Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ugh.. wat ongeloofelijk saai en onsamenhangend dit anthem zeg :thumbdown: . Na immortal essence wel de slechtste tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 08:38 
 
Hardtraxx Elite

Normaliter een groot fan van hun platen maar dit is echt heeeeel saai. Aardige game changer wel ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 09:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enorm vette plaat juist
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 09:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, ook na de HQ ben ik niet overtuigd...
Melodietje is opzich wel aardig, maar voelt wel een beetje als een slap aftreksel van The XPRMNT.

Midintro is ook vrij saai, al zullen ze hier qua show wel weer vette dingen mee kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Normaliter een groot fan van hun platen maar dit is echt heeeeel saai. Aardige game changer wel ja


Heb precies hetzelfde helaas. Zonde. Track pakt me eigenlijk op geen enkel vlak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik hoor mensen de mid-intro vet vinden, maar dit is toch ongelofelijk saai? Een kickje met een screech, nou WOW zeg.


Dit heb ik ook hoor! Het zijn voor mij maar een paar elementen en is zo traag als wat :x En daarnaast inderdaad al zo vaak gedaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meh :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 14:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Enorm lelijke kicks imo. Voor de rest doet hij me ook niet zo veel, climax is best saai en de break eveneens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 16:29 
 
Hardtraxx Newbie

De break is het enige interessante waar ze in een volle gelredome best wat leuks van kunnen maken.

Ik geef hem wat tijd vond het Defqon anthem eerst ook niks maar die is gaan groeien bij mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb bij dit anthem een beetje hetzelfde gevoel als dat ik bij veel anthems heb: thuis doet het me weinig, maar gecombineerd met de show-elementen op het evenement zelf zal dit wel vet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 18:27 
 
Hardtraxx Crew

Kan naar releases :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Ik heb bij dit anthem een beetje hetzelfde gevoel als dat ik bij veel anthems heb: thuis doet het me weinig, maar gecombineerd met de show-elementen op het evenement zelf zal dit wel vet worden.


Dan is mijn vraag: Is het dan wel een goede plaat? Als je zoveel andere elementen erbij nodig hebt om de plaat goed te vinden. Is niet zozeer een vraag direct over/aan jou maar zie het nu al een paar keer voorbij komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Fantazoo schreef:
Ik heb bij dit anthem een beetje hetzelfde gevoel als dat ik bij veel anthems heb: thuis doet het me weinig, maar gecombineerd met de show-elementen op het evenement zelf zal dit wel vet worden.


Dan is mijn vraag: Is het dan wel een goede plaat? Als je zoveel andere elementen erbij nodig hebt om de plaat goed te vinden. Is niet zozeer een vraag direct over/aan jou maar zie het nu al een paar keer voorbij komen


Of het een goede plaat IS kan ik niet over oordelen, daar bezit ik te weinig kennis over. Ik VIND het geen slechte plaat, maar hij doet me momenteel gewoon niet zoveel. Echter zal ik het met alle show-elementen er omheen wel vet vinden ga ik van uit.

Zoals sommige platen worden gemaakt als floorfiller (#neverforget) zullen platen als deze ook echt wel gemaakt worden om goed te vallen in een show. De artistieke vrijheid wordt volgens mij redelijk aan banden gelegd, aangezien een organisatie toch graag een bepaald gevoel of bepaald thema in het anthem wil zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 20:29 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
Fantazoo schreef:
Ik heb bij dit anthem een beetje hetzelfde gevoel als dat ik bij veel anthems heb: thuis doet het me weinig, maar gecombineerd met de show-elementen op het evenement zelf zal dit wel vet worden.


Dan is mijn vraag: Is het dan wel een goede plaat? Als je zoveel andere elementen erbij nodig hebt om de plaat goed te vinden. Is niet zozeer een vraag direct over/aan jou maar zie het nu al een paar keer voorbij komen


Ja het kan dan nog een goede plaat zijn. Kunst, waar muziek onder valt, is afhankelijk van context (omgeving). Musea zijn een goed voorbeeld, bepaalde kunststukken hangen/staan op secuur gekozen locaties omdat het het kunststuk versterkt. Net zoals de Nachtwacht mij achter m'n computertje minder doet dan in het Rijksmuseum. The Beatles werden gigantisch vanwege de tijd waarin zij actief waren, ze waren waarschijnlijk nooit zo groot geworden in de jaren 80. Context is belangrijk voor kunst.
Qlimax moet je daarom zien als het museum waar muziek tentoongesteld wordt. En doordat het museum gewoon de muziek kan versterken en het beste podium kan bieden, wordt het vele malen sterker. Context is belangrijk en Qlimax is natuurlijk een veel sterkere omgeving dan je eigen huiskamer. Dusja, de track kan dan zeker nog goed zijn.

Overigens is context meer dan alleen omgeving, maar in dit geval gaat het even sterk om dat gedeelte van context.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 21:27 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
foto

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 22:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Normaliter een groot fan van hun platen maar dit is echt heeeeel saai.

Heb dit helaas ook. Ben daarnaast normaal fan van hun kicks, maar hier in de climaxen zijn ze echt storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 23:44 
 
Hardtraxx Addict

DisAster schreef:
Uniforce schreef:
foto

:lol: :lol:

Kijk het dan, op het dak! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

Knettah schreef:
vaag verhaal


Dat zeg ik, het is een kut plaat dat een show nodig heeft om nog iets te worden (oke geen kut plaat, wel kut kicks wat het volledig verneukt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Dat zeg ik, het is een kut plaat dat een show nodig heeft om nog iets te worden (oke geen kut plaat, wel kut kicks wat het volledig verneukt)


Ik denk dat je ook rekening moet houden met de intentie waarmee een plaat geschreven wordt. Net zoals Brutalized niet is geschreven met de intentie om huilend (van emoties) op de vloer te staan, is deze plaat misschien ook niet geschreven met de intentie om thuis achter je laptopje te luisteren. Het idee dat het een show nodig heeft kan je ook opvatten dat de plaat en de show een geheel vormen; een plaat die je net zo goed (of kut) vind als deze kan misschien veel minder voordeel halen uit zo'n show dan deze plaat die met de intentie van een show in elkaar wordt gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
ErikZ schreef:

Dat zeg ik, het is een kut plaat dat een show nodig heeft om nog iets te worden (oke geen kut plaat, wel kut kicks wat het volledig verneukt)


Ik denk dat je ook rekening moet houden met de intentie waarmee een plaat geschreven wordt. Net zoals Brutalized niet is geschreven met de intentie om huilend (van emoties) op de vloer te staan, is deze plaat misschien ook niet geschreven met de intentie om thuis achter je laptopje te luisteren. Het idee dat het een show nodig heeft kan je ook opvatten dat de plaat en de show een geheel vormen; een plaat die je net zo goed (of kut) vind als deze kan misschien veel minder voordeel halen uit zo'n show dan deze plaat die met de intentie van een show in elkaar wordt gezet.

Ik geloof nog steeds niet dat Brutalized werd gemaakt met de intentie om te trollen. Volgens mij was die gewoon zo kut dat iedereen dacht dat het een trol was en vervolgens zijn de heren van Malice het zelf maar gaan zien als trol.

Deze plaat doet me verder nog steeds niets...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een onsamenhangende plaat. Vind alle verschillende onderdelen totaal niet bij elkaar passen. Kicks zijn 3 keer niks, Die Qlimax vocal past daar totaal niet, die mid-intro is een lelijke kick met een rare screech, maar de climax-melo is wel leuk. Ik twijfel of ik dit het slechte Qlimax anthem ooit vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 19:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind heel hun stijl al een jaar niet meer boeiend, ben die kicks onderhand wel beu.. :/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle