Ik kom hier niet om gezellig te doen maar om mijn mening te geven. Zo erg was mijn post nou ook weer niet. Lees hier genoeg andere reacties die op precies het zelfde neerkomen.ThaBomba. wrote:Mod edit:Beleid wrote:Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.
Related topics
- View the latest post: Rebelion - Uprising @ Supremacy 2026 - Return To The Classics
- View the latest post: Rebelion & MC Focus - Uprising
- View the latest post: Rebelion - Uprising previews
- View the latest post: Revelation & Equalizer - Alien Uprising (GBR199)
- View the latest post: Muse - Uprising (Gunz For Hire 2022 Edit)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Hard Driver & Digital Punk - MONSTERS (DWX??)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
Moderators
-
K
Producers topic materiaal..
Vind die uithalen in de climax minder en die rolls begin ik ook wel een beetje zat te worden. Hoe zou het zijn als D-Sturb dusdanig zoveel tracks heeft dat hij een set kan vullen met eigen tracks? 60 minuten met ze alle kickrollen 
Iedereen zen schouder uit de komIvey Jones wrote:Hoe zou het zijn als D-Sturb dusdanig zoveel tracks heeft dat hij een set kan vullen met eigen tracks? 60 minuten met ze alle kickrollen
Veel hekken nodig zodat iedereen erop kan zitten en de kickrolls mee kan doen.
Ik vond Rawfare nog wel een prima plaat van Rebelion. Zat een stijltje in dat ik wel kon waarderen. Helaas is het met deze remix allemaal net te geforceerd waardoor er niet veel van overblijft... 
chas1n wrote:Veel hekken nodig zodat iedereen erop kan zitten en de kickrolls mee kan doen.

Eerste vette track van het album
Snap dat die kickrolls beetje overdreven zijn voor veel mensen, maar de rest zit kwalitatief toch al een heel stuk beter in elkaar dan al die andere meuk van Rebelion.
Snap dat die kickrolls beetje overdreven zijn voor veel mensen, maar de rest zit kwalitatief toch al een heel stuk beter in elkaar dan al die andere meuk van Rebelion.
Deze remix doet me weinig. Kijk vooral uit naar de collabs en enkele solo platen als A-Bomb.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Waar blijven de updates in de beginpost
Dat zal ik wel weer doen, maak alstublieft een melding als er weer een nieuwe preview isDuruz wrote:Waar blijven de updates in de beginpost
Magnetron wrote:Dat zal ik wel weer doen, maak alstublieft een melding als er weer een nieuwe preview isDuruz wrote:Waar blijven de updates in de beginpost
?? doe het dan ook goedRebelion - Salvation [GBDA03]
Ik doe het zelf wel
Misschien moet je even naar het CATID kijken bij de preview van Salvation en dan pas gaan huilenyowan wrote:Magnetron wrote:Dat zal ik wel weer doen, maak alstublieft een melding als er weer een nieuwe preview isDuruz wrote:Waar blijven de updates in de beginpost?? doe het dan ook goedRebelion - Salvation [GBDA03]![]()
Ik doe het zelf wel
Wat heeft dat te maken met het album dat gewoon uprising heet?Magnetron wrote:Misschien moet je even naar het CATID kijken bij de preview van Salvation en dan pas gaan huilenyowan wrote:Magnetron wrote: Dat zal ik wel weer doen, maak alstublieft een melding als er weer een nieuwe preview is?? doe het dan ook goedRebelion - Salvation [GBDA03]![]()
Ik doe het zelf wel
Vanaf hier weer ontopic aub!
Oh sorry meneer de mod, wist niet dat ik per ongeluk de hele titel had gekopieërd in plaats van alleen het CATID. Zal het niet weer doen!
Gemengde gevoelens bij de previews. Vind de platen amateuristisch klinken en snap het gehaat maar al te goed. Toch heb ik op een feestje ook wel zin in de next level lompheid. Kan me voorstellen dat ik op deze soort hardstyle live volledig uit m'n klaplong zou gaan.
Klinkt nog geeneens zo heel verkeerd deze.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
zou zo een track van Warface kunnen zijn
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Dit klinkt dus totaal niet als Warface, hoe kom je daar bij?Ultraterrorloudsound wrote:zou zo een track van Warface kunnen zijn
Vind dit wel een vette plaat, zit een aanstekelijk deuntje in