Related topics
- View the latest post: Cryex LIVE @ Supremacy 2023 - Raw Resurgence
- View the latest post: Supremacy - Raw Resurgence (30-09-2023, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Deluzion presents Paranoid @ Supremacy 2023 - Raw Resurgence
- View the latest post: Rebelion presents The Second Dose @ Supremacy 2023 Raw Resurgence
- View the latest post: Rebelion & Nolz - Raw Resurgence (Official Supremacy 2023 Anthem) (ACR017)
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Neophyte & Panic & Paul Elstak @ Project Hardcore 2003
- View the latest post: Parvuz - Ultimate Hardcore Megamix
- View the latest post: The Dark Horror vs Noxiouz | Intents Festival 2026
- View the latest post: A tribute to Thunderdome
- View the latest post: Lekkerfaces vs Satirized - The Opening | Intents Festival 2026
Moderators
tering gezellig setje kom knippe kom schere kom feeste
Zou nog altijd hardstyle verkiezen boven uptempo, maar dit is toch wel erg gezellige uptempo.
Als er dan toch een uptempo artiest moet sluiten, dan vindt ik Barber ook een prima artiest.
Hopelijk mag volgend jaar Gezellige Uptempo sluiten
Hopelijk mag volgend jaar Gezellige Uptempo sluiten
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 8 hours ago
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de aantrekkingskracht hiervan gewoon niet. Live nog minder dan thuis overigens.
Ik snap ook niet waarom de gemiddelde raw soldaat zo wegloopt met uptempo, ik zie echt niets van aanknopingspunten tussen de twee. Los van de gestolen simpele melodietjes is dit toch ook geen haar beter dan het zo overschatte frenchcore?
Ik snap ook niet waarom de gemiddelde raw soldaat zo wegloopt met uptempo, ik zie echt niets van aanknopingspunten tussen de twee. Los van de gestolen simpele melodietjes is dit toch ook geen haar beter dan het zo overschatte frenchcore?
En dat bij Barber..Riiss wrote:geen haar beter
Juist wel. Raw en uptempo gaat veel beter samen dan raw + normale hardcore. Raw en uptempo zijn beiden vooral gefocust op explosiviteit en energie.Riiss wrote:Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de aantrekkingskracht hiervan gewoon niet. Live nog minder dan thuis overigens.
Zie juist alleen maar om me heen dat raw en uptempo feesten steeds dichter bij elkaar komen te liggen, dmv gemixte lineups etc.