Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Ik neem het filmpje ook niet serieus, de gedachte er achter echter wel. Dat zegt namelijk meer over een hele hoop andere dingen dan enkel het filmpje zelf of de artiest in kwestie. Jij ziet dit filmpje en denkt "hihi ongein". Ik denk dan nog een paar stapjes verder. En nee (voordat ik weer de elite-kaart voorgeschoteld krijg) dat is niet iets waar ik trots op ben.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
Dan heb je wel echt een kut leven zeg..
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
InfinI wrote:Ik neem het filmpje ook niet serieus, de gedachte er achter echter wel. Dat zegt namelijk meer over een hele hoop andere dingen dan enkel het filmpje zelf of de artiest in kwestie. Jij ziet dit filmpje en denkt "hihi ongein". Ik denk dan nog een paar stapjes verder. En nee (voordat ik weer de elite-kaart voorgeschoteld krijg) dat is niet iets waar ik trots op ben.
/r/iamverysmart
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Like I said...
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
InfinI wrote:Ik neem het filmpje ook niet serieus, de gedachte er achter echter wel. Dat zegt namelijk meer over een hele hoop andere dingen dan enkel het filmpje zelf of de artiest in kwestie. Jij ziet dit filmpje en denkt "hihi ongein". Ik denk dan nog een paar stapjes verder. En nee (voordat ik weer de elite-kaart voorgeschoteld krijg) dat is niet iets waar ik trots op ben.
Haha gast wat lul je nou
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
RoyAPO wrote:
PEPii wrote:Past wel bij Rooler idd, gekke gast xd
Zou best eens een avond wat biertjes met hem willen drinken. Goeie gast om in gezelschap te hebben denk ik
Haha zat ik dus ook al aan te denken. Volgens mij ga je wel gekke dingen meemaken. Sprak hem op Defqon op zondag en voor ik het wist zat ik zo 10 minuten met hem te ouwehoeren :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Tja sommigen maken een filmpje voor 12 jarigen, anderen janken als een 12 jarige.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Hahahahaha pffffff
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Broken Balance wrote:Tja sommigen maken een filmpje voor 12 jarigen, anderen janken als een 12 jarige.
:lol:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
makrooy wrote:
/r/iamverysmart
:lol:
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Nog voordat er sprake is van inhoud al conclusies trekken.
- Hardtraxx :thumbsup:

Nou, ik ben blij dat jullie in ieder geval de fantastische reputatie van dit forum op deze manier in stand willen houden. Vooral mee doorgaan ook :lol:
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
InfinI wrote:Nog voordat er sprake is van inhoud al conclusies trekken.

Nou, ik ben blij dat jullie in ieder geval de fantastische reputatie van dit forum op deze manier in stand willen houden. Vooral mee doorgaan ook :lol:
Heb je wel eens naar je eigen posts gekeken? Meer dan 90% van jouw posts zijn hate posts.
Hardtraxxer
last seen Oct 2025

Welke conclusie? :P. Dat je jankt als een 12 jarige? Dat je denkt dat je slim bent? Zijn eerder observaties. Die trouwens wel degelijk terecht lijken.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago

Meerdere mensen observeren hetzelfde maar nee het ligt natuurlijk niet aan jezelf he
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
:sleep:
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
makrooy wrote:Meerdere mensen observeren hetzelfde maar nee het ligt natuurlijk niet aan jezelf he
Dat zeggen ze in de schilderswijk ook :lol:
Hardtraxxer
last seen Oct 2025
InfinI wrote:
makrooy wrote:Meerdere mensen observeren hetzelfde maar nee het ligt natuurlijk niet aan jezelf he
Dat zeggen ze in de schilderswijk ook :lol:
Ja daar ligt het idd ook nooit aan de desbetreffende personen zelf.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ga maar on topic verder in plaats van dit geneuzel, bedankt.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
Kan niet wachten voor deze release!

Oja :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Blijft een borderline vette plaat inderdaad.

spot de hint
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Produceren met ballen dit! :worship:

Geniale plaat met een vleugje humor :thumbsup:. Die laatste 20 seconden ook elke keer van een plaat van Rooler hahah. Elke keer iets compleet randoms
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
RoyAPO wrote:Produceren met ballen dit! :worship:

Geniale plaat met een vleugje humor :thumbsup:. Die laatste 20 seconden ook elke keer van een plaat van Rooler hahah. Elke keer iets compleet randoms
Tip, luister naar een deel vd platen van TOA en dan het einde, zij doen dat al jaren.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Vind hier echt geen bal aan :lol:
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Indy wrote:Vind hier echt geen bal aan :lol:
Idd, het klinkt wel leuk en origineel maar imo is dit echt niks voor mij.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Live vind ik dit wel vet, iedereen helemaal uit zijn plaat. Kicks zijn ook wel goed, maar zou dit thuis niet snel luisteren.