Related topics
- View the latest post: Radical Redemption presents: The Road to Redemption | Origins Artist Special 2024
- View the latest post: Radical Redemption ft. MC Nolz - The Road To Redemption
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Delt-A - Radical Redemption - Road To Origins 2024 (Warm-Up Mix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Wat een zieke producer is het ook he, gvd wat is Untill I Win vet 
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Angerfist album zul je bedoelenPandemonium wrote:Denk het wel, behalve de criminally insane remix die komt misschien op denekamps gespuis album.
Jezus wat geven die kickrolls een lading drive mee in Just Like You. Wat een zieke plaat ook weer.
Rickzel wrote:Jezus wat geven die kickrolls een lading drive mee in Just Like You. Wat een zieke plaat ook weer.
Ritme in JLY ligt inderdaad erg lekker. Dikke plaat 
Zo’n ritme kan ik met mijn fluit nog niet eens aanhouden
Wel typisch RR plaatje, jammer dat er geen echte melodie in zit 
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Doordat er geen melodie in zit kan er ook geen climax zijn dus gewoon prima ram plaatje dit, kick & screech. Geen wasted melody.sonnebloem wrote:Wel typisch RR plaatje, jammer dat er geen echte melodie in zit
Een album vol melodieen gaat ook vervelen. Ik vind dit gruwelijk gedaan! Als je dan toch aan de kickrollerij gaat, dan maar zo!sonnebloem wrote:Wel typisch RR plaatje, jammer dat er geen echte melodie in zit
Weet het niet echt wat ik er van moet denken. Zoals ik bij elke twijfelplaat zeg; ff vaker opzetten. Zal qua kicks wel lekker zijn op een goede installatie 
Ben ik de enige die bij Until I Win erg veel aan Phuture Noize - The Worlds Beyond moet denken door de synth/hoge tonen?Onthafloorx wrote:Standje kippenvel 100+kegel77w wrote:Wat een onwijs gave plaat zeg. Die hoge tonen.
Begin nu wel zin te krijgen in zijn album 
Until I Win heerlijke plaat.
Met Just Like You heb ik minder. Misschien wat vaker luisteren.
Met Just Like You heb ik minder. Misschien wat vaker luisteren.
Idd, een voorbeeld van hoe het in mijn ogen wél moetkegel77w wrote:Rickzel wrote:Jezus wat geven die kickrolls een lading drive mee in Just Like You. Wat een zieke plaat ook weer.
Ja, nu ik ze 1 voor 1 luister kan ik me daar wel in bevinden ja haha.ErikZ wrote:Ben ik de enige die bij Until I Win erg veel aan Phuture Noize - The Worlds Beyond moet denken door de synth/hoge tonen?Onthafloorx wrote:Standje kippenvel 100+kegel77w wrote:Wat een onwijs gave plaat zeg. Die hoge tonen.
Just Like You doet me eigenlijk niks. Heeft te veel weg van Undercover en die vond ik ook niks
-
SHardtraxxer
- 156 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Wat bedoelen jullie steeds met anti ?
Een anti-climax is als er een melodie wordt gebruikt in de break (stuk zonder kicks, de opbouw naar het stuk mèt kicks) en dat de climax die daarna komt dan niet een melodie bevat.svenn15 wrote:Wat bedoelen jullie steeds met anti ?
-
SHardtraxxer
- 156 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Bedankt !Daveytl wrote:Een anti-climax is als er een melodie wordt gebruikt in de break (stuk zonder kicks, de opbouw naar het stuk mèt kicks) en dat de climax die daarna komt dan niet een melodie bevat.svenn15 wrote:Wat bedoelen jullie steeds met anti ?