Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 16:17 
 
Hardtraxxer

Dit is heel vet ja. En nolz ach, hoort er een beetje bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track, intro sounds zijn leuk, en alleen maar goede kicks. Eerst Vertile - Say Goodbye, nu dit, wat een verademing tov die Numb remix. Graag deze kant op met de raw scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship: :bomb:

Denk dat dit hun beste track tot nu toe is. En sowieso de vetste anthem van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 20:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

allememaggies wat dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Lekkere track, intro sounds zijn leuk, en alleen maar goede kicks. Eerst Vertile - Say Goodbye, nu dit, wat een verademing tov die Numb remix. Graag deze kant op met de raw scene.

Laten we hopen dat zaagkicks een enge droom waren en dit weer de standaard wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2023 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logisch kijkende naar de naam van het feest maar de vrouwen vocals (We are Supreme) doen mij keer op keer weer denken aan Supreme Team - The Ugly Side of Life xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2023 10:30 
 

deze track vind ik niet fijn om naar te luisteren, en dat heb ik nog niet eens over de kicks/melodie/synths direct ofzo. het is gewoon ineens zon hele aanval van kabaal.

ze hebben een beetje te hard loudness war mastering gedaan. Het is voor mij te veel "in your face".
niet fijn, krijg er ook gelijk moeie oren van.

hadden ze dat minder gedaan had ik de track nog wel okay gevonden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2023 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
ze hebben een beetje te hard loudness war mastering gedaan. Het is voor mij te veel "in your face". niet fijn, krijg er ook gelijk moeie oren van.

.

Hoort er wel bij, hè. Ik houd er wel van. Met zo'n dikke kick als in de anti al helemaal. Lijkt mij heerlijk om zo'n drop door een zaal heen te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2023 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze melodie geeft me keiharde 2009 vibes. Heerlijk
Platen die gelijk in me opkwamen Atmozfears & The Vision - Our Destiny and Bass Modulatorz & Zentiments - In The Game.

:loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle