Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark byte schreef:
dinhus schreef:
Tijdens Hard Bass waren de 'Do or Die' remix en 'Within Me' toch echt de gaafste nummers vanwege de kick.

Jij luistert het liefst muziek in de badkamer? Die kicks vind ik echt niet om aan te horen. Alsof ze onder water opgenomen zijn ofzo.

Rare opmerking, hij zegt duidelijk op Hard Bass en niet thuis of in zijn badkamer. Ik denk dat de ervaring live in het Gelredome beter is dan bij Dark Byte in zijn zolderstudio op tweedehands KRK's.

De meesten luisteren en horen het voor het eerst op de feesten, waar dit soort kicks hard gaan. Ik heb setjes van Rebelion op Defqon en Decibel mogen meemaken en ik vond het al met al dikke ervaringen. Een van de vetste momenten uit mn feesthistorie sinds 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:29 
 
Hardtraxxer

Rebelion - The Syndicate
https://www.facebook.com/RawstyleNation ... 568592409/

Benieuwd naar hq! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Dark byte schreef:
dinhus schreef:
Tijdens Hard Bass waren de 'Do or Die' remix en 'Within Me' toch echt de gaafste nummers vanwege de kick.

Jij luistert het liefst muziek in de badkamer? Die kicks vind ik echt niet om aan te horen. Alsof ze onder water opgenomen zijn ofzo.

Rare opmerking, hij zegt duidelijk op Hard Bass en niet thuis of in zijn badkamer. Ik denk dat de ervaring live in het Gelredome beter is dan bij Dark Byte in zijn zolderstudio op tweedehands KRK's.

De meesten luisteren en horen het voor het eerst op de feesten, waar dit soort kicks hard gaan. Ik heb setjes van Rebelion op Defqon en Decibel mogen meemaken en ik vond het al met al dikke ervaringen. Een van de vetste momenten uit mn feesthistorie sinds 2011.

Had ik maar een zolderstudio met tweedehands KRK's :( . Maar alle gekheid op een stokkie, ik snap uiteraard ook dat hij die nummers op Hard Bass gehoord heeft. Ik doelde met mijn opmerking op het feit dat de kicks van Rebelion, en dan met name de nummers die genoemd werden, klinken alsof ze in de badkamer opgenomen zijn. Ik heb nog geen enkel feest meegemaakt waar ik een Rebelion kick hoorde waar ik van onder de indruk was. Op Defqon werd ik er persoonlijk eerder een beetje verdrietig van. Jullie genieten er blijkbaar wel van. Ieder zijn ding, maar ik begrijp de hype niet. Ik ga liever bij Vazard, Delete of Mind Dimension staan om harde kicks en nummers te horen waar naar mijn idee veel meer moeite en energie in gestoken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijk enorm uit naar Syndicate, lijkt me een dikke plaat

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Gaan we weer! :lol: Niets voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het op zich wel geinig, nog best wel een beetje drive, maar een stuk minder dan het origineel.

Break klinkt wel heel dunnetjes en random moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een debiel bpm
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg lekker nummertje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gedeelte na 3:10 komt me heel bekend voor.. waarvan ook alweer?

Edit; found it B-Freqz - One Of A Kind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark byte schreef:
Had ik maar een zolderstudio met tweedehands KRK's :( . Maar alle gekheid op een stokkie, ik snap uiteraard ook dat hij die nummers op Hard Bass gehoord heeft. Ik doelde met mijn opmerking op het feit dat de kicks van Rebelion, en dan met name de nummers die genoemd werden, klinken alsof ze in de badkamer opgenomen zijn. Ik heb nog geen enkel feest meegemaakt waar ik een Rebelion kick hoorde waar ik van onder de indruk was. Op Defqon werd ik er persoonlijk eerder een beetje verdrietig van. Jullie genieten er blijkbaar wel van. Ieder zijn ding, maar ik begrijp de hype niet. Ik ga liever bij Vazard, Delete of Mind Dimension staan om harde kicks en nummers te horen waar naar mijn idee veel meer moeite en energie in gestoken is.

Ik sluit me hierbij aan. Rebelion platen klinken zo vreselijk onafgewerkt, amateuristisch, flinterdun en lachwekkend geforceerd. Dit valt in de categorie Frontliner die in 1 livestream een remix maakt van het Sesamstraat intro, gezongen door Leonie Meijer en Jan Henk de Groot. Toen die Do Or Die remix vorig jaar op Qlimax voorbijkwam proestte ik m'n drankje bijna uit vanwege de kicks. Ieder het zijne natuurlijk, maar ik kan het me gewoon oprecht niet voorstellen zijn dat dit aanslaat. Wat mij betreft zou Rebelion eens moeten werken aan het maken van een interessantere sound in plaats van zaaddodende plaat na zaaddodende plaat uit te keutelen, al geldt dat voor het overgrote deel van de "raw" producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 14:49 
 
Hardtraxxer

Dat jij het niet snapt zegt eigenlijk meer over jezelf. Ik kan best begrijpen dat mensen dit vet vinden juist omdat het onafgewerkte, gewoon lomp beuken tracks zijn. Mensen gaan hier helemaal uit hun plaat ze hebben een prachtige tijd en kunnen wel van deze muziek genieten maar waarschijnlijk niet van een wildstylez, of misschien wel als ze rustig aan het relaxe zijn maar live op een festival snap ik dat het gewoon lekker lomp is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achter die BTB Remix zit toch gewoon weer een net iets aangepaste Chronic Disorder kick of ligt dit aan mij? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

Kwalitatief is het gewoon not done. Alsof alle tracks in 5 minuten in elkaar geplakt zijn. Na Do Or Die remix hebben ze eigenlijk niks fatsoenlijks meer weten te creƫren. Tuurlijk leuk lekker knallen op een feest maar er zijn andere artiesten die deze aandacht veel meer verdienen. Overhyped. Ach kwaliteit is al lang niet meer zo belangrijk tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waait wel weer over
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Maak zelf dan iets als je denkt dat je het beter kan. Jezus, typisch hardtraxx weer dit

Typisch Hardtraxx weer om dit argument weer aan te halen inderdaad. Volgens dit argument mogen mensen geen oordeel meer hebben over koptelefoons omdat ze die zelf niet kunnen maken en mogen games enkel nog beoordeeld worden door een grafisch team en wat senior programmeurs. De gewone consument mag uiteindelijk ook een, al dan niet positieve, mening hebben, anders stagneert de complete branche.

Maar om niet verder af te dwalen: De Rawfare-release zat gewoon degelijk (genoeg) in elkaar en luister ik nog steeds met plezier. How It Goes was ook nog goed te behappen. Het is gewoon zonde dat deze jongens daarna voor kwantiteit in plaats van kwaliteit zijn gegaan. Hetzelfde geldt wat mij betreft ook voor Malice en andere Gearbox artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 14:46 
 

Dark byte schreef:
Cruelty schreef:
Maak zelf dan iets als je denkt dat je het beter kan. Jezus, typisch hardtraxx weer dit

Typisch Hardtraxx weer om dit argument weer aan te halen inderdaad. Volgens dit argument mogen mensen geen oordeel meer hebben over koptelefoons omdat ze die zelf niet kunnen maken en mogen games enkel nog beoordeeld worden door een grafisch team en wat senior programmeurs. De gewone consument mag uiteindelijk ook een, al dan niet positieve, mening hebben, anders stagneert de complete branche.

Maar om niet verder af te dwalen: De Rawfare-release zat gewoon degelijk (genoeg) in elkaar en luister ik nog steeds met plezier. How It Goes was ook nog goed te behappen. Het is gewoon zonde dat deze jongens daarna voor kwantiteit in plaats van kwaliteit zijn gegaan. Hetzelfde geldt wat mij betreft ook voor Malice en andere Gearbox artiesten.

je weet hopelijk dan dit niet serieus bedoelt is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat weet je hier nooit zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 18:25 
 

Dark byte schreef:
Dat weet je hier nooit zeker.

klopt, 9 van de 10 keer is het niet serieus , dit is alleen running joke die al niet grappig meer is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Okee, goed verhaal, door over het album van Rebelion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 20:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Bowwwwww, wat een ultieme bout

Snel uitsterven dit briesje dat Gearbox heet. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

frormeister schreef:
Bowwwwww, wat een ultieme bout

Snel uitsterven dit briesje dat Gearbox heet. :thumbsup:


Savage af :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 20:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
frormeister schreef:
Bowwwwww, wat een ultieme bout

Snel uitsterven dit briesje dat Gearbox heet. :thumbsup:


Savage af :surrender:


De vraag is, eens of oneens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

frormeister schreef:
kingxxl schreef:
frormeister schreef:
Bowwwwww, wat een ultieme bout

Snel uitsterven dit briesje dat Gearbox heet. :thumbsup:


Savage af :surrender:


De vraag is, eens of oneens?


Eensch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

frormeister schreef:
Bowwwwww, wat een ultieme bout

Snel uitsterven dit briesje dat Gearbox heet. :thumbsup:

Als jij er dan bij mee verdwijnt neem ik het in overweging.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle