160 zelfs volgens BPM tapperSeeker Of Fire wrote:158, kei hard attakk ditRaven wrote:Wat een debiel bpm, 157?Helicaze wrote:Rebelion - Hardest Mf filmpje
Related topics
- View the latest post: Rebelion - Uprising @ Supremacy 2026 - Return To The Classics
- View the latest post: Rebelion & MC Focus - Uprising
- View the latest post: Rebelion - Uprising previews
- View the latest post: Revelation & Equalizer - Alien Uprising (GBR199)
- View the latest post: Muse - Uprising (Gunz For Hire 2022 Edit)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Revelation - RVLTN (ACR??)
- View the latest post: DJ Thera - Throwback (TCC??)
- View the latest post: DEEZL - Stress Test (GBD567)
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Wauw, wat slecht.
vind we are cursed opzich wel tof. Veel drive in.
Last edited by yannickvk on 19 Jan 2017 12:47, edited 1 time in total.
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Meen je dit serieus?Seeker Of Fire wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!
Jij bent zeker nieuw hierDL22 wrote:Meen je dit serieus?Seeker Of Fire wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!kansloos mannetje
Jij iig nietSeeker Of Fire wrote:Jij bent zeker nieuw hierDL22 wrote:Meen je dit serieus?Seeker Of Fire wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!kansloos mannetje
https://hardtraxx.com/search.php?st ... r&start=25DL22 wrote:Meen je dit serieus?Seeker Of Fire wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!kansloos mannetje
free banaanslakSeeker Of Fire wrote:Dat klopt, Almighty
-
S
Ik vind deze tracks veelal een heel nare sounddesign/mixdown hebben.
op dit forum werkt het niet zo dat je pas kritiek ergens op mag/kan geven als je het zelf beter kan denk ik. er wordt hier gewoon kritisch gekeken naar nummers en dat is eigenlijk iets goeds. wel heb ik in dit topic (en nog een hoop andere) het idee dat er niet meer aandachtig/kritisch geluisterd wordt naar de losse previews. ik denk dat veel mensen hier (zeker niet iedereen) al zohaast zijn oordeel klaar heeft liggen voordat hij/zij de plaat uberhaupt geluisterd heeft.Seeker Of Fire wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
iets van een track vinden kan natuurlijk, maar verwoord dit gewoon op een normale manier. zoals veel mensen reageren kan ik me wel voorstellen dat ´seeker of fire´ een gedachte krijgt van ´kan jij het beter dan?´
Zie reactie van Joey voor de originele quoteyannickvk wrote:op dit forum werkt het niet zo dat je pas kritiek ergens op mag/kan geven als je het zelf beter kan denk ik. er wordt hier gewoon kritisch gekeken naar nummers en dat is eigenlijk iets goeds. wel heb ik in dit topic (en nog een hoop andere) het idee dat er niet meer aandachtig/kritisch geluisterd wordt naar de losse previews. ik denk dat veel mensen hier (zeker niet iedereen) al zohaast zijn oordeel klaar heeft liggen voordat hij/zij de plaat uberhaupt geluisterd heeft.Seeker Of Fire wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
iets van een track vinden kan natuurlijk, maar verwoord dit gewoon op een normale manier. zoals veel mensen reageren kan ik me wel voorstellen dat ´seeker of fire´ een gedachte krijgt van ´kan jij het beter dan?´
Last edited by Seeker Of Fire on 08 Sep 2016 15:27, edited 1 time in total.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
En ik denk dat jij het nog steeds niet snaptyannickvk wrote:op dit forum werkt het niet zo dat je pas kritiek ergens op mag/kan geven als je het zelf beter kan denk ik. er wordt hier gewoon kritisch gekeken naar nummers en dat is eigenlijk iets goeds. wel heb ik in dit topic (en nog een hoop andere) het idee dat er niet meer aandachtig/kritisch geluisterd wordt naar de losse previews. ik denk dat veel mensen hier (zeker niet iedereen) al zohaast zijn oordeel klaar heeft liggen voordat hij/zij de plaat uberhaupt geluisterd heeft.Seeker Of Fire wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Best vet deze eigenlijk!
<-- toepasselijk.
Klinkt zo slecht nog niet, eerste plaat die me aanspreekt.
Ik zou toch graag eens wat Rebelion tracks met een deftige climax zien op het album... Ik vond Represent bijvoorbeeld echt een goede plaat. Dit album doet mij tot nu toe nog helemaal niets.
als ik zo kijk naar welke tracks er op dit album gaan komen is het er eigenlijk geen een. volgens mij zit er dan alleen in keep it poppin een melodietje die doorgetrokken wordt. misschien wel als der nog nieuwe solo´s op komen.Helicaze wrote:Ik zou toch graag eens wat Rebelion tracks met een deftige climax zien op het album... Ik vond Represent bijvoorbeeld echt een goede plaat. Dit album doet mij tot nu toe nog helemaal niets.
-
DHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2015
- last seen Sep 2016
Toch best gave platen voorbij horen komen gedurende hun liveset op Defqon.1. Met name We Are Cursed en de Be The Baddest remix vind ik erg gaaf. Hoewel het niet heel innovatief of eigenzinnig is, vind ik het toch een verfrissende sound. Tijdens Hard Bass waren de 'Do or Die' remix en 'Within Me' toch echt de gaafste nummers vanwege de kick.
Kom maar door met die platen!
Kom maar door met die platen!
Joey wrote:https://hardtraxx.com/search.php?st ... r&start=25DL22 wrote:Meen je dit serieus?Seeker Of Fire wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!kansloos mannetje
Jij luistert het liefst muziek in de badkamer? Die kicks vind ik echt niet om aan te horen. Alsof ze onder water opgenomen zijn ofzo.dinhus wrote:Tijdens Hard Bass waren de 'Do or Die' remix en 'Within Me' toch echt de gaafste nummers vanwege de kick.