Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Nope. Raakt me totaal niet dit. Ontzettend matig gezongen ook als ik erg kritisch mag zijn.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
InfinI wrote:Nope. Raakt me totaal niet dit. Ontzettend matig gezongen ook als ik erg kritisch mag zijn.
Je mag kritisch zijn, maar, matig, vals of slecht gezongen is dit absoluut niet, of je het nou wat aan vindt of niet :lol:. Hele stuk geluisterd maar op geen moment wordt er ergens objectief ondermaats gezongen.
R
Hardtraxxer
484 posts member since 2017
last seen 17 days ago
Ik vind dat die vocal wat emotioneler had gekund, het geheel eigenlijk wel. Dat die melodie dezelfde is als de zang vind ik ook niet nice. Wel jammer, want een rustige/orchestral versie van Living For The Moment kan denk ik heel ziek uitpakken in een endshow oid
A
Dikke verkrachtig :( originele melodie is juist nice
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Met het origineel heb ik nooit wat gehad. Deze daarin tegen :love:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Vind deze zeer geslaagd! :loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
hurricane wrote:Vind deze zeer geslaagd! :loving:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Prima remix, maar een break van +3 (!!) minuten zit ik niet op te wachten. Nu zijn er eerst geen feesten, maar daarnaast zit ik er ook niet op te wachten om deze plaat weer in de helft van alle sets voorbij te horen komen.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
:loving:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ik verwacht meer van Ran-D als ie zijn megahit edit. Daarop gebaseerd vind ik hem zwaar ondermaats.. :x
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Wat een heerlijk nummer! Niet normaal dikke hit weer.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Break klinkt echt gaaf, ondanks dat ie wat langer duurt. De climax vind ik wel leuk gedaan, maar de melo van het origineel is toch echt vele malen dikker. Jammer dat die niet in tact is gehouden.
D
Hardtraxx Veteran
CyrilHS wrote:De climax vind ik wel leuk gedaan, maar de melo van het origineel is toch echt vele malen dikker. Jammer dat die niet in tact is gehouden.
Eens, onderstaande melodie. Desalniettemin vind ik het toch een lekkere 2020 remix. Ran-D altijd sterk.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Origineel vind ik persoonlijk enorm vervelend, kan er niks aan doen. Deze remix is ook niet echt een verbetering.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ondanks dat de break echt heeeeeel lang duurt, vind ik hem wel heerlijk. Vind het overall sfeertje sowieso wel fijn hierin, heeft iets meer emotie dan het origineel gekregen naar mijn idee.
D
Hardtraxx Veteran
wie is die dame eigenlijk?
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Duruz wrote:wie is die dame eigenlijk?
Ruby Prophet volgens mij.
Over de plaat: ik zou dit op een feest een te lange break vinden, maar de emotie die deze remix met zich meebrengt past natuurlijk wel extreem goed binnen de huidige tijden. Eerste kick komt wat mij betreft ook niet fantastisch door, maar als ie naar beneden pitcht wel een stuk beter :)
A
Familie van?
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Door de sounds in de climax lijkt de melodie wat naar achter gedrukt te worden Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar ik ben er in ieder geval geen fan van. Track komt daardoor ook wat zeurderiger over. Geef mij het origineel of de live edit maar.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Origineel is kaas in het kwadraat. Dit is al niet veel beter. Een hardstyle plaat waar je meer dan 3 minuten op een kick moet wachten, kom op zeg :lol:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
SL8492 wrote:Origineel vind ik persoonlijk enorm vervelend, kan er niks aan doen. Deze remix is ook niet echt een verbetering.
Echt precies dit :’)