Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 02:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een leuke plaat eigenlijk. Grappig detail: Spotify heeft nu de optie dat artiesten volledige muziek credits kunnen toevoegen en naast de namen van SZP staat er bij 'geproduceerd door' ook Joshua Dutriex (JDX).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiffler schreef:
De break is het enige interessante
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder die screech in de mid was de mid-intro nog best oke geweest. Nu vind ik het vervelend klinken. Zelfde geldt voor de synth in de climaxen. Klinkt te schrapend en te zeurderig imo. Melodie op zich vind ik best fijn. Break is prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een van de betere qlimax anthems van de laatste jaren, lekker stijltje hebben deze gasten toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben dus TOTAAL GEEN FAN van Sub Zero Project, maar dit nummer vind ik echt goed.
Ik had zoveel erger verwacht van een Qlimax Anthem gemaakt door SZP, maar ik vind dat het echt goed is uitgepakt! Pakkende melodie, vind de kicks nog best prima (ondanks dat ik ze normaal echt haat), er zit echt een hele lekkere sfeer in de break die wat mij betreft echt goed bij dit thema van Qlimax past, en ik vind het heel tof dat ze 'Qlimax' fluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 22:00 
 
Hardtraxx Addict

NotMegalodon schreef:
Een van de betere qlimax anthems van de laatste jaren, lekker stijltje hebben deze gasten toch!

De laatste jaren waren ze dan ook allemaal kut dus zo lastig is dat niet.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle