Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Een album van deze tijd is imo een collecters item geworden voor de fan van de desbetreffende artiest. Op een paar uitzonderingen (artiesten albums) daar gelaten..

Desalniettemin vind ik dit een erg fijn album ondanks dat de meeste tracks al uitgebracht zijn. Het restant wat niet uitgebracht is zijn namelijk mijn favoriete nummers van het album. No One Ever Knows, Infinite Skies :)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Had ook meer nieuwe platen verwacht/gehoopt. Ongetwijfeld zal nu worden gezegd 'We hebben iedere maand een plaat gereleased en dat is de reden dat het niet aan die verwachtingen voldoet', maar dat zou ik vrij kortzichtig vinden. Desalniettemin aantal leuke platen, maar dus niks onverwachts.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Wat een domper zeg.. :thumbdown:
H
Hardtraxxer
477 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Wauw, wat keek ik hier naar uit :cry: . Vond de laatste platen al wat minder van ze (met Coone deed mij niks, collab met Ketek ook niet zo), dus ja dit album...Pff! Aangezien het album was uitgesteld konden er wel 5 (eerdergenoemde) tracks bij. Ja 2020 is nu echt een rampjaar geworden..... :lol:
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Haha beetje overdreven niet.
Ik snap ze wel, hoeveel dj's wachten met releases in de corona tijd of brengen helemaal niets uit nu ivm covid.
Ze hebben ongetwijfeld al een paar nieuwe platen klaar liggen, daar word gewoon mee gewacht naar mijn mening begrijpelijk, neem Atmozfears, zijn album zou ook anders gereleased worden, elke maand een release, nou dat is ook veranderd wat ik ook kan inkomen.

Qua feesten en vrijheid is 2020 een rot jaar, nu gewoon hopen op 2021, en dan wellicht na de zomer op feesten enzovoorts.
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
jeff wrote:Haha beetje overdreven niet.
Ik snap ze wel, hoeveel dj's wachten met releases in de corona tijd of brengen helemaal niets uit nu ivm covid.
Ze hebben ongetwijfeld al een paar nieuwe platen klaar liggen, daar word gewoon mee gewacht naar mijn mening
Hier mee eens, denk dat de tracklist al een tijdje geleden bepaald is. Vervolgens is de releasedatum uitgesteld en zijn er inmiddels meer singles gereleased. Ja, hierdoor is de nieuwigheid er wel een beetje vanaf, maar maakt de nieuwe tracks niet minder goed.

Vind dat de heren zich echt onderscheiden door hun enthousiasme voor Hardstyle en de moeite die ze steken in het contact met fans. Bovendien is de kwaliteit van hun releases ook dik in orde.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Bowlingbal wrote:Een album van deze tijd is imo een collecters item geworden voor de fan van de desbetreffende artiest. Op een paar uitzonderingen (artiesten albums) daar gelaten..
Hardtraxxer
391 posts member since 2008
last seen May 2026
122Stan wrote:
HardstyleFreak wrote:Als ze Awaken Me omdopen naar Frenchcore plaat zijn ze af, wat een dikke faal als ze dat doen
Deze staat niet op het album in ieder geval
vroeger toen een album nog echt een album was, nowadays is een album gevuld met tracks die iedereen al beu gedraait heeft
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Alleen de outro van Infinite Skies is leuk. Matig album dus
D
Donateur
262 posts member since 2012
last seen 7 hours ago
vroeger toen een album nog echt een album was, nowadays is een album gevuld met tracks die iedereen al beu gedraait heeft
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Dit is wel zeer matig hoor. Een album met 10 tracks waarvan er maar 4 'nieuw' zijn waaronder een Tweekacore Remix. Dikke middelvinger naar je fans.