Ugh.. wat ongeloofelijk saai en onsamenhangend dit anthem zeg
. Na immortal essence wel de slechtste tot nu toe.
Related topics
- View the latest post: Qlimax 2018 || The Game Changer (24-11-2018, Gelredome, Arnhem)
- View the latest post: VA - Qlimax 2018 - The Game Changer
- View the latest post: Hysta & X-Pander - Game Changer (CBK-08)
- View the latest post: Sub Zero Project & KELTEK - Break The Game (DWX-630)
- View the latest post: Sub Sonik & Sub Zero Project @ Intents Festival 2017 Mainstage
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Normaliter een groot fan van hun platen maar dit is echt heeeeel saai. Aardige game changer wel ja
Nee, ook na de HQ ben ik niet overtuigd...
Melodietje is opzich wel aardig, maar voelt wel een beetje als een slap aftreksel van The XPRMNT.
Midintro is ook vrij saai, al zullen ze hier qua show wel weer vette dingen mee kunnen doen.
Melodietje is opzich wel aardig, maar voelt wel een beetje als een slap aftreksel van The XPRMNT.
Midintro is ook vrij saai, al zullen ze hier qua show wel weer vette dingen mee kunnen doen.
Heb precies hetzelfde helaas. Zonde. Track pakt me eigenlijk op geen enkel vlak.Millard Fillmore wrote:Normaliter een groot fan van hun platen maar dit is echt heeeeel saai. Aardige game changer wel ja
Dit heb ik ook hoor! Het zijn voor mij maar een paar elementen en is zo traag als wathotymoty wrote:Ik hoor mensen de mid-intro vet vinden, maar dit is toch ongelofelijk saai? Een kickje met een screech, nou WOW zeg.
Enorm lelijke kicks imo. Voor de rest doet hij me ook niet zo veel, climax is best saai en de break eveneens.
-
SHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2018
- last seen Mar 2020
De break is het enige interessante waar ze in een volle gelredome best wat leuks van kunnen maken.
Ik geef hem wat tijd vond het Defqon anthem eerst ook niks maar die is gaan groeien bij mij
Ik geef hem wat tijd vond het Defqon anthem eerst ook niks maar die is gaan groeien bij mij
Ik heb bij dit anthem een beetje hetzelfde gevoel als dat ik bij veel anthems heb: thuis doet het me weinig, maar gecombineerd met de show-elementen op het evenement zelf zal dit wel vet worden.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Kan naar releases 
Fantazoo wrote:Ik heb bij dit anthem een beetje hetzelfde gevoel als dat ik bij veel anthems heb: thuis doet het me weinig, maar gecombineerd met de show-elementen op het evenement zelf zal dit wel vet worden.
Dan is mijn vraag: Is het dan wel een goede plaat? Als je zoveel andere elementen erbij nodig hebt om de plaat goed te vinden. Is niet zozeer een vraag direct over/aan jou maar zie het nu al een paar keer voorbij komen
Of het een goede plaat IS kan ik niet over oordelen, daar bezit ik te weinig kennis over. Ik VIND het geen slechte plaat, maar hij doet me momenteel gewoon niet zoveel. Echter zal ik het met alle show-elementen er omheen wel vet vinden ga ik van uit.ErikZ wrote:Fantazoo wrote:Ik heb bij dit anthem een beetje hetzelfde gevoel als dat ik bij veel anthems heb: thuis doet het me weinig, maar gecombineerd met de show-elementen op het evenement zelf zal dit wel vet worden.
Dan is mijn vraag: Is het dan wel een goede plaat? Als je zoveel andere elementen erbij nodig hebt om de plaat goed te vinden. Is niet zozeer een vraag direct over/aan jou maar zie het nu al een paar keer voorbij komen
Zoals sommige platen worden gemaakt als floorfiller (#neverforget) zullen platen als deze ook echt wel gemaakt worden om goed te vallen in een show. De artistieke vrijheid wordt volgens mij redelijk aan banden gelegd, aangezien een organisatie toch graag een bepaald gevoel of bepaald thema in het anthem wil zien.
-
KHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2018
- last seen Jun 2022
Ja het kan dan nog een goede plaat zijn. Kunst, waar muziek onder valt, is afhankelijk van context (omgeving). Musea zijn een goed voorbeeld, bepaalde kunststukken hangen/staan op secuur gekozen locaties omdat het het kunststuk versterkt. Net zoals de Nachtwacht mij achter m'n computertje minder doet dan in het Rijksmuseum. The Beatles werden gigantisch vanwege de tijd waarin zij actief waren, ze waren waarschijnlijk nooit zo groot geworden in de jaren 80. Context is belangrijk voor kunst.ErikZ wrote:Fantazoo wrote:Ik heb bij dit anthem een beetje hetzelfde gevoel als dat ik bij veel anthems heb: thuis doet het me weinig, maar gecombineerd met de show-elementen op het evenement zelf zal dit wel vet worden.
Qlimax moet je daarom zien als het museum waar muziek tentoongesteld wordt. En doordat het museum gewoon de muziek kan versterken en het beste podium kan bieden, wordt het vele malen sterker. Context is belangrijk en Qlimax is natuurlijk een veel sterkere omgeving dan je eigen huiskamer. Dusja, de track kan dan zeker nog goed zijn.
Overigens is context meer dan alleen omgeving, maar in dit geval gaat het even sterk om dat gedeelte van context.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago

-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Heb dit helaas ook. Ben daarnaast normaal fan van hun kicks, maar hier in de climaxen zijn ze echt storend.Millard Fillmore wrote:Normaliter een groot fan van hun platen maar dit is echt heeeeel saai.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Kijk het dan, op het dak!DisAster wrote:Uniforce wrote:foto![]()
Dat zeg ik, het is een kut plaat dat een show nodig heeft om nog iets te worden (oke geen kut plaat, wel kut kicks wat het volledig verneukt)Knettah wrote:vaag verhaal
Ik denk dat je ook rekening moet houden met de intentie waarmee een plaat geschreven wordt. Net zoals Brutalized niet is geschreven met de intentie om huilend (van emoties) op de vloer te staan, is deze plaat misschien ook niet geschreven met de intentie om thuis achter je laptopje te luisteren. Het idee dat het een show nodig heeft kan je ook opvatten dat de plaat en de show een geheel vormen; een plaat die je net zo goed (of kut) vind als deze kan misschien veel minder voordeel halen uit zo'n show dan deze plaat die met de intentie van een show in elkaar wordt gezet.ErikZ wrote:
Dat zeg ik, het is een kut plaat dat een show nodig heeft om nog iets te worden (oke geen kut plaat, wel kut kicks wat het volledig verneukt)
Ik geloof nog steeds niet dat Brutalized werd gemaakt met de intentie om te trollen. Volgens mij was die gewoon zo kut dat iedereen dacht dat het een trol was en vervolgens zijn de heren van Malice het zelf maar gaan zien als trol.broodjebeenham wrote:Ik denk dat je ook rekening moet houden met de intentie waarmee een plaat geschreven wordt. Net zoals Brutalized niet is geschreven met de intentie om huilend (van emoties) op de vloer te staan, is deze plaat misschien ook niet geschreven met de intentie om thuis achter je laptopje te luisteren. Het idee dat het een show nodig heeft kan je ook opvatten dat de plaat en de show een geheel vormen; een plaat die je net zo goed (of kut) vind als deze kan misschien veel minder voordeel halen uit zo'n show dan deze plaat die met de intentie van een show in elkaar wordt gezet.ErikZ wrote:
Dat zeg ik, het is een kut plaat dat een show nodig heeft om nog iets te worden (oke geen kut plaat, wel kut kicks wat het volledig verneukt)
Deze plaat doet me verder nog steeds niets...
Wat een onsamenhangende plaat. Vind alle verschillende onderdelen totaal niet bij elkaar passen. Kicks zijn 3 keer niks, Die Qlimax vocal past daar totaal niet, die mid-intro is een lelijke kick met een rare screech, maar de climax-melo is wel leuk. Ik twijfel of ik dit het slechte Qlimax anthem ooit vind.