Ik neem het filmpje ook niet serieus, de gedachte er achter echter wel. Dat zegt namelijk meer over een hele hoop andere dingen dan enkel het filmpje zelf of de artiest in kwestie. Jij ziet dit filmpje en denkt "hihi ongein". Ik denk dan nog een paar stapjes verder. En nee (voordat ik weer de elite-kaart voorgeschoteld krijg) dat is niet iets waar ik trots op ben.
Related topics
- View the latest post: Rooler - YES! (Defqon. 1 2020 Merengue Edit)
- View the latest post: Rooler - YES! (Live Edit)
- View the latest post: Sickmode & Imperatorz - YES SIR!!! (AR079)
- View the latest post: Degos & Re-Done - Yes We Know / Life Is Finite (THER067)
- View the latest post: Degos & Re-Done - Yes we Know
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Dan heb je wel echt een kut leven zeg..
/r/iamverysmartInfinI wrote:Ik neem het filmpje ook niet serieus, de gedachte er achter echter wel. Dat zegt namelijk meer over een hele hoop andere dingen dan enkel het filmpje zelf of de artiest in kwestie. Jij ziet dit filmpje en denkt "hihi ongein". Ik denk dan nog een paar stapjes verder. En nee (voordat ik weer de elite-kaart voorgeschoteld krijg) dat is niet iets waar ik trots op ben.
-
IHardtraxx Addict
- last seen Nov 2025
Like I said...
Haha gast wat lul je nouInfinI wrote:Ik neem het filmpje ook niet serieus, de gedachte er achter echter wel. Dat zegt namelijk meer over een hele hoop andere dingen dan enkel het filmpje zelf of de artiest in kwestie. Jij ziet dit filmpje en denkt "hihi ongein". Ik denk dan nog een paar stapjes verder. En nee (voordat ik weer de elite-kaart voorgeschoteld krijg) dat is niet iets waar ik trots op ben.
Haha zat ik dus ook al aan te denken. Volgens mij ga je wel gekke dingen meemaken. Sprak hem op Defqon op zondag en voor ik het wist zat ik zo 10 minuten met hem te ouwehoerenRoyAPO wrote:Zou best eens een avond wat biertjes met hem willen drinken. Goeie gast om in gezelschap te hebben denk ikPEPii wrote:Past wel bij Rooler idd, gekke gast
Tja sommigen maken een filmpje voor 12 jarigen, anderen janken als een 12 jarige.
Hahahahaha pffffffInfinI wrote:Ik neem het filmpje ook niet serieus, de gedachte er achter echter wel. Dat zegt namelijk meer over een hele hoop andere dingen dan enkel het filmpje zelf of de artiest in kwestie. Jij ziet dit filmpje en denkt "hihi ongein". Ik denk dan nog een paar stapjes verder. En nee (voordat ik weer de elite-kaart voorgeschoteld krijg) dat is niet iets waar ik trots op ben.
Broken Balance wrote:Tja sommigen maken een filmpje voor 12 jarigen, anderen janken als een 12 jarige.
makrooy wrote:/r/iamverysmartInfinI wrote:Ik neem het filmpje ook niet serieus, de gedachte er achter echter wel. Dat zegt namelijk meer over een hele hoop andere dingen dan enkel het filmpje zelf of de artiest in kwestie. Jij ziet dit filmpje en denkt "hihi ongein". Ik denk dan nog een paar stapjes verder. En nee (voordat ik weer de elite-kaart voorgeschoteld krijg) dat is niet iets waar ik trots op ben.
-
IHardtraxx Addict
- last seen Nov 2025
Nog voordat er sprake is van inhoud al conclusies trekken.
- Hardtraxx
Nou, ik ben blij dat jullie in ieder geval de fantastische reputatie van dit forum op deze manier in stand willen houden. Vooral mee doorgaan ook
- Hardtraxx
Nou, ik ben blij dat jullie in ieder geval de fantastische reputatie van dit forum op deze manier in stand willen houden. Vooral mee doorgaan ook
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Heb je wel eens naar je eigen posts gekeken? Meer dan 90% van jouw posts zijn hate posts.InfinI wrote:Nog voordat er sprake is van inhoud al conclusies trekken.
- Hardtraxx![]()
Welke conclusie?InfinI wrote:Nog voordat er sprake is van inhoud al conclusies trekken.
- Hardtraxx![]()
Meerdere mensen observeren hetzelfde maar nee het ligt natuurlijk niet aan jezelf heInfinI wrote:Nog voordat er sprake is van inhoud al conclusies trekken.
- Hardtraxx![]()
-
IHardtraxx Addict
- last seen Nov 2025
-
IHardtraxx Addict
- last seen Nov 2025
Dat zeggen ze in de schilderswijk ookmakrooy wrote:Meerdere mensen observeren hetzelfde maar nee het ligt natuurlijk niet aan jezelf he
Ja daar ligt het idd ook nooit aan de desbetreffende personen zelf.InfinI wrote:Dat zeggen ze in de schilderswijk ookmakrooy wrote:Meerdere mensen observeren hetzelfde maar nee het ligt natuurlijk niet aan jezelf he
Ga maar on topic verder in plaats van dit geneuzel, bedankt.
Kan niet wachten voor deze release!
Oja

Oja
Blijft een borderline vette plaat inderdaad.
spot de hint
spot de hint
Produceren met ballen dit!
Geniale plaat met een vleugje humor
. Die laatste 20 seconden ook elke keer van een plaat van Rooler hahah. Elke keer iets compleet randoms
Geniale plaat met een vleugje humor
Tip, luister naar een deel vd platen van TOA en dan het einde, zij doen dat al jaren.RoyAPO wrote:Produceren met ballen dit!![]()
Geniale plaat met een vleugje humor. Die laatste 20 seconden ook elke keer van een plaat van Rooler hahah. Elke keer iets compleet randoms
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Idd, het klinkt wel leuk en origineel maar imo is dit echt niks voor mij.Indy wrote:Vind hier echt geen bal aan