Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 17:16 
 
Hardtraxx Addict

Nope. Raakt me totaal niet dit. Ontzettend matig gezongen ook als ik erg kritisch mag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 20:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Nope. Raakt me totaal niet dit. Ontzettend matig gezongen ook als ik erg kritisch mag zijn.


Je mag kritisch zijn, maar, matig, vals of slecht gezongen is dit absoluut niet, of je het nou wat aan vindt of niet :lol:. Hele stuk geluisterd maar op geen moment wordt er ergens objectief ondermaats gezongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2020 20:54 
 
Hardtraxxer

Ik vind dat die vocal wat emotioneler had gekund, het geheel eigenlijk wel. Dat die melodie dezelfde is als de zang vind ik ook niet nice. Wel jammer, want een rustige/orchestral versie van Living For The Moment kan denk ik heel ziek uitpakken in een endshow oid
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2020 01:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke verkrachtig :( originele melodie is juist nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2020 14:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2020 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met het origineel heb ik nooit wat gehad. Deze daarin tegen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze zeer geslaagd! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Vind deze zeer geslaagd! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 12:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Prima remix, maar een break van +3 (!!) minuten zit ik niet op te wachten. Nu zijn er eerst geen feesten, maar daarnaast zit ik er ook niet op te wachten om deze plaat weer in de helft van alle sets voorbij te horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik verwacht meer van Ran-D als ie zijn megahit edit. Daarop gebaseerd vind ik hem zwaar ondermaats.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk nummer! Niet normaal dikke hit weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2020 01:11 
 
Hardtraxx Elite

Break klinkt echt gaaf, ondanks dat ie wat langer duurt. De climax vind ik wel leuk gedaan, maar de melo van het origineel is toch echt vele malen dikker. Jammer dat die niet in tact is gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2020 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

CyrilHS schreef:
De climax vind ik wel leuk gedaan, maar de melo van het origineel is toch echt vele malen dikker. Jammer dat die niet in tact is gehouden.


Eens, onderstaande melodie. Desalniettemin vind ik het toch een lekkere 2020 remix. Ran-D altijd sterk.

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2020 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel vind ik persoonlijk enorm vervelend, kan er niks aan doen. Deze remix is ook niet echt een verbetering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2020 19:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ondanks dat de break echt heeeeeel lang duurt, vind ik hem wel heerlijk. Vind het overall sfeertje sowieso wel fijn hierin, heeft iets meer emotie dan het origineel gekregen naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2020 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

wie is die dame eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
wie is die dame eigenlijk?


Ruby Prophet volgens mij.
Over de plaat: ik zou dit op een feest een te lange break vinden, maar de emotie die deze remix met zich meebrengt past natuurlijk wel extreem goed binnen de huidige tijden. Eerste kick komt wat mij betreft ook niet fantastisch door, maar als ie naar beneden pitcht wel een stuk beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Familie van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Door de sounds in de climax lijkt de melodie wat naar achter gedrukt te worden Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar ik ben er in ieder geval geen fan van. Track komt daardoor ook wat zeurderiger over. Geef mij het origineel of de live edit maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Origineel is kaas in het kwadraat. Dit is al niet veel beter. Een hardstyle plaat waar je meer dan 3 minuten op een kick moet wachten, kom op zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 13:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Origineel vind ik persoonlijk enorm vervelend, kan er niks aan doen. Deze remix is ook niet echt een verbetering.

Echt precies dit :’)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle