Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 19:46 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff dit is kut zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 19:50 
 
Hardtraxx Crew

Pfoe als ik m nu weer hoor vind ik t toch best wel een kut plaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ook dat dit net wat meer een live plaat is. Gekke plaat en pluspunten voor origineel proberen te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit kut seg :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op RSU ook niet al te positieve reacties. Wordt er eens iets compleet nieuws gedaan, wat qua kwaliteit ook nog gewoon goed klinkt, wordt het niet gewaardeerd :P. Vind ik wel heel jammer. Stimuleert de creativiteit binnen de raw hardstyle niet echt zo. Al hoef ik ook niet meerdere van dit soort platen hoor, dat zeker niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 08:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik neem de mening van die raw gekkies ook niet heel serieus, iets met bord en kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke en originele plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Op RSU ook niet al te positieve reacties. Wordt er eens iets compleet nieuws gedaan, wat qua kwaliteit ook nog gewoon goed klinkt, wordt het niet gewaardeerd :P. Vind ik wel heel jammer. Stimuleert de creativiteit binnen de raw hardstyle niet echt zo. Al hoef ik ook niet meerdere van dit soort platen hoor, dat zeker niet


Zo mega creatief vind ik deze plaat niet hoor. Voor zijn doen is het een unieke plaat ja, maar met platen in deze 'stijl' word je vgm dood gegooid op een gemiddelde Pussylounge stage :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 12:35 
 
Hardtraxx Elite

Vind hem wel vet, zeker om live te horen in een setje, toch ff wat anders tussen door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 15:22 
 
Hardtraxx Addict

MYTZE schreef:
Pfoe als ik m nu weer hoor vind ik t toch best wel een kut plaat :lol:

Dit, hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Op RSU ook niet al te positieve reacties. Wordt er eens iets compleet nieuws gedaan, wat qua kwaliteit ook nog gewoon goed klinkt, wordt het niet gewaardeerd :P. Vind ik wel heel jammer. Stimuleert de creativiteit binnen de raw hardstyle niet echt zo. Al hoef ik ook niet meerdere van dit soort platen hoor, dat zeker niet


Viel mij ook al op. Maar kwalitiatief zit deze track prima in elkaar, je moet er alleen net van houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Op RSU ook niet al te positieve reacties. Wordt er eens iets compleet nieuws gedaan, wat qua kwaliteit ook nog gewoon goed klinkt, wordt het niet gewaardeerd :P. Vind ik wel heel jammer. Stimuleert de creativiteit binnen de raw hardstyle niet echt zo.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Live lijkt me dit wel grappig, voor thuis niks aan. Props voor de originaliteit tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 14:22 
 
Hardtraxx Addict

Indy schreef:
RoyAPO schreef:
Op RSU ook niet al te positieve reacties. Wordt er eens iets compleet nieuws gedaan, wat qua kwaliteit ook nog gewoon goed klinkt, wordt het niet gewaardeerd :P. Vind ik wel heel jammer. Stimuleert de creativiteit binnen de raw hardstyle niet echt zo. Al hoef ik ook niet meerdere van dit soort platen hoor, dat zeker niet


Zo mega creatief vind ik deze plaat niet hoor. Voor zijn doen is het een unieke plaat ja, maar met platen in deze 'stijl' word je vgm dood gegooid op een gemiddelde Pussylounge stage :$

Precies dit dus. Erg creatief/innovatief is dit helemaal niet, als je even het aantal samples telt in deze plaat en stilstaat bij wat Indy hierboven zegt. "Compleet nieuw" is ook bijzonder overdreven. Als er ergens werd geconstateerd dat deze plaat in een paar uur in elkaar is gezet zou ik het zo geloven.

Ook wordt er weer gesproken over dat de plaat kwalitatief goed in elkaar zit. Alsof dat een argument is... Dat hoor je als ervaren producer gewoon onder controle te hebben voordat je überhaupt met een release aan komt zetten imo, en is dus verre van een reden om een plaat meteen de hemel in te prijzen.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle