Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 10:39 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Schijnt vandaag verzonden te worden ivm stakingen TNT.

Ojaaa dat zal wel heel nice zijn! Met een beetje mazzel heb je hem dan morgen al.. ff afwachten tot ik bevestiging heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:44 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

First shipment of @DjThePitcher - Smack ready to be send today and tomorrow! Enjoy the Music!! http://twitpic.com/35j6pz
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:46 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Khadber schreef:

First shipment of @DjThePitcher - Smack ready to be send today and tomorrow! Enjoy the Music!! http://twitpic.com/35j6pz

Album + Shirt is best wel weinig verkocht dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 15:18 

Aan het typen...

new cd Pitcher - Smack (fusioncd 003-2) is now available @ http://www.freaky.nl or in our store in Eindhoven
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 15:33 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
new cd Pitcher - Smack (fusioncd 003-2) is now available @ http://www.freaky.nl or in our store in Eindhoven

Vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 15:35 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dakpan schreef:
Khadber schreef:

Album + Shirt is best wel weinig verkocht dan!

Ik heb de combinatie gekocht, hoop 'm snel binnen te hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 15:38 

Hardtraxx Veteran

Shirt is inderdaad wel vet! Maar ik draai bijna geen albums thuis, dus voor 32,50 vind ik alleen een shirt best wel duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 16:53 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Shirt is inderdaad wel vet! Maar ik draai bijna geen albums thuis, dus voor 32,50 vind ik alleen een shirt best wel duur.

Als je een t-shirt van G-star of een ander merk haalt ben je ook zo 30 euro kwijt als t niet meer is. Voor 32.50 heb je er nog een album bij ook, zo kan je ook redeneren. Ik vind het shirt niet echt vet dus heb alleen het album besteld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 16:55 

Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:
Khadber schreef:

Als je een t-shirt van G-star of een ander merk haalt ben je ook zo 30 euro kwijt als t niet meer is. Voor 32.50 heb je er nog een album bij ook, zo kan je ook redeneren. Ik vind het shirt niet echt vet dus heb alleen het album besteld :)

Niet iedereen koopt een shirt van 30 euro ;). Is mij veels te veel geld. Ik zoek liever door dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 16:56 

Hardtraxxer

sanderovic schreef:
Khadber schreef:

Nee dat shirt vond ik nou ook niet bepaald om over naar huis te schrijven. Heb achteraf ook spijt dat ik toen die DBSTF-pack had gekocht met album + shirt. Album koop ik niet, voldoet niet aan mn verwachtingen en dan kan ik later de samplers nog kopen als ze interessant zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 18:43 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
sanderovic schreef:
Khadber schreef:

Niet iedereen koopt een shirt van 30 euro ;). Is mij veels te veel geld. Ik zoek liever door dan.

Ja snap ik ook wel... Maargoed daar gaat t ook niet om.

Ik heb nog geen bericht ontvangen over een verzending.. Of gaan ze vandaag de combi packs versturen en morgen de losse cd's... Dan kan ik nog een jaar wachten want 9 van de 10 keer bezorgen ze hier niet op maandag... En dinsdag = staking dus wordt t alsnog woensdag.. Nouja ik zie t wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 18:49 

Hardtraxxer

hmm ik heb em op hardstyle.com samen met het album van alphaverb :P, dus zal alsnog moeten wachten totdat alphaverb de cd verzend ws :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 00:01 

Hardtraxx Veteran

Qua tracks is dit album echt sterk, maar als samenhangend geheel had het veel beter gekund. Aan 't begin heb je 10 tracks, waarvan 8 met een vergelijkbare opbouw, melodie en synth (al zitten er wel hele vette tracks tussen). Daarna is het ff echt knallen, en dan bouwt het weer wat af met Cherish, de 2 remixes van oude tracks en als afsluiter Kingdom Remix. Ze hadden veel beter de 3 remixes en Cherish tussen de eerste 10 tracks door kunnen strooien, zodat het album een stuk minder eentonig overkomt. Ik ga hem denk ik niet of amper als album beluisteren zo, terwijl ik de tracks afzonderlijk wel kan waarderen. Mss brand ik er wel 1 met een andere volgorde, aangezien het toch losse radio edits zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 12:06 

Hardtraxxer

Binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 12:32 

Hardtraxx Addict

Vishengel schreef:

Nice. Heb je combi of alleen het album besteld?

Ik heb nog geen mail of wat dan ook gehad met bevestiging van verzending....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 13:10 

Hardtraxx Veteran

Ook binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 14:48 

Hardtraxxer

sanderovic schreef:
Vishengel schreef:

Alleen het album los, gisteren besteld op Freaky
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:10 

Hardtraxx Crew

Heb hem ook binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:43 

Hardtraxx Addict

Vishengel schreef:
sanderovic schreef:
Vishengel schreef:

Alleen het album los, gisteren besteld op Freaky

Ah lekker.. Ik heb hem bij hardstyle.com besteld... Maar dat is denk voorlopig ook de laatste keer. Second identity zat een kras op t album toen ik die kreeg. Met freaky nooit problemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 16:04 

Hardtraxx Veteran

Bij mij zal ie nog wel ff duren, ik woon in Belgie namelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:14 

Artiest

vandaag binnen gekregen !

tijdje terug bij freaky besteld. net platen binnen gekregen, cd zat erbij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:24 

Hardtraxx Crew

This Is Who We Are zou voor mij wel eens bij de 5 beste platen van 2010 kunnen komen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

Aangezien ik een tijd niet werk, verdien ik ook een stuk minder, dus ik moet ook een beetje op m'n uitgaven letten. Nu heb ik vandaag CoD: Black Ops gehaald, dat vind ik voor even wel genoeg. Dus heb ik dit album vanmiddag gedownload. Ik heb hem beluisterd en ik vind het een heel sterk album!, tracks lijken wel op elkaar, maar ze zetten wel een dikke streep onder de stijl van The Pitcher!

Dit album is zeker je geld waard als je van zijn stijl houd, dus deze ga ik binnenkort ook halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:36 

Hardtraxx Veteran

De volgorde van de tracklist op pagina 1 klopt niet.

1. The Pitcher - Mad Killer
2. The Pitcher - Little Bitch
3. The Pitcher - Release Me
4. The Pitcher ft. Zany & MC DV8 - Fuck Hardstyle
5. The Pitcher - Savor Time
6. The Pitcher - Sky Rocket
7. The Pitcher ft. MC Renegade - Smack
8. The Pitcher ft. Slim Shore - This is Who we Are
9. The Pitcher - Trigger
10. The Pitcher ft. Noisecontrollers - Shut Up
11. The Pitcher - La Nuit Noire
12. The Pitcher ft. B-Front - Noctus Noa
13. The Pitcher - Burn It
14. The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish
15. The Pitcher - Start Rocking (D-Block & S-te-Fan Remix)
16. The Pitcher - Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
17. D-Block & S-te-Fan - Kingdom (The Pitcher Re-Amp)

Zo moet ie zijn volgens mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:49 

Hardtraxx Addict

Le Nuit Noire
Noctus Noa

Deze platen springen er voor mij zeker boven uit en dan met name Le Nuit Noire!
Leuk album, maar volgorde is inderdaad niet helemaal top...
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle