Last edited by PierrePruuk on 26 Sep 2011 22:40, edited 2 times in total.
Dus deze track heet Yes We Know?
Wacht maar totdat je deze volledig hoortNando wrote:Van wat ik er nu van kan horen klinkt het best vet. Ik neem aan dat dit de climax is, dus ik ben benieuwd naar de rest. Over het algemeen vind ik Dancing wel veel vetter, dat is echt een plaat waar je u tegen zegt.
Jij balen dat je zatpatrickjeb wrote:De mid intro was zo zwaar vet! Zat toevallig snel op een bankje mn drinken op te drinken en die hele bank begon te trillen, dat was ook de rede dat ik het naar binnen slokte en snel ging filmen
Echt! Dit was de verrassing van de avond. Wat een geniale track, de beste van D&R tot dusver!DjThera wrote:Wacht maar totdat je deze volledig hoortNando wrote:Van wat ik er nu van kan horen klinkt het best vet. Ik neem aan dat dit de climax is, dus ik ben benieuwd naar de rest. Over het algemeen vind ik Dancing wel veel vetter, dat is echt een plaat waar je u tegen zegt.
Na dit nummer kwam Goddamn op 160 BPM. Zat sowieso wel op 156 denk ikOx_Ite wrote:Lekker tempo zo te horen (hopelijk geen grote bpm verhoging in deze set, anders vind ik het jammer)
Als ik Breadstick boven de 155 draai klinkt het voor geen meter mee... Waarom bij jou wel?DjThera wrote:Ik begon mn set op 157 (aangezien E-Force ook al daarop zat) en dat verhoogt naar 160 BPM tijdens Goddamn, bij Trespassing en Breadstick nog iets sneller gegaan (161/162 ergens) en toen dus Oh My Sun