Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 21:49 
 
Hardtraxx Addict

Ik neem het filmpje ook niet serieus, de gedachte er achter echter wel. Dat zegt namelijk meer over een hele hoop andere dingen dan enkel het filmpje zelf of de artiest in kwestie. Jij ziet dit filmpje en denkt "hihi ongein". Ik denk dan nog een paar stapjes verder. En nee (voordat ik weer de elite-kaart voorgeschoteld krijg) dat is niet iets waar ik trots op ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan heb je wel echt een kut leven zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Ik neem het filmpje ook niet serieus, de gedachte er achter echter wel. Dat zegt namelijk meer over een hele hoop andere dingen dan enkel het filmpje zelf of de artiest in kwestie. Jij ziet dit filmpje en denkt "hihi ongein". Ik denk dan nog een paar stapjes verder. En nee (voordat ik weer de elite-kaart voorgeschoteld krijg) dat is niet iets waar ik trots op ben.


/r/iamverysmart
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 22:19 
 
Hardtraxx Addict

Like I said...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Ik neem het filmpje ook niet serieus, de gedachte er achter echter wel. Dat zegt namelijk meer over een hele hoop andere dingen dan enkel het filmpje zelf of de artiest in kwestie. Jij ziet dit filmpje en denkt "hihi ongein". Ik denk dan nog een paar stapjes verder. En nee (voordat ik weer de elite-kaart voorgeschoteld krijg) dat is niet iets waar ik trots op ben.


Haha gast wat lul je nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
PEPii schreef:
Past wel bij Rooler idd, gekke gast xd

Zou best eens een avond wat biertjes met hem willen drinken. Goeie gast om in gezelschap te hebben denk ik


Haha zat ik dus ook al aan te denken. Volgens mij ga je wel gekke dingen meemaken. Sprak hem op Defqon op zondag en voor ik het wist zat ik zo 10 minuten met hem te ouwehoeren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 00:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja sommigen maken een filmpje voor 12 jarigen, anderen janken als een 12 jarige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 07:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Ik neem het filmpje ook niet serieus, de gedachte er achter echter wel. Dat zegt namelijk meer over een hele hoop andere dingen dan enkel het filmpje zelf of de artiest in kwestie. Jij ziet dit filmpje en denkt "hihi ongein". Ik denk dan nog een paar stapjes verder. En nee (voordat ik weer de elite-kaart voorgeschoteld krijg) dat is niet iets waar ik trots op ben.


Hahahahaha pffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tja sommigen maken een filmpje voor 12 jarigen, anderen janken als een 12 jarige.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
InfinI schreef:
Ik neem het filmpje ook niet serieus, de gedachte er achter echter wel. Dat zegt namelijk meer over een hele hoop andere dingen dan enkel het filmpje zelf of de artiest in kwestie. Jij ziet dit filmpje en denkt "hihi ongein". Ik denk dan nog een paar stapjes verder. En nee (voordat ik weer de elite-kaart voorgeschoteld krijg) dat is niet iets waar ik trots op ben.


/r/iamverysmart

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 16:52 
 
Hardtraxx Addict

Nog voordat er sprake is van inhoud al conclusies trekken.
- Hardtraxx :thumbsup:


Nou, ik ben blij dat jullie in ieder geval de fantastische reputatie van dit forum op deze manier in stand willen houden. Vooral mee doorgaan ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 17:44 
 
Hardtraxx Addict

InfinI schreef:
Nog voordat er sprake is van inhoud al conclusies trekken.
- Hardtraxx :thumbsup:


Nou, ik ben blij dat jullie in ieder geval de fantastische reputatie van dit forum op deze manier in stand willen houden. Vooral mee doorgaan ook :lol:


Heb je wel eens naar je eigen posts gekeken? Meer dan 90% van jouw posts zijn hate posts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Nog voordat er sprake is van inhoud al conclusies trekken.
- Hardtraxx :thumbsup:


Nou, ik ben blij dat jullie in ieder geval de fantastische reputatie van dit forum op deze manier in stand willen houden. Vooral mee doorgaan ook :lol:


Welke conclusie? :P. Dat je jankt als een 12 jarige? Dat je denkt dat je slim bent? Zijn eerder observaties. Die trouwens wel degelijk terecht lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Nog voordat er sprake is van inhoud al conclusies trekken.
- Hardtraxx :thumbsup:


Nou, ik ben blij dat jullie in ieder geval de fantastische reputatie van dit forum op deze manier in stand willen houden. Vooral mee doorgaan ook :lol:


Meerdere mensen observeren hetzelfde maar nee het ligt natuurlijk niet aan jezelf he
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 18:24 
 
Hardtraxx Addict

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 18:26 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Meerdere mensen observeren hetzelfde maar nee het ligt natuurlijk niet aan jezelf he

Dat zeggen ze in de schilderswijk ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
makrooy schreef:
Meerdere mensen observeren hetzelfde maar nee het ligt natuurlijk niet aan jezelf he

Dat zeggen ze in de schilderswijk ook :lol:


Ja daar ligt het idd ook nooit aan de desbetreffende personen zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ga maar on topic verder in plaats van dit geneuzel, bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan niet wachten voor deze release!

Oja :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Blijft een borderline vette plaat inderdaad.

spot de hint
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Produceren met ballen dit! :worship:

Geniale plaat met een vleugje humor :thumbsup:. Die laatste 20 seconden ook elke keer van een plaat van Rooler hahah. Elke keer iets compleet randoms
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 09:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Produceren met ballen dit! :worship:

Geniale plaat met een vleugje humor :thumbsup:. Die laatste 20 seconden ook elke keer van een plaat van Rooler hahah. Elke keer iets compleet randoms


Tip, luister naar een deel vd platen van TOA en dan het einde, zij doen dat al jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hier echt geen bal aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 12:20 
 
Hardtraxx Addict

Indy schreef:
Vind hier echt geen bal aan :lol:


Idd, het klinkt wel leuk en origineel maar imo is dit echt niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Live vind ik dit wel vet, iedereen helemaal uit zijn plaat. Kicks zijn ook wel goed, maar zou dit thuis niet snel luisteren.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle