Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik download alles en koop vervolgens de tracks die ik normaal gesproken in een winkel op een CD had gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

parels (+)
fillers (-)
+ Trashin
+ Awesome Frequency
+ Mosquito
+ Difficult
+ No Time To Waste
+ Never Fall Asleep
+ The Dead Walk
- Fire & Ice
- Baptism of fire (The Machine Remix)
----Place Of Terror (Crypsis Remix)

eigenlijk een zwaar goed album dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ga me niet wagen aan een review, vind al met al het niet een heel vet album. Maar dat komt ook gewoon omdat ik niet een grote fan ben van The Machine. Uitschieters voor mij zijn: The Dead Walk, Mosquito, Never Fall Asleep, Difficult en Trashin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:05 
 
Hardtraxxer

Enige mindere nummer is voor mij POT Remix. Heerlijk album dus met als absolute uitblinkers: Trashin, No Time To Waste, Endure The Moment en Mosquito
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:45 
 
Hardtraxx Addict

Ook maar even mijn review hier droppen. Altijd leuk om te doen :D

Alive (ft Ellie) Cijfer: 6,8
De eerste track van het album begint verassend. Klinkt niet echt The Machine-achtig maar de midintro
heeft genoeg energie voor een introducerende track. Ben altijd wel fan van Ellie haar vocalen, benieuwd hoe dat zich gaat uitpakken in de break. Korte break, vervolgens volgen er dus de vocalen. Jammer genoeg vind ik het niet echt een toevoegende waarde aan de track leveren. Na de break volgt een catchy melodietje, klinkt leuk. Dan volgt er een anti-climax en daar kreeg ik toch even een glimlach van op mijn gezicht. Na een korte anti word de melodie er opnieuw ingegooid. De tweede climax vind ik persoonlijk overbodig en de 1e gaat een stuk harder.
Trashin' (ft Ryfle) Cijfer: 7,4
Ik was al erg benieuwd naar deze. Door de Teaser en HQ Preview was ik al onder de indruk. De gebruikte vocalen doen me ergens aan denken; 'Ding Dong' van Degos & Re-Done. Iig, over naar de midintro.
Deze vind ik erg lekker, knalt goed door de speakers. Typische Machine "Kick", erg vet. Net voor de climax gaat het nog net even harder dan in de midintro. Dan volgt er een standaard Dark Melodietje, wat ik niet echt bijzonder vind. Erg jammer, want de rest van de track is gewoon typisch The Machine: Rauwe kicks, goeie sounds.
Baptism Of Fire (The Machine Remix) Cijfer: 7,5
De intro begint met een reversed bass, waar ik altijd wel fan van ben. De intro mist een beetje energie, en de Screeches zijn wat standaard maar dat is de man vergeven want de climax is weer heerlijk. De break geeft een goeie sfeer mee aan de track, de melodie blijft lekker hangen. Een nadeel is dat ik de vocalen mis in deze track. Die zouden toch wat meer 'feeling' geven aan het nummer. Voor de rest; erg lekker verdient een goed cijfer.
It Is This Feeling (ft Thera) Cijfer: 7,5
Ben al lange tijd benieuwd hoe de kicks van deze track in hoge kwaliteit klinken. En dat valt me zeker niet tegen; ik denk dat mijn speaker het hier ook zeker mee eens is : D. Mooie sfeer word er in de Midintro neergezet, veel energie vind ik persoonlijk. Niet al te moeilijk, gewoon lekker simpel maar fijn.
Dan volgt er een korte break, met mysterieuze vocalen. En wat daarna komt, klinkt ook heel dik imo!
Dikke topper deze plaat! Gaat zeker vaker gedraaid worden.
Initialize Cijfer: 6,2
Er is goed gebruikt van synths in de midintro, de kicks zijn anders maar zoals altijd wel lekker. Toch missen ze iets imo. Verder weinig over te zeggen eigenlijk. De melodie doet me denken aan wat ouder werk van The Machine (á la Measure, Green Green Forest). Jammer genoeg vallen de kicks me in de climax tegen, ze lijken te worden weggedrukt door de andere geluiden. Het pitchen klinkt ook niet helemaal optimaal. Voor mij een track met potentie, maar mist toch wat dingen hier en daar. NEXT!
Place Of Terror (Crypsis Remix) Cijfer: 5,0
Deze is natuurlijk al bekend van het 'Prologue EP', eerder dit jaar gereleased door The Machine. Zal er kort over zijn; Slechte Dubstep, Rampzalige Kicks en Ongeïnspireerde Crypsis Synths/Melodietjes maken deze track voor mij totaal saai. Overtreft ook bij lange na niet het origineel.
The Dead Walk (ft Mindcontroller & Evrae Altana) Cijfer: 6,2
Crappy titel, maar dat zegt natuurlijk nog niks. De vocalen zijn waarschijnlijk ingesproken door de voor mij onbekende 'Evrae Altana'. De midintro klapt er goed op los, bevat een echte 'The Machine' sfeer.
Niet bijzonder, maar kan er mee door. De break vind ik saai en ongeïnspireerd. De melodie klinkt zo op het eerste gehoor standaard, er word wel veel mee gespeeld. Maakt het wat leuker om te luisteren. Verder niet echt uniek plaatje, luistert wel lekker weg.
Mosquito Cijfer: 8,5
Naar mijn mening DÉ plaat van dit album. Heb er al lange tijd naar uitgekeken. Leuke, originele sounds in de midintro, die me ook meteen doen denken aan de titel van de track. Goeie kicks zoals altijd. Rustige break met dikke sounds en effecten. De opbouw is ook erg lekker kort maar krachtig en opzwepend. De climax is fenomenaal lekker, ben hier echt helemaal weg van. Diepe kicks, vette screeches die ook daadwerkelijk lijken op het geluid van een Mosquito. Lekker creatief, niet al te ingewikkeld en doet het vast goed op de dansvloer!
Awesome Frequency Cijfer: 7,2
De kicks in het begin doen me denken aan die krachtige kicks in 'Stash' van DJ Thera. Haha, gaat lekker door je speaker heen. De midintro bevat ook deze heerlijke kicks, en is lekker simpel. Bevat weinig bijzonder elementen maar de kick doet het hem in deze track. De titel doet hier ook zeker zijn eer aan.
De break vind ik persoonlijk irritant, met die hoge piep. Past wel goed bij de vocals, maar ligt niet lekker in het gehoor. De opbouw die volgt, is heerlijk 'rauw' en 'dark' en die kicks doen het hem gewoon weer in de climax. Simpel beukplaatje, maar krijgt (mede door de kicks) een goed cijfertje deze.
Difficult (ft Kodex) Cijfer: 6,0
Ah, ik dacht al: Waar blijft die collab met Kodex? Ben benieuwd. Hun stijlen passen goed bij elkaar vind ik persoonlijk, nu nog kijken of dat ook uit deze track blijkt. Over de kicks hoef ik niet meer te gaan beginnen, sounds klinken leuk alleen dat melodietje in de Midintro word na een tijdje een beetje vervelend en eentonig.
De climax is erg saai en er ontbreekt een dosis aan energie. Klinkt verder ook erg leeg. Krijgt een voldoende maar meer ook niet. 'Albumfillertje' imo!
Never Fall Asleep (ft Chris One) Cijfer: 7,5
Dit vind ik zo'n heerlijke plaat samen met Chris One! Wat een duistere sounds en vocals (uit de horrorfilm Nightmare On Elm Street als ik me niet vergis). Overtreft natuurlijk niet de "Bazen" Edit van Patrickjeb.
Wat valt er verder nog te zeggen; al een tijdje gereleased op het 'Prologue EP' van de man, goeie 'Chris One' sfeer. Erg dik, wel een overbodige track voor op dit album.
Fire & Ice Cijfer: 6,5
De vocals komen me wel erg bekend voor. Nouja, iig de midintro klinkt naar een veelbelovende mainstream track. Raar dat ik dit zeg, want ik weet nog na het luisteren van de preview dat ik deze zwaar vond tegenvallen. Nouja, meningen kunnen veranderen. De melodie is namelijk best chill, maar de synth die word gebruikt wanneer de kick erin klapt, is erg 'leeg en inspiratieloos' om het maar zo te zeggen. Wel leuk dat hij eens iets anders probeert en creatief probeert te zijn, maar het is niet echt aan mij besteed. De tweede climax is al een stuk beter dan de eerste, dat is weer een voordeel. Overal; best leuk mainstream plaatje, maar had stukken beter kunnen zijn imo. Krijgt een ruime voldoende!
Restore Balance (ft Sasha F) Cijfer: 6,9
Sasha F en The Machine ... Een dodelijke combinatie! De donkere en mysterieuze geluiden in het begin maken mij meteen geïnteresseerd en enthousiast. In de Midintro word mijn interesse opgeschroefd, omdat ondanks het nog erg kaal is toch energie bevat en een mysterieuze sfeer heeft. De break is wat aan de saaie kant. Dat 'trucje' met die laag gepitchte vocals kennen we nu wel. De climax luistert leuk weg, maar het komt nog niet echt over. Ik stoor mee een beetje aan de korte climaxes en de benodigde energie mist maar de potentie is er zeker. Niet slecht, maar ook weer niet geweldig.
No Time To Waste Cijfer: 6,0
Ik zal maar niet te veel vertellen over de intro behalve dat het weer eens typisch The Machine is. Het te vaak herhalen van elementen en trucjes in een track kan op den duur best vervelend worden. En dat is wel wat The Machine vaak probeert te doen. Ik bedoel; wie zou deze track snel kunnen onderscheiden van andere Machine tracks? Oke, genoeg gezegd over de midintro. In de break word gebruikt gemaakt van een piano instrument, wat ik zelf wel leuk vind. Is weer eens wat anders dan die leads met ontzettend veel reverb. Er volgt een vrij standaard climax, die wel redelijk te doen is.
Audiobot (B-Front Remix) Cijfer: 6,2
Daar is ie dan weer; de B-front remix van deze klassieke plaat van The Machine. Stevige Mid-intro, met lekkere B-Front screeches. In de climax klinkt de melodie vals, en dat vind ik weer een stuk minder aan deze remix. Het ligt niet lekker in het gehoor. Overtreft ook bij lange na niet het origineel, dat is zeker.
Enjoy (ft. Alphaverb) Cijfer: 7,8
Leuk beginnetje, typische Alphaverb sounds in de midintro. De vocalen ingesproken door Daniël, dat is duidelijk te horen aan de bekende autotune. Ik hoopte dat hij niet weer eens ging zingen in dit nummer, en dat is gelukkig ook zo. De melodie geeft me kippenvel, wauw, wat een mooie sfeer geeft het ook. Euforisch maar tegelijk 'hard'. Om het kort samen te vatten: Een van de betere nummers van dit nummer, met duidelijk elementen van beide producers te horen. Verdient een hoog cijfer!
Endure The Moment (ft Alatlattoa eveaanana) xD Cijfer: 6,5
De laatste track van het album alweer. Ben benieuwd of dit een rauwe afsluiter is. Heb hem nog nooit geluisterd, dus laat me totaal verassen. Opnieuw zijn de vocalen ingesproken door de zogenaamde 'Evrae Altana', waarschijnlijk een zangeres uit Litouwen? De midintro doet me sterk denken aan een andere Machine plaat (denk dat het Sound Of The Machine was). De climax is eigenlijk hetzelfde als de midintro, niet erg origineel. Vind het niet zo'n bijzondere plaat, maar kan er gewoon mee door.

In totaal één onvoldoende (De Crypsis Remix), voor de rest een leuk album voor de rauwe liefhebber om af en toe eens op te zetten. Met als uitschieters voor mij 'Enjoy' en 'Mosquito'. Het eindgemiddelde zal ik simpelweg afronden tot een 7. Een aanrader voor de dagelijkse Hardstyle luisteraar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mijn eerste indruk van de tracks:

01. The Machine Feat. Ellie - Alive 6,8
Aardige opener van de cd. De mid intro vind ik wel lekker, waarna er mooi opgebouwd wordt naar de anticlimax die ook wel vet is. Tweede climax doet me wat minder.

02. The Machine Feat. Ryfle - Trashin' 7,5
Vette energieke mid intro, met wat heerlijke sounds. En net als je denkt dat die afgelopen is wordt ie nog een klein stukje verlengd met daarin hele vette kicks. Die kicks komen vervolgens steeds weer terug, net als die energie.

03. Jack Nicholls & Andy Mason - Baptism Of Fire (The Machine Remix) 6,8
Ook hier weer een mid intro die dik in orde is. De break is sfeervol alleen vind ik het jammer van die langzame kicks voor de climax (weet niet precies hoe je dat noemt). Ben daar niet zo'n fan van. De climax zelf vind ik wel vet, klinkt lekker als de melodie omhoog gaat. Zelfde geldt voor de tweede climax.

04. The Machine Feat. DJ Thera - It Is This Feeling 7,2
Geweldige kicks in de mid intro, jammer dat die in de climax wat minder zijn. Die vind ik ook niet zo heel geweldig, op dat kleine stukje na wat er net na komt :love:

05. The Machine - Initialize 8,5
De eerste echte klapper voor mij! Aparte midintro met die creepy geluidjes, wat wel vet klinkt. Daarna een prachtige break en opbouw naar de eerste climax, die echt geweldig is. Alleen jammer dat de tweede climax weer wat minder is, anders had ie hoger gescoord.

06. The Machine - Place Of Terror (Crypsis Remix) 4,0
Sounds in de midintro vind ik wel vet, alleen de kicks verpesten het. De climax doet me ook niks, en die pitchkicks zijn echt verschrikkelijk in de tweede climax haha. Het dubstepachtige gedeelte had ie ook weg mogen laten van mij

07. The Machine Feat. Mindcontroller - The Dead Walk 7,5
Opnieuw een hele fijne mid intro. Leuke break met die onderwater geluidjes en de eerste climax klapt er fijn op. Zelfde geldt voor de tweede climax.

08. The Machine - Mosquito 8,7
Man wat een energie in dit nummer, en wat een sounds. Hoe die eerste climax erop klapt is ook zo gruwelijk :worship: De kicks hadden alleen nog net een tikkeltje harder gemogen haha. Had in de tweede climax graag de kicks gezien van bijv. Never Fall Asleep. Desalniettemin een productietechnisch hoogstandje en bovenal een gruwelijk dik nummer. Vooral live lijkt me dit echt een genot.

09. The Machine - Awesome Frequency 6,3
Niet helemaal aan mij besteed dit. Vind eigenlijk alleen de eerste climax vet, maar door die heerlijke diepe kicks het hele nummer door is het toch plezierig om naar te luisteren.

10. The Machine Feat. Kodex - Difficult 8,6
Wat een geweldige anti zeg :loving: Lekker chaotisch, doet me een heel klein beetje denken aan Psychedelic Trip (niet dat ie er erg op lijkt, maar het idee een beetje). Geweldige diepe kicks ook.

11. The Machine Feat. Chris One - Never Fall Asleep 9,2
Al een tijdje bekend natuurlijk, maar dat maakt hem niet minder dik. Heb deze echt al helemaal doodgeluisterd, heerlijke simpele melodie wat in samenhang met die gruwelijke kicks (vooral in de 2e climax) een enorme berg energie meegeeft.

12. The Machine - Fire & Ice 8,3
Even een tandje terug maar man wat een heerlijk nummer is dit, lekker vage melodie in de climax maar o zo treffend.

13. The Machine Feat. Sasha F - Restore Balance 7,5
Vind de intro/midintro in dit geval niet zo bijzonder, of ik ben misschien wat teveel verwend hiervoor. De climax daarentegen is een stuk beter, vette duistere melodie. Tweede climax had een stuk vetter geweest als er andere kicks onder hadden gezeten denk ik.

14. The Machine - No Time To Waste 9,1
Ja hoor, weer een gruwelijke midintro met ook weer geweldige kicks. Maar jezus, die climaxen :love: Typische Machine melodie met een stel zaagkicks, zo zie ik het graag!

15. The Machine - Audiobot (B-Front Remix) 8,3
Prima track, zit een erg vet sfeertje in en op de kicks heb ik ook niks aan te merken. Overtreft wat mij betreft dan ook nipt het origineel.

16. The Machine Feat. Alphaverb - Enjoy 7,8
De kicks in het eerste deel van mid intro zijn hier minder, maar die in het tweede deel maken dat helemaal goed. Wat een geweld :drool: Met zo'n mid intro zou je misschien een ontzettende ragplaat verwachten maar het vervolg is juist euforisch. Ietwat jammer maar de melodie zelf vind ik wel mooi. Prima track.

17. The Machine Feat. Avrae Altana - Endure The Moment 9,3
Begint met mooie euforische vocals, waarna er een geweldige mid intro volgt met heerlijke sounds en kicks. De break die volgt geeft me kippenvel tot op het bot, echt prachtig gedaan. En wanneer die climax (eerste en tweede) erop klapt wordt dat zowaar nog wat versterkt :loving:

Al met al een geweldig album met ongelooflijk ragwerk maar ook met een paar prachtige melodieën. Dat is hetgeen wat mij ook zo'n groot fan van The Machine maakt. Daarnaast is het productietechnisch ook echt van buitencategorie als ik het vergelijk met de rest van 'hardstyleland'. Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of dit voor mij het beste album ooit is omdat ie daar nog te jong voor is, maar hij maakt zeker kans. :worship:

Oja en ook nog het vermelden waard: Dit is gelukkig nog iemand die aandacht besteed aan z'n mix intro's ipv 26 seconden lang zielige tokjes zoals 9 van de 10 anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen zin om een hele review te maken, dus dan maar zo!

01. The Machine Feat. Ellie - Alive 7.2
02. The Machine Feat. Ryfle - Trashin' 7.8
03. Jack Nicholls & Andy Mason - Baptism Of Fire (The Machine Remix) 6.5
04. The Machine Feat. DJ Thera - It Is This Feeling 6.8
05. The Machine - Initialize 7.2
06. The Machine - Place Of Terror (Crypsis Remix) 4.5
07. The Machine Feat. Mindcontroller - The Dead Walk 8.2
08. The Machine - Mosquito 9.4
09. The Machine - Awesome Frequency 7.2
10. The Machine Feat. Kodex - Difficult 8.0
11. The Machine Feat. Chris One - Never Fall Asleep 8.9
12. The Machine - Fire & Ice 5.5
13. The Machine Feat. Sasha F - Restore Balance 7.2
14. The Machine - No Time To Waste 6.2
15. The Machine - Audiobot (B-Front Remix) 8.5
16. The Machine Feat. Alphaverb - Enjoy 6.9
17. The Machine Feat. Avrae Altana - Endure The Moment 9.2

Mosquito en Endure The Moment zijn voor mij de pareltjes van het album.
Audiobot remix, Never Fall Asleep en The Dead Walk komen daar nog achteraan.
Al met al super vet en divers album. Een aantal tracks die wat minder zijn maar merendeel is heerlijk!
Ook tof dat je gelijk alle track full hebt! :)

125.2:17 = 7.3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je mist Awesome Frequency
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Je mist Awesome Frequency


Ja zie het, aangepast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de hardstyle.com boycotters:

http://www.junodownload.com/products/su ... 981747-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 20:05 
 

Ik heb het gedownload en het eerste nummer is reteslecht. Alive is een dance nummer. De rest zal wel goed zijn denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 20:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dance? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 20:12 
 

Ja ik vind het zo'n dance sfeertje hebben met die vocals en totaal niet overtuigende kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb geen zin om cijfers te geven, maar heb de tracks wel op mijn geprefereerde volgorde weten te zetten.

Voor mij de echte toppers (zouden allemaal boven de 8 scoren):
1. Mosquito
2. Endure The Moment
3. The Dead Walk
4. Never Fall Asleep
5. Difficult
6. It Is This Feeling

Prima tracjs (tussen de 7 en 8):
7. Awesome Frequency
8. Trashin
9. Baptism of Fire (The Machine Remix)
10. Initialize
11. Enjoy
12. No Time To Waste
13. Audiobot (B-Front Remix)

Klinken wel ok, maar vind er zelf weinig aan (tussen de 6 en 7):
14. Restore Balance
15. Fire And Ice

Vind ik geen bal aan (lager dan 6):
16. Alive
17. Place of Terror (Crypsis Remix)

13 van de 17 nummers die me uitstekend bevallen, dan doe je toch iets goed! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ja ik vind het zo'n dance sfeertje hebben met die vocals en totaal niet overtuigende kicks.



komop man , alive zit beter in elkaar dan al die andere mainstream meuk, hier kan je tenminste is los op gaan , dan met je handen in de lucht te staan zoals een mongool ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou een review schrijven maar toen ik met de beargumentering van Alive klaar was zat ik al op 250 woorden en omdat niemand er zin in heeft om het te lezen en er hier toch al tal van lange reviews online staan, ben ik ermee gestopt. Hier dus mijn review van: Alive!

01. The Machine - Alive (ft. Ellie)

Ik vind dit een behoorlijk janknummer en een slechte opener van het album. Ten eerste is daar de mix intro, deze is maar 2x32 beats en daar ben ik geen fan van, omdat je dan heel snel moet mixen of de mid-intro door een andere track heen moet laten lopen. Na de mix intro komen er (ge)kutte vocals in die ingesproken zijn door Ellie, deze vocals hebben een hoog heliumgehalte zoals Dakpan het mooi omschreef en klinken mij te blij in het gehoor. Hoe ze gecut zijn is wel een pluspunt aan de track, want ze geven wel een stukje energie mee. Vervolgens komen er een soort kicks in die je kent van tracks als Gimme Love en Overdrive Ya Woofah. Ik persoonlijk vind deze kicks beduidend minder dan de kicks die we gewend zijn van The Machine, maar ze zijn voldoende als je ze vergelijkt met de gemiddelde Hardstylekick van tegenwoordig. Na de vocals komt er een saaie screech in en daarna een break die tegenwoordig verplicht lijkt te zijn in de Hardstylescene, deze break geeft de nodige dosis sfeer aan de track mee en ik vind het vooral leuk als je naar de details luistert, zoals de regendruppels die je op de achtergrond hoort. De melodie in de opbouw van de track klinkt leuk, maar ik vind hem wel behoorlijk standaard klinken. Na de opbouw komt er een anticlimax met een andere janksynth en een melodie die iets aangepast is, ik vind er geen flikker aan. Voor de outro geldt hetzelfde als de intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:34 
 

InsaneJunkie schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ja ik vind het zo'n dance sfeertje hebben met die vocals en totaal niet overtuigende kicks.



komop man , alive zit beter in elkaar dan al die andere mainstream meuk, hier kan je tenminste is los op gaan , dan met je handen in de lucht te staan zoals een mongool ..
Ik zei alleen dat er een dance sfeertje in zit, dat wil nog niet zeggen dat het er veel op lijkt. Je hebt verder wel gelijk. Als ik mn volume opschroef klinkt het al beter.

Verder is het wel een goed album. Ik vond tot nu toe niets heel slecht klinken, uitblinkers dringen pas door als ik het vaker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik trouwens de enige die die Crypsis remix wel vet vind? Oke, de kicks zijn jammer maar de melodie is erg vet :D En wat zit iedereen te zeiken om die pitchkicks? Het zijn maar 8 kicks :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Ben ik trouwens de enige die die Crypsis remix wel vet vind? Oke, de kicks zijn jammer maar de melodie is erg vet :D En wat zit iedereen te zeiken om die pitchkicks? Het zijn maar 8 kicks :')


Poep in je soep zou ook echt niet uitmaken als het maar een piepklein stukje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jolle schreef:
Ben ik trouwens de enige die die Crypsis remix wel vet vind? Oke, de kicks zijn jammer maar de melodie is erg vet :D En wat zit iedereen te zeiken om die pitchkicks? Het zijn maar 8 kicks :')


Poep in je soep zou ook echt niet uitmaken als het maar een piepklein stukje is.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jolle schreef:
Ben ik trouwens de enige die die Crypsis remix wel vet vind? Oke, de kicks zijn jammer maar de melodie is erg vet :D En wat zit iedereen te zeiken om die pitchkicks? Het zijn maar 8 kicks :')


Poep in je soep zou ook echt niet uitmaken als het maar een piepklein stukje is.


Nee dat skep ik er gewoon uit, net als ik die pitchkicks gewoon negeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem ook wel dik hoor Jolle. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. The Machine Feat. Ellie - Alive 7,1
02. The Machine Feat. Ryfle - Trashin' 7,3
03. Jack Nicholls & Andy Mason - Baptism Of Fire (The Machine Remix) 6,2
04. The Machine Feat. DJ Thera - It Is This Feeling 8,2
05. The Machine - Initialize 7,0
06. The Machine - Place Of Terror (Crypsis Remix) 5,1
07. The Machine Feat. Mindcontroller - The Dead Walk 7,4
08. The Machine - Mosquito 9.5
09. The Machine - Awesome Frequency 8.7
10. The Machine Feat. Kodex - Difficult 8,6
11. The Machine Feat. Chris One - Never Fall Asleep 8,8
12. The Machine - Fire & Ice 6,0
13. The Machine Feat. Sasha F - Restore Balance 6,6
14. The Machine - No Time To Waste 8,2
15. The Machine - Audiobot (B-Front Remix) 8,1
16. The Machine Feat. Alphaverb - Enjoy 7,2
17. The Machine Feat. Avrae Altana - Endure The Moment 9,2

Zo komt mijn gemiddelde uit op een 7,6.

Een aantal echte parels, een hele hoop ijzersterke nummers en maar een handjevol mindere tracks. Daarnaast is Mosquito voor mij dé favoriet als het gaat om track van het jaar. Komt bij dat ik met knallende koppijn een eerste indruk van het album heb gekregen, ga ik toch echt afronden naar een mooie 8. Heel net album, het beste Hardstyle solo-album dat er is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. The Machine Feat. Ellie - Alive 7,0
02. The Machine Feat. Ryfle - Trashin' 7,0
03. Jack Nicholls & Andy Mason - Baptism Of Fire (The Machine Remix) 6,5
04. The Machine Feat. DJ Thera - It Is This Feeling 7,8
05. The Machine - Initialize 7,5
06. The Machine - Place Of Terror (Crypsis Remix) 2,0
07. The Machine Feat. Mindcontroller - The Dead Walk 7,5
08. The Machine - Mosquito 9,0
09. The Machine - Awesome Frequency 7,5
10. The Machine Feat. Kodex - Difficult 6,8
11. The Machine Feat. Chris One - Never Fall Asleep 6,8
12. The Machine - Fire & Ice 6,5
13. The Machine Feat. Sasha F - Restore Balance 7,5
14. The Machine - No Time To Waste 7,2
15. The Machine - Audiobot (B-Front Remix) 6,5
16. The Machine Feat. Alphaverb - Enjoy 8,0
17. The Machine Feat. Avrae Altana - Endure The Moment 8,5

Gemiddeld: 7,0.

Er zitten een aantal écht strakke platen tussen, zoals Mosquito en Endure The Moment, maar er zitten ook echt een aantal platen tussen waarvan ik denk: had opzicht niet gehoeven. Het dieptepunt is met voorsprong de Crypsis remix die ik zelfs met veel moeite nog net een 2 geef. Moet eerlijk zeggen dat ik toch iets meer van het album had verwacht; platen als Sound Of The Machine en Audiobot bijvoorbeeld. Dat mis ik toch een beetje op Endure The Moment en Mosquito na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 00:00 
 

chicken schreef:
Ik vind hem ook wel dik hoor Jolle. :thumbup:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle