De Music Made Addictz podcast met Sound Rush had het ook over dat er al eerste singles waren, dus ik verwacht Sticks and Stones hier ook wel bij.
Knap om te zien hoe ze in een paar jaar qua productiekwaliteit omhoog zijn gegaan en hoe ze van een "opener" naar een primetime act zijn gegaan met een hele vrolijke en positieve sound en uitstraling. Gun het ze wel .
Klopt. Dat heb ik dus ook. Vind het fijn om naar ze te luisteren en hun positiviteit doet het ook altijd goed. Ze zijn altijd vrolijk als je wat ziet voorbij komen van ze. Vind hun sound ook echt heel goed. Een hele dikke toevoeging aan de scène.
De Music Made Addictz podcast met Sound Rush had het ook over dat er al eerste singles waren, dus ik verwacht Sticks and Stones hier ook wel bij.
Knap om te zien hoe ze in een paar jaar qua productiekwaliteit omhoog zijn gegaan en hoe ze van een "opener" naar een primetime act zijn gegaan met een hele vrolijke en positieve sound en uitstraling. Gun het ze wel .
Ik denk niet dat Sticks and Stones op het album komt, aangezien die op het label van W&W is gereleased als solo, en dit op AOC wordt gereleased?
Heel veel zin in dit album. De jongens zijn inderdaad geweldig bezig, hun sound bevalt me zeker wel. De "rauwe" tracks doen het wat mij betreft ook goed. Helaas nog wel ff wachten....
Net even aan Sound Rush gevraagd wat er nog met Rescue Me (Back To The Roots Remix) gaat gebeuren, ze zijn aan het kijken om hem op het album te doen. En anders een free release.
Gisteren de livestream van AOC een beetje gevolgd. Awaken me wordt samen / opnieuw afgemaakt met Sefa, No Time To Die wordt waarschijnlijk een free release en die plaat met Demi Kanon komt niet op het album.
Gisteren de livestream van AOC een beetje gevolgd. Awaken me wordt samen / opnieuw afgemaakt met Sefa, No Time To Die wordt waarschijnlijk een free release en die plaat met Demi Kanon komt niet op het album.
Mag toch hopen dat awaken me geen Frenchcore plaat wordt Vind dat echt een lekkere track.
Mag toch hopen dat awaken me geen Frenchcore plaat wordt Vind dat echt een lekkere track.
Ga er maar wel vanuit, meende te horen dat hij zijn fans "met hooivorken bij zijn voordeur zullen staan als het een minder snel tempo is" toen hij met SZP aan het videobellen was.