SL8492 wrote:Leuke melodie, rest pakt me (nog) niet.
Related topics
- View the latest post: Minus Is More Labelnight (09-03-2013, Rodenburg, Beesd)
- View the latest post: Luna presents: Minus Is More
- View the latest post: SoulGaps - Minus Is More Contest
- View the latest post: Beatbusters Minus is More edition ( 26/01/13 Sans Souci Berlikum, Friesland )
- View the latest post: D-Void - Minus Is More Dj Contest
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Track heet Brothers in Sound
Bron: Defqon.1 2018 CD
Bron: Defqon.1 2018 CD
Minus Is More Crew - Brothers In Sound (MINUS072)
Label: Minus Is More
WEB release: 06/09/2018
Tracks:
Minus Is More Crew - Brothers In Sound
Samples:
View on YouTube
Bron:

https://www.hardstyle-releases.com/v-a-minus072/
Label: Minus Is More
WEB release: 06/09/2018
Tracks:
Minus Is More Crew - Brothers In Sound
Samples:
View on YouTube
Bron:

https://www.hardstyle-releases.com/v-a-minus072/
Knap gemaakt dat artwork(?), als ik er snel overheen lees zie ik geen één naam dubbel voorbij komen 
Netjes gemaakt. Vind het nummer weinig aan. Hurrrr.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
?Ronzz wrote:Knap gemaakt dat artwork(?), als ik er snel overheen lees zie ik geen één naam dubbel voorbij komen
Die gesamplede vocals gaan een beetje te lang door imo. Maakt het te langdradig. Plaat zelf is behoorlijk dik 
Last edited by Svbtwee on 07 Sep 2018 10:50, edited 1 time in total.
Dan zou ik snel naar de Hans Anders gaanRonzz wrote:Knap gemaakt dat artwork(?), als ik er snel overheen lees zie ik geen één naam dubbel voorbij komen
Goed gedaan dit, beetje kippenvel gewoon. Vette track man! Leuk bedacht op deze manier.
Ronzz was sarcastisch he jongens. Althans, dat mag ik hopen.ErikZ wrote:Dan zou ik snel naar de Hans Anders gaanRonzz wrote:Knap gemaakt dat artwork(?), als ik er snel overheen lees zie ik geen één naam dubbel voorbij komen
De plaat begon heel sterk met die melodieuze climax. Maar die anti die erop volgt vind ik drie keer niks. Nja, eigenlijk is alleen de melodie heel leuk. Gemiste kans.
Precies dit! De intro en de anti is gewoon een Radical plaat, melodie met verwijzingen naar de oude sounds van iedereen is erg gaaf (zelfs de Hurr)Helicaze wrote:De plaat begon heel sterk met die melodieuze climax. Maar die anti die erop volgt vind ik drie keer niks. Nja, eigenlijk is alleen de melodie heel leuk. Gemiste kans.