Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. The Machine Feat. Ellie - Alive 4.0
02. The Machine & Ryfle - Trashin' 8.0
03. Jack Nicholls & Andy Mason - Baptism Of Fire (The Machine Remix) 6.0
04. The Machine & DJ Thera - It Is This Feeling 7.0
05. The Machine - Initialize 5.5
06. The Machine - Place Of Terror (Crypsis Remix) 6.7
07. The Machine & Mindcontroller Feat. Evrae Altana - The Dead Walk 7.1
08. The Machine - Mosquito 8.0
09. The Machine - Awesome Frequency 9.5
10. The Machine & Kodex - Difficult 7.3
11. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep 7.0
12. The Machine - Fire & Ice 5.0
13. The Machine & Sasha F - Restore Balance 7.5
14. The Machine - No Time To Waste 7.0
15. The Machine - Audiobot (B-Front Remix) 8.3
16. The Machine & Alphaverb - Enjoy 8.5
17. The Machine Feat. Evrae Altana - Endure The Moment 6.2

Gemiddeld: 7.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 19:22 
 
Hardtraxx Newbie

Nando schreef:
02. The Machine & Ryfle - Trashin'

nee gewoon nee :surrender:
Ryfle, nog iets harder en langer likken en dan heeft hij misschien een collab met een 'grotere' artiest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 19:26 
 
Hardtraxx Addict

FrenchTek schreef:
Nando schreef:
02. The Machine & Ryfle - Trashin'

nee gewoon nee :surrender:
Ryfle, nog iets harder en langer likken en dan heeft hij misschien een collab met een 'grotere' artiest :thumbup:


Waar heb jij het in gods naam over? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 00:04 
 
Hardtraxx Newbie

Bart0ving schreef:
FrenchTek schreef:
Nando schreef:
02. The Machine & Ryfle - Trashin'

nee gewoon nee :surrender:
Ryfle, nog iets harder en langer likken en dan heeft hij misschien een collab met een 'grotere' artiest :thumbup:


Waar heb jij het in gods naam over? :x


Dat Ryfle een dj is en nog nooit geproduceerd heeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FrenchTek schreef:
Nando schreef:
02. The Machine & Ryfle - Trashin'

nee gewoon nee :surrender:
Ryfle, nog iets harder en langer likken en dan heeft hij misschien een collab met een 'grotere' artiest :thumbup:

En waarop baseer je dit nou weer? Echt grote onzin wat je uitkraamt en ook nog eens erg onrespectvol. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 08:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
En waarop baseer je dit nou weer? Echt grote onzin wat je uitkraamt en ook nog eens erg onrespectvol. >.<


Ryfle heeft toch ook nog niets bereikt qua releases of wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:35 
 
Hardtraxxer

Mosquito vond ik eerst echt niets, maar damn wat zit hier toch een lekkere drive in :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
93Wesley93 schreef:
En waarop baseer je dit nou weer? Echt grote onzin wat je uitkraamt en ook nog eens erg onrespectvol. >.<


Ryfle heeft toch ook nog niets bereikt qua releases of wel dan?


Maakt dat wat uit? Het is toch een vet nummer :/ Hij heeft trouwens wel wat tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Restore the Balance! :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Sainen schreef:
93Wesley93 schreef:
En waarop baseer je dit nou weer? Echt grote onzin wat je uitkraamt en ook nog eens erg onrespectvol. >.<


Ryfle heeft toch ook nog niets bereikt qua releases of wel dan?


Maakt dat wat uit? Het is toch een vet nummer :/ Hij heeft trouwens wel wat tracks


Zoals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet nog steeds zwaar m'n best doen om hem niet constant te luisteren. :loving: Ben Awesome Frequency na afgelopen zaterdag nóg meer gaan waarderen en Initialize ook meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

01. The Machine Feat. Ellie - Alive: Matige mid-intro, kicks zijn wel redelijk. Vocals zijn niet super, maar wel aardig. Het einde van de break vind ik wel interessant, maar wat daarna komt totaal niet. Slappe climax, en als die vocals er inkomen is het erg slap. Jammerlijk, een 4.5

02. The Machine & Ryfle - Trashin': Irritante vocals, echt vreselijk. Daarnaast vind ik de mid-intro slap, hier en daar wat leuke toontjes er door heen, maar zeker geen overtuigende plaat. Als de kicks van The Machine erin komen klinkt het al wat beter, maar de plaat was al niet meer te redden. Een 5.5.

03. Jack Nicholls & Andy Mason - Baptism Of Fire (The Machine Remix): Met het origineel ben ik niet bekend. Een leuk begin van de plaat, vooral voor de mid-intro. Daarna lijken de schreeches meer aandacht gekregen te hebben dan de kicks. Prima break, goede opbouw. Daarna climax met daarin pitchkicks. Iets wat The Machine absoluut niet nodig heeft, dikke zonde, want daarvoor was het wel aardig. als hieronder gewone Machine-kicks in zaten zou hij vele malen beter zijn. Een 5.0

04. The Machine & DJ Thera - It Is This Feeling: Al enkele malen gehoord, echt een topplaat. Lyrics en sfeer die hierin gecreëerd zijn, echt top. Daarnaast gebruik gemaakt van goede kicks die deze plaat ook een goede drive geven. Climax is redelijk, lijkt wat af te wateren op het einde. na de climax, ik weet niet of ik het een tweede-climax mag noemen, maar dat is ook vet gedaan. Een 7.5

05. The Machine - Initialize : Een solo die ik nog niet eerder bewust gehoord had. Meestal zijn het prima platen, die solo's. In de mid-intro zit een prima drive, leuke geteasde vocals. Daarna wederom een leuke break, erg prima opbouw. Daarna wordt het goed hervat, een climax met een goede drive. Een tweede climax die ook prima is uitgevoerd. De mid-outro is ook erg stevig. Voor mij niet dé plaat van het album, maar wel een 7.8

06. The Machine - Place Of Terror (Crypsis Remix): Een prachtig origineel, maar echt een gigantisch slechte remix. De kicks die Crypsis in z'n dubstep gebruikt zijn vele malen beter dan z'n gewone. Een doodzonde om dit op het album te zetten. Ik ga uit principe niet lager dan een 4.0.

07. The Machine & Mindcontroller Feat. Evrae Altana - The Dead Walk: Prima drive in de mid-intro, ook erg goede kicks gebruikt. Vind het gebruik van de vocals erg vet gedaan. Redelijk leuke voortzetting, maar niet bijzonder. De climax doet zeker onder aan de mid-intro/outro. een 7.0.

08. The Machine - Mosquito: Live en thuis gaat dit super. Enorme drive in de plaat en ook zijn kicks gebruikt die ik goed kan waarderen. Toch vind ik het wat houterig klinken, dat was waarschijnlijk z'n bedoeling, maar dat maakt het al met al wat minder. 8.3.

09. The Machine - Awesome Frequency: Heel dik nummer. Misschien iets te 'zware' kicks, maar wéér erg goede drive. Wel echt klotegeluidjes in de break, maar dat hoort er bij. Ik weet niet of het de bass is ofzo, maar dat klinkt echt overloaded. Een 7.5.

10. The Machine & Kodex - Difficult: Gehoord in TMS, klonk erg dik. Die kicks klinken erg goed, en die geluidjes die altijd er tussen door klinken ook goed en gedoseerd gebruikt. Een erg goede combinatie, Kodex en The Machine. Geweldige break en climax, super! 8.5.

11. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep: één ding, de kicks in de tweede climax :love: . Minimale melodie, lijkt veel op difficult, al vind ik die iets beter. 8.0.

12. The Machine - Fire & Ice: Redelijke intro. Climax valt me alleen erg tegen. Wederom omhoog gepitchte kicks, niet uit den boze, maar overbodig. Ik kom niet hoger dan een 5.5.

13. The Machine & Sasha F - Restore Balance: Veel bekende geluidjes door de mid-intro. Redelijke plaat. Leuk gebruik van de vocals, alleen niet een opvallende plaat. Een 6.0.

14. The Machine - No Time To Waste: Weer een goede soloplaat. Krachtige kicks, goede drive. Prima opbouw, fijn dat er zo weinig vocals gebruikt worden. Kicks zijn alleen wel erg veel minder in de climax, ik krijg een beetje een zeurderig gevoel als ik hier naar luister. 6.5.

15. The Machine - Audiobot (B-Front Remix) Geslaagde remix, al aardig bekend. Doet weinig onder aan het origineel, misschien nog wel iets beter. Een 7.5.

16. The Machine & Alphaverb - Enjoy: Prima combinatie lijkt me, Alphaverb en The Machine. Ik hoor van beide sounds terug. Erg mooie break, en je kunt de invloed van Alphaverb wel horen, vooral in geluiden van de break. In dit nummer erger ik me niet mateloos aan die pitchkicks, al moet ik wel zeggen dat de kicks hier wat minder zijn. Een 7.3.

17. The Machine Feat. Evrae Altana - Endure The Moment: Ik vind dit de beste plaat van het album, echt ge-wel-dig. Enorm veel gevoel in de plaat. Wederom een super sfeer opbouw in de break en dit keer een hele vette climax. Weinig bloeiende melodie, maar nét genoeg om een krachtig en euforisch nummer neer te zetten. Een 9.5.

Al met al een album met een paar hele goede platen. Vooral de mid-intro's zijn vet, veel drive in erg veel platen. Hier en daar echt buitensporig hoog niveau vergeleken met ander meuk die tegenwoordig geproduceerd wordt.

4.5+5,5+5.0+7.5+7.8+4.0+7.0+8.3+7.5+8.5+8.0+5.5+6.0+6.5+7.5+7.3+9.5 / 17 = 6.8
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei, dat verslag leest niet erg lekker weg, maar ga hem toch lezen :P
Volgende keer af en toe dikgedrukte tekst gebruiken of een witregel gebruiken zou niet verkeerd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Oei, dat verslag leest niet erg lekker weg, maar ga hem toch lezen :P
Volgende keer af en toe dikgedrukte tekst gebruiken of een witregel gebruiken zou niet verkeerd zijn.

ik edit hem even :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:26 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Wew wat een schijf! Geen zin om een review te schrijven, boeit toch niemand wat. De melodie van Baptism of Fire lijkt wel ziek veel op Twisted van Svenson & Gielen. Is trouwens niet erg :cool:

Ja, dit viel mij dus ook op. Ik dat intoetsen op Google, kom ik alsnog hier uit xD Heb zelfs nog ooit het idee gehad om een remix te maken om die melodie. Alleen ik denk dat dat the Machine beter af is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Staat hier nog niet dus voor de gene die een Continious mix willen

http://www.hardstyle.com/the-machine/substantial-machinery/continous-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:58 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb (had) niet veel met the machine.. Maar er staan hier aardig wat lekkere nummers op! o.a. Trashin', baptism of fire (the machine remix), it is feeling, initialize, restore balance springen er voor mij het meeste uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gister de cd gekocht via hardstyle.com en viel me op dat de 3 remixes er niet op staan. Is dit bij andere music portals ook zo?
Heb wel de full dj mixes gekocht heeft dit er miss mee te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FrenchTek schreef:
Dat Ryfle een dj is en nog nooit geproduceerd heeft :)


Dat is dus gewoon niet waar. Geen releases wil niet zeggen nooit geproduceerd, zoals hierboven gezegd. Op fusion TNL al eigen producties gedraaid, sindsdien niet veel meer van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Gister de cd gekocht via hardstyle.com en viel me op dat de 3 remixes er niet op staan. Is dit bij andere music portals ook zo?
Heb wel de full dj mixes gekocht heeft dit er miss mee te maken?

Baptism of fire (The Machine Remix) is al eerder uitgegeven het zelfde geld ook voor de audiobot remix en de pot remix

Sys-x 021 The Machine - Prolugue
http://www.hardstyle.com/album/the-machine-prologue-full-dj-mixes/31732

Bionic Digital Jake Nicholls & Andy Mason - Baptism of Fire
http://www.hardstyle.com/album/jake-nicholls-andy-mason-baptism-of-fire/32615
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Danny H schreef:
Gister de cd gekocht via hardstyle.com en viel me op dat de 3 remixes er niet op staan. Is dit bij andere music portals ook zo?
Heb wel de full dj mixes gekocht heeft dit er miss mee te maken?

Baptism of fire (The Machine Remix) is al eerder uitgegeven het zelfde geld ook voor de audiobot remix en de pot remix

Sys-x 021 The Machine - Prolugue
http://www.hardstyle.com/album/the-machine-prologue-full-dj-mixes/31732

Bionic Digital Jake Nicholls & Andy Mason - Baptism of Fire
http://www.hardstyle.com/album/jake-nicholls-andy-mason-baptism-of-fire/32615

Nee dat snap ik, maar er wordt in filmpje geshowed dat die 3 erbij zouden opstaan en nu don't fall asleep staat er wel op ondanks die wel met de proluque uitgebracht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Had ik ook Last van had ik het album gekocht dacht ik wtf ik mis nummers dus die moest ik er los bijhalen (prologue) had ik al)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die pasten er niet meer bij, omdat het fulls zijn. De remixen zitten wel in de gemixte versie van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 10:32 
 
Hardtraxxer

Die full continuous mix is toch wel zoooo lekker he :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle