Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Raven schreef:
Helicaze schreef:
Rebelion - Hardest Mf filmpje

Wat een debiel bpm, 157?

158, kei hard attakk dit


160 zelfs volgens BPM tapper
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 22:07 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 22:11 
 
Hardtraxxer

Wauw, wat slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind we are cursed opzich wel tof. Veel drive in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!


Meen je dit serieus? :lol: kansloos mannetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!


Meen je dit serieus? :lol: kansloos mannetje

Jij bent zeker nieuw hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
DL22 schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!


Meen je dit serieus? :lol: kansloos mannetje

Jij bent zeker nieuw hier

Jij iig niet ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat klopt, Almighty
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!


Meen je dit serieus? :lol: kansloos mannetje

search.php?st&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=Haattraxx%20in%20het%20kwadraat%20weer!%20If%20you%20can%20do%20better&start=25
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Dat klopt, Almighty

free banaanslak
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 22:32 
 

Ik vind deze tracks veelal een heel nare sounddesign/mixdown hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


op dit forum werkt het niet zo dat je pas kritiek ergens op mag/kan geven als je het zelf beter kan denk ik. er wordt hier gewoon kritisch gekeken naar nummers en dat is eigenlijk iets goeds. wel heb ik in dit topic (en nog een hoop andere) het idee dat er niet meer aandachtig/kritisch geluisterd wordt naar de losse previews. ik denk dat veel mensen hier (zeker niet iedereen) al zohaast zijn oordeel klaar heeft liggen voordat hij/zij de plaat uberhaupt geluisterd heeft.

iets van een track vinden kan natuurlijk, maar verwoord dit gewoon op een normale manier. zoals veel mensen reageren kan ik me wel voorstellen dat ´seeker of fire´ een gedachte krijgt van ´kan jij het beter dan?´
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


op dit forum werkt het niet zo dat je pas kritiek ergens op mag/kan geven als je het zelf beter kan denk ik. er wordt hier gewoon kritisch gekeken naar nummers en dat is eigenlijk iets goeds. wel heb ik in dit topic (en nog een hoop andere) het idee dat er niet meer aandachtig/kritisch geluisterd wordt naar de losse previews. ik denk dat veel mensen hier (zeker niet iedereen) al zohaast zijn oordeel klaar heeft liggen voordat hij/zij de plaat uberhaupt geluisterd heeft.

iets van een track vinden kan natuurlijk, maar verwoord dit gewoon op een normale manier. zoals veel mensen reageren kan ik me wel voorstellen dat ´seeker of fire´ een gedachte krijgt van ´kan jij het beter dan?´

Zie reactie van Joey voor de originele quote ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


op dit forum werkt het niet zo dat je pas kritiek ergens op mag/kan geven als je het zelf beter kan denk ik. er wordt hier gewoon kritisch gekeken naar nummers en dat is eigenlijk iets goeds. wel heb ik in dit topic (en nog een hoop andere) het idee dat er niet meer aandachtig/kritisch geluisterd wordt naar de losse previews. ik denk dat veel mensen hier (zeker niet iedereen) al zohaast zijn oordeel klaar heeft liggen voordat hij/zij de plaat uberhaupt geluisterd heeft.

iets van een track vinden kan natuurlijk, maar verwoord dit gewoon op een normale manier. zoals veel mensen reageren kan ik me wel voorstellen dat ´seeker of fire´ een gedachte krijgt van ´kan jij het beter dan?´


En ik denk dat jij het nog steeds niet snapt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb m, niks gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best vet deze eigenlijk! :bomb: <-- toepasselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt zo slecht nog niet, eerste plaat die me aanspreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou toch graag eens wat Rebelion tracks met een deftige climax zien op het album... Ik vond Represent bijvoorbeeld echt een goede plaat. Dit album doet mij tot nu toe nog helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste plaat van het album so far :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik zou toch graag eens wat Rebelion tracks met een deftige climax zien op het album... Ik vond Represent bijvoorbeeld echt een goede plaat. Dit album doet mij tot nu toe nog helemaal niets.


als ik zo kijk naar welke tracks er op dit album gaan komen is het er eigenlijk geen een. volgens mij zit er dan alleen in keep it poppin een melodietje die doorgetrokken wordt. misschien wel als der nog nieuwe solo´s op komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 14:34 
 
Hardtraxx Newbie

Toch best gave platen voorbij horen komen gedurende hun liveset op Defqon.1. Met name We Are Cursed en de Be The Baddest remix vind ik erg gaaf. Hoewel het niet heel innovatief of eigenzinnig is, vind ik het toch een verfrissende sound. Tijdens Hard Bass waren de 'Do or Die' remix en 'Within Me' toch echt de gaafste nummers vanwege de kick.

Kom maar door met die platen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
DL22 schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!


Meen je dit serieus? :lol: kansloos mannetje

search.php?st&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=Haattraxx%20in%20het%20kwadraat%20weer!%20If%20you%20can%20do%20better&start=25

xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dinhus schreef:
Tijdens Hard Bass waren de 'Do or Die' remix en 'Within Me' toch echt de gaafste nummers vanwege de kick.

Jij luistert het liefst muziek in de badkamer? Die kicks vind ik echt niet om aan te horen. Alsof ze onder water opgenomen zijn ofzo.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle