Ik weet niet wat het is met Rebelion, het is allemaal vrij standaard en veel van hetzelfde maar toch vind ik het 9 van de 10x supervet, in tegenstelling tot artiesten als Unresolved en SZP die zichzelf ook steeds blijven herhalen. Nummers als Confronting Evil en Within Me gaan zo mega hard live en zijn thuis ook gewoon prima te luisteren imo.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, maar ik ga morgen sowieso even kijken. Vind een aantal platen wel echt rete dik klinken. Dat de rest dan niet heel interessant klinkt maakt me niet uit, ze zullen er vast wel iets leuks van maken. In ieder geval genoeg platen die je niet elk feest 9x hoort