Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 00:21 
 
Hardtraxxer

Leandertjeee schreef:
jaron123 schreef:
Bowlingbal schreef:
Gisteren de livestream van AOC een beetje gevolgd. Awaken me wordt samen / opnieuw afgemaakt met Sefa, No Time To Die wordt waarschijnlijk een free release en die plaat met Demi Kanon komt niet op het album.


Mag toch hopen dat awaken me geen Frenchcore plaat wordt :nono:
Vind dat echt een lekkere track.


Ga er maar wel vanuit, meende te horen dat hij zijn fans "met hooivorken bij zijn voordeur zullen staan als het een minder snel tempo is" toen hij met SZP aan het videobellen was.


Dan maar die hooivorken. Overal zijn stijl in, laat maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Album wordt helaas uitgesteld naar de herfst van dit jaar
https://www.instagram.com/p/CCGo7RuBsxy/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
Album wordt helaas uitgesteld naar de herfst van dit jaar
https://www.instagram.com/p/CCGo7RuBsxy/


Jammer, maar begrijpelijk. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ze willen wel proberen iedere maand een nieuwe track te releasen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 23:35 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
ze willen wel proberen iedere maand een nieuwe track te releasen :thumbsup:

Hulde daarvoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In dat opzicht denk ik dan: heeft een album uitbrengen dan nog een functie? Gezien het feit dat ze een hoop tracks gaan releasen in aanloop naar de release van het album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 09:51 
 
Hardtraxx Veteran

122Stan schreef:
Album wordt helaas uitgesteld naar de herfst van dit jaar
https://www.instagram.com/p/CCGo7RuBsxy/


Het lukt me niet om het gevoel wat ik bij deze post krijg los te laten, ik geloof het namelijk niet!

Dit is in mijn ogen puur uitgesteld voor marketing doeleinden! In september weer starten met kleine feestjes en dus Sound Rush presents Brothers in plaats van dat het album al 3 maanden uit is..

Vind het een erg slap verhaal voor geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
122Stan schreef:
Album wordt helaas uitgesteld naar de herfst van dit jaar
https://www.instagram.com/p/CCGo7RuBsxy/


Het lukt me niet om het gevoel wat ik bij deze post krijg los te laten, ik geloof het namelijk niet!

Dit is in mijn ogen puur uitgesteld voor marketing doeleinden! In september weer starten met kleine feestjes en dus Sound Rush presents Brothers in plaats van dat het album al 3 maanden uit is..

Vind het een erg slap verhaal voor geld


Mwah. Denk niet dat het veel met geld te maken heeft. Als jij het wereldrecord hooghouden gaat verbreken, dan doe je dat toch ook liever in een vol stadion dan in je achtertuin? Je stopt je ziel en zaligheid in zo'n album. Dan zou ik het ook pas wel gereleased willen hebben op het moment dat het alle aandacht kan krijgen die je er voor wilt krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Tuurlijk zou ik dat willen maar kom dan niet met een lul verhaal van het is ons niet gelukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er ook zo mijn bedenkingen bij. Volgens mij was het album toch juist op wat kleine aanpassingen na af? Zeg dan gewoon dat je het uitstelt vanwege de aandacht die je het kan geven. Dit is eigenlijk gewoon een beetje de fans voorliegen, al zullen ze dat zelf noch AoC vast niet toe geven.

Neemt niet weg dat ik excited ben hoor, zitten erg leuke tracks tussen. En buiten dat het is ook niet zo dat mensen in slaapzakken voor de CD winkel (welke winkel?) gaan liggen. Als je hem nu uitbrengt kopen mensen hem ook wel. Denk zelfs dat mensen er in deze Corona tijd méér behoefte aan hebben en de tijd hebben om het écht eens goed te beluisteren.

Maar goed er zal marketingtechnisch vast goed over na zijn gedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk als het album af zou zijn, dat ze hem wel hadden gereleased. Als je wacht op exposure i.c.m. met feesten, kun je het album wel een half jaar uitstellen i.p.v een paar maanden.
Waarom zouden ze dan wel iedere maand een track releasen, kun je net zo goed het album meteen uitbrengen.
Ze zullen het achterste van hun tong niet laten zien wat de exacte redenen zijn van uitstel. Niet openbaar dan.
Wat ik wel hoop, is dat dit wel zorgt voor misschien extra tracks die ook niet tot dat moment zullen worden gedraaid online.
En als bonus een AoC releaseparty volgend jaar met SR en P1 als hoofdacts :D
Gewoon lekker in de 013 ofzo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Er zullen vast wel redenen zijn dat het niet gelukt is, ze wilden het album op hun verjaardag uitbrengen, dat is toch wel iets moois/symbolisch, dus ze zullen wel een goede reden hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
En als bonus een AoC releaseparty volgend jaar met SR en P1 als hoofdacts :D
Gewoon lekker in de 013 ofzo :thumbsup:

Ik zit eigenlijk nog te wachten op een AoC fissa in de Ziggo ofzo. Met Heady, Wildstylez, Sound Rush, BM, Noisecontrollers, P1, Audiotricz. Keltek erbij als support met Jay Reeve en DBSTF omdat het gewoon moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
hurricane schreef:
En als bonus een AoC releaseparty volgend jaar met SR en P1 als hoofdacts :D
Gewoon lekker in de 013 ofzo :thumbsup:

Ik zit eigenlijk nog te wachten op een AoC fissa in de Ziggo ofzo. Met Heady, Wildstylez, Sound Rush, BM, Noisecontrollers, P1, Audiotricz. Keltek erbij als support met Jay Reeve en DBSTF omdat het gewoon moet.

Zou een perfecte XQ Label night zijn :thumbsup: Bij de uitgang de albums aanbieden, verkoop je daar ook zo weer honderden van
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
hurricane schreef:
En als bonus een AoC releaseparty volgend jaar met SR en P1 als hoofdacts :D
Gewoon lekker in de 013 ofzo :thumbsup:

Ik zit eigenlijk nog te wachten op een AoC fissa in de Ziggo ofzo. Met Heady, Wildstylez, Sound Rush, BM, Noisecontrollers, P1, Audiotricz. Keltek erbij als support met Jay Reeve en DBSTF omdat het gewoon moet.


Dit zou zo ontzettend vet zijn. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Idd, daar zou ik wel een kaartje voor halen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2020 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met deze tracklist weet ik niet welk gevoel er bij me overheerst

Citaat:
Sound Rush ft. Michael Jo - Brothers
Sound Rush & KELTEK - One of Us
Da Tweekaz & Sound Rush ft. XCEPTION - Thunder
D-Sturb & Sound Rush - Embracing The Madness
Coone & Sound Rush - Inception
Sound Rush - For You
Sound Rush - No One Ever Knows
Atmozfears & Sound Rush - Crazy
Sound Rush & Villain - Infinite Skies
Wildstylez & Sound Rush ft. Ruby Prophet - Untamable (Tweekacore Remix)


Afbeelding

Allereerst vraag ik me af, waar is Awaken Me? Dat vond ik nou net 1 van de gaafste tracks.
Ik ben blij dat er de afgelopen maanden nieuwe tracks zijn gereleased.
Maar ik had gehoopt op een verassing met wat extra nieuwe tracks.
Geen collab met Demi Kanon? Geen Break my Fall? Ik kan het eigenlijk bijna niet geloven :cry:
No time to die wordt wss een free-release, maar dat is toch jammer dat zo'n track niet op t album komt.
Het gevoel wat ik op Qlimax had en allemaal nieuw spul hoorde, dat gevoel is er nu niet echt.
Een beetje vergelijkbaar wanneer je de hele dag opgewonden bent, en vervolgens een potje sex hebt wat na 2 minuten weer klaar is. Ik had gewoon gehoopt op meer :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2020 20:42 
 
Hardtraxx Crew

hurricane schreef:
Geen No time to die?

Kan niet ivm copyright. Ze zeiden volgens mij wel dat t 50% collabs en 50% solos zouden zijn maar t zijn duidelijk meer collabs :lol: Missen idd veel tracks, meeste is ook al gereleased :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2020 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
hurricane schreef:
Geen No time to die?

Kan niet ivm copyright. Ze zeiden volgens mij wel dat t 50% collabs en 50% solos zouden zijn maar t zijn duidelijk meer collabs :lol: Missen idd veel tracks, meeste is ook al gereleased :/

Je was me voor, zou een free release worden (ff afwachten). Maar niet echt nieuwe SR solo's, ja das toch wel spijtig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2020 21:21 
 
Hardtraxxer

Ik snap jullie deels, maar kom op mensen, ze hebben bijna elke maand wel een track gereleased wees er blij mee zou ik zeggen, hoop dat No Time To Die nog als free release komt en verder kijk ik heel erg uit naar de nog ontbrekende tracks in Full
Sound Rush - No One Ever Knows :drool: :drool: :drool: :worship: :worship:
Atmozfears & Sound Rush - Crazy :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Sound Rush & Villain - Infinite Skies :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2020 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Ik snap jullie deels, maar kom op mensen, ze hebben bijna elke maand wel een track gereleased wees er blij mee zou ik zeggen,

Daar ben ik ook erg blij mee. Maar had echt gehoopt (en verwacht) dat er meer nieuw eigen materiaal op zou komen.
Die 3 ongereleasde tracks, dat vind ik gewoon een btje karig voor een nieuw album. Mss had ik wel te veel hoge verwachtingen. -.-
Het album zou eerst 4 (!) maanden eerder uitkomen. Dat had toch een mooie gelegenheid geweest om nog wat extra solo tracks erop te zetten, ook omdat er amper tijd is opgegaan aan optredens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2020 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
122Stan schreef:
Album wordt helaas uitgesteld naar de herfst van dit jaar
https://www.instagram.com/p/CCGo7RuBsxy/


Het lukt me niet om het gevoel wat ik bij deze post krijg los te laten, ik geloof het namelijk niet!

Dit is in mijn ogen puur uitgesteld voor marketing doeleinden! In september weer starten met kleine feestjes en dus Sound Rush presents Brothers in plaats van dat het album al 3 maanden uit is..

Vind het een erg slap verhaal voor geld


Leip dat jij inzicht hebt in hun privéleven en brein
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 02:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ze Awaken Me omdopen naar Frenchcore plaat zijn ze af, wat een dikke faal als ze dat doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardstyleFreak schreef:
Als ze Awaken Me omdopen naar Frenchcore plaat zijn ze af, wat een dikke faal als ze dat doen


Deze staat niet op het album in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kritiek alert :bomb:

Laat ik ten eerste zeggen dat ik Sound Rush absoluut geen onaardige gasten vindt. Ze doen hun best, zijn (soms iets té) enthousiast, maken vette platen en hun Engels staat altijd garant voor een al dan niet plaatsvervangende schaamte doch lach. Maar eigenlijk, vind ik het dit een heel matig album geworden en heeft het lang niet de verwachtingen waargemaakt.

Slechts 10 tracks, waarvan er 6 al (lang) uit zijn en ik op Inception na een beetje uitgeluisterd ben. Het restant is op Crazy na opvulmateriaal (vroeger noemde je dat een b-kantje) en één van de beste tracks die ze de laatste jaren gemaakt hebben (Untamable) staat er op in een happy hardcore mix waar je helemaal niets mee kan buiten een Power Hour om.

Je vraagt je dan sterk af waarom het uitgesteld werd, want volgens mij was hetgeen hier op staat ook al af en gedraaid.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle