Fuck-ing vet 
Related topics
- View the latest post: Rooler - YES! (Defqon. 1 2020 Merengue Edit)
- View the latest post: Rooler - YES! (Live Edit)
- View the latest post: Sickmode & Imperatorz - YES SIR!!! (AR079)
- View the latest post: Degos & Re-Done - Yes We Know / Life Is Finite (THER067)
- View the latest post: Degos & Re-Done - Yes we Know
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Geniaal
Meest interessante producer van Gearbox al een tijdje.
Meest interessante producer van Gearbox al een tijdje.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit.Meest interessante producer van Gearbox al een tijdje.
Haha deze kerel, wat een baas! De plaat ook!
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Ik vraag me af van welke rashond het blafje is gesampled voor de eerste climax.
semi-sarcastisch
semi-sarcastisch
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
DitPedaalemre wrote:Jungle Terror x Raw is dus gewoon fucking vet.
Vind de kick wel een beetje mwah, maar dit is wel vet gedaan inderdaad. Meest onderscheidende producer bij GB.
Filmpje is ook wel mooi, memes. Dat einde van t filmpje ook
Filmpje is ook wel mooi, memes. Dat einde van t filmpje ook
Leuk gedaan, kan dit soort vage dingen wel waarderen om eens te horen.
Haha deze is echt heel erg gaaf! Inspiratie van Warface - Welcome To The Jungle gehaald? Al vind ik deze nog een stuk vetter 
Rooler - Yes (GBD240)
Label: Gearbox Digital
WEB release: 16/07/2018
Tracks:
Rooler - Yes
Samples:
View on Facebook
Bron:

https://www.junodownload.com/products/r ... 824123-02/
Label: Gearbox Digital
WEB release: 16/07/2018
Tracks:
Rooler - Yes
Samples:
View on Facebook
Bron:

https://www.junodownload.com/products/r ... 824123-02/
Ik geef normaal helemaal niks om Gearbox muziek maar deze vind ik echt vet 
Dit. Vooral de redelijk luchtige vocals in combinatie met die toffe kicks, ja doet het wel goed bij mij.Millard Fillmore wrote:Normaliter niet zo’n fan van zijn platen maar dit klinkt wel echt heeel tof
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Alleen jammer van dat kinderlijke clipje.. Is het nummer voor 12 jarigen bedoeld of zo?
Nah voor mensen die niet altijd alles te serieus nemen. Gewoon Rooler die zichzelf is door gek te doen.InfinI wrote:Alleen jammer van dat kinderlijke clipje.. Is het nummer voor 12 jarigen bedoeld of zo?
Past wel bij Rooler idd, gekke gast 
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Precies. 12 jarigen dus.makrooy wrote:Nah voor mensen die niet altijd alles te serieus nemen. Gewoon Rooler die zichzelf is door gek te doen.InfinI wrote:Alleen jammer van dat kinderlijke clipje.. Is het nummer voor 12 jarigen bedoeld of zo?
Niks mis met de plaat overigens, best vet concept.
Het is maar net waar je je eigen druk om maakt.InfinI wrote:Precies. 12 jarigen dus.makrooy wrote:Nah voor mensen die niet altijd alles te serieus nemen. Gewoon Rooler die zichzelf is door gek te doen.InfinI wrote:Alleen jammer van dat kinderlijke clipje.. Is het nummer voor 12 jarigen bedoeld of zo?Gaat er ook een beetje om wát je wel of niet serieus moet nemen he, ipv simpelweg alles wel of alles niet
![]()
Zou best eens een avond wat biertjes met hem willen drinken. Goeie gast om in gezelschap te hebben denk ikPEPii wrote:Past wel bij Rooler idd, gekke gast
Ja precies, en iets als een videoclip/preview hoef je echt niet serieus te nemen. Dit soort ongein er tussendoor maakt het leven juist toch leukInfinI wrote:Precies. 12 jarigen dus.makrooy wrote:Nah voor mensen die niet altijd alles te serieus nemen. Gewoon Rooler die zichzelf is door gek te doen.InfinI wrote:Alleen jammer van dat kinderlijke clipje.. Is het nummer voor 12 jarigen bedoeld of zo?Gaat er ook een beetje om wát je wel of niet serieus moet nemen he, ipv simpelweg alles wel of alles niet
![]()