Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 32 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Seeker Of Fire wrote:
Raven wrote:
Helicaze wrote:Rebelion - Hardest Mf filmpje
Wat een debiel bpm, 157?
158, kei hard attakk dit
160 zelfs volgens BPM tapper
Z
Hardtraxxer
256 posts member since 2015
last seen Feb 2026
View on SoundCloud
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Wauw, wat slecht.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
vind we are cursed opzich wel tof. Veel drive in.
Last edited by yannickvk on 19 Jan 2017 12:47, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Seeker Of Fire wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!
Meen je dit serieus? :lol: kansloos mannetje
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
DL22 wrote:
Seeker Of Fire wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!
Jij bent zeker nieuw hier
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Seeker Of Fire wrote:
DL22 wrote:
Jij bent zeker nieuw hier
Jij iig niet ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
Dat klopt, Almighty
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
DL22 wrote:
https://hardtraxx.com/search.php?st ... r&start=25
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Seeker Of Fire wrote:Dat klopt, Almighty
free banaanslak
S
Ik vind deze tracks veelal een heel nare sounddesign/mixdown hebben.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Seeker Of Fire wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
op dit forum werkt het niet zo dat je pas kritiek ergens op mag/kan geven als je het zelf beter kan denk ik. er wordt hier gewoon kritisch gekeken naar nummers en dat is eigenlijk iets goeds. wel heb ik in dit topic (en nog een hoop andere) het idee dat er niet meer aandachtig/kritisch geluisterd wordt naar de losse previews. ik denk dat veel mensen hier (zeker niet iedereen) al zohaast zijn oordeel klaar heeft liggen voordat hij/zij de plaat uberhaupt geluisterd heeft.

iets van een track vinden kan natuurlijk, maar verwoord dit gewoon op een normale manier. zoals veel mensen reageren kan ik me wel voorstellen dat ´seeker of fire´ een gedachte krijgt van ´kan jij het beter dan?´
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
yannickvk wrote:
Seeker Of Fire wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
op dit forum werkt het niet zo dat je pas kritiek ergens op mag/kan geven als je het zelf beter kan denk ik. er wordt hier gewoon kritisch gekeken naar nummers en dat is eigenlijk iets goeds. wel heb ik in dit topic (en nog een hoop andere) het idee dat er niet meer aandachtig/kritisch geluisterd wordt naar de losse previews. ik denk dat veel mensen hier (zeker niet iedereen) al zohaast zijn oordeel klaar heeft liggen voordat hij/zij de plaat uberhaupt geluisterd heeft.

iets van een track vinden kan natuurlijk, maar verwoord dit gewoon op een normale manier. zoals veel mensen reageren kan ik me wel voorstellen dat ´seeker of fire´ een gedachte krijgt van ´kan jij het beter dan?´
Zie reactie van Joey voor de originele quote ;)
Last edited by Seeker Of Fire on 08 Sep 2016 15:27, edited 1 time in total.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 11 days ago
yannickvk wrote:

En ik denk dat jij het nog steeds niet snapt :D
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
ik heb m, niks gezegd :P
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 21 hours ago
Best vet deze eigenlijk! :bomb: <-- toepasselijk.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
Klinkt zo slecht nog niet, eerste plaat die me aanspreekt.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Ik zou toch graag eens wat Rebelion tracks met een deftige climax zien op het album... Ik vond Represent bijvoorbeeld echt een goede plaat. Dit album doet mij tot nu toe nog helemaal niets.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Beste plaat van het album so far :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Helicaze wrote:Ik zou toch graag eens wat Rebelion tracks met een deftige climax zien op het album... Ik vond Represent bijvoorbeeld echt een goede plaat. Dit album doet mij tot nu toe nog helemaal niets.
als ik zo kijk naar welke tracks er op dit album gaan komen is het er eigenlijk geen een. volgens mij zit er dan alleen in keep it poppin een melodietje die doorgetrokken wordt. misschien wel als der nog nieuwe solo´s op komen.
D
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2015
last seen Sep 2016
Toch best gave platen voorbij horen komen gedurende hun liveset op Defqon.1. Met name We Are Cursed en de Be The Baddest remix vind ik erg gaaf. Hoewel het niet heel innovatief of eigenzinnig is, vind ik het toch een verfrissende sound. Tijdens Hard Bass waren de 'Do or Die' remix en 'Within Me' toch echt de gaafste nummers vanwege de kick.

Kom maar door met die platen! :clap:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Joey wrote:
DL22 wrote:
https://hardtraxx.com/search.php?st ... r&start=25
xd xd xd
Hardtraxxer
60 posts member since 2011
last seen Sep 2024
dinhus wrote:Tijdens Hard Bass waren de 'Do or Die' remix en 'Within Me' toch echt de gaafste nummers vanwege de kick.
Jij luistert het liefst muziek in de badkamer? Die kicks vind ik echt niet om aan te horen. Alsof ze onder water opgenomen zijn ofzo.