Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt als een prima track. Maar niet echt als een anthem op de één of andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:05 
 
Hardtraxxer

https://open.spotify.com/track/3K6svEnT ... 5IbwAwIevw

Hij staat online op Spotify!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
https://open.spotify.com/track/3K6svEnTQLbZBKRMnvbsQK?si=j1doAA3dR5-V5IbwAwIevw

Hij staat online op Spotify!!!


Wat vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In HQ Klinkt hij echt kneiters dik zeg :drool:

Die break is goud :loving: En die meeslepende melodie :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke in HQ is hij wel behoorlijk dik zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind hem echt nog steeds saai, ook in HQ :x En het helpt ook niet echt mee dat ik die kicks van SZP wel aardig zat begin te raken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom niet gewoon weer een keer triplet? En gwn een melodietje in de intro á la Nature of Our Mind? Dat is zó veel meer epischer en sfeerverhogender...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem echt heel vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd veel van het zelfde. Maar die break en die screeches zorgen toch wel voor kippenvel hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de mid voor SZP begrippen juist een beetje saai. Climax vind ik echt superdik :loving: en de 2e waarin de melo iets van toonhoogte veranderd :loving:

Edit: Schelle synths +1000
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:39 
 
Hardtraxx Crew

Gvd wat dik in HQ :loving: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het duistere Qlimax sfeertje mis ik wel een beetje, maar buiten dat op zich wel een fijne plaat. Vooral als de melodie omhoog gaat in de tweede climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool: :drool: Wat vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt een heel vet anthem geworden. In LQ wist ik het allemaal niet zo goed, maar zo klinkt het aardig vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:42 
 
Hardtraxx Addict

De HQ verandert weinig. Best een ok plaat voor random tussendoor, maar niet voor een Qlimax anthem. Nogmaals:

InfinI schreef:
Zet hier een Power Of The Mind of Nature Of Our Mind tegenover en besef even waar je naar luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:44 
 
Hardtraxx Elite

Mis een beetje samenhang tussen de intro/mid, de break en de climax.. Alle delen an sich vind ik wel vet, het geheel wat minder. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het mag dan wel een simpele melodie zijn en ja het kan idd niet op tegenover giganten als Power Of The Mind of Nature Of Our Mind, maar vind het toch gewoon een dikke anthem geworden. Misschien niet helemaal passend bij qlimax maar ach het heet niet voor niets The Game Changer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet verwacht, in HQ klinkt die zowaar best dik. Maar alsnog niet helemaal mijn ding, klinkt iets teveel als een normale SZP plaat. En die platen van SZP lijken erg op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind alleen de break tof eigenlijk. Typisch SZP plaatje, maar geen Qlimax waardig anthem helaas. Kicks worden ook wel een beetje saai, maar dat is meer een smaakkwestie. Tldr; wat ik er van verwacht had. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Vette break, mannelijke Qlimax vocal lijkt er snel ingeplakt (heel ander volume), imo kut kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die midintro.. Holy shit wat vet! Break voelt een klein beetje als Enya, kun je vast wel vette showdingen mee doen. Die violen en die game-effect geluidjes bekoren me wel. Melodie is perfect groots. Kicks in de climax voelen wel wat "compressed", ik ken de productieterm er niet voor, maar het voelt alsof hij niet de ruimte krijgt. Wel een heel toffe plaat overall, kun je qua show ook veel mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:12 
 
Hardtraxx Newbie

Ik kan me echt totaal niet vinden in alle kritiek hier. Ik vind het echt een hele goede track. Zeker anthem waardig. Zeker als je het vergelijkt met voorgaande jaren. 2016 anthem van Coone vond ik persoonlijk 10x niks. Tuurlijk zijn er een paar toppers die er boven uit springen, maar niet elk anthem hoeft het beste ooit te zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:17 
 

vind de track echt niks, had hier veel liever phuture noize of Myst gezien en had zelf b-front aangezien een goed anthem te maken zelfs ondanks dat ik zijn gerecyclede sounds en tracks ook zat ben.

vind het ook niet zo super vernieuwend, het is gewoon een standaard szp track.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle