Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 11:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een album van deze tijd is imo een collecters item geworden voor de fan van de desbetreffende artiest. Op een paar uitzonderingen (artiesten albums) daar gelaten..

Desalniettemin vind ik dit een erg fijn album ondanks dat de meeste tracks al uitgebracht zijn. Het restant wat niet uitgebracht is zijn namelijk mijn favoriete nummers van het album. No One Ever Knows, Infinite Skies :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ook meer nieuwe platen verwacht/gehoopt. Ongetwijfeld zal nu worden gezegd 'We hebben iedere maand een plaat gereleased en dat is de reden dat het niet aan die verwachtingen voldoet', maar dat zou ik vrij kortzichtig vinden. Desalniettemin aantal leuke platen, maar dus niks onverwachts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een domper zeg.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 17:53 
 
Hardtraxxer

Wauw, wat keek ik hier naar uit :cry: . Vond de laatste platen al wat minder van ze (met Coone deed mij niks, collab met Ketek ook niet zo), dus ja dit album...Pff! Aangezien het album was uitgesteld konden er wel 5 (eerdergenoemde) tracks bij. Ja 2020 is nu echt een rampjaar geworden..... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 19:39 
 
Hardtraxxer

Haha beetje overdreven niet.
Ik snap ze wel, hoeveel dj's wachten met releases in de corona tijd of brengen helemaal niets uit nu ivm covid.
Ze hebben ongetwijfeld al een paar nieuwe platen klaar liggen, daar word gewoon mee gewacht naar mijn mening begrijpelijk, neem Atmozfears, zijn album zou ook anders gereleased worden, elke maand een release, nou dat is ook veranderd wat ik ook kan inkomen.

Qua feesten en vrijheid is 2020 een rot jaar, nu gewoon hopen op 2021, en dan wellicht na de zomer op feesten enzovoorts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Haha beetje overdreven niet.
Ik snap ze wel, hoeveel dj's wachten met releases in de corona tijd of brengen helemaal niets uit nu ivm covid.
Ze hebben ongetwijfeld al een paar nieuwe platen klaar liggen, daar word gewoon mee gewacht naar mijn mening


Hier mee eens, denk dat de tracklist al een tijdje geleden bepaald is. Vervolgens is de releasedatum uitgesteld en zijn er inmiddels meer singles gereleased. Ja, hierdoor is de nieuwigheid er wel een beetje vanaf, maar maakt de nieuwe tracks niet minder goed.

Vind dat de heren zich echt onderscheiden door hun enthousiasme voor Hardstyle en de moeite die ze steken in het contact met fans. Bovendien is de kwaliteit van hun releases ook dik in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Bowlingbal schreef:
Een album van deze tijd is imo een collecters item geworden voor de fan van de desbetreffende artiest. Op een paar uitzonderingen (artiesten albums) daar gelaten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
HardstyleFreak schreef:
Als ze Awaken Me omdopen naar Frenchcore plaat zijn ze af, wat een dikke faal als ze dat doen


Deze staat niet op het album in ieder geval


vroeger toen een album nog echt een album was, nowadays is een album gevuld met tracks die iedereen al beu gedraait heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen de outro van Infinite Skies is leuk. Matig album dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 12:11 
 
Donateur

Citaat:
vroeger toen een album nog echt een album was, nowadays is een album gevuld met tracks die iedereen al beu gedraait heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 19:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is wel zeer matig hoor. Een album met 10 tracks waarvan er maar 4 'nieuw' zijn waaronder een Tweekacore Remix. Dikke middelvinger naar je fans.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle