Dan maar die hooivorken. Overal zijn stijl in, laat maar.Leandertjeee wrote:Ga er maar wel vanuit, meende te horen dat hij zijn fans "met hooivorken bij zijn voordeur zullen staan als het een minder snel tempo is" toen hij met SZP aan het videobellen was.jaron123 wrote:Mag toch hopen dat awaken me geen Frenchcore plaat wordtBowlingbal wrote:Gisteren de livestream van AOC een beetje gevolgd. Awaken me wordt samen / opnieuw afgemaakt met Sefa, No Time To Die wordt waarschijnlijk een free release en die plaat met Demi Kanon komt niet op het album.![]()
Vind dat echt een lekkere track.
Related topics
- View the latest post: Sound Rush Presents: Brothers (03-07-2021, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sound Rush - Brothers EP I (AOC042)
- View the latest post: Noisecontrollers X Motorcycle X Sound Rush - Pillars Of Astral Rush
- View the latest post: Minus Is More Crew - Brothers In Sound (MINUS072)
- View the latest post: Deuntje & Dreuntje // Sound Rush presents: "Journey Through Sound" Contest
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
LHardtraxxer
- 92 posts member since 2019
- last seen 9 days ago
Album wordt helaas uitgesteld naar de herfst van dit jaar
View on Instagram
View on Instagram
Jammer, maar begrijpelijk.122Stan wrote:Album wordt helaas uitgesteld naar de herfst van dit jaar
View on Instagram
ze willen wel proberen iedere maand een nieuwe track te releasen 
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Hulde daarvoorhurricane wrote:ze willen wel proberen iedere maand een nieuwe track te releasen
In dat opzicht denk ik dan: heeft een album uitbrengen dan nog een functie? Gezien het feit dat ze een hoop tracks gaan releasen in aanloop naar de release van het album?
Het lukt me niet om het gevoel wat ik bij deze post krijg los te laten, ik geloof het namelijk niet!122Stan wrote:Album wordt helaas uitgesteld naar de herfst van dit jaar
View on Instagram
Dit is in mijn ogen puur uitgesteld voor marketing doeleinden! In september weer starten met kleine feestjes en dus Sound Rush presents Brothers in plaats van dat het album al 3 maanden uit is..
Vind het een erg slap verhaal voor geld
Mwah. Denk niet dat het veel met geld te maken heeft. Als jij het wereldrecord hooghouden gaat verbreken, dan doe je dat toch ook liever in een vol stadion dan in je achtertuin? Je stopt je ziel en zaligheid in zo'n album. Dan zou ik het ook pas wel gereleased willen hebben op het moment dat het alle aandacht kan krijgen die je er voor wilt krijgen.ErikZ wrote:Het lukt me niet om het gevoel wat ik bij deze post krijg los te laten, ik geloof het namelijk niet!122Stan wrote:Album wordt helaas uitgesteld naar de herfst van dit jaar
View on Instagram
Dit is in mijn ogen puur uitgesteld voor marketing doeleinden! In september weer starten met kleine feestjes en dus Sound Rush presents Brothers in plaats van dat het album al 3 maanden uit is..
Tuurlijk zou ik dat willen maar kom dan niet met een lul verhaal van het is ons niet gelukt
Ik heb er ook zo mijn bedenkingen bij. Volgens mij was het album toch juist op wat kleine aanpassingen na af? Zeg dan gewoon dat je het uitstelt vanwege de aandacht die je het kan geven. Dit is eigenlijk gewoon een beetje de fans voorliegen, al zullen ze dat zelf noch AoC vast niet toe geven.
Neemt niet weg dat ik excited ben hoor, zitten erg leuke tracks tussen. En buiten dat het is ook niet zo dat mensen in slaapzakken voor de CD winkel (welke winkel?) gaan liggen. Als je hem nu uitbrengt kopen mensen hem ook wel. Denk zelfs dat mensen er in deze Corona tijd méér behoefte aan hebben en de tijd hebben om het écht eens goed te beluisteren.
Maar goed er zal marketingtechnisch vast goed over na zijn gedacht.
Neemt niet weg dat ik excited ben hoor, zitten erg leuke tracks tussen. En buiten dat het is ook niet zo dat mensen in slaapzakken voor de CD winkel (welke winkel?) gaan liggen. Als je hem nu uitbrengt kopen mensen hem ook wel. Denk zelfs dat mensen er in deze Corona tijd méér behoefte aan hebben en de tijd hebben om het écht eens goed te beluisteren.
Maar goed er zal marketingtechnisch vast goed over na zijn gedacht.
Ik denk als het album af zou zijn, dat ze hem wel hadden gereleased. Als je wacht op exposure i.c.m. met feesten, kun je het album wel een half jaar uitstellen i.p.v een paar maanden.
Waarom zouden ze dan wel iedere maand een track releasen, kun je net zo goed het album meteen uitbrengen.
Ze zullen het achterste van hun tong niet laten zien wat de exacte redenen zijn van uitstel. Niet openbaar dan.
Wat ik wel hoop, is dat dit wel zorgt voor misschien extra tracks die ook niet tot dat moment zullen worden gedraaid online.
En als bonus een AoC releaseparty volgend jaar met SR en P1 als hoofdacts
Gewoon lekker in de 013 ofzo
Waarom zouden ze dan wel iedere maand een track releasen, kun je net zo goed het album meteen uitbrengen.
Ze zullen het achterste van hun tong niet laten zien wat de exacte redenen zijn van uitstel. Niet openbaar dan.
Wat ik wel hoop, is dat dit wel zorgt voor misschien extra tracks die ook niet tot dat moment zullen worden gedraaid online.
En als bonus een AoC releaseparty volgend jaar met SR en P1 als hoofdacts
Last edited by hurricane on 03 Jul 2020 13:52, edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Er zullen vast wel redenen zijn dat het niet gelukt is, ze wilden het album op hun verjaardag uitbrengen, dat is toch wel iets moois/symbolisch, dus ze zullen wel een goede reden hebben.
Ik zit eigenlijk nog te wachten op een AoC fissa in de Ziggo ofzo. Met Heady, Wildstylez, Sound Rush, BM, Noisecontrollers, P1, Audiotricz. Keltek erbij als support met Jay Reeve en DBSTF omdat het gewoon moet.hurricane wrote: En als bonus een AoC releaseparty volgend jaar met SR en P1 als hoofdacts![]()
Zou een perfecte XQ Label night zijnRevolting Against wrote:Ik zit eigenlijk nog te wachten op een AoC fissa in de Ziggo ofzo. Met Heady, Wildstylez, Sound Rush, BM, Noisecontrollers, P1, Audiotricz. Keltek erbij als support met Jay Reeve en DBSTF omdat het gewoon moet.hurricane wrote: En als bonus een AoC releaseparty volgend jaar met SR en P1 als hoofdacts![]()
Dit zou zo ontzettend vet zijn.Revolting Against wrote:Ik zit eigenlijk nog te wachten op een AoC fissa in de Ziggo ofzo. Met Heady, Wildstylez, Sound Rush, BM, Noisecontrollers, P1, Audiotricz. Keltek erbij als support met Jay Reeve en DBSTF omdat het gewoon moet.hurricane wrote: En als bonus een AoC releaseparty volgend jaar met SR en P1 als hoofdacts![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Idd, daar zou ik wel een kaartje voor halen 
Met deze tracklist weet ik niet welk gevoel er bij me overheerst

Allereerst vraag ik me af, waar is Awaken Me? Dat vond ik nou net 1 van de gaafste tracks.
Ik ben blij dat er de afgelopen maanden nieuwe tracks zijn gereleased.
Maar ik had gehoopt op een verassing met wat extra nieuwe tracks.
Geen collab met Demi Kanon? Geen Break my Fall? Ik kan het eigenlijk bijna niet geloven
No time to die wordt wss een free-release, maar dat is toch jammer dat zo'n track niet op t album komt.
Het gevoel wat ik op Qlimax had en allemaal nieuw spul hoorde, dat gevoel is er nu niet echt.
Een beetje vergelijkbaar wanneer je de hele dag opgewonden bent, en vervolgens een potje sex hebt wat na 2 minuten weer klaar is. Ik had gewoon gehoopt op meer
Sound Rush ft. Michael Jo - Brothers
Sound Rush & KELTEK - One of Us
Da Tweekaz & Sound Rush ft. XCEPTION - Thunder
D-Sturb & Sound Rush - Embracing The Madness
Coone & Sound Rush - Inception
Sound Rush - For You
Sound Rush - No One Ever Knows
Atmozfears & Sound Rush - Crazy
Sound Rush & Villain - Infinite Skies
Wildstylez & Sound Rush ft. Ruby Prophet - Untamable (Tweekacore Remix)

Allereerst vraag ik me af, waar is Awaken Me? Dat vond ik nou net 1 van de gaafste tracks.
Ik ben blij dat er de afgelopen maanden nieuwe tracks zijn gereleased.
Maar ik had gehoopt op een verassing met wat extra nieuwe tracks.
Geen collab met Demi Kanon? Geen Break my Fall? Ik kan het eigenlijk bijna niet geloven
No time to die wordt wss een free-release, maar dat is toch jammer dat zo'n track niet op t album komt.
Het gevoel wat ik op Qlimax had en allemaal nieuw spul hoorde, dat gevoel is er nu niet echt.
Een beetje vergelijkbaar wanneer je de hele dag opgewonden bent, en vervolgens een potje sex hebt wat na 2 minuten weer klaar is. Ik had gewoon gehoopt op meer
Last edited by hurricane on 02 Nov 2020 13:36, edited 2 times in total.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Kan niet ivm copyright. Ze zeiden volgens mij wel dat t 50% collabs en 50% solos zouden zijn maar t zijn duidelijk meer collabshurricane wrote: Geen No time to die?
Je was me voor, zou een free release worden (ff afwachten). Maar niet echt nieuwe SR solo's, ja das toch wel spijtigMYTZE wrote:Kan niet ivm copyright. Ze zeiden volgens mij wel dat t 50% collabs en 50% solos zouden zijn maar t zijn duidelijk meer collabshurricane wrote: Geen No time to die?Missen idd veel tracks, meeste is ook al gereleased
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Ik snap jullie deels, maar kom op mensen, ze hebben bijna elke maand wel een track gereleased wees er blij mee zou ik zeggen, hoop dat No Time To Die nog als free release komt en verder kijk ik heel erg uit naar de nog ontbrekende tracks in Full

Daar ben ik ook erg blij mee. Maar had echt gehoopt (en verwacht) dat er meer nieuw eigen materiaal op zou komen.jeff wrote:Ik snap jullie deels, maar kom op mensen, ze hebben bijna elke maand wel een track gereleased wees er blij mee zou ik zeggen,
Die 3 ongereleasde tracks, dat vind ik gewoon een btje karig voor een nieuw album. Mss had ik wel te veel hoge verwachtingen.
Het album zou eerst 4 (!) maanden eerder uitkomen. Dat had toch een mooie gelegenheid geweest om nog wat extra solo tracks erop te zetten, ook omdat er amper tijd is opgegaan aan optredens.
-
A
Leip dat jij inzicht hebt in hun privéleven en breinErikZ wrote:Het lukt me niet om het gevoel wat ik bij deze post krijg los te laten, ik geloof het namelijk niet!122Stan wrote:Album wordt helaas uitgesteld naar de herfst van dit jaar
View on Instagram
Als ze Awaken Me omdopen naar Frenchcore plaat zijn ze af, wat een dikke faal als ze dat doen
Deze staat niet op het album in ieder gevalHardstyleFreak wrote:Als ze Awaken Me omdopen naar Frenchcore plaat zijn ze af, wat een dikke faal als ze dat doen
Kritiek alert
Laat ik ten eerste zeggen dat ik Sound Rush absoluut geen onaardige gasten vindt. Ze doen hun best, zijn (soms iets té) enthousiast, maken vette platen en hun Engels staat altijd garant voor een al dan niet plaatsvervangende schaamte doch lach. Maar eigenlijk, vind ik het dit een heel matig album geworden en heeft het lang niet de verwachtingen waargemaakt.
Slechts 10 tracks, waarvan er 6 al (lang) uit zijn en ik op Inception na een beetje uitgeluisterd ben. Het restant is op Crazy na opvulmateriaal (vroeger noemde je dat een b-kantje) en één van de beste tracks die ze de laatste jaren gemaakt hebben (Untamable) staat er op in een happy hardcore mix waar je helemaal niets mee kan buiten een Power Hour om.
Je vraagt je dan sterk af waarom het uitgesteld werd, want volgens mij was hetgeen hier op staat ook al af en gedraaid.
Laat ik ten eerste zeggen dat ik Sound Rush absoluut geen onaardige gasten vindt. Ze doen hun best, zijn (soms iets té) enthousiast, maken vette platen en hun Engels staat altijd garant voor een al dan niet plaatsvervangende schaamte doch lach. Maar eigenlijk, vind ik het dit een heel matig album geworden en heeft het lang niet de verwachtingen waargemaakt.
Slechts 10 tracks, waarvan er 6 al (lang) uit zijn en ik op Inception na een beetje uitgeluisterd ben. Het restant is op Crazy na opvulmateriaal (vroeger noemde je dat een b-kantje) en één van de beste tracks die ze de laatste jaren gemaakt hebben (Untamable) staat er op in een happy hardcore mix waar je helemaal niets mee kan buiten een Power Hour om.
Je vraagt je dan sterk af waarom het uitgesteld werd, want volgens mij was hetgeen hier op staat ook al af en gedraaid.