Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2023 18:02 
 
Hardtraxxer



Tracklist:

TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2023 18:03 
 
Hardtraxxer

tering gezellig setje kom knippe kom schere kom feeste
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou nog altijd hardstyle verkiezen boven uptempo, maar dit is toch wel erg gezellige uptempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als er dan toch een uptempo artiest moet sluiten, dan vindt ik Barber ook een prima artiest.

Hopelijk mag volgend jaar Gezellige Uptempo sluiten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 12:40 
 
Hardtraxxer

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de aantrekkingskracht hiervan gewoon niet. Live nog minder dan thuis overigens.

Ik snap ook niet waarom de gemiddelde raw soldaat zo wegloopt met uptempo, ik zie echt niets van aanknopingspunten tussen de twee. Los van de gestolen simpele melodietjes is dit toch ook geen haar beter dan het zo overschatte frenchcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
geen haar beter

En dat bij Barber..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 17:26 
 
Hardtraxxer

Riiss schreef:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de aantrekkingskracht hiervan gewoon niet. Live nog minder dan thuis overigens.

Ik snap ook niet waarom de gemiddelde raw soldaat zo wegloopt met uptempo, ik zie echt niets van aanknopingspunten tussen de twee. Los van de gestolen simpele melodietjes is dit toch ook geen haar beter dan het zo overschatte frenchcore?


Juist wel. Raw en uptempo gaat veel beter samen dan raw + normale hardcore. Raw en uptempo zijn beiden vooral gefocust op explosiviteit en energie.

Zie juist alleen maar om me heen dat raw en uptempo feesten steeds dichter bij elkaar komen te liggen, dmv gemixte lineups etc.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore