Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
En het zijn allemaal fulls? :woot:


Lijkt er wel op. :worship: Zijn alleen nog niet te koop?

Edit: Wel dus alleen geen losse nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Guz schreef:

zOMG! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is hardstyle.com toch een kutsite he. Ik stel de bundel in op 320 kbps downloads. Ik betaal, kan ik alleen 192 kbps versies downloaden >.< >.< Naast muziek maken kan Dov dus ook nog niet eens een fatsoenlijke site in elkaar draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Wat is hardstyle.com toch een kutsite he. Ik stel de bundel in op 320 kbps downloads. Ik betaal, kan ik alleen 192 kbps versies downloaden >.< >.< Naast muziek maken kan Dov dus ook nog niet eens een fatsoenlijke site in elkaar draaien.

Heb je ze na de download al gecheckt? Want bij mij gaf het na een wat grotere aankoop ook aan dat ik de tracks in 192 had gekocht, maar toen ik ze had gedownload waren het gewoon 320's :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 20:12 
 
Hardtraxx Addict

Teknizion schreef:
PierrePruuk schreef:
Wat is hardstyle.com toch een kutsite he. Ik stel de bundel in op 320 kbps downloads. Ik betaal, kan ik alleen 192 kbps versies downloaden >.< >.< Naast muziek maken kan Dov dus ook nog niet eens een fatsoenlijke site in elkaar draaien.

Heb je ze na de download al gecheckt? Want bij mij gaf het na een wat grotere aankoop ook aan dat ik de tracks in 192 had gekocht, maar toen ik ze had gedownload waren het gewoon 320's :)


Het zou toch niet nodig moeten zijn om dat risico te nemen door ze eerst aan te schaffen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Snap ik, heb het verkeerd gelezen. Ik heb het een keer gehad nadat ik tracks kocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 20:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Allemaal full? :love: :love: :love:
Straks gelijk binnenhalen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
PierrePruuk schreef:
Wat is hardstyle.com toch een kutsite he. Ik stel de bundel in op 320 kbps downloads. Ik betaal, kan ik alleen 192 kbps versies downloaden >.< >.< Naast muziek maken kan Dov dus ook nog niet eens een fatsoenlijke site in elkaar draaien.

Heb je ze na de download al gecheckt? Want bij mij gaf het na een wat grotere aankoop ook aan dat ik de tracks in 192 had gekocht, maar toen ik ze had gedownload waren het gewoon 320's :)

Inderdaad niet gedownload, nu wel en ze zijn inderdaad gewoon 320 :P. Maargoed alsnog een slechte zaak dat je dat pas weet als je ze gedownload hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weiger ze te kopen op hardstyle.com. Gaat geen cent van mij naar die boevenbende. Wacht wel op Junodownload. Nu zo lang gewacht, kan nog wel een beetje bij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal fulls (L) Maar ik heb 14 tracks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Ik weiger ze te kopen op hardstyle.com. Gaat geen cent van mij naar die boevenbende. Wacht wel op Junodownload. Nu zo lang gewacht, kan nog wel een beetje bij. :P

Ik boycot ze ook (transactiekosten :')) maar voor een tientje kon ik dit niet laten. Bij Juno krijg je nog allemaal Paypal gezeik er bij, da's zo mogelijk nog lastiger dan hs.com :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:27 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Allemaal fulls (L) Maar ik heb 14 tracks..

Volgens mij missen alle drie de remixen, omdat deze al eerder zijn gereleased! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:32 
 
Hardtraxxer

Nikkel schreef:
G1LL schreef:
Allemaal fulls (L) Maar ik heb 14 tracks..

Volgens mij missen alle drie de remixen, omdat deze al eerder zijn gereleased! ;)


Klopt, B-Front en Crypsis remix zitten er niet bij en de remix van The Machine zelf die er op zou staan, zit er ook niet bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Never Fall Assleep dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:40 
 
Hardtraxx Newbie

Jolle schreef:
Never Fall Assleep dan?

SYS-X21 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja weet ik, maar staat die wel tussen het album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:08 
 
Hardtraxxer

Jolle schreef:
Ja weet ik, maar staat die wel tussen het album?


Staat er wel tussen ja, maar wel met andere album art
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:21 
 

Allemaal Hardtraxxers hebben zich verzamelt op de bekende boards :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe weet je dat man, ik heb helemaal niet dezelfde naam daar :cool: Ohja toch wel.

Heb m net binnen, echt vet dat alles full is :D morgen gaat ie aan voor een hele luisterbeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:37 
 

Ah daar is ie dan, kom maar naar papa
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat er geen continues dj mix bij zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:44 
 

Jolle schreef:
Jammer dat er geen continues dj mix bij zit.

The Magic Show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jingles en kut kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 23:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er zitten volgens mij 5 jingles in die set van 2 uur en de kwaliteit is 160 kbps rechtstreeks geconverteerd vanuit het mixpaneel. Valt volgens mij wel mee met de kutkwaliteit ;-) Dus totdat de continues mix werkt een mooi alternatief :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Direct maar even een review, ik pak ze 1 voor 1 in willekeurige volgorde en pak alleen de nieuwe tracks. Doe 't ook niet echt uitgebreid, van ken niet al die producer termen.

The Machine & Ryfle - Trashin'
Leuk dat hij een samenwerking doet met Ryfle, zag ik toch niet zo snel aankomen. Wat ik direct wil zeggen over de track is dat ik de drive in de track heel erg goed vind, blijft maar doorgaan en doorgaan. Dit maakt de tempo van de track ook direct erg lekker, want heb op 150 bpm het idee alsof de track al is gepitcht naar 153 ofzo. Ook de weinige breaks zijn prima. Vind alleen de climax wat minder, slecht is een te groot woord. Na die climax gaan we weer lekker door :thumbsup: . Verrassend goede samenwerking! 7.5

The Machine & Mindcontrollers - The Dead Walk (Ft. Evrae Altana)
De titel doet me direct denken aan een duistere track, wat 't dus ook is. Vind de screech in de mid niet echt geweldig, zelfde geld voor de kick. De break + vocalen zijn wel erg goed uitgewerkt, geeft een lekker sfeertje weer. Ook de opbouw naar de climax is erg lekker, en de climax die dan volgt klinkt ook zeker niet verkeerd. 'T is niet zo speciaal, maar wel lekker. De track heeft wel wat, maar is naar mijn mening nog niet helemaal goed uitgevoerd (althans, uitvoering had beter kunnen zijn). 7

The Machine - Fire & Ice
Deze track kun je lekker inmixen, wat direct een + punt is :P . Opbouw naar de mid klinkt erg vet, en die mid is echt verschrikkelijk lekker! Weer zo'n soort drive a la Trashin maar dan nog wat beter. De sounds zijn lekker en luistert prima weg. Helaas is de climax een stuk minder goed dan de mid. De melodie is wel leuk, en heb 't idee alsof The Machine heeft geprobeerd die soort drive te houden, maar dit heeft hij net niet lekker uitgevoerd. De pitch kicks zullen wel zoals altijd producerstechnisch aanwezig moeten zijn, maar voor mij klinken ze niet echt lekker in 't gehoor. Erg jammer, want met die mid begon de track zo goed. 6.8

The Machine & Thera - It is This Feeling
Ik weet niet, de track doet me (behalve de climax) helemaal niks. Het is alsof ik dit al een keer eerder heb gehoord na de vorige tracks te hebben geluisterd. Ik hoor ook weinig Thera terug in deze track btw, 't zijn weer die typische Machine sounds. Maargoed, de climax is wel erg dik, barst van de energie! 6.8

The Machine & Sasha F - Restore Balance
Op zich wel leuke screech in de mid, maar vind 't geheel allemaal een beetje te leeg. De melodie is niet slecht, maar pakt mij niet echt. Ook heb ik na de eerste 8 tellen van de climax het idee alsof die melodie een andere kant uit moet. Als je niet weet wat ik bedoel, luister eens Justice 4 All van Donkey Rollers. Minste track tot nu toe.. 6.4

The Machine & Kodex - Difficult
Hier keek ik erg naar uit nadat ik de preview had geluisterd op youtube, wat een heerlijk zaagnummer. En dit bewijst de full versie ook maar weer. Heerlijke duistere sfeer, drive + harde zaagkicks :love: . Heb weinig te zeggen, wat een heeeeerlijk nummer zeg :worship: 8.8

The Machine - No Time To Sleep
Weer zo'n nummer met zo'n ongelovelijk lekkere drive in de Mid, dit doet The Machine echt super goed iedere keer. Weer die lekkere sound, maar dan weer iets anders :P . Kicks zitten goed hier! Die climax klapt d'r ook heerlijk in na een vrij rustige break. Hier zijn de pitch kicks wat minder storend gelukkig, en klinken ze prima. Weer een heel dik nummer! 8.3

The Machine - Initialize
Na de vocal te horen deed me deze track direct denk aan Sound of The Machine. En ja hoor, weer die drive in de mid, en weer lekker! Ook de drive weer goed doorgetrokken tot aan de climax, maar voelt een beetje standaard aan helaas. Wel weer een prima nummer. 7.3

The Machine - Endure The Moment (Ft. Evrae Altana)
Heerlijke sounds in de mid, vind alleen de kick d'r op 1 of andere manier niet echt bij passen. Dat d'r weer 's drive in zit geloof ik nu wel een keer (positieve zin). Climax is eigenlijk weer dezelfde mid-intro (a la Psychedelic Trip), best gaaf maar 't pakt me allemaal niet heel erg. Zit wel gevoel in 't nummer, mede door de vocalen! 6.8

The Machine - Awesome Frequency
Echt een super plaat. Vocalen zijn vet, kicks zijn hard en weer die drive (of had ik dat al gezegd). Dikke baas is The Machine aan 't worden met die drive. Track spreekt verder voor zich, track doet me beetje denken aan Who Wants This, weet ook niet precies waarom. Kan d'r weinig verder over zeggen :P 8.5

The Machine - Mosquito
Ga hier een woorden aan vuil maken, dit is echt DE klapper van 't album. Wat een ge-wel-dig nummer is dit zeg :love: :love: 9.5

The Machine - Alive (Ft. Ellie)
Vocalen van Ellie heeft ie vet verwerkt in de mid, met een lekkere reverse d'r onder. En 2e mid intro heeft weer die drive, ik noem 't maar weer 's. Heerlijke break trouwens, wat een gevoel! En weer zo'n climax met drive, hij kan echt niet stoppen :P . Heerlijke sounds, en kicks klinken prima! Deze plaat past overigens prima in een raw setje als in een euphorisch setje. 7.5

The Machine & Alphaverb - Enjoy
Eerst de climax maar: wat een grandioze melodie, krijg d'r echt kippenvel van! Weer zo'n heerlijke samenwerking van Alphaverb & The Machine. Ook die vage sounds van Alphaverb + weer die drive van The Machine maken 't een heerlijke plaat. Ook de kick van de eerste mid-intro vind ik heeeerlijk vol, weet niet echt hoe ik 't moet beschrijven. Vind dat deze plaat ook bij de top 5 hoort van dit album! 8

Al met al een super goed album. Paar nieuwe platen, paar oudere platen en paar platen die al uit zijn. Ondanks dat ik de sounds vaak wel een beetje op elkaar vind lijken vind ik wel dat dit een redelijk divers album is. Er staan een paar snoeiharde beuktracks op, maar ook een paar euforische. Daarbij nog een paar nummers die je hier tussen in kan zetten. The Machine laat hier zijn dat hij echt een geweldige producer is! Van mij mag deze man wel wat meer aandacht krijgen. Top album!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle