Vind dit echt een heel vet anthem
. De mid is gigantisch dik, maar ik vind ook de break en de melodie heel sfeervol, iets melancholisch ofzo? Past echt goed bij het thema van dit jaar imo
Related topics
- View the latest post: Qlimax 2018 || The Game Changer (24-11-2018, Gelredome, Arnhem)
- View the latest post: VA - Qlimax 2018 - The Game Changer
- View the latest post: Hysta & X-Pander - Game Changer (CBK-08)
- View the latest post: Sub Zero Project & KELTEK - Break The Game (DWX-630)
- View the latest post: Sub Sonik & Sub Zero Project @ Intents Festival 2017 Mainstage
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxxer
- 181 posts member since 2010
- last seen 23 days ago
Als normale SZP plaat ja, maar als Qlimax anthem nee, daarvoor mist er wat. Gewoon prima plaat maar zal mij niet lang bij blijven als Qlimax anthem.. 
Leuk! een beetje te simpel op sommige punten voor een qlimax anthem (zeker vergeleken met die van Wildstylez), maar de climax klinkt typisch SZP met genoeg drive, de tweede climax is een goede variatie op de eerste en de algemene sfeer lijkt ook wel goed te zitten. Ik had zelf liever een iets minder simpele melodie gezien en een wat interessanter begin (deel met de kick klinkt nogal leeg), maar is zeker geen slecht qlimax anthem.
Typische Qlimax plaat. Altijd een plaat die beneden het gemiddelde van de betreffende producer zit.
Hij is aardig.
Hij is aardig.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Altijd is een beetje overdreven.Kaasstaaf wrote:Typische Qlimax plaat. Altijd een plaat die beneden het gemiddelde van de betreffende producer zit.
Hij is aardig.
-
RHardtraxxer
- 120 posts member since 2015
- last seen Jun 2022
Moet hem denk ik nog maar een paar keer luisteren, want zo op het eerste gehoor klinkt het als een oersaaie plaat 
De mid en break vind ik echt dik hoor!
Melodie is wat simpel maar ook wel prima. Verder komt er wel redelijk de duistere sfeer op mij over.
Op het eerste gehoor dus zeker geen verkeerd anthem imo
Op het eerste gehoor dus zeker geen verkeerd anthem imo
Een Qlimax anthem komt gewoon nog iets te vroeg voor deze jongens! Zoals ik al had verwacht is het niet anthem waardig.. Een aardige SZP plaat maar meer ook niet 
Het begon goed met die dikke mid, maar alles wat daarna komt is gewoon niks voor mij. Helaas!
Thema The Game Changer en dan met zo'n doorsnee plaat aankomen. Voelt allemaal nog erg simpel aan, waar ik normaal wel fan ben van SZP platen. Ze zijn inderdaad leuk bezig, maar dit is wat te vroeg voor zoiets groots. Toch wel een behoorlijk contrast als ik het Anthem van Wildstylez ernaast hou qua sfeer. Misschien denk ik er met een hq anders over
Vind ik dus ook. Blijf erbij dat B-Front de meest geschikte kandidaat is voor een Qlimax anthem. Maar aan de andere kant, dat was dan wel in het "oude" Qlimax thema, want uit de Gamechanger begrijp ik dat het thema ook op de schop gaat. In dat geval vind ik het vernieuwende dan wel weer bij SZP passen.DonnyD wrote:Een Qlimax anthem komt gewoon nog iets te vroeg voor deze jongens! Zoals ik al had verwacht is het niet anthem waardig.. Een aardige SZP plaat maar meer ook niet
Na Immortal Essence vind ik dit het minste Qlinax anthem ooit. De midintro is leuk maar daar is dan ook gelijk alles mee gezegd. Nee, dit maakt me verre van blij. 
Er zijn volgens mij best veel artiesten die toch meer deze eer verdienen dan SZP, het is geen slechte plaat maar er ontbreekt voor mij toch een bepaald "iets". Beetje saai/simpel allemaal, terwijl je toch best een bak creativiteit kan verwachten van SZP.
Waarom geen MYST, Phuture Noize, B-Front, KELTEK, Dbstf, RVAGE ofzo, omdat ze al anthems hebben gemaakt of dat deze gasten al 'langer mee draaien'? Geen idee, maar deze dj's hebben de afgelopen tijd toch pure kwaliteit afgeleverd en ze kunnen prima een sfeer in een plaat neerzetten. Waarschijnlijk moet de hypetrein blijven rijden.
Afijn, klinkt voor mij echt niet als een anthem, ook niet het gevoel dat er moeite is gedaan om er echt iets bijzonders van te maken. Dat lijkt me toch prioriteit 1 bij het maken van een anthem..
Waarom geen MYST, Phuture Noize, B-Front, KELTEK, Dbstf, RVAGE ofzo, omdat ze al anthems hebben gemaakt of dat deze gasten al 'langer mee draaien'? Geen idee, maar deze dj's hebben de afgelopen tijd toch pure kwaliteit afgeleverd en ze kunnen prima een sfeer in een plaat neerzetten. Waarschijnlijk moet de hypetrein blijven rijden.
Afijn, klinkt voor mij echt niet als een anthem, ook niet het gevoel dat er moeite is gedaan om er echt iets bijzonders van te maken. Dat lijkt me toch prioriteit 1 bij het maken van een anthem..
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Paar keer geluisterd nu en vind hem wel vet. Tweede climax zit echt een bak drive in met die kleine verandering in melodie. Toffe plaat, maar zoals anderen ookal zeiden het is niet heel speciaal, alsof er nog iets mist.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Natuurlijk speelt het mee dat SZP heel populair is, dat is toch logisch. Verder snap ik uit je lijstje RVAGE echt niet, ja hij maakt goede platen maar die is nog echt compleet in de nieuwkomersfase. DBSTF hebben verder al een Qlimax anthem gehad. KELTEK ook want PP anthem 2012.Hardstylistic wrote:Er zijn volgens mij best veel artiesten die toch meer deze eer verdienen dan SZP, het is geen slechte plaat maar er ontbreekt voor mij toch een bepaald "iets". Beetje saai/simpel allemaal, terwijl je toch best een bak creativiteit kan verwachten van SZP.
nee vind dit niks.
jammer, qlimax anthems waren altijd goede tracks, is voor mij al een paar jaar niet meer zo
jammer, qlimax anthems waren altijd goede tracks, is voor mij al een paar jaar niet meer zo
-
A
Ben ik de enige die vind dat die mannen Qlimax vocal te laat komt voor de climax?
Ik vind het trouwens ook wel heel vaag dat het anthem voor het eerst op een Ace Of Spades wordt gedraaid 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Misschien hadden ze hem pas laat af? Zou ook gelijk kunnen verklaren waarom het zo lang stil bleef rondom het anthem.DonnyD wrote:Ik vind het trouwens ook wel heel vaag dat het anthem voor het eerst op een Ace Of Spades wordt gedraaid
Hele saaie plaat, en van die kicks krijg ik ook een ziekte
D-Block & S-Te-Fan hadden ‘m in 2009.Hardstylistic wrote:Er zijn volgens mij best veel artiesten die toch meer deze eer verdienen dan SZP, het is geen slechte plaat maar er ontbreekt voor mij toch een bepaald "iets". Beetje saai/simpel allemaal, terwijl je toch best een bak creativiteit kan verwachten van SZP.
Dat zou inderdaad ook kunnenPedaalemre wrote:Misschien hadden ze hem pas laat af? Zou ook gelijk kunnen verklaren waarom het zo lang stil bleef rondom het anthem.
Ik kan me herinneren dat Q daarvoor een deadline stelt die 3 a 4 maanden van te voren gehaald moet worden?Pedaalemre wrote:Misschien hadden ze hem pas laat af? Zou ook gelijk kunnen verklaren waarom het zo lang stil bleef rondom het anthem.DonnyD wrote:Ik vind het trouwens ook wel heel vaag dat het anthem voor het eerst op een Ace Of Spades wordt gedraaid
Juist vanwege de promotie etc.
Waar ik dit las weet ik niet meer.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Als dat zo is, waarom draaien ze hem dan niet eerder? Sowieso is het elk jaar random, soms wordt het anthem al in augustus gedraaid op een feest (WSZ Mysteryland) en soms slechts een paar weken voor Qlimax voor het eerstNuracore wrote:Ik kan me herinneren dat Q daarvoor een deadline stelt die 3 a 4 maanden van te voren gehaald moet worden?Pedaalemre wrote:Misschien hadden ze hem pas laat af? Zou ook gelijk kunnen verklaren waarom het zo lang stil bleef rondom het anthem.DonnyD wrote:Ik vind het trouwens ook wel heel vaag dat het anthem voor het eerst op een Ace Of Spades wordt gedraaid
Juist vanwege de promotie etc.
Waar ik dit las weet ik niet meer.
Ik gok dat ze op groen licht van Q moeten wachten tot ze het mogen draaien. Had het toch liever zoals vorig jaar tijdens een endshow zodat we niet weten wie het anthem heeft gemaakt. Al was het dit jaar niet zo moeilijk te raden dan.