Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
DIe intro en mid intro in HQ :drool:

De break zit vol met sfeer. Klinkt heel episch en groots. In combinatie met het show element denk ik wel heel gaaf. Kan me wel voorstellen dat sommige de melodie saai vinden voor een Qlimax anthem. De vocal voor de kick klinkt ook wel beetje geforceerd duister gemaakt. Tweede climax vind ik wel echt vet met die omhoog schietende melodie.

Al met al vind ik het wel een geslaagd anthem! Denk datie live in Arnhem wel echt tot zn recht komt. :thumbup:
Pedaalemre wrote:ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was.
:lol:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
Toen ik die break hoorde verwachtte ik echt een vette melodie in de climax, dit valt nogal tegen.
Mid-Intro is wel erg leuk.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Indy wrote:Vind alleen de break tof eigenlijk. Typisch SZP plaatje, maar geen Qlimax waardig anthem helaas. Kicks worden ook wel een beetje saai, maar dat is meer een smaakkwestie. Tldr; wat ik er van verwacht had. :)
Hier kan ik mij wel in vinden. Vind het wel een beetje te snel voor een SZP anthem. Had eerder een (jawel) B-Front of Bass Mod's verwacht. Volgend jaar Defqon legends met SZP.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Ik hoor mensen de mid-intro vet vinden, maar dit is toch ongelofelijk saai? Een kickje met een screech, nou WOW zeg. Dit truukje is al 100x in een track verwerkt. Buiten dat vind ik de track echt een slecht anthem. Totaal geen anthem gevoel.
A
Pedaalemre wrote:Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was.
Welke risico's dan
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
hotymoty wrote:Ik hoor mensen de mid-intro vet vinden, maar dit is toch ongelofelijk saai? Een kickje met een screech, nou WOW zeg. Dit truukje is al 100x in een track verwerkt.
Als je het zo gaat vereenvoudigen zouden bijna alle tracks saai zijn omdat het al een keer eerder gedaan is.
Het is een kick en een screech ja, maar hoe het precies klinkt maakt het vet.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Met de keer dat ik 'm luister vind ik 'm beter en beter worden. Overall een sterke track. Misschien niet echt het epische van Qlimax anthems, maar goed.
Over de hele track vind ik de vocals heel leuk, lijkt me ook echt een vet thema te gaan worden. :love:
Wat een heerlijke break overigens.

Komen ook 10 themawoorden aan bod, en in de video maar 9 logo's?
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Het enige mooie deel aan dit anthem is de mid die JDX geleverd heeft :lol:
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Anonymous wrote:
Pedaalemre wrote:Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was.
Welke risico's dan
'
Is dit niet een kopie van een post in reactie op We are the Fallen? Ging toen over die kick in dat nummer.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
YWalen wrote:
Anonymous wrote:
Welke risico's dan
'
Is dit niet een kopie van een post in reactie op We are the Fallen? Ging toen over die kick in dat nummer.
Dit is een reactie van SZP zelf onder een track van SZP onder een (nep)account van een paar jaar terug.
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
SimpleEffect wrote:Het enige mooie deel aan dit anthem is de mid die JDX geleverd heeft :lol:
Mid die JDX geleverd heeft?..
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
:lol: :lol: :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Kon het niet laten. :whistle:
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Wow, nu je dit zo zegt, inderdaad.
Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was. :yes:
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Mark With A Tarrel wrote:
Dit is een reactie van SZP zelf onder een track van SZP onder een (nep)account van een paar jaar terug.
:lol: :lol: :lol: dat wist ik niet

ik het maar serieus nemen toen.
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Heel dik in HQ!
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Heel sterk sounddesign. Krijg er nog niet dat gevoel bij wat bij Qlimax hoort, maar als track zelf is dit meer dan geslaagd. :)
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 6 hours ago
Staat constant op repeat, die 2e climax is echt gruwelijk :loving: :drool:
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Prima te doen wat mij betreft, melodie klinkt wat simplistisch, maar blijft stiekem wel hangen..

:thumbup:
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Vind het echt een hele vette track, maar vind het niet echt bij Qlimax passen.
Daarentegen denk ik ook wel dat Qlimax een ander thema gaat krijgen vanaf dit jaar. Dus wat dat betreft is de andere stijl van de track in lijn met een vernieuwd thema
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Haha die kicks... :lol: :lol: :lol: ongelooflijk..
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ja die kick is echt beroerd.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Beetje saaiige track, niet echt een Qlimax-gevoel, grafkicks en andere artiesten hadden imo meer een anthemwaardige staat van dienst.
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Gevalletje vaak luisteren? Geen wow gevoel in ieder geval. Staat in verre schaduw van vorig jaar en vele anthems daarvoor.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
DonnyD wrote:Ik vind het trouwens ook wel heel vaag dat het anthem voor het eerst op een Ace Of Spades wordt gedraaid :huh:
Past wel bij een doorsnee trackje.