Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DIe intro en mid intro in HQ :drool:

De break zit vol met sfeer. Klinkt heel episch en groots. In combinatie met het show element denk ik wel heel gaaf. Kan me wel voorstellen dat sommige de melodie saai vinden voor een Qlimax anthem. De vocal voor de kick klinkt ook wel beetje geforceerd duister gemaakt. Tweede climax vind ik wel echt vet met die omhoog schietende melodie.

Al met al vind ik het wel een geslaagd anthem! Denk datie live in Arnhem wel echt tot zn recht komt. :thumbup:

Pedaalemre schreef:
ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik die break hoorde verwachtte ik echt een vette melodie in de climax, dit valt nogal tegen.
Mid-Intro is wel erg leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Vind alleen de break tof eigenlijk. Typisch SZP plaatje, maar geen Qlimax waardig anthem helaas. Kicks worden ook wel een beetje saai, maar dat is meer een smaakkwestie. Tldr; wat ik er van verwacht had. :)

Hier kan ik mij wel in vinden. Vind het wel een beetje te snel voor een SZP anthem. Had eerder een (jawel) B-Front of Bass Mod's verwacht. Volgend jaar Defqon legends met SZP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:40 
 
Hardtraxx Elite

Ik hoor mensen de mid-intro vet vinden, maar dit is toch ongelofelijk saai? Een kickje met een screech, nou WOW zeg. Dit truukje is al 100x in een track verwerkt. Buiten dat vind ik de track echt een slecht anthem. Totaal geen anthem gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was.


Welke risico's dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik hoor mensen de mid-intro vet vinden, maar dit is toch ongelofelijk saai? Een kickje met een screech, nou WOW zeg. Dit truukje is al 100x in een track verwerkt.


Als je het zo gaat vereenvoudigen zouden bijna alle tracks saai zijn omdat het al een keer eerder gedaan is.
Het is een kick en een screech ja, maar hoe het precies klinkt maakt het vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de keer dat ik 'm luister vind ik 'm beter en beter worden. Overall een sterke track. Misschien niet echt het epische van Qlimax anthems, maar goed.
Over de hele track vind ik de vocals heel leuk, lijkt me ook echt een vet thema te gaan worden. :love:
Wat een heerlijke break overigens.

Komen ook 10 themawoorden aan bod, en in de video maar 9 logo's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het enige mooie deel aan dit anthem is de mid die JDX geleverd heeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Pedaalemre schreef:
Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was.


Welke risico's dan

'
Is dit niet een kopie van een post in reactie op We are the Fallen? Ging toen over die kick in dat nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Spobbertiet schreef:
Pedaalemre schreef:
Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was.


Welke risico's dan

'
Is dit niet een kopie van een post in reactie op We are the Fallen? Ging toen over die kick in dat nummer.


Dit is een reactie van SZP zelf onder een track van SZP onder een (nep)account van een paar jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Het enige mooie deel aan dit anthem is de mid die JDX geleverd heeft :lol:


Mid die JDX geleverd heeft?..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Kon het niet laten. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was.


Wow, nu je dit zo zegt, inderdaad.
Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:

Dit is een reactie van SZP zelf onder een track van SZP onder een (nep)account van een paar jaar terug.


:lol: :lol: :lol: dat wist ik niet

ik het maar serieus nemen toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel dik in HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel sterk sounddesign. Krijg er nog niet dat gevoel bij wat bij Qlimax hoort, maar als track zelf is dit meer dan geslaagd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Staat constant op repeat, die 2e climax is echt gruwelijk :loving: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima te doen wat mij betreft, melodie klinkt wat simplistisch, maar blijft stiekem wel hangen..

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het echt een hele vette track, maar vind het niet echt bij Qlimax passen.
Daarentegen denk ik ook wel dat Qlimax een ander thema gaat krijgen vanaf dit jaar. Dus wat dat betreft is de andere stijl van de track in lijn met een vernieuwd thema
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die kicks... :lol: :lol: :lol: ongelooflijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja die kick is echt beroerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje saaiige track, niet echt een Qlimax-gevoel, grafkicks en andere artiesten hadden imo meer een anthemwaardige staat van dienst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gevalletje vaak luisteren? Geen wow gevoel in ieder geval. Staat in verre schaduw van vorig jaar en vele anthems daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Ik vind het trouwens ook wel heel vaag dat het anthem voor het eerst op een Ace Of Spades wordt gedraaid :huh:


Past wel bij een doorsnee trackje.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle