Heerlijke intro met die hoge synth, ook het 2e gedeelte. Die synth ala 2012 hebben we wel iets te vaka gehoord nu, maar gelukkig hebben ze er een anti climax van gemaakt, dus dat is toch weer een heel ander resultaat. Toch knalt hij wat minder vergelijken met de 2 voorgaande tracks, maar dat is geen schande. Hij is natuurlijk toch erg lekker. En dan vooral de intro en outro. [7.5/10]

Cherish
Moest erg wennen aan deze track, maar die kick is echt gruwelijk hard. De melodie doet me denken aan de melodie van Luv Struck van Southside Spinners. En dat klinkt best lekker in hardstyle. Prima intro en outro. [7/10]

Start Rocking (D-Block & S-Te-Fan Remix)
Dit is echt een saaie track vergeleken met de andere tracks. Op zich is de kick al een stuk beter van DBSF. Maar de melodie klinkt gewoon niet lekker in combinatie met die kick. Toch ook weer geen onvoldoende voor deze track. [5.5/10]

Bangridin' (Noisecotnrollers Remix)
Ik ken de originele tracks niet. Wel vind ik de intro sound erg geslaagd. Ik weet niet of deze al in de originele tracks zaten. De Noisecontrollers vind ik altijd wel goed trouwens en dus deze keer ook weer. De melodie is best lekker en knalt weer met typisch Noisecontrollers kicks, al zijn de kicks van The Pitcher iets harder over het algemeen op dit album. De outro is ook weer nice. [7/10]

Kingdom (Pitcher Re-Amp)
De intro is gewoon prima, met harde kicks, maar die vocals komen mijn neus uit. De melodie is wel gewoon te doen, maar niet exceptioneel. Redelijke plaat dus. [6/10]

Totaal cijfer zal een 8 zijn. Het album kenmerkt zich door redelijke harde tracks. ook de melodieuze tracks hebben vaak een lekker stampende intro en outro. Toch komt iedereen wel aan zijn trekken op dit album denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Voor de mensen die de originelen niet kennen:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grindin' Zo fucking vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grindin' is echt een topplaat, kan daar echt van blijven genieten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 18:33 
 
Artiest

veel mensen vinden la nuit noire de beste plaat van het album, maar ik ken anti's die ik veel meer power vind hebben dan die track, althans zo vergelijk ik m dan. Niet dat die slecht is trouwes.

1. Fuck Hardstyle
2. Burn It
3. Cherish
4. Smack
5. La Nuit Noire

mijn top 5 v.h. album
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. The Pitcher - Mad Killer / 6.5
2. The Pitcher - Little Bitch / 7.5
3. The Pitcher - Release Me / 7.0
4. The Pitcher ft. Zany & MC DV8 - Fuck Hardstyle / 7.0
5. The Pitcher - Savor Time / 7.0
6. The Pitcher - Sky Rocket / 6.5
7. The Pitcher ft. MC Renegade - Smack / 7.5
8. The Pitcher ft. Slim Shore - This is Who we Are / 7.5
9. The Pitcher - Trigger / 7.5
10. The Pitcher ft. Noisecontrollers - Shut Up / 8.0
11. The Pitcher - La Nuit Noire / 8.5
12. The Pitcher ft. B-Front - Noctus Noa / 6.0
13. The Pitcher - Burn It / 6.5
14. The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish / 7.0
15. The Pitcher - Start Rocking (D-Block & S-te-Fan Remix) / 6.0
16. The Pitcher - Bangrindin' (Noisecontrollers Remix) / 7.5
17. D-Block & S-te-Fan - Kingdom (The Pitcher Re-Amp) / 6.0

Persoonlijke Top Vijf
1. The Pitcher - La Nuit Noire
2. The Pitcher ft. Noisecontrollers - Shut Up
3. The Pitcher - Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
4. The Pitcher ft. Slim Shore - This is Who we Are
5. The Pitcher - Little Bitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 02:38 
 
Hardtraxxer

Vind La Nuit Noire ook nog wel meevallen, rauwe plaat maar dat ik hem persoonlijk nu zo lekker vindt? NEE, zeker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 09:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
Wat een album zeg :thumbsup:
Ben echt verlieft op alle tracks van dit album :loving:


Mee eens! Had niet verwacht dat hij zo goed zou zijn!!!
Echt TOP!!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 11:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

cd staat nu voor de 3e keer aan vandaag :D en de nummers zijn (bijna) allemaal stuk voor stuk geweldig, ik krijg gewoon een harde elke keer als ik ernaar luistert :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 14:42 
 
Hardtraxx Addict

Eindelijk binnen! Echt een heel sterk album. Een van of misschien wel de beste artiesten album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Little Bitch & Mad Killer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een album :drool: Deze wordt echt grijs gedraaid hier thuis (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele dag al op staan :drool:

Top 5:
1. Trigger
2. Mad Killer
3. Little Bitch
4. Burn it
5. Noctus Noa
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle