Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit echt een heel vet anthem :drool: . De mid is gigantisch dik, maar ik vind ook de break en de melodie heel sfeervol, iets melancholisch ofzo? Past echt goed bij het thema van dit jaar imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 11:55 
 
Hardtraxxer

Als normale SZP plaat ja, maar als Qlimax anthem nee, daarvoor mist er wat. Gewoon prima plaat maar zal mij niet lang bij blijven als Qlimax anthem.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk! een beetje te simpel op sommige punten voor een qlimax anthem (zeker vergeleken met die van Wildstylez), maar de climax klinkt typisch SZP met genoeg drive, de tweede climax is een goede variatie op de eerste en de algemene sfeer lijkt ook wel goed te zitten. Ik had zelf liever een iets minder simpele melodie gezien en een wat interessanter begin (deel met de kick klinkt nogal leeg), maar is zeker geen slecht qlimax anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Typische Qlimax plaat. Altijd een plaat die beneden het gemiddelde van de betreffende producer zit.

Hij is aardig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 12:19 
 
Hardtraxx Elite

Kaasstaaf schreef:
Typische Qlimax plaat. Altijd een plaat die beneden het gemiddelde van de betreffende producer zit.

Hij is aardig. :)

Altijd is een beetje overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 12:21 
 
Hardtraxxer

Moet hem denk ik nog maar een paar keer luisteren, want zo op het eerste gehoor klinkt het als een oersaaie plaat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mid en break vind ik echt dik hoor! :D Melodie is wat simpel maar ook wel prima. Verder komt er wel redelijk de duistere sfeer op mij over.

Op het eerste gehoor dus zeker geen verkeerd anthem imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een Qlimax anthem komt gewoon nog iets te vroeg voor deze jongens! Zoals ik al had verwacht is het niet anthem waardig.. Een aardige SZP plaat maar meer ook niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het begon goed met die dikke mid, maar alles wat daarna komt is gewoon niks voor mij. Helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thema The Game Changer en dan met zo'n doorsnee plaat aankomen. Voelt allemaal nog erg simpel aan, waar ik normaal wel fan ben van SZP platen. Ze zijn inderdaad leuk bezig, maar dit is wat te vroeg voor zoiets groots. Toch wel een behoorlijk contrast als ik het Anthem van Wildstylez ernaast hou qua sfeer. Misschien denk ik er met een hq anders over
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Een Qlimax anthem komt gewoon nog iets te vroeg voor deze jongens! Zoals ik al had verwacht is het niet anthem waardig.. Een aardige SZP plaat maar meer ook niet :/


Vind ik dus ook. Blijf erbij dat B-Front de meest geschikte kandidaat is voor een Qlimax anthem. Maar aan de andere kant, dat was dan wel in het "oude" Qlimax thema, want uit de Gamechanger begrijp ik dat het thema ook op de schop gaat. In dat geval vind ik het vernieuwende dan wel weer bij SZP passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Immortal Essence vind ik dit het minste Qlinax anthem ooit. De midintro is leuk maar daar is dan ook gelijk alles mee gezegd. Nee, dit maakt me verre van blij. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er zijn volgens mij best veel artiesten die toch meer deze eer verdienen dan SZP, het is geen slechte plaat maar er ontbreekt voor mij toch een bepaald "iets". Beetje saai/simpel allemaal, terwijl je toch best een bak creativiteit kan verwachten van SZP.

Waarom geen MYST, Phuture Noize, B-Front, KELTEK, Dbstf, RVAGE ofzo, omdat ze al anthems hebben gemaakt of dat deze gasten al 'langer mee draaien'? Geen idee, maar deze dj's hebben de afgelopen tijd toch pure kwaliteit afgeleverd en ze kunnen prima een sfeer in een plaat neerzetten. Waarschijnlijk moet de hypetrein blijven rijden.

Afijn, klinkt voor mij echt niet als een anthem, ook niet het gevoel dat er moeite is gedaan om er echt iets bijzonders van te maken. Dat lijkt me toch prioriteit 1 bij het maken van een anthem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 17:14 
 
Hardtraxx Addict

Paar keer geluisterd nu en vind hem wel vet. Tweede climax zit echt een bak drive in met die kleine verandering in melodie. Toffe plaat, maar zoals anderen ookal zeiden het is niet heel speciaal, alsof er nog iets mist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstylistic schreef:
Er zijn volgens mij best veel artiesten die toch meer deze eer verdienen dan SZP, het is geen slechte plaat maar er ontbreekt voor mij toch een bepaald "iets". Beetje saai/simpel allemaal, terwijl je toch best een bak creativiteit kan verwachten van SZP.

Waarom geen MYST, Phuture Noize, B-Front, KELTEK, Dbstf, RVAGE ofzo, omdat ze al anthems hebben gemaakt of dat deze gasten al 'langer mee draaien'? Geen idee, maar deze dj's hebben de afgelopen tijd toch pure kwaliteit afgeleverd en ze kunnen prima een sfeer in een plaat neerzetten. Waarschijnlijk moet de hypetrein blijven rijden.

Afijn, klinkt voor mij echt niet als een anthem, ook niet het gevoel dat er moeite is gedaan om er echt iets bijzonders van te maken. Dat lijkt me toch prioriteit 1 bij het maken van een anthem..


Natuurlijk speelt het mee dat SZP heel populair is, dat is toch logisch. Verder snap ik uit je lijstje RVAGE echt niet, ja hij maakt goede platen maar die is nog echt compleet in de nieuwkomersfase. DBSTF hebben verder al een Qlimax anthem gehad. KELTEK ook want PP anthem 2012.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 19:10 
 

nee vind dit niks.

jammer, qlimax anthems waren altijd goede tracks, is voor mij al een paar jaar niet meer zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ik de enige die vind dat die mannen Qlimax vocal te laat komt voor de climax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het trouwens ook wel heel vaag dat het anthem voor het eerst op een Ace Of Spades wordt gedraaid :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Ik vind het trouwens ook wel heel vaag dat het anthem voor het eerst op een Ace Of Spades wordt gedraaid :huh:


Misschien hadden ze hem pas laat af? Zou ook gelijk kunnen verklaren waarom het zo lang stil bleef rondom het anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele saaie plaat, en van die kicks krijg ik ook een ziekte
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 23:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Er zijn volgens mij best veel artiesten die toch meer deze eer verdienen dan SZP, het is geen slechte plaat maar er ontbreekt voor mij toch een bepaald "iets". Beetje saai/simpel allemaal, terwijl je toch best een bak creativiteit kan verwachten van SZP.

Waarom geen MYST, Phuture Noize, B-Front, KELTEK, Dbstf, RVAGE ofzo, omdat ze al anthems hebben gemaakt of dat deze gasten al 'langer mee draaien'? Geen idee, maar deze dj's hebben de afgelopen tijd toch pure kwaliteit afgeleverd en ze kunnen prima een sfeer in een plaat neerzetten. Waarschijnlijk moet de hypetrein blijven rijden.

Afijn, klinkt voor mij echt niet als een anthem, ook niet het gevoel dat er moeite is gedaan om er echt iets bijzonders van te maken. Dat lijkt me toch prioriteit 1 bij het maken van een anthem..

D-Block & S-Te-Fan hadden ‘m in 2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 09:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Misschien hadden ze hem pas laat af? Zou ook gelijk kunnen verklaren waarom het zo lang stil bleef rondom het anthem.


Dat zou inderdaad ook kunnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
DonnyD schreef:
Ik vind het trouwens ook wel heel vaag dat het anthem voor het eerst op een Ace Of Spades wordt gedraaid :huh:


Misschien hadden ze hem pas laat af? Zou ook gelijk kunnen verklaren waarom het zo lang stil bleef rondom het anthem.


Ik kan me herinneren dat Q daarvoor een deadline stelt die 3 a 4 maanden van te voren gehaald moet worden?
Juist vanwege de promotie etc.
Waar ik dit las weet ik niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
DonnyD schreef:
Ik vind het trouwens ook wel heel vaag dat het anthem voor het eerst op een Ace Of Spades wordt gedraaid :huh:


Misschien hadden ze hem pas laat af? Zou ook gelijk kunnen verklaren waarom het zo lang stil bleef rondom het anthem.


Ik kan me herinneren dat Q daarvoor een deadline stelt die 3 a 4 maanden van te voren gehaald moet worden?
Juist vanwege de promotie etc.
Waar ik dit las weet ik niet meer.


Als dat zo is, waarom draaien ze hem dan niet eerder? Sowieso is het elk jaar random, soms wordt het anthem al in augustus gedraaid op een feest (WSZ Mysteryland) en soms slechts een paar weken voor Qlimax voor het eerst
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok dat ze op groen licht van Q moeten wachten tot ze het mogen draaien. Had het toch liever zoals vorig jaar tijdens een endshow zodat we niet weten wie het anthem heeft gemaakt. Al was het dit jaar niet zo moeilijk te raden dan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle